***SuUrPeRhEkUuMeIlIjAt***Viikkoon18!!!!!!!
Kommentit (102)
Enpä malttanut olla kirjoittamatta vielä nyt illallakin!
Raskausarpiahan on. Ekan odotuksen aikana niitä tuli reilusti vatsaan ja rintoihin, eikä siinä mikään rasvailu auttanut. Olen aina lihonut helposti ja juuri ekan raskauden aikana tuli turhan paljon noita ylimääräisiäkin kiloja. Kai muissakin raskauksissa niitä vähän tuli, mutta ei enää niin pahasti. Vaalenevathan ne jonkin verran, mutta en silti edelleenkään mielelläni paljastele vatsanahkaani bikineissä!
Leanna, täällä toinen, joka raskautui pillereistä huolimatta! Mulla kävi pillereitä syödessä ensin pieni vahinko, unohdin pillerin, jonka jälkeen koko systeemi meni ihan sekaisin. Vuoto tuli, kun ei pitänyt ja päinvastoin. Sitten en saanut aikaa lääkärille ja kun sinne lopulta pääsin (vaihtamaan pillrimerkkiä), olikin jo myöhäistä. Menkkoja ei enää tullut, että olisin päässyt vaihtamaan pillereitä! Näin siis nuorimmainen!
Eka alkoi toisesta kierrosta, toinen samaten yhden alkuvaiheen keskenmenon jälkeen.
Taidan olla ihan sekaisin päästäni, mutta kuvittelen myös tuntevani jotakin ovisoireiden tapaista. Sen kun ei vielä pitäisi olla. Viikonlopun ns. vahinko on saanut varmaan tuon kuumeen niin korkeaksi, että kroppa tekee jo tepposia. Mutta toisaalta, jos se oikeasti sitä onkin, tässä voisi oikeasti olla pienet mahdollisuudet vaaviin...
Mutta nyt lopetan höpinät ja pakotan pääni kylmäksi! Sitäpaitsi päivän vikat pyykit vielä odottavat koneessa ripustajaansa!
Öitä!
Suviruusu
mahaa ' jomottaa' , ei ilkeesti, mutta kuitenkin. Haaveillaan siis edelleen...
Arvista; mulla kans niita oli jo ennestaan kun teinivuosina lihoin ja laihduin aika ihailtavasti?! Noh, lisaakin on tullu, muttei mitaan hirveita sinisia ojia niinkuin ikavasti joillain on tullu. Mulla kans raskauksien aikana on tullu lisaa luomia; ainakin selkaan, punapaisyytta kun tulee suvusta! Ja nelosesta tuli inhottavaa ruskeeta laiskaa otsaan mikas se nyt on maksalaiska? Onneks aika ylhaalle hiusrajaan mutta arsyyntyy kuitenkin auringonotosta ja sitahan ei voi valttaa taalla...
Raskaantumisista ; eka mulle tuli e-pillereilla, toinen heti ekasta yrityksesta, kolmas ehka toisesta kerrasta en muista ihan varmasti; nelosta kuitenkin yritin lahes vuoden ja soin tero-kuurin tatien haviessa; clomeja en kerinny syomaan vaikka laakari maaraskin ne jo kun olinkin sitten jo raskaana, tosin oli kaikkea harmia alkuraskaudessa; loppu hyvin kaikki hyvin kumminkin!