Miksi miehen herkkyys ja hyväsydämisyys ei viehätä naisia?
Miksi aina vain itsevarmuus ja kovuus ovat ne piirteet joilla naiset kiinnostuu?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Viehättää, ja ei ole. Seuraava?
Nii varmaa.
Hyvåsydämisyys varmaan useimpia kyllä viehättää.
Ja onhan niitä paljon niitäkin jotka nimenomaan kaipaa herkkiä miehiä. Itse en oikein, mutta se johtuu vain siitä, että itse olen yliherkkä, ja kokemukseni mukaan mikään ei ole masentavampaa kuin kaksi "nyyhkyä" yhdessä. Minä tarvin kyllä ihan rehellisesti kumppanilta sellaista kovuutta ja reippautta, joka sanoo tarvittaessa mullekin, että lopetta tuo vatvonta ja herkistely ja toimi.
Miksi teet tällaisia yleistyksiä? Miksi et ymmärrä, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia?
No jos naiset aina vaan hyljeksii herkkiä ja hyväsydämisiä miehiä, niin sinulla tuskin on syytä valittaa. Et kysymyksenasettelustasi päätellen ole ainakaan hyväsydäminen etkä herkkäkään ainakaan sellaisella tavalla että vaistoaisit ja huomioisit myös muidenkin tunnetiloja kuin omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvåsydämisyys varmaan useimpia kyllä viehättää.
Ja onhan niitä paljon niitäkin jotka nimenomaan kaipaa herkkiä miehiä. Itse en oikein, mutta se johtuu vain siitä, että itse olen yliherkkä, ja kokemukseni mukaan mikään ei ole masentavampaa kuin kaksi "nyyhkyä" yhdessä. Minä tarvin kyllä ihan rehellisesti kumppanilta sellaista kovuutta ja reippautta, joka sanoo tarvittaessa mullekin, että lopetta tuo vatvonta ja herkistely ja toimi.
Tuossahan tuo jo tulikin:
herkkä nainen haluaa kovan miehen koska on itse herkkä
kova nainen haluaa kovan miehen koska onhan itsekin kova
Lopulta kaikenlaiset naiset haluavat kovan miehen..
Hyvä kysymys.. kun katselen omaa laajaa tuttavapiiriäni, niin juuri ne herkät ja kaikille ystävälliset miehet ovat jääneet yksin. Heillä ei ole pahemmin ikinä ollut vientiä tai jos on niin heidät on nopeasti jätetty. Ovat myös hyvin vaatimattomia eivätkä pidä hirveätä meteliä itsestään. Ystävinä todella miellyttävää ja hyvää seuraa, mutta vastakkainen sukupuoli ei tunnu kuitenkaan olevan kovin kiinnostunut. Vastaavasti tiedän monta öykkäriä jotka ovat ainakin minun mielestäni röyhkeitä ja monesti todella huonosti ja epäkunnioittavasti käyttäytyviä, ja heillä on vientiä ollut aina enemmän kuin tarpeeksi.
Miten niin ei viehätä?
Minusta se on ollut aina kaikkein puoleensavetävin piirre miehessä.
T: Nainen 34v
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet tällaisia yleistyksiä? Miksi et ymmärrä, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia?
naisia on 4 erilaista týyppiä libressemainoksen mukaan
Kyllä mä tykkään, että mieheni on turvallinen ja jämäkkä. Itsekkään en tykkää velloa tunteissa. Herkkä kuulostaa joltain itkupilliltä.
Jaa. Mun mies on kyllä herkkä ja hyväsydäminen. Kyllä hän minua viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys.. kun katselen omaa laajaa tuttavapiiriäni, niin juuri ne herkät ja kaikille ystävälliset miehet ovat jääneet yksin. Heillä ei ole pahemmin ikinä ollut vientiä tai jos on niin heidät on nopeasti jätetty. Ovat myös hyvin vaatimattomia eivätkä pidä hirveätä meteliä itsestään. Ystävinä todella miellyttävää ja hyvää seuraa, mutta vastakkainen sukupuoli ei tunnu kuitenkaan olevan kovin kiinnostunut. Vastaavasti tiedän monta öykkäriä jotka ovat ainakin minun mielestäni röyhkeitä ja monesti todella huonosti ja epäkunnioittavasti käyttäytyviä, ja heillä on vientiä ollut aina enemmän kuin tarpeeksi.
Juuri tätä tarkoitan. Selkeästi on nähtävissä ilmiö että nämä herkät ja hyväsydämiset ei kelpaa pitkään parisuhteeseen.
Pitääkö herkän miehen alkaa feikata kovuutta? Väkisin sellainen röyhkeys päälle?
Ei nuo ominaisuudet sulje toisiaan pois.
Kylllä se viehätttääkin mutta jos se ei ole oikeasssa kontekstissa niin se on teeennäistä ja tungettelevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisia on 4 erilaista týyppiä libressemainoksen mukaan
Minkä ihmeen Libresse-mainoksen? Vai tarkoitatko sitä Always -mainosta, jossa kerrotaan että jokainen nainen on erilainen?
Mietin erästä miestä nytkin joka on tuollainen, mutta myös miehekäs ja komea. Siis aika täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä tarkoitan. Selkeästi on nähtävissä ilmiö että nämä herkät ja hyväsydämiset ei kelpaa pitkään parisuhteeseen.
Pitääkö herkän miehen alkaa feikata kovuutta? Väkisin sellainen röyhkeys päälle?
Mun mielestä just pitkään parisuhteeseen kelpaavat. Niihin seikkailuihin etsitään kovempaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutaan miesmausta, niin naiset todella ovat keskenään samanlaisia. Itse ette vain poloiset tätä tajua, vaan valehtelette itsellenne, kuinka kiltteys, herkkyys, kotitöiden teko ym. muka olisivat puoleensavetäviä piirteitä.
Päinvastoin. Mua ällöttää empatiakyvyttömät ja kylmät miehet. Niissä ei oo mitään miehekästä. Mies, joka itkee on aito mies. En yksinkertasesti pysty rakastumaan mieheen, jolta ei löydy herkkyyttä.
Viehättää, ja ei ole. Seuraava?