Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko haukkui työttömäksi

Vierailija
03.08.2018 |

Olen ollut toukokuusta alkaen liiton rahoilla. Töitä on tarkoitus löytää joskus tässä syksyn alkaessa. En siis ole varsinaisesti mikään työtön. Siskoni kuitenkin väitti, että liiton rahoillakin lomaileva olisi työtön. Suututtaa. En tiedä, onko kateellinen. Turha sille on ainakaan selittää. :(

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet työtön ja loinen.

Vierailija
2/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et käy töissä mutta et silti ole työtön. Ja liiton rahoilla elelet... no omahan on kuplasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo ole yleinen luulo, että tällaiset liiton rahoilla olevat olisimme työttömiä kuin jotkut pitkäaikaistyöttömät pummit?

Ap

Vierailija
4/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että työtön on haukkumasana.

Vierailija
5/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauku siskoasi rasistiksi, koska hän ei hyväksy sinun elämänvalintojasi.

Vierailija
6/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet työtön ja loinen.

Eli työllisyys on hyvän ihmisyyden mittari?On tullu tavattua semmosia ihmishirviötä työelämässä,joilta puuttuu se empatia kokonaan.

Vierailija
7/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo ole yleinen luulo, että tällaiset liiton rahoilla olevat olisimme työttömiä kuin jotkut pitkäaikaistyöttömät pummit?

Ap

Ystäväiseni, ennen kuin huomaatkaan on rakennemuutos tehnyt sinustakin "jonkun pitkäaikaistyöttömän pummin".

Nyt vielä älytyöläisiä naurattaa, mutta kohta heidätkin korvataan. Ennen pitkää lihaihmiset ovat kaikki tunkiolla haukkumassa toinen toisiaan.

:)

Vierailija
8/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt että työtön on haukkumasana.

No on se haukkumasana, jos sitä käytetään ihmisestä, joka ei ole mikään työtön loinen. Todellakin aion syksyllä hakea taas uutta työpaikkaa.

Ap

Vierailija
9/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio Banaani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet työtön ja loinen.

Eli työllisyys on hyvän ihmisyyden mittari?On tullu tavattua semmosia ihmishirviötä työelämässä,joilta puuttuu se empatia kokonaan.

No näinhän tuo näkyy ainakin AP:n mielestä olevan.

Vierailija
10/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole työtä on työtön. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?

Vierailija
11/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei välttämättä toimi, koska erittäin suurella todennäköisyydellä sisarukset ovat samaa rotua. Muutenkaan koko lauseessa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
12/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti monen täällä on vaikea tajuta lukemaansa. Olen siis LIITON RAHOILLA! En saa työttömyyskorvausta tai toimeentulotukea.

Ap

Vierailija
13/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinä saat työttömyyskorvausta, niin työtönhän sinä olet. 

Vierailija
14/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehmetti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei välttämättä toimi, koska erittäin suurella todennäköisyydellä sisarukset ovat samaa rotua. Muutenkaan koko lauseessa ei ole mitään järkeä.

Kyseisellä sanalla on nykyään paljon laajempi käsite eikä se enää keskity pelkästään rotuun. Faktat kuntoon

Vierailija
15/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sinä saat työttömyyskorvausta, niin työtönhän sinä olet. 

En saa. Vaan liiton rahat, jotka olen itse tienannut jäsenmaksuja maksamalla.

Vierailija
16/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehmetti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseisellä sanalla on nykyään paljon laajempi käsite eikä se enää keskity pelkästään rotuun. Faktat kuntoon

Rasismi tarkoittaa vain ja ainoastaan rotusyrjintää, vaikka elämäm kolussa oppiikin muuta.

Vierailija
17/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti monen täällä on vaikea tajuta lukemaansa. Olen siis LIITON RAHOILLA! En saa työttömyyskorvausta tai toimeentulotukea.

Ap

Valtion kirstusta se suurin osa kassa-avustuksestakin tulee. Siis veronmaksajat maksavat. Samassa veneessä ollaan, mutta joidenkin airossa ei vaan vesi kuohu, ja toiset saavat kiskoa senkin edestä.

Vierailija
18/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin vielä, mitä itse olisitte täyttäneet kyselyssä, jossa piti laittaa, onko töissä, eläkkellä, opiskelija, työtön, muu.

Laitoin muu, kun eihän tuossa ollut vaihtoehtoa liiton rahoilla. Siskoni väitti, että minun olisi pitänyt laittaa työtön.

Ap

Vierailija
19/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ilmeisesti sinun on vaikea ymmärtää, että työtön on työtön, tuli työttömyyskorvaus sitten Kelasta tai liitosta.

Vierailija
20/77 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän syystä sen "liiton rahan" nimi on ansiosidonnainen työttömyyspäiväraha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan