Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy uskosta/uskovaiselta

Vierailija
02.08.2018 |

Uskon Jeesukseen, uskonratkaisun tein n.5 vuotta sitten. Tällä hetkellä kuulun pieneen helluntaiseurakuntaan. Voit esittää asiallisia kysymyksiä uskonelämään liittyen :) Voin ehkä omalta osaltani murtaa jtn ennakkoluuloja.

Kommentit (216)

Vierailija
181/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On monia ihmisiä jotka ovet tulleet uskoon niin että, Jeesus on ilmestynyt heille esim. unen kautta. Ap

Miksi se on aina sen oman uskonnon jumala joka näyttäytyy unissa?

Kristityt näkevät Jeesuksen tai Neitsyt Marian. Hindut näkee Brahman. Varmaan ne amerikan intiaanit näkivät jonkun pyhän kotkat unissaan.

Koskaa se ei ole sellainen näky joka olisi ristiriidassa henkilön senhetkisen uskonnollisen näkemyksen kanssa. Milloinkaan hindu ei ole joutunut toteamaan, että perskules nyt on pakko alkaa kristityksi. Minähän olen ollut täysin väärässä uskoessani koko elämäni ajan väärään jumalaan! Kristinuskon on pakko olla totta kun omin silmin näin kun Jeesus kertoi minulle näin.

Eikä luontoon "uskovat" japanilaiset näe koskaan unissaan mitään kristinuskooon viittaavaa.

Sinä ketjun aloittaja, vastaile nyt näihin esitettyihin kysymyksiin ja väitteisin, kun kerrran käskit kysyä.

Vierailija
182/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kuin raamattu. Pettäminen on ainut syy miksi eroaisin puolisostani. Ap

Etkö antaisi hänelle anteeksi? Aika pikkumaista, ottaen huomioon, että sinun syntisi on sinulle anteeksi annettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään päihteitä ja on kyseinen armolahja. Ap

Kuka tulkitsee puheesi?

Vierailija
184/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On monia ihmisiä jotka ovet tulleet uskoon niin että, Jeesus on ilmestynyt heille esim. unen kautta. Ap

Olin kirkkoon kuulumattomana sukulaisen tilaisuudessa kirkossa. Siellä edessä joku sekavan oloinen ihminen viittilöi ja teki jotain käsimerkkejä joidenkin astioiden päällä ja ihmiset sitten joi niistä astioista viiniä.

Ei mennyt kaaliin kyllä.

Vierailija
185/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun seurakuntasi, jos sulla sellainen on, Jumala Allah?

Niin, miten on?

Vierailija
186/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen unessa nähnyt yksisarvisia ja ihmissusia. Onko nekin nyt sitten oikeasti olemassa?

Vierailija
187/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen itse kokenut sen todeksi, samoin läheisten jotka uskossa ovat :) ap

Tottakai sinun vakaumuksesi on _sinulle_ oikea ja _sinusta_ totta. - Miksi oletat asian olevan samoin muiden ihmisten kohdalla? Tai jos ajatellaan, että silloin myös minun vakaumukseni on sinulle totta ja oikea, sinun logiikallasi oletkin nyt siis jälleensyntymään uskova kristitty, joka pysyy kaukana helluntaiseurakunnasta. :)

Totean tämän faktan.

Vierailija
188/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon he jotka eivät koskaan saaneet mahdollisuutta kuulla evankeliumia saavat jotenkik vielä mahdollisuuden kuulla sen ja tehdä ratkaisun. Ap

Tästä ei raamatussa ole viitteitä

Vierailija
189/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat väitellä täällä sitten Jumalan olemassaolosta jos et usko Häneen? Sinun kantasi tuli jo hyvin selväksi. Ap

Vierailija
190/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.verkkouutiset.fi/tutkija-varoittaa-turkki-valuu-kohti-uskon…

Miksi kristittyjen Jumala ei puhu Erdoganille, joka kehoittaa Euroopassa asuvia ...m.-/u-s7limei -ta   tekemään vähintään viisi lasta, jotta he saisivat valtaa ?

Vai puhuuko Allah ja Jumala kilvan Erdoganille ?

Vierailija
191/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jeesus ei ole vielä tullut takaisin, vaikka hän sanoi, opetuslapsilleen heistä monen olevan vielä elossa hänen palatessaan?

Vierailija
192/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon he jotka eivät koskaan saaneet mahdollisuutta kuulla evankeliumia saavat jotenkik vielä mahdollisuuden kuulla sen ja tehdä ratkaisun. Ap

Tästä ei raamatussa ole viitteitä

Jos autiosaari, jossa ateistiperhe yksin asuisi ilman mitään tietoa mistään uskonnoista ja saarta vartioitaisiin, ettei sinne pääse minkään uskonlahkon edustajat, niin en usko, että sitä mahdollisuutta lapsille kuulla evankeliumia tulisi. Ei tulisi. PISTE.

Vierailija
193/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulitko ap. Jeesuksesta ensimmäisen kerran helluntaiseurakunnassa? Oliko Suomessa helluntaiseurakunta ennen luterilaista kirkkoa? Miksi erositte kirkon opista?

Vierailija
194/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.verkkouutiset.fi/tutkija-varoittaa-turkki-valuu-kohti-uskon…

Miksi kristittyjen Jumala ei puhu Erdoganille, joka kehoittaa Euroopassa asuvia ...m.-/u-s7limei -ta   tekemään vähintään viisi lasta, jotta he saisivat valtaa ?

Vai puhuuko Allah ja Jumala kilvan Erdoganille ?

Menee vähän monimutkaiseksi kun Kristityt ja Muslimit uskoo samaan jumalaan.

Vierailija
195/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP ei vastaile kysymyksiini? Mitä tapahtuu kun syväjäädytetty ihiminen herätetään henkiin ? Tuleeko sielu takaisin taivaasta vai miten ?

Nythän on niin, että Siperian ikiroudasta on jo matoja saatu 20 000 vuoden jäätymisen jälkeen herätettyä henkiin !

Vierailija
196/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en yhtään ymmärrä näitä ketjuja, että olen sitä ja tätä ja saat kysyä minulta nyt mitä haluat. Mitä ihmettä. Narsisteja, jotka haluaa, että heistä tehdään oikein oma ketju, vai mitä nämä oikein on. Minulla ei ole sinulta mitään kysyttävää, usko mihin uskot tai jätä uskomatta, se on oma asiasi.

Vierailija
197/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa Jeesus puhuu "uskoon tulemisesta" tai "uskossa olemisesta"?

Vierailija
198/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko ap. että rukoilen puolestasi, jotta voit hyljätä luopumuksen ja palata kristittyyn kirkkoomme?

Vierailija
199/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, huhuu ! Vastaatko kysymyksiin kun kysytään.

Vierailija
200/216 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä en yhtään ymmärrä näitä ketjuja, että olen sitä ja tätä ja saat kysyä minulta nyt mitä haluat. Mitä ihmettä. Narsisteja, jotka haluaa, että heistä tehdään oikein oma ketju, vai mitä nämä oikein on. Minulla ei ole sinulta mitään kysyttävää, usko mihin uskot tai jätä uskomatta, se on oma asiasi.

Minä taas en ymmärrä sitä, että ensin käskee kysymään ja sitten kun järjellä ei osaa keskustella kysyttävistä aiheista niin ollaan hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi