Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmistyyppi, jota et voi sietää?

Vierailija
04.08.2018 |

Minulla sellaiset ihmiset, joiden mielestä ihan joka asiassa isompi = parempi, oli kyseessä sitten kaupunki, auto, talo, koira, ystäväpiiri, taideteos, lapsi tai ihan mikä vaan. Millään muulla kuin koolla tai määrällä ei ole mitään arvoa.

"Mona Lisa oli pettymys kun se oli niin pieni."

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettavat ihmiset. Itsestään liikoja luulevat ihmiset. Superhypersosiaaliset ekstrovertit.

Vierailija
102/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rääväsuinen lesonlihapulla, joka huutaa ja komentaa ”tärkeänä” lapsiaan joka ikisestä pikkuasiasta julkisellakin paikalla.

Juuri hetki sutten sain olla ko. tyypin kanssa samassa leffateatterissa. Puistatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rääväsuinen lesonlihapulla, joka huutaa ja komentaa ”tärkeänä” lapsiaan joka ikisestä pikkuasiasta julkisellakin paikalla.

Juuri hetki sutten sain olla ko. tyypin kanssa samassa leffateatterissa. Puistatti.

Leso lihapulla, piti kirjoittaa 😂

Vierailija
104/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gold diggerit ja kokkarit ja persut ja feministit ja yms

Vierailija
105/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät, valittavat ja negatiiviset ihmiset. Ihmiset joiden on pakko päästä sanomaan jotain ilkeätä ja sitä perustellaan argumentein ”no mä nyt vaan sanon asiat suoraan”

Käytöstapojen puute ja ylimielisyys on myös sellaisia piirteitä mistä en oikein pidä.

Vierailija
106/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajat

Vierailija
107/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prosrituution vastustajat.

Vierailija
108/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka lukee viestit mutta ei voi vastata niihin. Mikä v*ttu siihen viestiin on niin vaikea vastata!!!!!

Vierailija
109/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. "järkevät ihmiset". Kaikki pitää ajatella aina sen kannalta mikä on järkevintä. tehdä vain asioita jotka ovat järkeviä, arvostaa vain järkeviä ajatuksia. Kaikki muu on naurettavaa ajanhukkaa.

Tällaiset ihmiset tylsistyttävät minut pystyyn ja tekisi mieli läpsiä niitä poskille ja kehottaa elämään joskus!

Vierailija
110/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suvaitsevaisia" ihmisiä jotka eivät osaa edes keskustella asioista koska vain se yksi (heidän oma) totuus on se oikea. Eli ei pystytä vuoropuheluun kun vain ihmisten kanssa jotka ovat samaa mieltä. Muut ovat väärässä, ja niitä muita voidaankin sitten estoitta haukkua rasisteiksi/natseiksi ym. eikä edes kuunnella mitä he sanovat.

Toinen ryhmä on "kympin tytöt", ne joiden aina pitää olla täydellisiä kaikessa, ja sitten jossain kohtaa iskee burnout kun ei enää jakseta. Itselle pitää olla armollinen, ja hyväksyä ettei aina ja kaikessa voi olla paras.

Natsien, fasistien, pedofiilien, rasistien yms. kanssa ei pidä "etsiä totuutta puolivälistä" eikä heille pidä antaa palstatilaa. Koskaan. Pahalle ei saa antaa pikkusormea ja sitä vastaan on käytävä aktiivista taistelua koko ajan.

Vierailija
111/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloivat piilomarttyyrit.

Vierailija
112/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, joiden mielestä yksi lämmin kesä tuhannessa vuodessa on ehdoton merkki ilmastonmuutoksesta :))

Ihmiset, jotka pitävät itseään nokkelina, kun heittävät tämän tapaisia juttuja. Hirveä myötähäpeä.

Vierailija
113/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vouhottajat ja pikkuasioista nillittäjät.

Vierailija
114/144 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ehdottomasti vastenmielisin ihmisryhmä ovat vihervasemmistolaiset.

Vierailija
115/144 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheaa, sain kylmät väreet, just oltiin hotellissa/vesipuistossa ja törmättiin siellä tälläiseen tatuoituun wt-mammaan joka paimensi laumaansa _taukoamattomalla_ pohjanmaanmurteisella mäkätyksellä/rääkymisellä, tupakka huulessa milloin voi 😱 : Jenna, tule pois sieltä, NYT. Laura ÄLÄ koske, ei ei e, älä ota sitä mehua. Olli, mitä mä sanoin, älä mene, tule tänne... valehtelematta eukko ei ollut hetkeäkään hiljaa vaan mäkätti _koko_ ajan. Tajuaako nuo ihmiset a) miten hirveältä tuo kuulostaa b) sillä ei ole mitään tehoa heidän lapsiinsa

Vierailija
116/144 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tätä ketjua hetki sitten, ja huomasin, että kavereissani on piirteitä, joita iän myötä alan sietää aina vaan huonommin. Minulla on pari kaveria, joille ei ole muita kuin heidän omia asioitaan, tai ilmeisesti minun asiani ovat niin tylsiä, että niitä ei voi kuunnella lausetta kauempaa, kun juttu käännetään heihin. Eivät minun asiani toki mitään maailmaa kaatavia ole, mutta eivätpä ole minun mielestä heidänkään.  Kaverini pitävät minua hyvänä kuuntelijana, ja sitähän minä olenkin. Pääasiassa varmaan siksi, että nykyään vaikenen yhä enemmän varsinkin omista asioistani, asetan vain myötätuntoisia hymähdyksiä sopiviin kohtiin. Olisi joskus mukava kertoilla omiakin asioita, mutta ehkä ne tosiaan ovat aika tylsiä.

Toinen kaverityyppi on se, joka tietää aina paremmin, mistä minä pidän tai mitä minun pitäisi tehdä. Yksi tietää jopa sen, millaisesta kahvista pidän, ja kertoo sen aina auliisti, jos kahvia on jossain tarjolla. Minä haluan puhua itse omasta puolestani, sitä paitsi hän on väärässä. Tiedetään, millaisista miehistä pidän ja millaista miestä minun pitäisi hakea. En tiedä, annanko itsestäni jotenkin tosi tylsän ja avuttoman vaikutelman, mutta tuollaisia kavereita olen onnistunut haalimaan ympärilleni muutaman - he ovat kyllä ihan hauskaa seuraa ajoittain, ja varmasti tarkoittavat hyvää, mutta minua nuo piirteet ovat alkaneet kyllästyttää. 

Vierailija
117/144 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka vaihtaa kaveria koko ajan. Liimautuu tiiviisti sopivaan kuuntelijaan ja etsii uuden kun entinen alkaa näyttää väsyminen merkkejä pelkkään kuunteluun ja yrittää kertoa välillä omiakin huoliaan. Näille yhteistä että avautuu tosi henkilökohtaisista asioista jo vähällä tuntemisella. Sitten kun toinen hitaampi alkaa vähitellen lämmetä ja luottaa niin tämä nopea on lähtenyt kohti uusia tuttavuuksia. Valtaosa puheista alkaa sanoilla minä tai minun lapset. Pöyristyttävän itsekeskeisiä.

Vierailija
118/144 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä arvot ja luonne on vähän eri asia. En varmaan voisi olla läheisissä väleissä arvokonservatiivin kanssa, mutta heissä voi olla kuitenkin ihmisiä, jotka eivät ärsytä minua luonteeltaan.

Mua ärsyttää eniten "entitlement", eli itsekeskeinen tyyppi, joka ilman muuta olettaa, että hänen kuuluu olla huomion keskipisteenä ja saada ihailua.

Vierailija
119/144 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykät, introvertit, passiivis-agressiiviset vetäytyjät. hmiset joilla ei ole ikinä mitään sanottavaa, ei ideoita, ei yhtään mitään vaikka mielessään kyllä liikkuu.

Vierailija
120/144 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mykät, introvertit, passiivis-agressiiviset vetäytyjät. hmiset joilla ei ole ikinä mitään sanottavaa, ei ideoita, ei yhtään mitään vaikka mielessään kyllä liikkuu.

"lypsettävät"? Näitä ihmisiä ei tosiaan kommunikaatio kiinnosta. Sitten itkevät yksinäisyyttään. Pitäisi kysellä ja lepytellä kuin taaperoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän