Sisko haukkui työttömäksi
Olen ollut toukokuusta alkaen liiton rahoilla. Töitä on tarkoitus löytää joskus tässä syksyn alkaessa. En siis ole varsinaisesti mikään työtön. Siskoni kuitenkin väitti, että liiton rahoillakin lomaileva olisi työtön. Suututtaa. En tiedä, onko kateellinen. Turha sille on ainakaan selittää. :(
Kommentit (77)
Et käy töissä mutta et silti ole työtön. Ja liiton rahoilla elelet... no omahan on kuplasi.
Ei kai tuo ole yleinen luulo, että tällaiset liiton rahoilla olevat olisimme työttömiä kuin jotkut pitkäaikaistyöttömät pummit?
Ap
En tiennyt että työtön on haukkumasana.
Hauku siskoasi rasistiksi, koska hän ei hyväksy sinun elämänvalintojasi.
Vierailija kirjoitti:
Olet työtön ja loinen.
Eli työllisyys on hyvän ihmisyyden mittari?On tullu tavattua semmosia ihmishirviötä työelämässä,joilta puuttuu se empatia kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuo ole yleinen luulo, että tällaiset liiton rahoilla olevat olisimme työttömiä kuin jotkut pitkäaikaistyöttömät pummit?
Ap
Ystäväiseni, ennen kuin huomaatkaan on rakennemuutos tehnyt sinustakin "jonkun pitkäaikaistyöttömän pummin".
Nyt vielä älytyöläisiä naurattaa, mutta kohta heidätkin korvataan. Ennen pitkää lihaihmiset ovat kaikki tunkiolla haukkumassa toinen toisiaan.
:)
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että työtön on haukkumasana.
No on se haukkumasana, jos sitä käytetään ihmisestä, joka ei ole mikään työtön loinen. Todellakin aion syksyllä hakea taas uutta työpaikkaa.
Ap
Motivaatio Banaani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet työtön ja loinen.
Eli työllisyys on hyvän ihmisyyden mittari?On tullu tavattua semmosia ihmishirviötä työelämässä,joilta puuttuu se empatia kokonaan.
No näinhän tuo näkyy ainakin AP:n mielestä olevan.
Jos ei ole työtä on työtön. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei välttämättä toimi, koska erittäin suurella todennäköisyydellä sisarukset ovat samaa rotua. Muutenkaan koko lauseessa ei ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti monen täällä on vaikea tajuta lukemaansa. Olen siis LIITON RAHOILLA! En saa työttömyyskorvausta tai toimeentulotukea.
Ap
No jos sinä saat työttömyyskorvausta, niin työtönhän sinä olet.
Ehmetti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei välttämättä toimi, koska erittäin suurella todennäköisyydellä sisarukset ovat samaa rotua. Muutenkaan koko lauseessa ei ole mitään järkeä.
Kyseisellä sanalla on nykyään paljon laajempi käsite eikä se enää keskity pelkästään rotuun. Faktat kuntoon
Vierailija kirjoitti:
No jos sinä saat työttömyyskorvausta, niin työtönhän sinä olet.
En saa. Vaan liiton rahat, jotka olen itse tienannut jäsenmaksuja maksamalla.
Vierailija kirjoitti:
Ehmetti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseisellä sanalla on nykyään paljon laajempi käsite eikä se enää keskity pelkästään rotuun. Faktat kuntoon
Rasismi tarkoittaa vain ja ainoastaan rotusyrjintää, vaikka elämäm kolussa oppiikin muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti monen täällä on vaikea tajuta lukemaansa. Olen siis LIITON RAHOILLA! En saa työttömyyskorvausta tai toimeentulotukea.
Ap
Valtion kirstusta se suurin osa kassa-avustuksestakin tulee. Siis veronmaksajat maksavat. Samassa veneessä ollaan, mutta joidenkin airossa ei vaan vesi kuohu, ja toiset saavat kiskoa senkin edestä.
Kysyisin vielä, mitä itse olisitte täyttäneet kyselyssä, jossa piti laittaa, onko töissä, eläkkellä, opiskelija, työtön, muu.
Laitoin muu, kun eihän tuossa ollut vaihtoehtoa liiton rahoilla. Siskoni väitti, että minun olisi pitänyt laittaa työtön.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ilmeisesti sinun on vaikea ymmärtää, että työtön on työtön, tuli työttömyyskorvaus sitten Kelasta tai liitosta.
Mistähän syystä sen "liiton rahan" nimi on ansiosidonnainen työttömyyspäiväraha?
Olet työtön ja loinen.