Elämäntapatyötön on lampaan vastakohta
Ja älyttömän rohkea. Tietoisesti jos valitsee tämän tien tietäen että 80% populaatiosta tulee halveksimaan ja vihaamaan niin se vaatii aika sairaan isot pal-lit ja päättäväisyyttä elää elämäänsä niinkuin itse haluaa eikä niinkuin muut haluaisivat sinun elävän.
Kommentit (36)
Saa toki olla elämäntapatyötön, mutta jos sen tekee muiden kustannuksella, on halveksittava hyväksikäyttäjä.
Rohkeus on jotain muuta. Tuo on joko väinpitämättömyyttä ja itsekkyyttä tai kyvyttömyyttä. Ei tosta mitään gloriaa saa aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Saa toki olla elämäntapatyötön, mutta jos sen tekee muiden kustannuksella, on halveksittava hyväksikäyttäjä.
Tuota se Ap juuri tarkoittikin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo myytti ole jo aikansa elänyt? 99,9% ihmisistä ei täällä ole mitään omavaraisia jotka "ihan omilla masseilla" kustantavat täydellisesti, tai edes puolittain, elämisensä. Kuvitelmat siitä että olisi rikas itsevaltias jota muut yrittävät riistää silloin, kun sattuu omistamaan pari sijoituskämppää ja ooh - maksaa jopa veroja - voidaan unohtaa. Itse olen kurkkuani myöten täynnä keskituloisten vinkunaa siitä kuinka aina jokainen työtön "loinen" elää heidän lompakollaan. Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo myytti ole jo aikansa elänyt? 99,9% ihmisistä ei täällä ole mitään omavaraisia jotka "ihan omilla masseilla" kustantavat täydellisesti, tai edes puolittain, elämisensä. Kuvitelmat siitä että olisi rikas itsevaltias jota muut yrittävät riistää silloin, kun sattuu omistamaan pari sijoituskämppää ja ooh - maksaa jopa veroja - voidaan unohtaa. Itse olen kurkkuani myöten täynnä keskituloisten vinkunaa siitä kuinka aina jokainen työtön "loinen" elää heidän lompakollaan. Joopa joo.
Saat ihan vapaasti pitää mielipiteesi, mutta mietipäs sitä, että mistä ne työttömyystuet maksetaan? Veroista, joita joku muu maksaa. Maksaa työtönkin veroja, mutta kun se työtön ei tuota yhtään mitään ja verot ovat nekin "ilmaisia", kun ei oikeasti mtään ansaitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat ihan vapaasti pitää mielipiteesi, mutta mietipäs sitä, että mistä ne työttömyystuet maksetaan? Veroista, joita joku muu maksaa. Maksaa työtönkin veroja, mutta kun se työtön ei tuota yhtään mitään ja verot ovat nekin "ilmaisia", kun ei oikeasti mtään ansaitsekaan.
Mitä sitten? Maksetaan verorahoilla kirjastotädeillekkin ja suurin osa ihmisistä ei varmaan ikinä käytä edes kirjaston palveluita.
Eihän siinä elä niin kuin haluaa vaan muiden tiukassa talutusnuorassa. Ei lammas, ehkä koira.
Minä olen vapaaehtoinen työtön ja olen sen vuoksi hyödyllinen yhteiskunnallekin.
Ihan ok, että on ihmisiä, jotka ovat vähään tyytyväisiä. Kaikille ei ole töitä, joten jos joku ihan omasta halustaan tyytyy elämään noin 500 eurolla/kk, niin bueno. Itse en siihen pystyisi, joutuisin luopumaan liian paljosta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä elä niin kuin haluaa vaan muiden tiukassa talutusnuorassa. Ei lammas, ehkä koira.
Jos se tuottaa sulle mielihyvää ajatella asia tuolla tavalla. Todellisuudessa taidat olla vihainen ja katkera kun elämäsi on tyhjää raatamista pienen rahasumman takia mutta et uskalla ottaa lopputiliä yhteiskunnan painostuksen takia toisinkuin rohkeat elämäntapatyöttömät.
Samaa mieltä! Jos ihmiset lakkaisivat tekemästä turhauttavia hommia yhteiskunnan olisi PAKKO järjestäytyä uudelleen!
Miksi lähes kaikkia kaikkein tuottavimpia ja yhteiskuntaa eniten hyödyttäviä ammatteja aina väheksytään? Siivoojat, sairaanhoitajat, opettajat - alipalkattuja. Kaikkein hyödyttömimmät taas, esim. pankkialan johtopellet tai jotkut ihme yhteishenki-konsultaatiofirmojen managerit ja roskan markkinoijat täysin ylipalkattuja.
Vierailija kirjoitti:
Ja älyttömän rohkea. Tietoisesti jos valitsee tämän tien tietäen että 80% populaatiosta tulee halveksimaan ja vihaamaan niin se vaatii aika sairaan isot pal-lit ja päättäväisyyttä elää elämäänsä niinkuin itse haluaa eikä niinkuin muut haluaisivat sinun elävän.
Laittaako syyllisyys loisena olemisesta kehittämään hienoja teorioita.
Jos tulet toimeen yrittäjätuloilla/pullonkeruulla/käsitöitä myymällä, väitteessä on pohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaako syyllisyys loisena olemisesta kehittämään hienoja teorioita.
Jos tulet toimeen yrittäjätuloilla/pullonkeruulla/käsitöitä myymällä, väitteessä on pohjaa.
En koe pätkääkään syyllisyyttä. Mitä oikein horiset? Jos tulee toimeen yrittäjätuloilla/pullonkeruulla/käsitöitä myymällä niin silloinhan väitettä ei ole edes olemassa kun on ns. itsetyöllistetty eikä mikään elämäntapatyötön. Tietty monilla elämäntapatyöttömillä on jonkinlaisia "pimeitä" bisneksiä sivutulon saamiseksi tukien lisäksi jollaisia mainitsitkin.
Elämäntapatyötön on jossain vaiheessa tajunnut, ettei osaa eikä kykene tekemään mitään eikä kukaan kaipaa katkeroituneiden pummien seuraa, niin viimeinen keino pitää kiinni omasta arvokkuudestaan on ilmoittautua elämäntapatyöttömäksi ja muka taistella systeemiä vastaan ja kehua kuinka on isot pal-lit.
Elämäntapatyöttömän maksimi elinikä on luultavasti joku 50. Terveys ei kestä pakosta huonoa elintasoa, ravintoa yms. ja psyyke ei kestä ihmisten hyljeksyntää. Aika moni menee luultavasti itsemurhan kautta.
Elämäntyöttömästä jää jäljelle vain nettiin kirjoitetut manifestit ja uho keskustelupalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Elämäntapatyötön on jossain vaiheessa tajunnut, ettei osaa eikä kykene tekemään mitään eikä kukaan kaipaa katkeroituneiden pummien seuraa, niin viimeinen keino pitää kiinni omasta arvokkuudestaan on ilmoittautua elämäntapatyöttömäksi ja muka taistella systeemiä vastaan ja kehua kuinka on isot pal-lit.
Elämäntapatyöttömän maksimi elinikä on luultavasti joku 50. Terveys ei kestä pakosta huonoa elintasoa, ravintoa yms. ja psyyke ei kestä ihmisten hyljeksyntää. Aika moni menee luultavasti itsemurhan kautta.
Elämäntyöttömästä jää jäljelle vain nettiin kirjoitetut manifestit ja uho keskustelupalstoilla.
Sellaset fantasiat sieltä. Elämäntapatyöläisten kateellisuus elämäntapatyöttömiä kohtaan näkyy läpi kun pitää olla kokoajan haukkumassa ja solvaamassa kun itse inhoavat stressaavaa työmuurahaisen elämäänsä kunnes joutuvat pöpilän kautta työkyvyttömyyseläkkeelle ja sitten hautaan ja siinä se elämä sitten olikin. Terveys ja henki meni raataessa elämän läpi eikä mitään jäänyt käteen. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaset fantasiat sieltä. Elämäntapatyöläisten kateellisuus elämäntapatyöttömiä kohtaan näkyy läpi kun pitää olla kokoajan haukkumassa ja solvaamassa kun itse inhoavat stressaavaa työmuurahaisen elämäänsä kunnes joutuvat pöpilän kautta työkyvyttömyyseläkkeelle ja sitten hautaan ja siinä se elämä sitten olikin. Terveys ja henki meni raataessa elämän läpi eikä mitään jäänyt käteen. Sääliksi käy.
Koita kestää surullinen ja lyhyt loppuikäsi köyhänä ja syrjäytyneenä jonka ainoa keino päästä kosketuksiin ihmisten kanssa on joku netin trollaussivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita kestää surullinen ja lyhyt loppuikäsi köyhänä ja syrjäytyneenä jonka ainoa keino päästä kosketuksiin ihmisten kanssa on joku netin trollaussivu.
Ikävä tuottaa pettymys mutta materialistinen köyhyys ei minua haittaa ja en ole syrjäytynyt. Koskettelen päivittäin 10v nuorempaa sek-si-käs-tä ja samanhenkistä tyttöystävääni. Jatka sä foorumeille ja lehtiin itke-mistä mitenkä oot kunnollinen ja kilt-ti työssäkäyvä mies etkä oo ikinä saanu nais-ta :D
Totta turiset.