Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmistyyppi, jota et voi sietää?

Vierailija
04.08.2018 |

Minulla sellaiset ihmiset, joiden mielestä ihan joka asiassa isompi = parempi, oli kyseessä sitten kaupunki, auto, talo, koira, ystäväpiiri, taideteos, lapsi tai ihan mikä vaan. Millään muulla kuin koolla tai määrällä ei ole mitään arvoa.

"Mona Lisa oli pettymys kun se oli niin pieni."

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat, jotka jatkuvasti korostavat kuinka he olisivat vaikka valmiita kuolemaan lastensa vuoksi, uhraamaan oman hyvinvointinsa lastensa eteen, kuinka elämäntehtävä on olla se vanhempi ja hei, ymmärsihän kaikki nyt varmasti kuinka kauhean paljon mä näen vaivaa näiden lasteni hyvinvoinnin vuoksi? Ja voi kun meillä rakkautta riittää, ei siihen hyvään elämään rahaa tarvita, köyhäkin voi tarjota lapsilleen hyvän elämän!

Todellisuudessa näiden lapset on keskenään kasvaneita ja vanhemman huudosta/välinpitämättömyydestä/huonosta käytöksestä kärsiviä ja psyykkisesti vaurioituvia. Lapsia tehdään lisää "kun vauvat on niin ihania ja mä niiiiiin rrrakastan lapsia!" vaikka aiempiakaan lapsia ei kyetä kunnolla hoitamaan. Rööki palaa raskausaikana, rahaa pitäisi saada koko ajan lisää ja lisää ja huvituksia ilmaiseksi kun lapset tarvii sitä ja tätä ja tuota materiaa, muuten ne on niin onnettomia mutta sitten ei esim. viitsitä nähdä vaivaa että hankittaisiin lapsille vaikka harrastusvälineet jonkun avustustahon kautta.

Kaikkia muita ihmisten ärsyttävyyksiä voin yrittää ymmärtää ja sietää mutta näitä tämmöisiä vanhempia en vaan kestä, yök.

Vierailija
82/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat. Luulevat aina olevansa oikeassa vaikka olisivat itse kuseneet asiansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka nauravat kovalla äänellä. Usein ovat vielä hyvin huomion hakuisia ja naureskelevat omassa porukassa ja toivovat muiden huomaavan Jättävät muut ilottelun ulkopuolelle.

Näitä ihmisiä on ihan aikuisissakin eivätkä ole vain nuoria pissiksiä.

Oma kokemukseni tällaisesta ihmisestä on, että hän peittää korostetulla hyvän tuulisuudellaan asioita joita ei halua muiden näkevän.

Olen hyväntuulinen karjalainen, nauru ja itku on herkässä. Voin sanoa että en todellakaan peitä yhtään mitään. Suomessa pitäisi aina olla naama peruslukemilla ettei vaan ärsytä ketään.

Vierailija
84/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavita kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka nauravat kovalla äänellä. Usein ovat vielä hyvin huomion hakuisia ja naureskelevat omassa porukassa ja toivovat muiden huomaavan Jättävät muut ilottelun ulkopuolelle.

Näitä ihmisiä on ihan aikuisissakin eivätkä ole vain nuoria pissiksiä.

Oma kokemukseni tällaisesta ihmisestä on, että hän peittää korostetulla hyvän tuulisuudellaan asioita joita ei halua muiden näkevän.

Olen hyväntuulinen karjalainen, nauru ja itku on herkässä. Voin sanoa että en todellakaan peitä yhtään mitään. Suomessa pitäisi aina olla naama peruslukemilla ettei vaan ärsytä ketään.

Joopa joo. ”Hersyvä karjalainen!”

Vierailija
85/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öykkärit, huonosti käyttäytyvät, päällepäsmärit, rasistit, sovinistit, minäminäminä-ihmiset, elämäm_kolulaiset, yltiöpositiiviset ja ns. "möllit" (= aina k*rpiintynyt ilme, puhe urahtelua josta ehkä.erottaa sanan tai kaksi -sikäli kun yleensä mitään puhuvat, ja aina huonolla tuulella. Näitä esiintyy sekä miehissä että naisissa, miehillä kuitenkin yleisempää). Siinähän noita jo tulikin :-)

Vierailija
86/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionkipeät. Sellaiset, jotka tarvitsevat aina oman valtakuntansa ympärilleen. Ikään kuin alamaiset, jotka palvovat. Hyvänä kakkosena sitten tää ihmistyyppi, joka lähtee tähän mukaan ja suostuu olemaan yksi näistä alamaisista.

Vierailija
87/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit. Eli sivistymättömät elämämkoululaiset, valtaosa persuista ja niitten kannattajat, pieru- ja muun junttihuumorin ystävät, kailottajat ja seiskalehden lukijat.

Vierailija
88/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää semmosia ihme munapäitä jotka heittää aivan hiton huonoa läppää, usein muista ihmisistä, ja sit päälle "etkö huuumoria ymmärrä"

Vierailija
89/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Räväkät, jätkämäiset, kovaääniset ja huomiohakuiset naiset, joille ei juuri ole älynlahjoja suotu.

2. Henkilöt, jotka pitävät jatkuvaa monologia omista arkipäiväisistä tapahtumistaan. Jutuissa ei ole mitään pointtia, pelkkää tyhjää papatusta vaan koko ajan.

Vierailija
90/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta, enkä voi sietää ihmisiä joiden sanoilla ei ole mitään katetta. Pari esimerkkiä. Sovitte, että näette aamupäivällä = siirtelee, jättää vastaamatta ja antaa odottaa koko päivän puhelin kädessä. Tai esim sovitte, että siirtää velan päivänä X, mutta joudut kerjäämään omia rahojasi takaisin päivinä Y & Z kunnes siirtää lopulta päivänä XX ja odottaa kiitosta lainaajalta joka saa omat rahansa takaisin vaikeimman kautta. Vaikka muuten olisi mukava ihminen niin tämä kertoo jotenkin ihmisen luonteesta kaikkein eniten. 

Vierailija
91/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muunsukupuoliset eivät minua ärsytä paitsi silloin kun tuntuu että siitä tehdään hirveä numero, että ollaan jotenkin hirveän tiedostavia ja uniikkeja lumihiutaleita, kun ei nyt sopeuduta "normaaliin" naisen/miehen rooliin eikä haluta määritellä itseään sukupiuolen perusteella. Ihan niinkuin naiseksi itsensä tunteva ei voisi tehdä asioita jotka perinteisesti mielletään miesten jutuiksi. Tai ihan niinkuin kaikki ihmiset määrittelisivät itsensä / määriteltäisiin muiden toimeista sukupuolen perusteella. Sukupuoli ja seksuaalisuus on vain yksi osa identiteettiä. Mä ajattelen että me kaikki ollaan omalla erityisiä sellaisina kuin ollaan.

Vierailija
92/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät ja manipuloivat juoruilijat työpaikoilla. Kovaääniset, itsestään suunnatonta mölyä pitävät "hyvät jätkät" eli naiset. Nämä yleensä samaa porukkaa kuin tuo ensin mainittu. Oma elämä varmaan todella järkyttävää paskaa kun se pitää purkaa muihin.

Vierailija
93/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian uteliaat jotka haluavat selityksen kaikkeen elämääsi liittyvään riippumatta siitä ettei edes tunneta kunnolla.

Vierailija
94/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteoreetikot, jotka pitävät kaikkia ns. ylempiä tahoja suurimpina vihollisinaan. Varsinkin sellaiset, jotka eivät ole edes perehtyneet asioihin, joiden puolesta/joita vastaan ovat.

"Yleiset ravintosuositukset ovat huijausta", kun niitä ei olla edes luettu, saati sitten kokeiltu.

"Rasvaton maito on prosessoitua, värjättyä myrkkyä, koska niin jollain kommenttipalstalla luki. Ostankin sen sijaan kevytmaitoa."

"Lääkärit ovat lääketeollisuuden orjia, ja lääketeollisuus haluaa vain rahaa ja myy siksi toimimattomia lääkkeitä." Ja kannabisöljyjen ym. vaihtoehtohoitojen myyjäthän ovat liikkeellä vain hyvää hyvyyttään.

"Ilmastonmuutos on huijausta." Ja mikähän on tämän huijauksen tavoitteena, saasteiden vähentäminen vai ihanko vain ihmisten pelottelu ja elämän vaikeuttaminen?

"Minä en ainakaan ole mikään lammas, joka uskoo kaiken, mitä viralliset tahot väittävät. Sen sijaan uskon muutamaa epävirallista sivustoa."

"En rokotuta lapsiani, koska rokotteissa on alumiinia ja muita vaarallisia lisäaineita. Kyllä hopeavesi riittää suojaamaan heitäkin tuhkarokolta."

Ja kun salaliittoteoreetikkoa ei uskota, vastaus on "ottaisit asioista selvää".

Onhan terve skeptisyys ja asioiden kyseenalaistaminen hyväksi, mutta joillakin se menee liiallisuuksiin.

Vierailija
95/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummohullut. Hehkutetaan lapsenlasta, selitetään kehitysvaiheita ja näytetään kuvia. Ei vaan jaksa kun aiemmin mukavasta kaverista on tullut yhden asian ympärillä pyörivä pakkomielteinen.

Vierailija
96/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilijat ja ylipäätään kaikki selän takana arvostelijat. Tämä on itselleni varmaan se suurin "varoitusmerkki" ihmisestä. Kertoo paljon ihmisestä miten tämä puhuu muista, kun nämä eivät ole paikalla. Toinen on itsekeskeiset ihmiset. Tällaiset voi käyttää muita ihmisiä vain hyödykkeinä, joille voi esim. valittaa omaa kurjaa elämää. Näiltä ihmisiltä ei saa ikinä mitään takaisin vaan tapaamisten jälkeen tuntuu rätiltä, joka on puristettu kuivaksi. 

Tuomitsijat ja itsensä muiden yläpuolelle nostajat. :"Kuulitko mitä se Pirkko on tehnyt. En minä ainakaan tekisi niin."  "Erityisherkät." Olen itsekään varmaan tähän ryhmään kuuluva mutta enpä siitä ole kenellekään kertonut. Nämä henkilöt, jotka ratsastavat tällä "erityisherkkyydellään"  ja kokevat miten kaikkien muiden ihmisten pitää muuttaa käyttäytymistä heidän vuokseen. 

Vierailija
97/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. "Suvaitsevaiset". Todellisia ihmishylkiöitä, jotka pukevat inhonsa kauniisiin sanoihin. Yök. Huoh.

Vierailija
98/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
99/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka itseään kauniimman tai muuten näyttävämmän, yleensä aina samaa sukupuolta olevan, nähdessään miettivät ääneen, että "kuka toikin luulee olevansa?"

Samat ihmiset näkevät isoissa omakotitaloissa vain "jättilainan ja kulissiperheen", kalliin auton ratissa aina k*sipään kuskin ja itseään korkeammin koukutetussa jonkun, joka ei tiedä Oikeasta Elämästä mitään.

Nämä ihmiset myös sanovat mielipiteensä koska heidän täytyy saada se sanoa, heillä on siihen oikeus. He kasvattavat lapsistaan muita nenänvartta pitkin katsovia kiusaajia, mutta toki ovat itse parhaita mahdollisia vanhempia.

Vierailija
100/144 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Süvakki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi