Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen herkkyys ja hyväsydämisyys ei viehätä naisia?

Vierailija
01.08.2018 |

Miksi aina vain itsevarmuus ja kovuus ovat ne piirteet joilla naiset kiinnostuu?

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen räväkkyys ja reteys ei viehätä miehiä? Miksi miehet aina haluavat sen hoikan, eteerisen, isotissisen, naisellisen ja myöntyväisen naisen? Häh?

Koska räväkkä ja reteä ei sovi lapselle äidiksi. Miehen tehtävä on siittää mahdollisimman monta naista paksuksi ja naisen tehtävä on toimia mahdollisimman hyvänä äitinä. Edeltävä selittää sen, miksi menevät kovismiehet ja herkät naiset ovat joukossamme suosituimpia.

Vierailija
82/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen räväkkyys ja reteys ei viehätä miehiä? Miksi miehet aina haluavat sen hoikan, eteerisen, isotissisen, naisellisen ja myöntyväisen naisen? Häh?

Koska räväkkä ja reteä ei sovi lapselle äidiksi. Miehen tehtävä on siittää mahdollisimman monta naista paksuksi ja naisen tehtävä on toimia mahdollisimman hyvänä äitinä. Edeltävä selittää sen, miksi menevät kovismiehet ja herkät naiset ovat joukossamme suosituimpia.

Eikös reteä ja räväkkä olisi oikein hyvä ja tomera äiti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvåsydämisyys varmaan useimpia kyllä viehättää. 

Ja onhan niitä paljon niitäkin jotka nimenomaan kaipaa herkkiä miehiä. Itse en oikein, mutta se johtuu vain siitä, että itse olen yliherkkä, ja kokemukseni mukaan mikään ei ole masentavampaa kuin kaksi "nyyhkyä" yhdessä. Minä tarvin kyllä ihan rehellisesti kumppanilta sellaista kovuutta ja reippautta, joka sanoo tarvittaessa mullekin, että lopetta tuo vatvonta ja herkistely ja toimi.

Tuossahan tuo jo tulikin:

herkkä nainen haluaa kovan miehen koska on itse herkkä

kova nainen haluaa kovan miehen koska onhan itsekin kova

Lopulta kaikenlaiset naiset haluavat kovan miehen..

Miehet riippumatta omasta viehätystasostaan haluavat kauniin naisen, eli universumi on tasapainossa tämän asian suhteen. Molemmat sukupuolet etsivät vastakkaisesta sukupuolesta haluttavia ominaisuuksia, jotkä viestivät hyvistä geeneistä ja kompetenssista. Mikä tässä on niin yllättävää? Ei lisääntyminen ole mitään hyväntekeväisyyttä, jossa kaikki saavat jotain ja joka on tasa-arvoista. Se ei sitä nimenomaisesti ole. On ihmisiä jotka ovat ominaisuuksiensa perusteella haluttavampia lisääntymiskumppaneita kuin toiset. Näin luonto on sen tarkoittanut.

Vierailija
84/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittaatko viestissäsi mm. temperamentti tyyppiin? Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, onko nainen hyvää äitiainesta. Joku voi esittää tyhmempää, myöntyväisempää ja feminiinisempää napatakseen miehen haaviinsa, mutta päästää riivinrautaluonteensa valloilleen miehen jo jäädessä nalkkiin. Kaikki ei ole sitä miltä näyttää, ja ensivaikutelma voi pettää pahemman kerran. Ei tämä ole mikään mustavalkoinen joko-tai asia.

Vierailija
85/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvåsydämisyys varmaan useimpia kyllä viehättää. 

Ja onhan niitä paljon niitäkin jotka nimenomaan kaipaa herkkiä miehiä. Itse en oikein, mutta se johtuu vain siitä, että itse olen yliherkkä, ja kokemukseni mukaan mikään ei ole masentavampaa kuin kaksi "nyyhkyä" yhdessä. Minä tarvin kyllä ihan rehellisesti kumppanilta sellaista kovuutta ja reippautta, joka sanoo tarvittaessa mullekin, että lopetta tuo vatvonta ja herkistely ja toimi.

Tuossahan tuo jo tulikin:

herkkä nainen haluaa kovan miehen koska on itse herkkä

kova nainen haluaa kovan miehen koska onhan itsekin kova

Lopulta kaikenlaiset naiset haluavat kovan miehen..

Miehet riippumatta omasta viehätystasostaan haluavat kauniin naisen, eli universumi on tasapainossa tämän asian suhteen. Molemmat sukupuolet etsivät vastakkaisesta sukupuolesta haluttavia ominaisuuksia, jotkä viestivät hyvistä geeneistä ja kompetenssista. Mikä tässä on niin yllättävää? Ei lisääntyminen ole mitään hyväntekeväisyyttä, jossa kaikki saavat jotain ja joka on tasa-arvoista. Se ei sitä nimenomaisesti ole. On ihmisiä jotka ovat ominaisuuksiensa perusteella haluttavampia lisääntymiskumppaneita kuin toiset. Näin luonto on sen tarkoittanut.

Ero on siinä, että miehet eivät teeskentele tai yritä väittää kiinnostuvansa toisenlaisista naisista kuin oikeasti kiinnostuvat.

Vierailija
86/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N34 kirjoitti:

Miten niin ei viehätä?

Minusta se on ollut aina kaikkein puoleensavetävin piirre miehessä.

T: Nainen 34v

Minustakin, etenkin hyväsydämisyys. Se näkyy parhaiten eläinten kohtelussa. (Ja ei, en ole vegaani ja viihdyn metsällä, mutta nämä rivät ole ristiriidassa)

Vierailija
87/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättääpäs. Erityisen paljon viehättää ja oma mieskin saisi olla herkempi, vaikka on jo kiltti ja tosi myötätuntoinen. Tosin vain aito hyväsydämisyys ja herkkyys. Jos mies teeskentelee auttavaista, suvaitsevaista, myötätuntoista, pitävänsä eläimistä jne. , mutta todellisuudessa onkin ylimielinen, kateellinen ja katkera, niin ei se kiinnosta. Herkkyys ei ole tosiaan sama kuin se, että vihaa ihmisiä, v**tuilee, saa "herkkänä" raivareita, osoittaa mieltään mykkäkoululla ja muiden syytä aina kaikki.

Vierailija
88/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä mies ei vaan iske ei. 

Vierailija
89/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys.. kun katselen omaa laajaa tuttavapiiriäni, niin juuri ne herkät ja kaikille ystävälliset miehet ovat jääneet yksin. Heillä ei ole pahemmin ikinä ollut vientiä tai jos on niin heidät on nopeasti jätetty. Ovat myös hyvin vaatimattomia eivätkä pidä hirveätä meteliä itsestään. Ystävinä todella miellyttävää ja hyvää seuraa, mutta vastakkainen sukupuoli ei tunnu kuitenkaan olevan kovin kiinnostunut. Vastaavasti tiedän monta öykkäriä jotka ovat ainakin minun mielestäni röyhkeitä ja monesti todella huonosti ja epäkunnioittavasti käyttäytyviä, ja heillä on vientiä ollut aina enemmän kuin tarpeeksi.

Juuri tätä tarkoitan. Selkeästi on nähtävissä ilmiö että nämä herkät ja hyväsydämiset ei kelpaa pitkään parisuhteeseen.

Pitääkö herkän miehen alkaa feikata kovuutta? Väkisin sellainen röyhkeys päälle?

Jep. No more Mr Nice Guy.

Vierailija
90/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos se on aitoa. Feikkejä pi*lun toivossa juoksevia tinttitukkajonnebrotherxmaseja kyllä riittää. Se aitous selviää ajan kanssa. Yleensä on paljastunut, että mukava mies on ihan kusipää. On niitä oikeasti ihaniakin miehiä.

Vierailija
91/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ehkä luulevat, ettei se viehätä. Ja ei kai kaikkia naisia viehätäkään, koska kaikki naiset eivät itsekään ole sellaisia.

Vierailija
92/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan paljon herkkiä ja hyväsydämisiä miehiä, joilla on vientiä naisten kanssa. En ihan ymmärrä tätä. Jos mies on kiva ja haluaa muille hyvää niin sehän on todella harvinainen saalis. Varmaan ne tuollaista mukavaa teeskentelevät pelimiehet pilaavat muiden miesten mahkut kun sellaisiin langenneet naiset pitävät pettyneinä aitoja tapauksia valehtelijoina.

Vierailija
93/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös reteä ja räväkkä olisi oikein hyvä ja tomera äiti?

Herkkien miesten mielestä on. Ihmiset hakee vastakohtaansa useimmiten. Itse en. Itse olen herkkä nainen ja haluaisin kaltaiseni miehen, mutta herkät miehet ei musta kiinnostu. Yksi sanoi suoraan, että haluaa naiselta räväkkyyttä ja reippautta ja että olen liian pehmo. Kovikset taas pehmenee seurassani, mutta heistä en kiinnostu itse.

Vierailija
94/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkän miehen pitää vain uskaltaa pyytää naista ulos.

Miksei nainen pyydä jos miehen olemus kerran miellyttää?

Niin juuri, pitää olla kovan itsevarma ja röyhkeä mies ottaa haluamansa naisen!

Vierailija
95/111 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan varmasti se eilinen 35-vuotias neitsyt, joka päivittäin käy suihkussa, kuukausittain parturissa, on pitkä ja naamasta komea, talous on kunnossa, on romanttinen ja hellä ja huomioonottava, mutta jätti kirjoittamatta sen asian, joka on kaikki nämä vuodet toiminut täydellisenä turnoffina. Veikkaan, että hän on tavattoman mustasukkainen Roikkuja-Kyttääjä.

Vierailija
96/111 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsetunto toimii aina. Opettele pitämään itsestäsi.

Vierailija
97/111 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset miehet älykkäitä tunneihmisiä jotka sitten kriiseistäkin sitten selviää melko hyvin kun osoittaa tunteet ja keskustelee.Tietenkin saa kuulla ystävien kipupisteitä joita kellekään muulle tule mieleenkään kertoa ja hiukan rasittavaa.Sitten taas sisäänsä kätkevät jotka dokaa tai saa raivarit.

Vierailija
98/111 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua muunlaisia kuin otsikossa mainitun.

Vierailija
99/111 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättäähän. Oman mieheni paras ja pahin puoli, kun on niin hyväsydäminen että tekee ties mitä muiden puolesta vaikkei jaksaisi ja joskus on turhan hyväuskoinen tämän takia.

Voi siis olla, että kiltteys nähdään usein jonain heikkoutena, jos ajatellaan että se tarkoittaa sitä että toinen on höynäytettävissä tai ei esimerkiksi pysty puolustamaan tiukassa tilanteessa.

Vierailija
100/111 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jotakin herkkisulisijaa jaksaa, sukupuolesta riippumatta. Se muuten ei kerro hyvästä sydämestä, että ei kalpaa kenellekään, se kertoo ihan päinvastaisesta luonteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan