Minulla ei ole koskaan vapaata kesälauantaisin
Olen rättiväsyneenä kotona klo 18-18.30.On nälkä ja sohva kutsuu..
On kesä
Häitä, festareita, ilmaistapahtumia.
Olen siis aikuinen, ei oo talvellakaan vapaata lauantaita...talvisin on su ja ma vapaa
Kesäisin vain su vapaa..
Vinkkejä kesän viettoon kaivataan
Kommentit (10)
Kai sulla joskus ainakin vuosiloma on? Vai etkö pidä sitäkään? Su ja ma on ihan hyviä päiviä. Tee sunnuntaina sitä, mitä tekisit muuten lauantaina. Varsinkin kesäaikaan paljon porukkkaa liikenteessä sunnuntainakin, koska ihmisillä on lomat.
Vaikea tässä on antaa mitään vinkkejä kun ei tiedä ap:n mieltymyksiä. Kun minulla on vapaapäivä kesällä niin tykkään ensin grillata jotain herkkuja ja sitten lämmittää rantasaunan ja saunoa ja uida pitkän kaavan mukaan. Festareille tai muualle ihmispaljouteen minua ei saisi kirveelläkään.
Jos työaika on sinulle epäsopiva, niin työpaikan vaihto voisi olla hyvä ratkaisu. Siten pääsisit niihin haluamiisi ilmaistapahtumiin ynnä muihin.
Vierailija kirjoitti:
Missä pitää tehdä 6 pv viikkoa?
Ap kirjoitti että vapaata on sunnuntai ja maanantai.
Oletko yrittäjä, vai miksi tuollaiset vuorot, eikä edes lomaa?
Kesäsunnuntaisin on porukkaa liikkeellä. Uimarannoilla, kahviloissa, puistoissa ym. Kavereita voi mainiosti tavata sunnuntaisin. Monenlaisia tapahtumia ja konsertteja on sunnuntaisinkin.
Olen itse kolmevuorotyöläinen, ja teen mielelläni viikonloppuja ja pyhiä kun muut juhlivat. eikä mulla ole ongelmia keksiä, miten viettää vapaa-aikaa. Tosin välillä haluan ihan vaan löhötä ja levätä.
Älä tee mitään paskaduuneja. Opiskele oikea ammatti, niin olet arkena töissä, kuten muutkin.
Nuku hyvin loppuviikosta. Varsinkin lauantainvastaisena yönä. Sitten jaksat lähteä lauantai-iltanakin vaikka suoraan töistä liikenteeseen. Festareita ja erilaisia ilmaistapahtumia on myös sunnuntaisin, joten nehän sinulla onnistuu.
Vinkkejö , en ole köyhä, mutten myöskään varakas.
Ap