Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen ei kelpaa parisuhteeseen?

Vierailija
02.08.2018 |

Kysyn koska olen tällainen nainen ja haluaisin parantaa mahdollisuuksiani löytää kumppanin. Aina sanotaan että nainen löytää kumppanin helposti, itse taidan sitten kuulua johonkin harvinaiseen vähemmistöön.

n29

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on älykäs, niin ei minkäänlainen tämänpäivän nainen.

Mies käyttää irtosuhteita ja nauttii ongelmattomasta ja vapaasta elämästään.

Niin yksinkertaista se on.

Niin, jos

Koska tärppäsi suhde viimeksi?

Vierailija
22/31 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaista, koska te ette tarkoita sitä mistä puhutte. Jokainen kelpaa jollekin. Te ette vain hyväksy niitä, jotka ottaisivat teidät parisuhteeseen kanssaan. Kysymys on siis väärin aseteltu.

Totta, joku puliveivari saattaisi huolia, jos saa elatuksen ja katon päänpäälle. Sellaiselle voisi olla mahdollisuuksia!

Aivan. Eli jollekin kelpaisit kuitenkin.

Minä taas olen mies, joka ei kelpaa kellekään.

Tuossa ostarin räkälän terassilla ois varmasti nytkin sulle nainen. Sinuahan ei haittaa, että tulevalla morsiollasi on taas kuset housussa, eikä hampaitakaan ole. Hän varastaa kaikki rahasi, tuo kotiisi mukanaan ryyppyremmin, joka paskoo kämppäsi pilalle puolessa tunnissa.

Olen testannut. Nuokin naiset nauravat epävarmuudelleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen nainen. Uskoisin, että johtuu siitä, olen vapaaehtoisesti lapseton ja sellaisena tulen pysymään.

Vierailija
24/31 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, ettei noilla spekseillä muka löydä miestä. Oletko sittenkin pohjimmiltasi liian vaativa mitä miehiin tulee? Vaihtoehtoisesti olet joko todella pitkä naiseksi, tai sitten viestit tahtomattasi ulospäin "älkää vaan lähestykö minua".

Kirjoittamasi perusteella olet ns. "to die for"-nainen, mutta joskus vaan elämä on haasteellista. Itse en epäröisi hetkeäkään lähestyä kaltaistasi naista, mikäli paikalle sattuisit saapumaan.

M42_08[/M

Kiitos Sinulle. Aika perusmies kyllä minulle kelpaisi mutta en omien kokemusteni perusteella kuitenkaan tunnu riittävän loppupeleissä. Ehkä odotukset sitten miehilläkin nousevat, kun asiat ovat lähtökohtaisesti jo hyvin - ja sitten aletaankin odottamaan vaan enemmän ja parempaa.

PS. Olen ihan keskipituinen eli 166 cm.

Vierailija
25/31 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Temperamenttiset ja suorasanaiset" naiset tuppaa roikkumaan ainakin deittisivustoilla vuodesta toiseen, mistähän lie syystä. Yhden sellaisen treffasin ja tuli vaan jotenkin sellainen pakene-reaktio.

Vierailija
26/31 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä, ettei noilla spekseillä muka löydä miestä. Oletko sittenkin pohjimmiltasi liian vaativa mitä miehiin tulee? Vaihtoehtoisesti olet joko todella pitkä naiseksi, tai sitten viestit tahtomattasi ulospäin "älkää vaan lähestykö minua".

Kirjoittamasi perusteella olet ns. "to die for"-nainen, mutta joskus vaan elämä on haasteellista. Itse en epäröisi hetkeäkään lähestyä kaltaistasi naista, mikäli paikalle sattuisit saapumaan.

M42_08[/M

Kiitos Sinulle. Aika perusmies kyllä minulle kelpaisi mutta en omien kokemusteni perusteella kuitenkaan tunnu riittävän loppupeleissä. Ehkä odotukset sitten miehilläkin nousevat, kun asiat ovat lähtökohtaisesti jo hyvin - ja sitten aletaankin odottamaan vaan enemmän ja parempaa.

Vika on varmaan luonteessa, vaikutat hyvin itsekeskeiseltä.

Vierailija
27/31 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen, haluton alistumaan, pitää omaa seksuaalista nautintoaan itsestäänselvyytenä ja odottaa miestä panostusta petipuuhissa, vaatii hyvää ja arvostavaa kohtelua.

Vierailija
28/31 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin maatamme vaikutat?

M42_08

Vierailija
29/31 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei täytä ns. "normeja";

Ei ollut suosittu koulussa ( tai muuallakaan),

ei halua lapsia ( nyt jo liian myöhäistäkin),

inhoaa urheilua, meteliä, on ns. sosiaalinen erakko ( viihtyy vain tietynlaisten ihmisten kanssa, inhoaa jatkuvaa "älämölöä" ).

On liian sensitiivinen, saa kuulla siitä jatkuvasti...

Ja siitä, ettei ole "normaali" sen mittapuun mukaan minkä se kumppani asettaa ( on siis outo pelkästään, koska joku muu näin päättää).

Vierailija
30/31 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kelvannut ja kymmeniä miehiä olen treffannut. Joku mussa mättää kun KUKAAN ei kiinnostu. Olen kai liian tylsä. Toki mt-ongelmiakin on, ehkä ne näkyvät päälle päin eivätkä sen takia halua sitoutua? Vaikea sanoa itse. N29

Vierailija
31/31 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi naistyyppi ei kelpaa: sellainen, joka joko tietoisesti ja alitajuisesti uskoo, ettei kelpaa parisuhteeseen.

Me saamme sen, minkä uskomme mahdolliseksi. Mutta me saamme myös sen, mitä pelkäämme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän