Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä satsi alkoholia mielestänne paljon vai ok?

Vierailija
02.08.2018 |

Join 58 tunnin aikana laskujeni mukaan 58 annosta alkoholia. Söin välillä, toimin ihan normaalisti ja tuli nukuttua about 8-9 tuntia kahteen otteeseen. Kolmantena päivänä siis alkoi selviäminen 6 tunnin tissuttelun jälkeen. Tuosta aiheutui noin 24 tunnin hirvittävä krapula, jonka jälkeen kaikki oli taas ok? Onko toi määrä mielestänne paljon, vähän vai ok jos nyt näin kerran heinäkuussä noin vetäisee? Painoa on 125 kiloa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuosta alkoholimäärästä en osaa sanoa mitään, mutta tuo paino on  PALJON!

Vierailija
2/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hitosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa kuten painoakin

Vierailija
4/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa vain typeryytesi, pojot siitä!

Vierailija
5/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on vesiliukoinen päihde, joten vaikka sulla olisi tsiljardi kiloa rasvaa, niin se ei alkoholiin vaikuta.

Vierailija
6/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. Varsinkin kun se heitti sinulla ajantajunkin. Nyt on elokuu.

Vierailija
7/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se paljon tietysti. Ei sillä että paheksuisin, itsekin aloitin tänä vuonna kesälomani 3 päivän suunnitellulla deekiksellä :D 

Vierailija
8/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tuhti satsi varsinkin näillä helteillä. Mutta en huolestuisi :D Seuraavalla kerralla muista lipittää vettä samalla niin ei tule niin pahaa krapulaa.

Vierailija
9/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join 58 tunnin aikana laskujeni mukaan 58 annosta alkoholia. Söin välillä, toimin ihan normaalisti ja tuli nukuttua about 8-9 tuntia kahteen otteeseen. Kolmantena päivänä siis alkoi selviäminen 6 tunnin tissuttelun jälkeen. Tuosta aiheutui noin 24 tunnin hirvittävä krapula, jonka jälkeen kaikki oli taas ok? Onko toi määrä mielestänne paljon, vähän vai ok jos nyt näin kerran heinäkuussä noin vetäisee? Painoa on 125 kiloa.

Juopporenttu, sääliäkö kerjäät vai palkintoako odotat?

Vierailija
10/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juopporenttu, sääliäkö kerjäät vai palkintoako odotat?

En minä mitään sääliä kerjää kyselen vain että kuinka mitätömiä määriä te joitte heinäkuussa yhtäjaksoisesti? Pituuttahan minulla siis on se 210 senttiä, joten läskiä ei ole. Jos kolmen päivän dokaaminen tekee juopoksi, niin sinä voit mennä jatkamaan salapoliisityötäsi vaikka saa tanan peräsuoleen, pikkuinen. :)

Veikkaan että teidän deekumiehet veti kaksikin viikkoa putkeen ja ihan niin että miustikin meni.

Vierailija
11/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä aloittaja. Ensin kysyy muka ihan hölmöjä saadakseen vain kehuskella (!?) juomillaan määrillä. Sitten usuttaa toisia menemään peräsuoleen. Taitaa itse asua siellä.

Vierailija
12/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt noin isolle miehelle aivan säälittävän pieni määrä, vielä yli 2 päivän aikana. Mä olen 80-kiloinen narukäsi ja juon helposti enemmän.

Vierailija
13/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää sua kirjoitti:

Ikävä aloittaja. Ensin kysyy muka ihan hölmöjä saadakseen vain kehuskella (!?) juomillaan määrillä. Sitten usuttaa toisia menemään peräsuoleen. Taitaa itse asua siellä.

Mikä kysymyksestä tekee hölmön? Ihmiset nauttivat suun kautta erilaisia määriä aineita ja juomia. Tuo on vain se määrä mikä on minulle juurikin sopivaa. En vain muistanut että Suomessa etenkin pääkaupunkiseudulla ihmisten keskimitta on 160cm ja painoa 50kg. Teille varmaan riittää 10 pulloa keppanaa ja pääsette jo vatsahuuhteluun.

Vierailija
14/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt noin isolle miehelle aivan säälittävän pieni määrä, vielä yli 2 päivän aikana. Mä olen 80-kiloinen narukäsi ja juon helposti enemmän.

No sinä oletkin alan mies ja rappiolla.

Vierailija
15/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa.Ja tiedät sen itsekin. Tuollaisilla määrillä kerskuminen on henkisesti keskenkasvuista ja noloa touhua.

Vierailija
16/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yli 2 annosta kerralla olevat määrät on liikaa. Ruokajuomana yksi tai kaksi päivässä on ok. Mitään kännijuomista tai jatkuvaa tissuttelua en katsele hetkeäkään.

Vierailija
17/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää sua kirjoitti:

Mikä kysymyksestä tekee hölmön? Ihmiset nauttivat suun kautta erilaisia määriä aineita ja juomia. Tuo on vain se määrä mikä on minulle juurikin sopivaa. En vain muistanut että Suomessa etenkin pääkaupunkiseudulla ihmisten keskimitta on 160cm ja painoa 50kg. Teille varmaan riittää 10 pulloa keppanaa ja pääsette jo vatsahuuhteluun.

Olet juntti.

Vierailija
18/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen putkeen vetäminen on ap alkoholismin merkki. 58 tunnin aikana paloi alkoholia 24 annosta, eli tulit kartuttaneeksi 2,5 päivän aikana alkoholipromillejasi 24 annoksella. Olit suoraan sanoen hengenvaarallisen kännissä. Ei hyvä merkki ollenkaan. Normikokoinen ja nainen olisi jo teholla.

Vierailija
19/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä nyt oikeesti halunnut että tänne tulee jotain mummonp#lluja derailaamaan loistavaa ketjua. Menkää bois!

AP

Vierailija
20/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen putkeen vetäminen on ap alkoholismin merkki. 58 tunnin aikana paloi alkoholia 24 annosta, eli tulit kartuttaneeksi 2,5 päivän aikana alkoholipromillejasi 24 annoksella. Olit suoraan sanoen hengenvaarallisen kännissä. Ei hyvä merkki ollenkaan. Normikokoinen ja nainen olisi jo teholla.

Niinkö? Tämä on mielenkiintoista, varsinkin kun juon todellakin sen 3 kertaa vuodessa. Mutta yleensä vain menee tuo sama määrää, muuten ei tule känniin. Miksi ihmiset nyt ovat niin katkeria kun olen niin uskomattoman kova äijä? Kateellisiako tästäkin nyt ollaan for real? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme