Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ACON-raskaustestit, oisko kokemuksia?

21.08.2007 |

Hei!

Aattelin tilata verkkoapteekista noita aconin halpoja testejä kun nyt tää kierto meni sitten ohi, niin osaisko joku kertoa et onko ne hyviä. SEn mitä haulla sain aukeemaan niin vaikutti et jotkut on ainakin niitä käyttäny. Suomi24:stä sain sen vaikutelman et ois aikalailla markkinoiden tarkin...?

Siinä oli kolme erilaista testiä se normaali tikku, sit joku liuska ja joku kasetti? Miten ne liuskat ja kasetti toimii? Liuskat ois halvimpia, mut onko käteviä? Tuleeko sillä 1e postimaksulla, jos joku on tilannu?

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli noita aconin kasetteja joskus ja ainakin minulla niihin tuli haamu viivoja, jotka sitten tarkoittivat negatiivista, kun muilla raskaustesteillä testasin lisäksi, niin ei tullut viivan viivaa.Eikä kyllä siis raskauttakaan,eli oisko niissä sit joku viivanpaikka tai jotain. Ainakin sen testiajan jälkeen niihin ilmestyi toinenkin viiva.Tosin sillonhan niitä ei pitäisi enää tutkiskella, eikä ole luotettavia tuloksia.

Mutta näin siis minulla aconin kasettejen kanssa.Noista liuskista en tidä.

Vierailija
2/2 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin, kun tuota kakkosta tehtiin juuri niitä aconin halvimpia liuska testejä. Kun oli Kp 24 ei tullut mitään viivaa vielä, vaikka kuulemma jo silloin voisi sillä tulla. Kp 26 tuli haalea viiva ja kp 27 ihan selvä vahva viiva ja raskaana oltiin ja kaikki meni hyvin.

Voin suositella ihan hyvin niitä halvimpia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla