Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eitoivottu sinkkuus

M30vuotta
03.08.2018 |

Taas vaihteeksi tuli alkuviikosta yksi niistä vähemmän toivotuista viesteistä: "Mä oon pahoillani, mut mun pitää sanoa tämä en ookkaan valmis seurustelemaan. Oot hyvä tyyppi, oikea herrasmies ja mukavaa juttuseuraa. Tää ei johdu susta"
Ei tää muutoin harmittaisi niin, mutta turhan usein sattuu näitä ja tuon naisen kanssa keskustelut oikeasti sujuivat. Lisäksi oikein viehättävä (mun makuun).

Eli mies 30v ulkonäkö kaiketi ok, kun komeaksikin on jopa muutama nätti itseäni nuorempi nainen kehunut, Mutta taitaa olla ettei ulkonäön odotukset ja persoona kohtaa; analyyttinen ja jo mukulasta kuulemma pikkuvanha (MBTI INTJ). Tylsä osan mielestä ja ne joilla äly ja kiinostus riittää minulle tyypillisiin keskusteluihin tuntuvat karsastavan hirmuisesti korkeakoulutuksen puutetta (lukio käytynä ammattikoulun lisäksi ja ihan kohtuupalkkaisessa työssä, josta pidän).
Harrastukset luontokuvausta, lukemista, sijoittamista ja milloin mitäkin sattuu mieleen juolahtamaan sisältäen käsitöitäkin.

Arvon vauvapalstalaiset neuvoja ja mielipiteitä ois mukava saada. Mikä auttaisi? En korkeakouluun/yliopistoon haluaisi vain jonkun statuksen takia mennä; että kelpaisin.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mun mielestä omaisuuden esilletuominen on hieman... urpoa.

En tiedä auttaisiko mitään naisten kiinostukseen (ja olisiko muita kuin gold diggereitä) kertoa että on joku 170k€ varallisuutta (en mikään upporikas siis), josta 45k€ pörssiosakkeissa. Nyt olen vain tyytynyt pörssin seurailemisen mainitsemaan harrastukseksi.

Mielipiteitä?

Vierailija
42/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa varmaan eka hioa tuota kirjoitustyyliäsi paremmaksi: olet käynyt lukion, jolloin oletuksena on jo, että äidinkieli ja sen kielioppi pitäisi olla hieman paremmin hallussa kuin sulla nyt on. Jos vielä rehvastelet älylläsi ja älyllisesti suuntautuneella persoonallisuudellasi netissä, ihmiset tarttuvat nyt (ja jatkossakin) kirjoitustyyliisi ja erityisesti siinä ilmeneviin puutteisiin, koska tuottamasi tekstin kautta he muodostavat sen kuvan susta, ja omakehulla varustettu mutta kielivirheitä täynnä oleva kirjoitus nyt vaan antaa tyhmän kuvan ihan kenestä tahansa. Lähes kaikki ihmiset tekevät kielivirheitä yliopiston proffia myöten, mutta koulutetulla henkilöllä ne eivät saisi toistua yhtä systemaattisesti kuin esim. sulla.

Tietty jos etsit itseäsi nuorempaa ja kaunista yliopiston käynyttä naista, niin niistä kilpailevat kaikki muutkin miehet, joilla voi olla sinua enemmän tarjottavaa heille. Kokeile myös niitä lukion ja amiksen käyneitä ikäisiäsi naisia, josko heistä löytyisi sulle sopiva tyttöystävä ennemmin kuin niistä itseäsi nuoremmista ja korkeammin koulutetuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa varmaan eka hioa tuota kirjoitustyyliäsi paremmaksi: olet käynyt lukion, jolloin oletuksena on jo, että äidinkieli ja sen kielioppi pitäisi olla hieman paremmin hallussa kuin sulla nyt on. Jos vielä rehvastelet älylläsi ja älyllisesti suuntautuneella persoonallisuudellasi netissä, ihmiset tarttuvat nyt (ja jatkossakin) kirjoitustyyliisi ja erityisesti siinä ilmeneviin puutteisiin, koska tuottamasi tekstin kautta he muodostavat sen kuvan susta, ja omakehulla varustettu mutta kielivirheitä täynnä oleva kirjoitus nyt vaan antaa tyhmän kuvan ihan kenestä tahansa. Lähes kaikki ihmiset tekevät kielivirheitä yliopiston proffia myöten, mutta koulutetulla henkilöllä ne eivät saisi toistua yhtä systemaattisesti kuin esim. sulla.

Tietty jos etsit itseäsi nuorempaa ja kaunista yliopiston käynyttä naista, niin niistä kilpailevat kaikki muutkin miehet, joilla voi olla sinua enemmän tarjottavaa heille. Kokeile myös niitä lukion ja amiksen käyneitä ikäisiäsi naisia, josko heistä löytyisi sulle sopiva tyttöystävä ennemmin kuin niistä itseäsi nuoremmista ja korkeammin koulutetuista.

Valitettavasti tämä vauvapalstalle kirjoitteleminen on vain harrastetoimintaa, jolla yritän koota ajatuksiani, ja ehkä saada jonkun uuden idean. Tarkoitus ei ole ollut kehua, vaan esittää faktat kuin ne ovat. Eli melko perus ulkonäkö, joku välillä komeaksikin kehunut (mutta ei yleensä), omaisuutta noin 170k€ ja vakituinen kohtuupalkkainen työ, jolla ei ole statusarvoa.

Jostain syystä paremmalla prosentilla on syntynyt mätsejä ja keskusteluja (suhteessa annettuihin tykkäyksiinkin) 22-25 vuotiaiden kanssa.

Pystyn kirjoittamaan oikeellisestikin, mutta miksi vaivautuisin kun kyselen vain mielipiteitä.

Vierailija
44/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan ole minkäänlaista haavetta yliopistonaisesta. Haluisin vain kumppanin, jonka kanssa voi keskustella lennokkaammistakin ideoista, kuin mitähän huomenna syötäisiin ja tuleekohan salkkarit tänään.

Naiset arvostavat keskimäärin koulutuksen erittäin korkealle, kuten tästä kielinatsismista ja siitä, että suuri osa edes keskiverrolla älynlahjoilla ja mielikuvituksella varustetuista naisista pyrkii korkeakouluihin ja yliopistoihin.

Näistä kahdesta seikasta johtuu melko suoraan se, että korkeakoulutetut naiset yleensä osuvat mielenmaailmaltaan lähemmäksi, mutta monasti asettavat kriteeriksi korkeakoulutuksen. Tuo harmittaa, kun keskustelu on voinut sujua varsin mukavasti, kunnes kyseiseen kynnykseen törmätään.

Vierailija
45/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30vuotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30vuotta kirjoitti:

Taas vaihteeksi tuli alkuviikosta yksi niistä vähemmän toivotuista viesteistä: "Mä oon pahoillani, mut mun pitää sanoa tämä en ookkaan valmis seurustelemaan. Oot hyvä tyyppi, oikea herrasmies ja mukavaa juttuseuraa. Tää ei johdu susta"

Ei tää muutoin harmittaisi niin, mutta turhan usein sattuu näitä ja tuon naisen kanssa keskustelut oikeasti sujuivat. Lisäksi oikein viehättävä (mun makuun).

Eli mies 30v ulkonäkö kaiketi ok, kun komeaksikin on jopa muutama nätti itseäni nuorempi nainen kehunut, Mutta taitaa olla ettei ulkonäön odotukset ja persoona kohtaa; analyyttinen ja jo mukulasta kuulemma pikkuvanha (MBTI INTJ). Tylsä osan mielestä ja ne joilla äly ja kiinostus riittää minulle tyypillisiin keskusteluihin tuntuvat karsastavan hirmuisesti korkeakoulutuksen puutetta (lukio käytynä ammattikoulun lisäksi ja ihan kohtuupalkkaisessa työssä, josta pidän).

Harrastukset luontokuvausta, lukemista, sijoittamista ja milloin mitäkin sattuu mieleen juolahtamaan sisältäen käsitöitäkin.

Arvon vauvapalstalaiset neuvoja ja mielipiteitä ois mukava saada. Mikä auttaisi? En korkeakouluun/yliopistoon haluaisi vain jonkun statuksen takia mennä; että kelpaisin.

Analyyttinen, tylsä, pikkuvanha introvertti, jolla on ylimielinen suhtautuminen keskusteluaiheisiin. Jep jep.

Ehkä et ihan saanut kiinni siitä mitä tarkoitan. Siis pohdin mielelläni ja mielenkiintoinen keskustelu on oikeastaan parasta mitä voin kuvitella huosut jalassa.  Keskustelemaan pystyn melkein aiheesta kuin aiheesta (lukuunottamatta tyyliin mitkä musiikkikappaleet ovat parhaita; siitä ei montaa sanaa saa vääntämälläkään kun ihan subjektiivisia mielipideasioita, joita ei oikein voi perustella kuin tunteilla).

Ihan huomiona oli vain se että minua tylsänä pitävät yleensä eivät edes huomaa kuivaa ironiaani ja tilannekomiikkaani. En ole mikään standup koomikko. Itse ehkä voisin tulla toimeen naisen kanssa, joka ei ymmärrä minua, mutta miksi nainen joka pitää minua tylsänä haluaisi minut?

Vastaat itse tuossa siihen kysymykseen, miksi olet sinkku. Jos 99/100 naisesta pitää sinua tylsänä ja ne loput eivät pidä sinua fyysisesti haluttavana tai sinä heitä, niin eikös tuo selitä tilanteen?

Vierailija
46/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi mies kun haluaa nuoren kauniin koulutetun varakkaan naisen ja itkee kun ei saakkaan sitä mitä haluaa.

Vierailija
47/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30vuotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30vuotta kirjoitti:

Analyyttinen, tylsä, pikkuvanha introvertti, jolla on ylimielinen suhtautuminen keskusteluaiheisiin. Jep jep.

Ehkä et ihan saanut kiinni siitä mitä tarkoitan. Siis pohdin mielelläni ja mielenkiintoinen keskustelu on oikeastaan parasta mitä voin kuvitella huosut jalassa.  Keskustelemaan pystyn melkein aiheesta kuin aiheesta (lukuunottamatta tyyliin mitkä musiikkikappaleet ovat parhaita; siitä ei montaa sanaa saa vääntämälläkään kun ihan subjektiivisia mielipideasioita, joita ei oikein voi perustella kuin tunteilla).

Ihan huomiona oli vain se että minua tylsänä pitävät yleensä eivät edes huomaa kuivaa ironiaani ja tilannekomiikkaani. En ole mikään standup koomikko. Itse ehkä voisin tulla toimeen naisen kanssa, joka ei ymmärrä minua, mutta miksi nainen joka pitää minua tylsänä haluaisi minut?

Vastaat itse tuossa siihen kysymykseen, miksi olet sinkku. Jos 99/100 naisesta pitää sinua tylsänä ja ne loput eivät pidä sinua fyysisesti haluttavana tai sinä heitä, niin eikös tuo selitä tilanteen?

Ilmeisesti trollaus vain on liian houkettelevaa...

Ei kyse tunnu olevan siitä, että noin pieni osuus tykkäisi jutuistani. Oma arvio on sielä 10-20% tienoilla, mutta tuosta joukosta karsiutuu pois valtaosa korkeiden ura ja koulutus vaatimusten takia.

Missä ovat ne perusfiksut naiset, jotka eivät odota miehen olevan statuksensa ponnahduslauta, tai oleta miehen olevan jotenkin epäkelpo, mikäli ei kouluttautuminen ole hänen tärkein prioriteettinsa?

Vierailija
48/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30vuotta kirjoitti:

En tiedä auttaisiko mitään naisten kiinostukseen (ja olisiko muita kuin gold diggereitä) kertoa että on joku 170k€ varallisuutta (en mikään upporikas siis), josta 45k€ pörssiosakkeissa. Nyt olen vain tyytynyt pörssin seurailemisen mainitsemaan harrastukseksi.

Mielipiteitä?

Ihan tavis. En leuhkisi omaisuudella.

Vierailija
49/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ole vuorotyössä? Hankaloittaa perhe-elämää. No no.

Vierailija
50/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai ole vuorotyössä? Hankaloittaa perhe-elämää. No no.

Olen. Pitkää 12h vuoroa, joten ei kovin usein vuoroja kohdalle osu.

Vierailija
51/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro naiselle kuinka ihana hän on. Onko keskustelu vastavuoroista vai paasaatko pitkään vain itseäsi kiinnostavista teorioista? Nainen ei halua kuunnella luentoa.

Vierailija
52/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30vuotta kirjoitti:

Mielipiteitä?

Ei ole tarkoituskaan leuhkia. Olettama tuntuu vain olevan, että korkeakouluttautumaton on kädestä suuhun elävä pummi. Sitä ajattelin lähinnä.

Melko rikkaissa piireissä taidat liikkua, mikäli henkilökohtaiset omaisuudet liikkyvat 150k€ paremmalla puolella  kolmikymppisillä.

Vierailija
53/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro naiselle kuinka ihana hän on. Onko keskustelu vastavuoroista vai paasaatko pitkään vain itseäsi kiinnostavista teorioista? Nainen ei halua kuunnella luentoa.

Tämä. Tiedän tyypin joka pitää itseään fiksuna ja hakee akateemista naista. Itse ei ole akateeminen. Luennoi, ei ole keskustelua. Siinä syy sinkkuudelle.

Vierailija
54/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma, mutta oon nainen! Korkeakoulutetut miehet ei huoli vaikka muuten synkkaa. Ja testien mukaan ilmeisesti itsekin INTJ.

Pituus ja paino?

Herranjumala. Oletko ap? Tuossa siis tärkeimmät kriteerit, hahhaha. Pysy vaan sinkkuna! T. N27

En ole AP mutta olen havainnut jonkinlaisen korrelaation naisen rasvapitoisuuden ja sinkkuuden välillä. 

Minä 167/55 ja kahdeksatta vuotta sinkkuna. Että vaikka ois sun suppean empirian perusteella jokin korrelaatio niin ei välttämättä ole kausaliteettia...

AP kuulostaa kiinnostavalta! Jos sua mikään ala kiinnostaa niin mikset lähtiskin opiskelemaan? Kerran tykkäät pohtia asioita ja muuta. Siellä niitä naisiakin kohtaa ihan irlisti.

Itse karsastan kaikkia tindereitä yms nettisovelluksia, kun tuntuu, että virtuaalitason hommat helposti jääkin sille pelkälle virtuaalitasolle. Se ei siis välttämättä ole henkilöstä (susta) kiinni vaan homman nimi yleisestikin.

Vierailija
55/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30vuotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30vuotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30vuotta kirjoitti:

Ilmeisesti trollaus vain on liian houkettelevaa...

Ei kyse tunnu olevan siitä, että noin pieni osuus tykkäisi jutuistani. Oma arvio on sielä 10-20% tienoilla, mutta tuosta joukosta karsiutuu pois valtaosa korkeiden ura ja koulutus vaatimusten takia.

Missä ovat ne perusfiksut naiset, jotka eivät odota miehen olevan statuksensa ponnahduslauta, tai oleta miehen olevan jotenkin epäkelpo, mikäli ei kouluttautuminen ole hänen tärkein prioriteettinsa?

Kommenttisi kertoo, miksi olet edelleen sinkku. (Tai no, siihen riittää kyllä sekin, että olet kesäperjantaina täällä mammapalstalla.)

Vierailija
56/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko lukea kehonkieltä?

Vierailija
57/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lähäri tai sh. Vuorotyöläiset ymmärtävät toisiaan.

Vierailija
58/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso valitaan omalta tasolta. Problem solved.

Vierailija
59/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä INTJ nainen ja kipuilen samojen asioiden kanssa. On hirveän vaikeaa löytää miesseuraa, jonka kanssa olisi mukavaa keskustella ja viljellä mustaa huumoria. Samalla olisi ihanaa, että molemmilla on omat menot ja elämisensä, koska introverttinä väsyn seurasta vaikka olisi miten rakas ihminen. Parhaita ystäviäkin ovat ne, joiden kanssa voi olla samassa tilassa puhumatta mitään vaikka 2h, sen jälkeen lähtee joku juttu spontaanisti liikkeelle ja sitten voidaan taas puuhailla omiamme - ja kaikki ovat tämän jälkeen onnellisia ja tyytyväisiä siihen, miten mukavaa oli yhdessä :D Yhteys toiseen säilyy, vaikka ei olisikaan jatkuva pälinä tai puuhailu päällä, tai ettei nähtäisi jatkuvasti. 

Eli, jos INTJ-miehelle on haastavaa löytää puoliso, kuvittelepa haastetta naisena, kun INTJ on maskuliinisin ja analyyttisin merkki, jota ei yhdistetä naisiin ja opittuun naisellisuuteen. Ellen Ripley Alienista on INTJ-naisen ruumiillistuma :D Sarah Connor tulee toisena hyvänä (Terminaattori). 

Olenkin ollut sinkkuna kohta 15 vuotta ilman mitään sutinaa mihinkään suuntaan. Nyt olisi kiva kyllä jo edes ihastua johonkuhun!

Vierailija
60/86 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30vuotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30vuotta kirjoitti:

Mielipiteitä?

Ei ole tarkoituskaan leuhkia. Olettama tuntuu vain olevan, että korkeakouluttautumaton on kädestä suuhun elävä pummi. Sitä ajattelin lähinnä.

Melko rikkaissa piireissä taidat liikkua, mikäli henkilökohtaiset omaisuudet liikkyvat 150k€ paremmalla puolella  kolmikymppisillä.

Ja. Lika barn leker bäst.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan