Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SuUrPeRhEkUuMeIlIjAt***Viikkoon18!!!!!!!

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pihalla ja minä kahvikupponen kädessä istahdan hetkeksi=0)

Pipsa!Ollaan muuten ihan saman ikäisiä.Itse olen syntynyt syksyllä 75.

Hiukan aikaisemmin olet lapsien saannin aloittanut mutta loppu hyvin samaan tahtiin=)

Pitäisi väsätä päivän ruoka ja eväät neideille nro 2&3 mukaan harjoituksiin.

Tulkaahan kirjoittelemaan kuulumisia kaikki!

L+5

Vierailija
22/102 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat iat ensin(kun oikein muistelin paperilla vuosia...) Ekasta 22 1/2v; toinen 25 1/2v; no ompas tuo oudon nakosta ' puolikas' eli ekasta samana vuonna 23v; toisesta 26v; kolmosesta 29v4kk; nelosesta 32v8kk. Ja jos nyt vitonen piankin tarppais tana vuonna siis 37!

Aurinko paistaa taydelta teralta; tanaan on luvattu jo +29 varjossa, kesa alkaa...

Mietiskelin tassa naita kirjoituksia ja kun lueskelin tuolla toisia palstoja eiko mekin voitais tehda suljettu keskustelupiiri jonnekin muille sivuille: ja hei, kylla jonkun muun olisi oltava emantana, ma oon ihan tupelo tietokonehommissa! Meita on nytkin vaan kymmenisen aktiivia ja ainakin sata ' hiljaista' ; juteltais ehka vielakin intiimimmeista jutuista ihan ' lahipiirin' kesken??? Ajatuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vika vapaa ja edessä onkin sitten 10 pvän työputki..En ole vielä mitään saanut aikaiseksi, yöpaidassa istun tässä koneellakin.

Kaikki tytöt ovat kotona, keskimmäinen sairastaa nyt vasta hännän huippuna sitä vatsatautia ?? ei ole vielä oksentanut mutta veskissä istuu vähän väliä...Itelläni on aivan kamala kurkkukipua ja nenä tukossa. yölläkin piti nousta juomaan kuumaa teetä kun ei nukkumisesta tullut mitään.No buranan voimalla sitten loppuyö sujuikin.

Kaikilla tuntuu olevan huonosti nukutut yöt takana !!!

Pitää iltapäivästä käydä vaihtamassa 2 neidin polkupyörä kun se ostettiin viimeviikolla eikä vaihteet toimi normaalisti. Neiti itse ei olis huomannut mitään mutta kun antoi isovelun kokeilla niin heti tuli tuomio ja sitten isukkikin vielä testasi ja totta se on ettei vaihda normaalisti vaihteita.

Ikägalluppiin vastatakseni että olen esikoisen syntyessä ollut 24 v, kakkosen syntyessä 27-v ja kaksosten syntyessä melkein 31-v

Ei mutta nyt pitää lopetella koira oli saanut hampaisiinsa käytetyn teepussin ja nyt ne purut on olkkarin matolla..

Palaillaan

Isotikru

Vierailija
24/102 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta pääsin tänään tänne koneelle ja kaikkihan näyttävät ehtineen aikaisin, kiva kun täällä on niin ahkeria kirjoittajia.

Meillä alkoi päivä myös aikaisin. Aamupäivä kului lastenpolilla keskimmäisen astmakontrollissa ja astmahoitajan juttusilla. Sainpa lisää tukea maallemuuttohaaveilleni. Pelkäämme tuon kolmosenkin pian sairastuvan astmaan, kahdella on puhjennut jo näissä kaupunkioloissa asuessamme. Geenit on nähtävästi hyvät ja ympäristötekijät myös tällä hetkellä; katupölyä, runsaan liikenteen päästöt, tupakoivat alakerran naapurit jne. Mutta kaikki toistaiseksi hyvin, lääkitys toimii hyvin kummallakin lapsella ja oireet pysyvät kurissa.

Tuohon galluppiin: ekan synnytin 27-vuotiaana, tokan 28 ja kolmannen 31-vuotiaana.

Mutta nyt pitää ryhtyä hommiin: aamupuuron jäljet vielä pöydällä ja pyykkikonekin kai luulee saaneensa (ansaitsemansa) vapaapäivän...

Ai, pyykkikoneesta puheenollen, suositelkaapa hyvä pyykkikone! Meidän kone tuntuu sanovan sopimuksensa irti koska tahansa. Entäs omistatteko kaikki kuivausrummun? Kannattaako hankkia? Nyt meillä ei ole ja noita telineitä vähän joka huoneessa ja se raivostuttaa.

Ja nyt töihin, heippa taas!

Suviruusu

Vierailija
25/102 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta noista suljetuista piireistä tai yleensäkään näistä netti kirjoitteluista mutta käytän aika paljon messengeriä. Siinä tosin huonona puolena ettei viestit kulje kuin online tilassa....

Meillä kanssa pyykkäri rupesi olemaan loppusuoralla ja vähä mietiskeltiin uutta samanlaista Whirlpoolia, vähän " parempi" malli. Olipa sitten ukko keittiön pöydän haku reissulla erehtynyt toiseenkin kauppaan ja tuli kotiin uusi tv ja pyykkäri kainalossa. Uusi kone on Mielen, hurjasti jykevämpää tekoa kuin edellinen. Täyttömäärä taitaa ollan.5kg mutta myyjän puheiden mukaan saa laittaa paljon enemmänkin, ei kone siitä hajoa. Linko on 1400kier/min joten pyykki kuivuu telineessäkin aika pian. Olen ollut ihan tyytyväinen, miinuksena vain kallis hankintahinta. Kuivuri meiltä vieläkin puuttuu vaikka siitä jo useamman vuoden olen haaveillut :(

Marlett

Vierailija
26/102 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siinä se tulikin, minusta ei ainakaan ole minkään ryhmän perustajaksi, mahtaisinko tosiaan osata liittyäkään. Työn ja tuskan takana oli Yahoon kanssa toimiminen, kun vauvakassiyhdistys Vaaka toimii siellä ja olen siinä mukana.

Ikäkysymykseen: olen porukan nestori selvästi. Esikoisen syntymävuonna täytin 29, sitten 31, 34 ja 38.

Kuivausrumpua ei ole eikä tule. Kuluttaa sähköä tosi paljon ja liikaa olen nähnyt rumpukuivauksen pilaamia vaatteita. Jos tähän asti on pärjätty telinetyylillä, pärjätään edelleen. Meillä kodinhoitohuone on iso, yli 15 neliötä, sinne mahtuu.

Pyykkikoneista Miele on varmaan yliveto, siinä on paljon teräsosaa, eli kestää kulutusta. Haittapuolena tosiaan kallis hankintahinta, taitaa olla 800-900¿. Meillä on Husqvarna, vasta pari vuotta vanha, eli kestävyydestä en osaa sanoa mitään. Toistaiseksi on toiminut. Edellinen kone oli AEG ja se oli hyvä, muttei valmistusmaa ole enää sama eikä kuulemma laatukaan vanhan veroinen.

Isäntä aloitti tämän viikon sairaslomalla, polvi punktoitiin ja koko viikko kotona. Saapa nähdä kuinka hermot kestää...kummallakin. =)

Vierailija
27/102 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin hurjassa kaytossa etta paukahti tossa runsas kuukausi sitten; mies kavi kans ostamassa ' mieleisensa' ja kotio tuli Samsung silver nano 7.5 kg 1200 kierroksinen kone! Kylla taa perhe jo niin suuri on ettei voi enaa 5 kilosta ajatellakaan...

Ja tuolla voi pesta myos peitot; kokeilin sita jo - hyvin pesee!!

Muuten kylla pitais rajoittaa tata nettijuttua - kotityot on hirmusesti myohassa oman laiskuuden vuoksi!

Meilla on kakkosella allergiaa / home ja polypunkeille. Kaydaan kerran viikossa piikittamassa, kun on viela niin ' uus' juttu: meinaavat etta vois jopa lahtea viela pois tai ainakaan ei oireilis. Meilla enimmakseen aivastelee varmaan tuhat kertaa paivassa ja kaikenlaiset hajusteetkin tuntuvat arsyttavan, vaikkei niista loytynytkaan allergiaa...elaimille onneks ei oo allerginen, vaikka meilla otokatkin on pihalla!

Onks teilla jollain silmalasit? Mita vahvuuksia? Ma kun oon haaveillu lekuriin menosta, josko sais laserilla silmat kuntoon?! Taal on puolet Suomen hinnoista noi toimenpiteet; mutta kun mulla ei oo viela ' tasaantunu' tuo nako eli viela tuntuu huononevan, eivat suostu leikkaamaan ennenkuin ' laskee' alle 3 linssiluvut...

Vierailija
28/102 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinia, minä ainakin liittyisin mielelläni suljettuun keskustelupiiriin, mutta en myöskään osaa sellaista perustaa. Olen katsonut itsekin että lukijoita meidän pinoissa riittää vaikka meitä vakkarikirjoittajia onkin vain kourallinen. Ja onhan se niin että sitten voisi vähän vapaammin kirjoittaa kun tietää ettei ylimääräiset pääse lukemaan. Muistaakseni Ädä osasi sellaisen perustaa (vai muistanko ihan väärin) joten tulehan Ädä neuvomaan meitä.

Pesukoneesta, mulla on siemens ja se on noin neljä vuotta vanha kone, mutta olen vihannut konetta melkein alusta asti. Se ei pysy paikoillaan vaan kävelee ovella vastaan, yhdessä vaiheessa se jopa teki reikiä vaatteisiin. Se kerää kummallista likaa rummun ympärille jne. Olen monesti uhannut heittäväni sillä vesilintua, mutta kun uusi kone maksaa niin paljon että täytyy vaan kestää.

Ja silmälasit omistan minäkin. Vahvuukset ovat vain 0.75 ja 1 joten ei toivoakaan että pääsisi leikkaukseen. Tosin ei ole näkö enää huonontunut moneen vuoteen ja pärjään suht hyvin ilman lasejakin. Vaikka olisihan se mukava jos ei tarttis noita käyttää.

Kuopus on nukkunut jo neljä tuntia vaunuissa, joten nyt aion mennä herättämään että saan neidin nukkumaan sitten illallakin. Taitaa neiti nukkua univelkaa takaisin levottoman yön jäljiltä. Harmi kun ei itse pääse päikkäreille. Kohta täytyy ruveta laittamaan ruokaa perheelle ja sitten meillä on kakkosella vpk illalla. Täällä oli jonkun muunkin lapsi vpk touhuissa mukana. Meillä on kakkonen käynyt myös eskari-ikäisestä asti vpk:n nuorisoporukassa ja on tykännyt kovasti. Ja meillä myös isäntä on vpk touhuissa mukana.

Medison+5

Vierailija
29/102 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin jopa tuntea miehesi, mikäli on nuorisopuolen toiminnassa ollut mukana. Varsinais-Suomestahan olet, niin saman pelastusliiton alueella toimitaan. Olen nimittäin ennen lapsia aktiivisesti osallistunut nuorten leiritoimintaan, nyt se sattuneesta syystä on jäänyt. Meillä palokunta on koko perhen juttu, kuopuskin on lukemattomat kerrat ollut kokouksissa ja harjoituksissakin mukana. Aikaa vievä harrastus ja joskus päreet palaa totaalisesti kun isäntä on niin sidottu siihen, että perhe tuntuu kulkevan kaukana jälkijunassa.

Nyt kahvipöytä kutsuu, miehen on pakko saada iltakahvit aina näihin aikoihin. Kuopus huutelee jo pöydän vieressä: kappetta, pipajii...

Vierailija
30/102 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen oli sit eilen yli 39asteen kuumeessa ja yskii aika paljon. Sovittiin hoitolasten äidin kanssa ettei tytöt tule tänään, eli on " vapaa" päivä. Nyt aamulla pojulla ei olekkaan kuumetta, saas nähä nouseeko se vielä. Itsellä ollu hirvee yskä ja nuha jo kolmatta viikkoo ja jouduinpa hakemaan eilen antibiootit kun meni poskiontelon tulehdukseksi.

Niistä silmäjutuista... minulla myös lasit, likinäkö o.-3.75 ja v.-5.25 eli ilman laseja aika sokea ;) Kovasti olen kanssa leikkauksesta haaveillut mutta tyyris hinta ja vauvahaaveet jarruttavat. Laser leikkauksen jälkeen kun ei saa ainakaan puoleen vuoteen tulla raskaaksi, myös synnytyksestä ja imetyksestä on jokin vastaava raja, ei siis ajankohtainen pariin? vuoteen....

Sisareni kävi leikkauksessa viime kesänä ja leikkaus onnistui erinomaisesti, hänellä näkö ennen leikkausta melkein sama kuin omani.

Myös hänen ystävänsä kävi hiljattain leikkauksessa, ystävällä ennen leikkausta näkö tais olla jotakin -1 ja -2väliltä, hän tarvitsi laseja vain autoa ajaessaan.

Sain eilen naapurilta aika läjän iriksen juurakoita, täytyy pikkuhiljaa siirtyä tuonne pihalle kaivelemaan =o)

Marlett

Vierailija
31/102 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

videon pistin äsken pyörimään kuopukselle ajatuksena että josko hän jo rupeaisi ja tykkäämään siitä. Nyt neiti istuu telkkarin edessä ja nauraa teletapeille. Olipa hyvä idea! Nelonen on taas jo kerhossa ja isot koulussa, joten pienimmän kanssa ollaan kaksin kotona.

Vauhtinelikko, meillä on myös tuo mies ollut pienestä pitäen vpk touhuissa mukana. Ensin nuorisopuolella ja sitten miehistössä. Oli hän vähän aikaa meidän kunnassa nuoriso-osaston vetäjänäkin, mutta on nyt viime vuosina jättänyt vpk toimintaa hiukan taka-alalle kun on ollut niin paljon kaikkea muuta. Palohälytyksiin edelleen lähtee mutta ei ole käynyt enää kokouksissa tai harjoituksissa pariin vuoteen. Meillä nuo kolme vanhinta ovat kaikki käyneet hiukan aikaa harkoissa, mutta tyttöjä ei ole kiinnostanut pitemmän päälle joten nyt vain nro 2 joka on 10v poika niin käy niissä edelleen. Alueleirille on menossa kesäkuun alussa.

Hirveesti tekisi mieli jotain istutuksia laittaa tuonne pihalle ja terassia olen suunnitellut jo pitemmän aikaa, mutta mutta. Meillä on edelleen talon ulkoremontti kesken joten istutuksia ei oikein kannata laittaa kun kuiteskin myllätään vielä. Eikä tuo mies ehdi mitään terassia rakentaa kun sillä on paljon muutakin hommaa. Harmi.Ehkä sitten joskus. Jos vaan itse osaisi niin kyllähän minä. Mites teillä muilla, pysyykö vasara kädessä? Osaatteko tehdä muitakin hommia kuin vain hehkulampun vaihto? Minä olen nykyään jo aika hyvä kaikenlaisissa pikkukorjaus jutuissa. Miestä jos pyytää niin sitä joutuu niin kauan odottamaan että nopeammin pääsee kun itse tekee. Akkuporakoneet ja vasarat on ihan hyvin sopineet minunkin käteeni.

No niin nyt neiti kyllästy teletappeihin joten täytyy mennä.

Medison+5

Vierailija
32/102 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pikkujutut hoituu näppärästi ja isompiakin olen rohkea yrittämään=0)

Meillä oli niin järkky yö että.

Neiti nro 3 elää taas yöllisten painajaisten ja tiedon ja unen rajamailla-kautta.Yöllä istui monaasti ja etsi jotain asiaa.Itki ja valitti.

Potki ja sätki!

Teatteri taitaa rasittaa aikalailla tyttöä.Pientä raukkaa=)

Vanhin on kovassa räkiksessä ja kotona ainakin tän päivän.

Nyt mentävä taas.

Palaan.

L+5

Vierailija
33/102 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole laseja.Monta kertaa raskauksien yhteydessä olen mielestäni nähnyt erittäin huonosti ja ainakin 4 kertaa juossut optikolla näön tarkistuksessa mutta mitään vikaa ei näössä kuulemma ole.Raskaushormooneista johtuva näön hetkellinen huonontuminen on ainakin kohdallani paikkaansapitävä.

L+5

Vierailija
34/102 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin vietavan kova vatsatauti, etten edes muista koska viimeks' ! Paassa huimaa ja kuvottaa kaikki, ei edes kaffe maistu!!!

Onneks' taa kamppa puhdistuu ihan ' itsestaan' mun viikkosiivooja taas viittis nayttaytyy tanaan- jos jaksais keittion puolelle raahautua jotain lounaan nakosta likoille laittaa...mutta kun jo ajatuskin laittaa kylman hien pinnalle, minkas teet.

Isanta kuvittelee tata tautii nyt ihan ' varmaks' raskausoireeks' ja mun tekis mieli heittaa sita tiiliskivella; normaalia? Ei mul toisistakaan oo ollu oksennustautia, mita nyt hiukan iltapahoinvointia, joten se siita.

Mutta nyt itteeni niskasta kiinni ja eiku ruuanlaittoon, voih!!

Vierailija
35/102 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä vatsapöpöjä tuntuu olevan myös meilläpäin liikkeellä. Meillä ei onneksi vielä, mutta eilen säälin erästä äitiä, joka sai päälleen oksennusta oikein kaatamalla bussissa.Poika vain yhtäkkiä alkoi oksentaa ja sitähän riitti! Meillä nuorimmalla vain tuota räkätautia, esikoisenkin ajoin tänään päiväkotiin, kun se silmätulehdus vihdoin alkoi jo parantumaan. Kuopuksen muskari sen sijaan jäi väliin - jälleen kerran.

Noista silmälaseista - ei ole. Tai oikeastaan on; valitin silmälääkärille silmien väsymistä ja antoi vinkiksi hankkia lukemista varten sellaiset halvat lukulasit ja ne sitten hankinkin. En tosin muista käyttää, joten ei niistä paljon iloa ole! Mutta muita laseja ei ole.

Nuo työkalut eivät kyllä oikein pysy minun kädessäni. Eli lampun kyllä vaihdan (siis vain ihan tavallisen hehkulampun) ja ruuveja kiristelen tarvittaessa. Mutta ei minusta oikein muuhun ole. Putkimiestä yritin joskus leikkiä, mutta en tee samaa virhettä enää.

Kiitos muuten pesukonevinkeistä, pistetään korvan taakse. Ja sitten siitä kirjoittelusta pienemmän piirin kesken. Olisi varmaan ihan hyvä ajatus, kun vaan joku osaisi. Hyvä kun edes tämän jotenkuten hallitsee!

Pitää mennä taas jatkamaan hommia. Paranemisia,

Suviruusu

Vierailija
36/102 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin hiukka kurkkimassa ja voisin kuvitella että sellaisen ehkä osaisin perustaa, mutta onko riittävästi halukkaita siihen.

Leanna, mitä olet mieltä?

Kuramyyrä on vielä siellä operaatiossaan joten hänestä ei osaa sanoa.

Ketäs muita, Pipsa?

Levinia ehdotti joten ainaskin sinut lasken halukkaaksi. Ja oli siellä uusista ja joku ilmoittanut halukkuutensa (en vain muista nikkejä vielä).

Ja Vauhtinelikko?

Medison+5

Olisihan tossa suljetussa piirissä se hyvä puoli että sinne ei tosiaan pääse sitten muut kuin ne joille oikeudet annetaan, ja siten siis voisi vähän vapaammin kirjoittaa asioista. Ja luulisin että tämä porukka varmaan pitäisi yhtä sittenkin kun porukka tästä rupeaa raskautumaan.

Kertokaa ajatuksianne. Olen itse täysin valmis myöskin jatkamaan kirjoittelua täällä että pakko ei ole.

Vierailija
37/102 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluan pysyä tuntemattomana,kirjoitan mielellään mutta täysin tuntemattomana.

Mutta juttua jatkan täällä.Mielellään!

Sorry!

L+5

Vierailija
38/102 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama minne kirjoittelen. Täytyy tosin sanoa, että helpommin ehkä tulee tultua tähän kuin privaattilinjalle. Ollaanhan me kuitenkin jo aika tiivis piiri, sama kai se vaikka toisetkin lukemassa käy. Työpäivä oli taasen tänään, vaikka vaan puolikas onkin, niin kummasti jää kotihommat niinä päivinä pienelle. No, ei tietysti tarttis istua tässäkään nyt. Poistua aionkin ja palailen ehkä iltamyöhäsellä.

Vierailija
39/102 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä töissä istun ja pakerran yäk miten tervanjuontia se on näin monen vapaapäivän jälkeen...no ehkä kun tässä vauhtiin pääsee niin hyvä on. Viikonloppunakin olen sekä aamu että iltavuoron duunissa joten kotona ei tarvii käydä kun nukkumassa...

Minä olen ihan tyytyväinen tähän palstaan ja täällä keskusteluun enkä välttämättä kaipaa mitä " suljettua areena" , toki mukaan tulen jos sinne huolitaan...

Pesukonekyselyyn vastaan että meillä on n. vuoden vanha perusmallin Siemens ja hyvin on toiminut. Tosin käytän taloyhtiönkin pyykkitupaa toisinaan mutta yhä harvemmin jaksan sinne raahata, on niin paljon helpompaa niitä kotona pyöritellä. Kuivausrummusta olen haaveillut ja sellaisen hommaaminen tuleekin varmaan jossain vaiheessa ajankohtaiseksi. ( kunhan vaan rahaa olisi ).

Silmälasit minulla on ollut lapsesta alkaen, aika vahvathan nuo on ja hajataitto on iso ongelma.. Piilokarsastusta multa on muksuna ja nuoruusiässä 3.sti leikattu. Onneksi ei tuo ominaisuus ole periytynyt yhdellekkään muksulle HUH HUH

Neiti Kakkonen on kotona toista päivää vatsakipuineen ei ole onneksi ripuloinut eikä oksentanut mutta nyt kuullema alkaa jo kipu helpottaa ja elämä voittaa.

Mietin tässä kuumeisesti mitä sapuskaa laitan pesueelle tänään , se kun tuntuu olevan ainainen ongelma. Palailen myöhemmin nyt jatkan reippaana työntekoa ;)

Terkuin Isotikru

Vierailija
40/102 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä tuli jo selkeästi mielipiteitä. Kuten jo sanoin niin itsekin ihan mielelläni jatkan täällä, joten eiköhän haudata tuo ajatus ja jatketaan kuten tähänkin asti:)

Meillä on kakkosella kaksi kaveria kylässä. Tulivat suoraan koulun jälkeen ja juuri äsken käskin pojat ulos kun muuten vaan pelaisivat. Siitä päästäänkin uuteen kysymykseen. Miten teillä on koululaisten kaveri asiat? Käykö paljon kavereita leikkimässä? Entä onko teillä jotain sääntöjä?

Meillä lapset käyvät pientä kyläkoulua ja saavat taksikuljetuksen kouluun. Tuo kuljetus hieman rajoittaa tätä kaverikyläilyä, mutta jos lapset saisivat päättää niin varmaan joka päivä olisi jollakulla kaveri kylässä. Olen yrittänyt pitää sellaista sääntöä että yhdellä lapsella kerrallaan on kaveri. Muuten on meno niin kova että olen tuon todennut hyväksi. Näin maalla asuessa on aina tuo kuljettaminen tietty ongelmana. Mentiin sitten harrastuksiin tai kaverin luokse.

Tänään tökkii tuo ruoanlaitto kovasti. Ei millään viitteis ruveta väsäämään mitään. Muutenkin on oikea laiskotuspäivä.

Medison+5