Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eitoivottu sinkkuus

M30vuotta
03.08.2018 |

Taas vaihteeksi tuli alkuviikosta yksi niistä vähemmän toivotuista viesteistä: "Mä oon pahoillani, mut mun pitää sanoa tämä en ookkaan valmis seurustelemaan. Oot hyvä tyyppi, oikea herrasmies ja mukavaa juttuseuraa. Tää ei johdu susta"
Ei tää muutoin harmittaisi niin, mutta turhan usein sattuu näitä ja tuon naisen kanssa keskustelut oikeasti sujuivat. Lisäksi oikein viehättävä (mun makuun).

Eli mies 30v ulkonäkö kaiketi ok, kun komeaksikin on jopa muutama nätti itseäni nuorempi nainen kehunut, Mutta taitaa olla ettei ulkonäön odotukset ja persoona kohtaa; analyyttinen ja jo mukulasta kuulemma pikkuvanha (MBTI INTJ). Tylsä osan mielestä ja ne joilla äly ja kiinostus riittää minulle tyypillisiin keskusteluihin tuntuvat karsastavan hirmuisesti korkeakoulutuksen puutetta (lukio käytynä ammattikoulun lisäksi ja ihan kohtuupalkkaisessa työssä, josta pidän).
Harrastukset luontokuvausta, lukemista, sijoittamista ja milloin mitäkin sattuu mieleen juolahtamaan sisältäen käsitöitäkin.

Arvon vauvapalstalaiset neuvoja ja mielipiteitä ois mukava saada. Mikä auttaisi? En korkeakouluun/yliopistoon haluaisi vain jonkun statuksen takia mennä; että kelpaisin.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitöitä en lisäisi ansioluetteloon. Niistä voi saada väärän käsityksen.

Koulutus ei ole syynä, vaan luonteesi, joka ei sopinut seurustelukumppanillesi. 

Älä lisää tuota neljän kirjaimen rykelmää mihinkään. Aika on jo ajanut kirjainten ohi.

Minua sanovat monet todella, todella, todella kauniiksi. Todella. 

N 48

Vierailija
82/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30vuotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyydy tasoisiisi. T. Keittiöpsykologi

Mikä on tasoiseni?

Joku sysiruma itseäni viisitoista vuotta vanhempi, jonka kanssa ei ole toivoakaan mielenkiintoisesta keskustelusta?

Ennen kuin ennätetään syyttämään pidän ainakin osaa huomattavankin lihavista naisista viehättävinä, ja he kuulemma ovat tasoteorioiden pohjasakkaa.

Yhdessä viihtyminen on muutakin kuin älykästä keskustelua  - ja keskustellahan voi myös ystävien kanssa.

Naiset haluavat kokea ennen kaikkea tunteita, kun on kyse parisuhteesta ja etenkin sen alkuvaiheista.

Toki se on tärkeää, että tullaan juttuun, mutta arkipäiväinenkin jutustelu on tärkeää suhteessa - ei vain älykäs keskustelu asia-aiheista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako sulle 28-vuotias trade pääkaupunkiseudulta? Työ ja ulkonäkö ok.

Voisi hyvinkin kelvata :D

Mikäli juttu luistaa kaikki on mahdollista.

Työ ja koulutus ei itselleni tosin suuremmin merkitse, kunhan ei ole elämäntapatyötön :)

Vierailija
84/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitöitä en lisäisi ansioluetteloon. Niistä voi saada väärän käsityksen.

Koulutus ei ole syynä, vaan luonteesi, joka ei sopinut seurustelukumppanillesi. 

Älä lisää tuota neljän kirjaimen rykelmää mihinkään. Aika on jo ajanut kirjainten ohi.

Minua sanovat monet todella, todella, todella kauniiksi. Todella. 

N 48

Epäilisin, että kyse on kemiasta - mutta toisaalta liian älyllinen ihminen voi unohtaa tunteiden merkityksen ja etenkin toisen ihmisen reaktioiden seuraamisen.

Vierailija
85/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täynnä itseään ja vähän tyhmältä ja yksinkertaiselta kieltämättä vaikuttaa. Ei hänen kannata ainakaan etsiä niistä korkeasti koulutetuista naisista sitä kumppania itselleen. Joku yksinkertainen tradenomi voisi ap:lle sopiakin, jos pääasia kummallekin on, että löytyy sitä fyffeä millä voi hetken mällätä.

Vierailija
86/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30vuotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyydy tasoisiisi. T. Keittiöpsykologi

Mikä on tasoiseni?

Joku sysiruma itseäni viisitoista vuotta vanhempi, jonka kanssa ei ole toivoakaan mielenkiintoisesta keskustelusta?

Ennen kuin ennätetään syyttämään pidän ainakin osaa huomattavankin lihavista naisista viehättävinä, ja he kuulemma ovat tasoteorioiden pohjasakkaa.

Yhdessä viihtyminen on muutakin kuin älykästä keskustelua  - ja keskustellahan voi myös ystävien kanssa.

Naiset haluavat kokea ennen kaikkea tunteita, kun on kyse parisuhteesta ja etenkin sen alkuvaiheista.

Toki se on tärkeää, että tullaan juttuun, mutta arkipäiväinenkin jutustelu on tärkeää suhteessa - ei vain älykäs keskustelu asia-aiheista.

En ole tosiaankaan arkipäiväisiä aiheita vastaan ja niistäkin keskustelen mielelläni, mutta jotain uupuu, mikäli arkisia asioita oudommista ei voi keskustella koskaan, jos toisella ei riitä ollenkaan mielenkiinto tai ymmärrys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi