Eitoivottu sinkkuus
Taas vaihteeksi tuli alkuviikosta yksi niistä vähemmän toivotuista viesteistä: "Mä oon pahoillani, mut mun pitää sanoa tämä en ookkaan valmis seurustelemaan. Oot hyvä tyyppi, oikea herrasmies ja mukavaa juttuseuraa. Tää ei johdu susta"
Ei tää muutoin harmittaisi niin, mutta turhan usein sattuu näitä ja tuon naisen kanssa keskustelut oikeasti sujuivat. Lisäksi oikein viehättävä (mun makuun).
Eli mies 30v ulkonäkö kaiketi ok, kun komeaksikin on jopa muutama nätti itseäni nuorempi nainen kehunut, Mutta taitaa olla ettei ulkonäön odotukset ja persoona kohtaa; analyyttinen ja jo mukulasta kuulemma pikkuvanha (MBTI INTJ). Tylsä osan mielestä ja ne joilla äly ja kiinostus riittää minulle tyypillisiin keskusteluihin tuntuvat karsastavan hirmuisesti korkeakoulutuksen puutetta (lukio käytynä ammattikoulun lisäksi ja ihan kohtuupalkkaisessa työssä, josta pidän).
Harrastukset luontokuvausta, lukemista, sijoittamista ja milloin mitäkin sattuu mieleen juolahtamaan sisältäen käsitöitäkin.
Arvon vauvapalstalaiset neuvoja ja mielipiteitä ois mukava saada. Mikä auttaisi? En korkeakouluun/yliopistoon haluaisi vain jonkun statuksen takia mennä; että kelpaisin.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma, mutta olen nainen. Kelpaann seksisuhteeseen, mutta en pariuhteeseen. En tiedä missä mättää. Merkitseekö miehillekin naisen ammatti paljon? Olen siis perus duunari, mutta mielestäni ihan fiksu.
Ei miehille yleensä ammatti merkitse naisessa kovin paljoa (jos ei mikään erotiikkatyöntekijä ole). Tietysti on miehiä, joille voi olla ykköskriteeri.
En tajua tuota. Olen akateeminen, mutta tehnyt elämässä monenlaista. En ikinä tyrmäisi ketään koulutuksen puutteen perusteella. Ilmeisesti jotkut luulevat, että on tyhmä jos ei ole korkea koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma, mutta olen nainen. Kelpaann seksisuhteeseen, mutta en pariuhteeseen. En tiedä missä mättää. Merkitseekö miehillekin naisen ammatti paljon? Olen siis perus duunari, mutta mielestäni ihan fiksu.
Voin puhua vain omasta puolesta mutta mulle naisen ammatti on ihan yhdentekevä, persoona ratkaisee..
T. Lukio+ammattikoulu
Vierailija kirjoitti:
En tajua tuota. Olen akateeminen, mutta tehnyt elämässä monenlaista. En ikinä tyrmäisi ketään koulutuksen puutteen perusteella. Ilmeisesti jotkut luulevat, että on tyhmä jos ei ole korkea koulutus.
Voi olla, mutta itse epäilen että status on se kantava ajatus. Tinderissäkin melkoinen osa peräänkuuluttaa kunnianhimoa (eli halua todistaa statuksellaan muille jotakin).
Ihan sivumennen ainakin nettitestien (mukaanlukien mensan) mukaan ÄO sielä n130 nurkilla, että luulisi sen useimmille ihan järjelliseen keskusteluun riittävän. Osan kanssa onkin ollut ihan mielenkiintoista keskustelua kunnes koulutus/ammatti on tullut ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi perusduunarit ovat sukupuolesta riippumatta mielestään aina ihan fiksuja? Missä duunarit, jotka pitävät itseään tolvanoina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi perusduunarit ovat sukupuolesta riippumatta mielestään aina ihan fiksuja? Missä duunarit, jotka pitävät itseään tolvanoina?
Varmaankin samassa mielikuvitusmaailmassa, kuin akateemikot, jotka pitävät itseänn tolvanoina. ei ole ihmisille ominaista.
M30vuotta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta itse epäilen että status on se kantava ajatus. Tinderissäkin melkoinen osa peräänkuuluttaa kunnianhimoa (eli halua todistaa statuksellaan muille jotakin).
Ihan sivumennen ainakin nettitestien (mukaanlukien mensan) mukaan ÄO sielä n130 nurkilla, että luulisi sen useimmille ihan järjelliseen keskusteluun riittävän. Osan kanssa onkin ollut ihan mielenkiintoista keskustelua kunnes koulutus/ammatti on tullut ilmi.
Sama juttu tinderissä. Keskustelu kulkee hienosti ja sitten nainen kysyy ammattia ja melkein heti sen jälkeen kirjoittaa että en ole päässyt vielä yli edellisestä parisuhteesta :(
Jos asut Pohjois-Savossa niin mennään treffeille ap!
Aina yhtä huvittava toi vika ei sussa.... No se on tasan sussa ja sillä siisti. Mulla on kaveri, joka on tosi mukava ja kiva olis olla vaan kavereita tyyppinen ihminen. Sit se hölmä uskoo tohon ollaan kavereita ja ihmettelee kun ei kuulu toisesta mitään. Toi hyvä kaveruus johtuu sen ylipainosta.
En itse ole kelvannut duunarimiehille enkä työttömille miehille. En tiedä mikä siinä sitten on.
Myönnän, että itselleni oli koulutuksella nuorempana merkitystä, kun lokeroin ihmisiä. Nyt kun oon 35, niin koulutus ei ole todellakaan se ratkaisevin asia. Lisäksi arvostan käytännön työn tekijöitä nykyisin ihan eri tavalla. Niin tästä syystä ehdotan, että tutustuisit myös vähän itseäsi vanhempiin naisiin.
Tuosta analyyttisesta keskustelutavastasi tulee mieleen, että kaikki eivät jaksa keskustella perinpohjaisesti. Siihen voi oppia pikkuhiljaa kyllä. Joten hölläisin hieman tuota keskustelutapaa kevyemmäksi.
Ja seuraavan kerran, kun sinulle väitetään, että tämä ei johdu sinusta, niin kysy suoraa palautetta. Kerro, että arvelet syyn olevan sinussa ja että haluat kehittää itseäsi, mistä jäi tällä kertaa kiinni? Sieltä saattaa joku vinkki tulla.
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että itselleni oli koulutuksella nuorempana merkitystä, kun lokeroin ihmisiä. Nyt kun oon 35, niin koulutus ei ole todellakaan se ratkaisevin asia. Lisäksi arvostan käytännön työn tekijöitä nykyisin ihan eri tavalla. Niin tästä syystä ehdotan, että tutustuisit myös vähän itseäsi vanhempiin naisiin.
Tuosta analyyttisesta keskustelutavastasi tulee mieleen, että kaikki eivät jaksa keskustella perinpohjaisesti. Siihen voi oppia pikkuhiljaa kyllä. Joten hölläisin hieman tuota keskustelutapaa kevyemmäksi.
Ja seuraavan kerran, kun sinulle väitetään, että tämä ei johdu sinusta, niin kysy suoraa palautetta. Kerro, että arvelet syyn olevan sinussa ja että haluat kehittää itseäsi, mistä jäi tällä kertaa kiinni? Sieltä saattaa joku vinkki tulla.
Miksi naiset on noin kaavamaisia että kun naisen ulkonäkö on mennyttä niin vasta sitten joustetaan miehen statuksesta?
Olisit vielä sanonut että kannattaa keskittyä yksinhuoltajanaisiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset on noin kaavamaisia että kun naisen ulkonäkö on mennyttä niin vasta sitten joustetaan miehen statuksesta?
Olisit vielä sanonut että kannattaa keskittyä yksinhuoltajanaisiin..
Tarkoitin yksinkertaisesti sitä, että ikä ja kokemus tuo viisautta - ei välttämättä sulle. Tuo yh-idea tulee sinun suustasi, ei minun. Ja ulkonäköä voi ap arvioida ihan itse kun tsekkailee tinderissä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ongelma, mutta oon nainen! Korkeakoulutetut miehet ei huoli vaikka muuten synkkaa. Ja testien mukaan ilmeisesti itsekin INTJ.
Pituus ja paino?
Vähän myöhään vastaan, mutta oon siis 155 cm ja paino vaihtelee välillä 54-56kg. Oon mielestäni normaalipainoinen/kokoinen. Viimeisin korkeakoulutettu mies jota deittailin oli hieman ylipainoinen, joten en usko että mun painosta on kiinni
t. se intj-nainen
M30vuotta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30vuotta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Olen naisille mukavaa seuraa ja pääsen jopa sinne 3.treffeillekin asti mutta aina tulee joku eri tekosyy että ei ole valmis suhteeseen tai mitä vain.
Pariutumisessa yllättää aina se että miten samalla tavalla naiset näkee miehen tason. Kenellekään ei kelpaa parisuhteeseen..
Naamasta ja ammatista kiinni pitkälti.Onko tehdastyöläinen niin huono ammatti? :/
Ansaitsen saman ja jopa enemmänkin kuin moni korkeakoulutettu (jos jätetään johtotehtävät pois laskuista), tosin työ on kuumaa ja raskasta varsinkin näillä helteillä.
Asunnon olen saanut ostettua ja varallisuutta ainakin jonkun tutkimuksen keskivertosuomalaista enemmän; oletettavasti ikäluokassani keskivertoa enemmän ainakin.
Mitä se koulutus vaikuttaa, jos ei toimeentuloon? Ihmiset sen keskustelun luovat, eivät koulutukset.
Sun ammatti on sellainen millä ei voi kehuskella kavereille eikä tutuille. Nainen haluaa voida brassailla miehensä olevan lääkäri tai juristi..
Tuon on saanut huomata tällä palstallakin.
Jos joku lääkärimies tekee ketjun sanoen että on sinkku niin naiset aina ihmettelee heti että miten voit olla sinkku kun olet lääkäri, noin suuressa merkityksessä naiset näkevät statuksen vaikutuksen..Jotenkin en haluaisi uskoa valtaosan naisista pitävän miestä statussymbolina, jota esitellä huomion toivossa.
Missä ovat naiset, jotka hakevat oikeaa kumppanuutta? Toivon kovasti, että jonain päivänä löydän naisen, joka on paras ystäväni ja rakkaani. Minulle hyvä koska miellyttää minua ja minä häntä ilman mitään pelejä.
Kuulostat todella mukavalta ja olisin varmaan pyytänyt treffeille, mikäli olisin vielä tinderissä, enkä juuri tavannut tätä yhtä huippua tyyppiä. 😊 t. N27
Tervetuloa vaan joukkoon. Täällä ylipainoinen 40+ v. mies. Jätetty. Akateeminen koulutus ja työ, mutta naiset ei vilkaisekaan. Jos yritän lähestyä naisia aloitteen tehdäkseni niin naisten kehonkieli huutaa: "EI, EI, EI, mene pois!". Masentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos asut Pohjois-Savossa niin mennään treffeille ap!
Valitettavasti vähän on etäisyyttä. Kämppa Helsingissä, ja ei hirveän usein ole Uudenmaan ulkopuolelle asiaa (jos ei sit mökille, mut sielä ei tormää juuri kehenkään :')
Ei se ammatti autuaaksi tee. Olen ammatiltani juristi, enkä todellakaan mainosta sitä, mutta jostain syystä aina yh-mammat ovat minusta eniten kiinnostuneita (lompakoksi ja taistelemaan elatusmaksuista, yms exän kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Vähän vanhemmissa naisissa on vain se, että tuntuu olevan valtaosa yh (haasteet tapailuun ja exä tod näk jotenkin mukana elämässä), vela, tai jo niin kaavoihinsa kangistunut, ettei oikein joustoa parisuhteeseen ehkä löydy. Tosiaan itse haaveilen perheestäkin ja lastentekoon heti tutustuessa ryhtyminen ei oikein tunnu omalta, niin itseäni kovin montaa vuotta vanhempiin en siksi hakua aktiivisesti kohdista.
Hassu sinänsä, että enemmän mätsejä ja huomiota ihan on tullut 22-25v naisilta tinderissä ainakin (suomi 24 sit jonkin verran yli nelikymppisiä naisia "flirttaillut")
Näinhän sitä voisi toivoa mutta itse olen saanut todeta että naiset ajattelee musta täysin samalla tavalla=ei seksuaalista kemiaa=pelkkä kiva kaveri.