Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmistyyppi, jota et voi sietää?

Vierailija
04.08.2018 |

Minulla sellaiset ihmiset, joiden mielestä ihan joka asiassa isompi = parempi, oli kyseessä sitten kaupunki, auto, talo, koira, ystäväpiiri, taideteos, lapsi tai ihan mikä vaan. Millään muulla kuin koolla tai määrällä ei ole mitään arvoa.

"Mona Lisa oli pettymys kun se oli niin pieni."

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjännaurajat, siis kun joka ikistä asiaa nauretaan ja niin kovaa että kaikki varmasti kuulevat, eikä ketään muuta naurata.

Vierailija
142/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäminä- ihminen, jolla on oikeus tehdä mitä lystää. Muilla ei luonnollisesti ole mitään oikeuksia. 

Väärä ilme tai ele voi saada aikaan raivokohtauksen, joka on täysin oikeutettu, sillä vikahan oli siinä, jolla se väärä ilme oli. 

Hänellä on myös oikeus ottaa mitä vain, koska on itsestään selvää, että hänelle kuuluu kaikki. 

Jos hän joskus antaa jotain takaisin, pitäisi enkelikuoron laskeutua taivaalta ylistyslauluja laulaen. Jos ei laskeudu, seuraa täysin oikeutettu raivokohtaus. 

Hän ei ole koskaan tehnyt ainuttakaan virhettä. Kärsii kaiken aikaa, kun joutuu elämään epätäydellisten idioottien keskellä. Vaatii sääliä. Itse ei sääli mitään eikä ketään. 

Kuvailit juuri äiti ni.

Erityisen ikävältä tuntuu se, että nuo piirteet vain pahenevat ikääntymisen myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räväköitä ihmisiä en voi sietää.

Lähinnä siitä syystä että rauhallisuuteni näyttää ärsyttävän heitä ja he mielellään ilmoittavat asiasta omalla räväkällä tavallaan 🤯

Muuten en ärsyynny muista ihmisistä enkä heidän tavoistaan. Ainoastaan silloin hermostun jos joku yrittää muuttaa minua jotenkin toiselaiseksi tai muuten yrittää sekaantua asiattomasti elämääni.

Joku tuossa ylempänä mainitsi "lypsettävät" ärsyttäviksi.

Siitä tulikin mieleen "lypsäjät", uteliaat kyselijät ja tenttaajat.

Nämä ovat usein niiden räväköiden kavereita.

Miksi ei saa olla rauhassa?

Miksi se häiritsee niin hirveästi jos välillä haluaa olla omissa ajatuksissaan ja miettiä vaan jotain omaa juttua. Mikä siinä niin kovasti häiritsee?

Vierailija
144/144 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat, jotka kylvävät tumppeja kaikkialle ympäristöön. Marketin oven edustalle, koirapuistoon, uimarannalle, bussipysäkille, luonnonsuojelualueille... Parvekkeella polttaessaan nämä idiootit eivät käytä tuhkakuppia vaan heittävät tumppinsa kaiteen yli. Yläpuolellani asuu tällainen tupakoitsija, ja säännöllisin väliajoin käyn tunkemassa kourallisen parvekkeeltani keräämiäni tumppeja hänen postiluukustaan sisään. Olen tullut siihen tulokseen, että tyyppi on vajaaälyinen, koska viesti ei ole vieläkään mennyt perille. Ihmettelee varmaan suunnattomasti mistä tumpit eteisen matolle ilmestyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän