Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmistyyppi, jota et voi sietää?

Vierailija
04.08.2018 |

Minulla sellaiset ihmiset, joiden mielestä ihan joka asiassa isompi = parempi, oli kyseessä sitten kaupunki, auto, talo, koira, ystäväpiiri, taideteos, lapsi tai ihan mikä vaan. Millään muulla kuin koolla tai määrällä ei ole mitään arvoa.

"Mona Lisa oli pettymys kun se oli niin pieni."

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mykät, introvertit, passiivis-agressiiviset vetäytyjät. hmiset joilla ei ole ikinä mitään sanottavaa, ei ideoita, ei yhtään mitään vaikka mielessään kyllä liikkuu.

"lypsettävät"? Näitä ihmisiä ei tosiaan kommunikaatio kiinnosta. Sitten itkevät yksinäisyyttään. Pitäisi kysellä ja lepytellä kuin taaperoa.

Mua ei tartte mitenkään lepytellä tai käyttäytyä alentuvasti. Viihdyn yksin. Asiallinen ja rehti käytös käy vallan hyvin.

Vierailija
122/144 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kolmekymppiset myyntitykkipojut. EEEÄÄÄGGGHHH.. He soittelevat sinulle monta kertaa päivässä, tulevat kotiovellesi, pysäyttelevät sinut kauppakeskuksissa ja ahdistelevat kodinkoneliikkeissä tukkansa yhtä limaisena kuin katseensa jolla ilmaisevat aikeensa lypsää sinusta päivän provikkansa. Vänkäävät vastaan kun sanot ettet nyt jaksa. Saavat sinut tuntemaan itsesi tyhmäksi jos ilmaiset ettei kiinnosta - he lähestulkoon pilaisivat päiväsi elleivät olisi niin mitättömiä. Näet suoraan heidän lävitseen. He ovat juuri niitä nälkäisiä myyjiä ja hyviä tyyppejä joita myyntiedustajan paikoissa haikaillaan. He ovat toden totta lukeneet Miten saada ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa-kirjansa. He uskovat sumeilematta kokomuuslaiset opit jotka vuorostaan ammennetaan suoraan amerikkalaisesta häikäilemättömyydestä. He ovat oman onnensa seppiä. Heitä ei haittaa huijata vanhoja eikä hyväuskoisia, tai muitakaan ihmisiä. He ovat yksinkertaisesti inhottavia. He ovat ihan kamalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissan Qashqai-papparaiset. He ovat tylyjä eivätkä usko kenenkään puheita, varsinkaan nuorten naisten. He pelkäävät koko ajan tulevansa huijatuiksi. Heidän suosikkilausahduksensa on "ei kuule tyttö ei se niin oo.." yleensäkin tytöttely on heille oiva keino osoittaa näille paikkansa. He ovat löytäneet eläkepäiviensä ratoksi kunnallispolitiikkaan osallistumisen tai lehtien mielipidepalstoille säännöllisesti kirjoittamisen. Yleensä paasauksen aiheet liikkuvat sudet-kuntapäättäjät-ulkopolitiikka-sota-aika-akselilla. Yksinäiset eläkepäivät ja höperöityvä vaimo turvaa heille mahdollisuuden tarkkailla nykymenoa norsunluutornista, jonne mikään järkevä viesti tämän kuplan ulkopuolelta ei jaksa löytää tietään. Yrittävät saada alennusta joka asiasta. Pahoittavat mielensä joka asiasta.

Vierailija
124/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns. "järkevät ihmiset". Kaikki pitää ajatella aina sen kannalta mikä on järkevintä. tehdä vain asioita jotka ovat järkeviä, arvostaa vain järkeviä ajatuksia. Kaikki muu on naurettavaa ajanhukkaa.

Tällaiset ihmiset tylsistyttävät minut pystyyn ja tekisi mieli läpsiä niitä poskille ja kehottaa elämään joskus!

Minulla taas päinvastoin. Ihmiset, jotka eivät koskaan ajattele mitään järjellä vaan kaikki tehdään aina suuren tunteen palossa. Ostetaan kaikkea kivaa mihin ei ole varaa, vedetään tilit tyhjäksi baariin vaikka on laskut ovat maksamatta, syöksytään naimisiin parin kuukauden deittailun jälkeen, erotaan näyttävästi ja roudataan lapset toiselle puolelle Suomea kunnes kuukauden päästä palataan taas yhteen ikuista rakkautta vannoen.

Vierailija
125/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäät nousukkaat, joille materia, status ym. asiat menee kaiken edelle. Empatiakyvytön minäminä-asenne, joka ennemmin tai myöhemmin astuu tällä persoonallisuudella esiin, vaikka ensin voidaan taitavasti esittää muuta.

Toinen ääripää on ns.huonot lähtökohdat saanut ihminen, joka käyttää sitä syynä lähes kaikkeen. Miksi kaikki menee pieleen, ei voi menestyä, on vähän pakko sen vuoksi ”syrjäytyä”. Ikäänkuin sen vuoksi ei voisi kouluttautua ja tehdä töitä.

Vierailija
126/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedät, joiden on pakko neuvoa vaikka eivät asioista mitään tietäisi, joilla on mielipide kaikkeen ja jotka ovat tätä 60-luvulla syntynyttä minä- sukupolvea, joka on saanut kaiken muun paitsi tarpeeksi älyä.

Vierailija
127/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutoksen kieltäjät.

Trump -fanit.

Holokaustin kieltäjät.

Jääkiekkofanit.

Kaikki 2000 -luvun jälkeen internetiin tulleet imbesillit, jotka ovat paljastaneet että 99% maailman ihmisistä on täysiä ameeboja. Kiitos someajan, nämä ameebat ovat saaneet äänen. Jippii, idioluutio. 

Vierailija
128/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminä- ihminen, jolla on oikeus tehdä mitä lystää. Muilla ei luonnollisesti ole mitään oikeuksia. 

Väärä ilme tai ele voi saada aikaan raivokohtauksen, joka on täysin oikeutettu, sillä vikahan oli siinä, jolla se väärä ilme oli. 

Hänellä on myös oikeus ottaa mitä vain, koska on itsestään selvää, että hänelle kuuluu kaikki. 

Jos hän joskus antaa jotain takaisin, pitäisi enkelikuoron laskeutua taivaalta ylistyslauluja laulaen. Jos ei laskeudu, seuraa täysin oikeutettu raivokohtaus. 

Hän ei ole koskaan tehnyt ainuttakaan virhettä. Kärsii kaiken aikaa, kun joutuu elämään epätäydellisten idioottien keskellä. Vaatii sääliä. Itse ei sääli mitään eikä ketään. 

Vierailija
129/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväköitä ihmisiä en voi sietää.

Lähinnä siitä syystä että rauhallisuuteni näyttää ärsyttävän heitä ja he mielellään ilmoittavat asiasta omalla räväkällä tavallaan 🤯

Muuten en ärsyynny muista ihmisistä enkä heidän tavoistaan. Ainoastaan silloin hermostun jos joku yrittää muuttaa minua jotenkin toiselaiseksi tai muuten yrittää sekaantua asiattomasti elämääni.

Vierailija
130/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellehullut, miehet, pienten lasten äidit, päihdeongelmaiset. Siinä taiskin koko Suomi tulla luetelluksi?

Vierailija
131/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyyttään itkevät ihmiset jotka eivät koskaan lähde ulos neljän seinän sisältä. Niin, miksiköhän olet yksinäinen, hmm...

Vierailija
132/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyyttään itkevät ihmiset jotka eivät koskaan lähde ulos neljän seinän sisältä. Niin, miksiköhän olet yksinäinen, hmm...

Miten voit inhota sellaista ihmistä, jota et näe? Uskon silti kyllä, että voit, sillä kun itse olin kesätöissä, niin moni inhosi minua ihan näkemättä, vaikka olin viettänyt aikaa vain kotonani, joten en ollut voinut tehdä heille mitään pahaa sen inhon aiheuttaakseni.

Vierailija
133/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takanapäin pahaa puhuvat juonittelijat. Eivät koskaan sano asioista kasvotusten, mutta keksivät valheita ja vääristelevät asioita ja puhuvat näitä omia totuuksiaan sitten takanapäin aiheuttaen turhaa riitaa muiden ihmisten välille. 

Vierailija
134/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolainen nuori mies humalassa. Kokemuksia tuli kolmelta eri paikkakunnalta tapahtumista ja oli kyllä keskimääräistä känniääliömpiä. Kourimista, uhoa ja yleisesti pahan olon purkautumista, kuin olisi laskuhumala alkanut jo illalla. Aika kaukana maineen mukaisesta lupsakkuudesta.

Vastapainoksi savolaiset asiakaspalvelijat olivat oikeasti sydämellisiä ja maisemat kauniita.

Vierailija
135/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuvat pikkuprinsessat, jotka odottavat, että koko maailma pyörii heidän ja heidän pikku perheensä ympärillä, ja jotka loukkaantuvat syvästi ja osoittavat kaikin tavoin, miten kaltoin kohdelluksia he ovat joutuneet, jos joku ei näin teekään tai he pienessä mielessään tuntevat, ettei joku näin tee. Ja tähän tuntemukseenhan riittää se, että joku kehtaa käydä kesälomalla vaikkapa leikkaamassa vanhan tädin pensasaidan sen sijaan, että  keskittyisi siihen, että joka jumalan hetki pikkuprinsessan kesäloma olisi täydellinen ja hän tuntisi itsensä palvotuksi. 

Vierailija
136/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaita.

Vierailija
137/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun iäkäs sukulainen oli tälläinen. Olisi ollut varaa tehdä ja lähteä mihin vaan kun kuntiakin oli siihen yli 80-vuotiaana mutta oli niin pihi ja sisäänpäin kääntynyt että jättäytyi yksin kotiin. Sitten marttyrina valitteli kun tapaa ihmisiä niin harvoin.

Vierailija
138/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossutantat

Vierailija
139/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäminä- ihminen, jolla on oikeus tehdä mitä lystää. Muilla ei luonnollisesti ole mitään oikeuksia. 

Väärä ilme tai ele voi saada aikaan raivokohtauksen, joka on täysin oikeutettu, sillä vikahan oli siinä, jolla se väärä ilme oli. 

Hänellä on myös oikeus ottaa mitä vain, koska on itsestään selvää, että hänelle kuuluu kaikki. 

Jos hän joskus antaa jotain takaisin, pitäisi enkelikuoron laskeutua taivaalta ylistyslauluja laulaen. Jos ei laskeudu, seuraa täysin oikeutettu raivokohtaus. 

Hän ei ole koskaan tehnyt ainuttakaan virhettä. Kärsii kaiken aikaa, kun joutuu elämään epätäydellisten idioottien keskellä. Vaatii sääliä. Itse ei sääli mitään eikä ketään. 

Kuvailit juuri kälyni. Oli taas jännä kesälomaviikko varpaillaan kävellen...

Vierailija
140/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sedät, joiden on pakko neuvoa vaikka eivät asioista mitään tietäisi, joilla on mielipide kaikkeen ja jotka ovat tätä 60-luvulla syntynyttä minä- sukupolvea, joka on saanut kaiken muun paitsi tarpeeksi älyä.

Tämä! Oma isäni on juuri tällainen. Olen todennut, että ongelma on siinä, heidän vanhemmilleen sanottiin, ettei lapsia saa hakata mutta ei kerrottu, miten pitäisi sen sijaan kasvattaa. Siispä 50-60-luvulla syntyneet jäivät kokonaan kasvattamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän