Söin juuri euron brunssin
Kaurapuuroa ja 100g raejuustoa. Kuulun suurimpaan tulokymmenykseen.
Kommentit (17)
Mitä hemmetin väliä, mihin tulokymmenykseen kuulut? Olet näköjään oikein tarkistanut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmetin väliä, mihin tulokymmenykseen kuulut? Olet näköjään oikein tarkistanut.
Haluan olla esimerkki köyhemmille, että säästäminen kannattaa aina.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö?
Olen ylpeä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö?
Olen ylpeä.
Ap
Niin sitä pitää. Oma napa on tärkein, ei tuntemattomien pärjäämisestä kannata välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö?
Olen ylpeä.
Ap
Niin sitä pitää. Oma napa on tärkein, ei tuntemattomien pärjäämisestä kannata välittää.
Sinäkin pärjäät kun alat syömään euron brunsseja ja säästät rahaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Puuru on hyvvää
"Puuru" on suomalainen suksien voitelutelinevalmistaja tai slangisana, joka tarkoittaa sotkua tai sekasortoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö?
Olen ylpeä.
Ap
Sinäkin pärjäät kun alat syömään euron brunsseja ja säästät rahaa.
Ap
Et näemmä tiedä mikä on brunssi.
Siis aamupala! Brunssi on täysin eri asia!
En laskisi brunssiksi! Päälle kahvi, tuoremehu, joku sämpylä tai leipä täytteineen, pekoni ja kananmuna jossain muodossa, hedelmiä ja marjoja niin alkaisi jollain tavalla täyttää brunssin. Kunnon brunssilla kuohuviini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla esimerkki köyhemmille, että säästäminen kannattaa aina.
Ap
Näköjään rahalla ei saa kaunista sielua.
Ahaa. Kuulun itse köyhimpiin. Minäkin söin mutta kyllä tuohon euroon mahtui kahvi ja kanamunakin. Kalliit on sun ryynit ja raejuustot eli etpä tiedä säästämisestä yhtään mitään. En tarvitse oppeja noin onnettomalta tapaukselta.
Osaan säästää mutta eipä se juuri auta kun tulot on Suomen alimmaisena kymmenyksessä. Mun ei tarvitse ylpeillä kenellekään vaikka toki olen ylpeä että pärjään! Sinä neuvova ylimys et pärjäisi edes. Joten...
Miksi juuri kaurapuuroa? Miksi ei neljän viljan puuroa, ohrapuuroa, ruis-puolukkapuuroa tai tahkuria? Taidat olla kermaper*e.
Ilmankos törsäsit. Itse söin n. 50 sentin brunssin eli vajaa lautasellinen veteen keitettyä kaurapuuroa, reilu puoli desiä itsepoimittua puolukkaa ja sunnuntain kunniaksi vielä keitetyn kananmunankin. Arkena olen ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö?
Olen ylpeä.
Ap
Eli sairaudentunto puuttuu täysin.
Hävettääkö?