Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma äidin kanssa

Neuvoton
02.08.2018 |

Minulla on ollu jo vuosia huonot välit äitiini ja sille ei ole näyttänyt olevan loppua. Olen kestänyt äidin haukkumisia ja solvauksia jo vuosien ajan. Kaikenlaisia uhkauksia ja haukkumisia olen saanut kuunnella viikottain pahimmillaan päivittäin. Viime vuodet olen vielä kestänyt haukkumisia jne hyvin koska minulla on kehittynyt hyvä sietokyky mutta nyt olen pisteessä missä en kestä enää sillä äidin solvaukset koskevat nyt myös poikaystävääni. Olen seurustellut poikaystäväni kanssa pian vuoden ja äitini ei ole sanonut tuona aikana sanaakaan hänelle. Poikaystäväni saan harvoin ja hyvin rajoitetusti tulla meille ja silloin äiti pitää huolen että hänen solvaavat puheet meistä kuuluvat huoneeseeni. Monesti hän myöskin yllyttää pienempää veljeäni tähän. Kirjaimellisesti kerran poikaystäväni ei käynyt kahteen kuukauteen meillä koska äitini ei antanut kuulemma hän ei jaksa katsoa poikaystäväni naamaa. Kaikki ei lopu kuitenkaan tähän. Äiti on haukkunut minua suoraan huoraksi koska poikaystäväni osti minulle kalliin lahjan ja kertoi omasta mielipiteestään kaiken lisäksi 11 v PIKKUVELJELLENI?! Tämän seurauksena veljeni on alkanut kutsua minua huoraksi koska kokee tämän olevan oikeutettua äidin sanojen perusteella. Veljeni lisäksi äiti on naureskellut siskolleni suhteestani ja sanonut hänelle myöskin solvaavia asioita meistä. Äiti myös haukkuu poikaystäväni ulkonäköä (minun ulkonäköni lisäksi) ja että hän on kuulemma vain pillun perään. Kuulemma suhteemme ei perustu muuhun kuin seksiin. Surullisimmaksi minut tekee sen että poikaystäväni haluaisi kovasti tutustua perheeseeni mutta tyranni äitini ei anna siihen mahdollisuutta. Hän ei myöskään aio tutustua poikaystäväni perheeseen ( haukkuu näitä vaikka ei ole koskaan edes tavannutkaan :D??). Olen kyllästynyt poikaystävälleni valehteluun ja tekoisyihin. Koko perheemme sai kutsun poikaystäväni perheen juhliin mutta en uskaltanut mainita edes koko kutsusta koska siitä ei olisi seurannut mitään hyvää. Niimpä valehtelin että perheelläni oli menoa. Itsetuntoni on laskenut huomattavasti ja koen että suhteemme ei ole minkään arvoinen äidilleni. Koen itseni hirveänä valehtelijana koska en viitsi kertoa todellisuutta poikaystävälleni ja loukata häntä.

En tiedä mikä tämän viestin tarkoitus oikeastaan on ehkä haen vain vertaistukea koska olen aivan hukassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please älkää kirjoittako tällaisia romaaneja tälle palstalle. 

Vierailija
2/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku äitihullu..... Edellinen pistä välit poikki jos et voi sietää!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, että äitisi käyttäytyy törkeästi ja väärin. Sinun ei tarvitse sietää sellaista, älä siedäkään, koska se polkee itsetuntoasi alas. Sano se äidillesi ja osoita tarkoituksellisuutesi myös tapaamatta äitiä, olet paljon arvokkaampi. Netistä löytyy tietoa huonosta vanhemmuudesta ja narsistisesta äidistä, jota äitisi ei välttämättä ole mutta osittain käyttäytyy niin, tutki. Kaikkea hyvää sinulle ja poikaystävällesi.

Vierailija
4/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä itse epäilen myös vahvasti, enpä kehtaa hänelle sanoa. Koetan lueskelle netin palstoja niin sais jotain mielenkevennystä..

-ap

Vierailija
5/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omillesi. 

Tuskin enää mikään 12-vuotias olet. Sosiaalitoimeen juttelemaan tilanteesta ja auttavat kyllä järjestelyissä. 

Vierailija
6/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? Oletko koulussa?

Äidit tai muutkin aikuiset voivat olla melkoisia tyranneja niitä kohtaan, jotka ovat heistä riippuvaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi