Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te hikipossut ette käytä antiperspiranttia?

Vierailija
04.08.2018 |

Kamalia hikiläikkiä kainaloissa. Näyttää kamalalta ja pahalta myös haisee. Eikö perushygienia ole tuttua kaikille?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, muttei se paljoa auta kun töissä hikoaa koko päivän, naama kosteana ja vaatteet tarttuu ihoon...

Vierailija
2/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ampiaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, helteellä hikoilee. Se on kehon luonnollinen reaktio yrittää viilentää kehoa. Loppuisi nyt nää helteet niin loppuisi hikoilukin.

Vierailija
4/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivisin saatan käyttää deodoranttia. Antiperspiranttia en käytä.

Vierailija
5/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun hiki kiihottaa oikeita naisia. Lopulla tuoksulla tyrmätään väärät. Ou jee.

Vierailija
6/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki mä voin pistää antiperspiranttia kainaloon, mutta miten sitten kasvot, hiuspohja, korvantaustat, niska, kaula, rintakehä, kämmenet, selkä, takapuoli, polvitaipeet, jalat....

Vierailija
7/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä helteillä on kyllä aivan sama laittaako deodoranttia vai ei.

Vierailija
8/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo semmosta antiperspiranttia vielä löytänyt, joka tälläisillä hikikeleillä pitäisi läikät poissa, hajut onneksi estää. Käytänkin läikkien piilottamiseen parjattuja mustia vaatteita :D

Vierailija
9/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu käyttämään tuommoisia. Käytän vain kivideodoranttia, koska olen allergikko atoopikko, jonka miltei koko kehon peittävä ihottuma alkoi kainaloista.

Voin kyllä mielelläni ottaa sairauslomaa, jos joku ei kestä mua. Täällä valmiina hep!

Vierailija
10/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki mä voin pistää antiperspiranttia kainaloon, mutta miten sitten kasvot, hiuspohja, korvantaustat, niska, kaula, rintakehä, kämmenet, selkä, takapuoli, polvitaipeet, jalat....

Toki on mahdollista laittaa antiperspiranttia myös niihin ruumiinosiin.

Vierailija
11/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mahdollista varmaan mutta kuinka järkevää on yrittää estää jotain niin luonnollista kuin hikoilu helteellä. Tai kuinka mielekästä on kulkea kauttaaltaan antiperspirantissa. 

Vierailija
12/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mahdollista varmaan mutta kuinka järkevää on yrittää estää jotain niin luonnollista kuin hikoilu helteellä. Tai kuinka mielekästä on kulkea kauttaaltaan antiperspirantissa. 

Jos se olisi vaarallista niin purkissa lukisi, että ei saa levittää muualle kuin kainaloihin.

Vierailija
13/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ampiaisia.

Vichyllä on hajusteeton tuote

Vierailija
14/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se olisi vaarallista niin purkissa lukisi, että ei saa levittää muualle kuin kainaloihin.

Vaarallisuus on eri asia kuin järkevyys tai mielekkyys, joista kirjoitin. 

Vierailija
15/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteistä nauttiminen on teeskentelyä jollei hiki haise.

Vierailija
16/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvoihin ja hiuksiin ja pimppaanko? Älä höpise hölmöjä.

Vierailija
17/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä silti ole tarkoitettu päähän/kasvoihin laitettavaksi. 

Vierailija
18/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvoihin ja hiuksiin ja pimppaanko? Älä höpise hölmöjä.

Myös kainaloissa on karvoja joten eivät karvat sen levitystä estä.

Vierailija
19/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää, miksi ihmeessä? Ap, hikoilu on täysin luonnollista ja se on kehon keino viilentää ruumiinlämpöä. Toki hajun takia kannattaa käyttää dödöä, muttei se hikoilu mikään nolo asia ole, muuta kuin tuollaisille luonnosta vieraantuneille nirppanokille.

Vierailija
20/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän. Se ei vain auta näin kuumalta. Tiedän itse haisevani. Ongelmana on, että olen saanutn aivoinfarktin, jonka seurauksena toinen puoli halvaantui. Käsi on niin spastinen, että se on tiukasti kiinni kylkeä vasten. Ei siis tuuletu. En ole löytänyt ongelmaan ratkaisua.