Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, miksi pitäisi elää kauhean vanhaksi?

Vierailija
02.08.2018 |

Miksi nykyäänkin tavoitellaan eliniän pitenemistä? Kun useimpia vanhuksia katsoo, ei se elämä hääviä näytä olevan. Ainakaan jos kunto on heikennyt. Minut saa ainakin vapaasti lopettaa, jos olen vanhana siinä kunnossa, etten enää pysty huolehtimaan itsestäni.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään. Tuskin kukaan nauttii niistä rullaattoridementiavuosista.

Vierailija
2/102 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mikä on kauhean vanha. Jotkut seitsenkymppiset treenaa vielä niin perkeleesti ja ovat elinvoimaisempia ja virkeämpiä kuin moni kolmekymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä. Kuusikymmentä on hyvä hetki lähteä - kaikki tarpeellinen on nähty ja onan kehon lahoaminen hyvässä vauhdissa. Jää psljon kitumista pois.

Vierailija
4/102 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas mummoni sanoi monesti viimeisenä 10. elinvuotenaan, että joutaisi jo pois täältä.

Hän eli aika iäkkääksi.

Vierailija
5/102 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä. Kuusikymmentä on hyvä hetki lähteä - kaikki tarpeellinen on nähty ja onan kehon lahoaminen hyvässä vauhdissa. Jää psljon kitumista pois.

Tämä ❤️

Vierailija
6/102 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et ole itse vielä riittävän vanha

Vierailija
7/102 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et ole itse vielä riittävän vanha

Olen minä. Viisikymmentä. Ihmisen pitää olla realisti. On naurettavaa fantasioida ikuisesta elämästä ja terveydestä. Vanhuus on kauheaa. Jokaisella on oikeus lähteä ennen sitä.

Vierailija
8/102 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oispa karmeaa antaa oma rakas äiti ja lasten lähes kuuskymppinen mummo pois. Niin elämäniloinen ja virkeä ihminen!

Vierailija
9/102 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oispa karmeaa antaa oma rakas äiti ja lasten lähes kuuskymppinen mummo pois. Niin elämäniloinen ja virkeä ihminen!

Narsismia.

Vierailija
10/102 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mummoni sanoi, että halua elää 80-vuotiaaksi. Hän teki vapaaehtoistyötä 70-vuotiaana, jossa auttoi itseään huonokuntoisempia ihmisiä ja osa oli häntä nuorempia. Lopulta mummo eli melkein 88-vuotiaaksi ja pari viimeistä vuotta oli kyllä ihan tietämätön muusta maailmasta sairaalassa. Minä en itse määrittele minkä ikäiseksi haluaisin elää, mutta haluaisin olla päästäni virkeä loppuun asti, kuten isäni oli.

Vierailija
11/102 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen, että mikä lisäarvo se on, että elää vanhaksi.

N50

Vierailija
12/102 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi paskaa jos kuolisi 60v ja koko ikänsä töitä tehnyt ja eläkettä maksanut mutta päivääkään ei siitä pääsisi nauttimaan. Vituttaisi kuin kuivan kesän oravaa.

Vierailija
13/102 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi paskaa jos kuolisi 60v ja koko ikänsä töitä tehnyt ja eläkettä maksanut mutta päivääkään ei siitä pääsisi nauttimaan. Vituttaisi kuin kuivan kesän oravaa.

Luultavasti tulet kuitenkin vain kitumaan suurimman osan eläkevuosistasi sairauksien ja vanhuuden runtelemana. Nytkö vasta ymmärrät että järjestelmä pohjautuu illuusioon mahtavista vanhuudenpäivistä?

Ihmisellä on elinkaari, ja sen loppuosa tuppaa olemaan aika tuskainen taival. Kenenkään ei sitä tarvitse kohdata. Senon hienoa.

Vierailija
14/102 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen pelkää kuolemaa (typeränä). Se on ainoa syy suosiolla kitumiseen.

Vierailija
15/102 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 70v ole mikään vanha. Meillä töissä on monta yli 70-vuotiasta dippainssiä tuntisopparilla. Ovat kyllä tosi ammattilaisia ja heidät otetaan mukaan, kun lähdetään tärkeisiin neuvotteluihin maailmalle.

Vierailija
16/102 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelitko oikeasti saavasi eläkkeen?

Vierailija
17/102 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NHL palkkasi 83-vuotiaan Göran Stubbin uudeksi kaksivuotiskaudeksi. On arvostettu kykyjenetsijä.

Niinistökin on 76v kautensa lopussa ja vasta 6-vuotiaan lapsen isä.

Vierailija
18/102 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti tulet kuitenkin vain kitumaan suurimman osan eläkevuosistasi sairauksien ja vanhuuden runtelemana. Nytkö vasta ymmärrät että järjestelmä pohjautuu illuusioon mahtavista vanhuudenpäivistä?

Ihmisellä on elinkaari, ja sen loppuosa tuppaa olemaan aika tuskainen taival. Kenenkään ei sitä tarvitse kohdata. Senon hienoa.

Mun vanhemmat on ollut eläkkeellä jo yli 15 vuotta ja nauttivat matkustelusta, mökkeilysta ja muusta mukavasta. Terveys on molemmilla ihan kohtalaisen hyvä ja päät leikkaa vielä. Haluaisin kyllä itselleni samaa kun työelämästä pääsen pois.

Vierailija
19/102 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelitko oikeasti saavasi eläkkeen?

Minä ainakin uskon saavani eläkkeen 10 vuoden päästä, jolloin olen 68v.

Vierailija
20/102 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NHL palkkasi 83-vuotiaan Göran Stubbin uudeksi kaksivuotiskaudeksi. On arvostettu kykyjenetsijä.

Niinistökin on 76v kautensa lopussa ja vasta 6-vuotiaan lapsen isä.

Joillakin harvoilla geeniperimä ja tuuri suo kohtalaisia vanhuusvuosia. Tosin emme totuutta heidänkään kivuistaan ja rauhnaisuudestaan tiedä. Sen sijann syosittelen käymään lähes joka paikkakunnan tk:n vuodeosastolla! Ne ovat tupaten täynnä! Siellä näemme totuuden kuinka niitä mahtavia eläkepäiviä vietellään.