Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen herkkyys ja hyväsydämisyys ei viehätä naisia?

Vierailija
01.08.2018 |

Miksi aina vain itsevarmuus ja kovuus ovat ne piirteet joilla naiset kiinnostuu?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä neitiä ainakin viehättää enemmän herkät ja hyväsydämiset kuin kovat, ilkeät ja naisia halveksuvat miehet :)

Vierailija
22/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkän miehen pitää vain uskaltaa pyytää naista ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet tällaisia yleistyksiä? Miksi et ymmärrä, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia?

naisia on 4 erilaista týyppiä libressemainoksen mukaan

Minkä ihmeen Libresse-mainoksen? Vai tarkoitatko sitä Always -mainosta, jossa kerrotaan että jokainen nainen on erilainen?

juuri se. mutta lopussa on 4 vaihtoehtoa eikä jokaiselle naiselle ole muotoiltu omas

Vierailija
24/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina vain itsevarmuus ja kovuus ovat ne piirteet joilla naiset kiinnostuu?

Miksi heteroseksuaali nainen haluaisi kumppanikseen naisen, jolla on munat?

Vierailija
25/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut ehkä väärissä piireissä.

Kyllä ainakin oman kokemukseni mukaan monet naiset arvostavat herkyyttä ja hyväsydämmisyyttä miehessä.

T: herkkä mies

Vierailija
26/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostun ainoastaan vähän nörteistä tai herkistä miehistä. Olen itse ihan naisellinen nainen, en samaistu puhumattomaan agressiiviseen karjuun.

Urheilullisuudesta tykkään kyllä mäkin.

Vierailija
27/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivaliuliuli nyyhnyyh miksinaisetsitäjatätä yhyyyyyyy ja buhuuuuuuuu.

Helkkari että kyllästyttää tää jatkuva ruikutus ja naisten haukkuminen. Menkää hemmetti välillä edes muualle naisvihaanne purkamaan ja ulisemaan.

Vierailija
28/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostun ainoastaan vähän nörteistä tai herkistä miehistä. Olen itse ihan naisellinen nainen, en samaistu puhumattomaan agressiiviseen karjuun.

Urheilullisuudesta tykkään kyllä mäkin.

Saako kysyä että minkä ikäinen olet?

Vierailija
29/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys.. kun katselen omaa laajaa tuttavapiiriäni, niin juuri ne herkät ja kaikille ystävälliset miehet ovat jääneet yksin. Heillä ei ole pahemmin ikinä ollut vientiä tai jos on niin heidät on nopeasti jätetty. Ovat myös hyvin vaatimattomia eivätkä pidä hirveätä meteliä itsestään. Ystävinä todella miellyttävää ja hyvää seuraa, mutta vastakkainen sukupuoli ei tunnu kuitenkaan olevan kovin kiinnostunut. Vastaavasti tiedän monta öykkäriä jotka ovat ainakin minun mielestäni röyhkeitä ja monesti todella huonosti ja epäkunnioittavasti käyttäytyviä, ja heillä on vientiä ollut aina enemmän kuin tarpeeksi.

Juuri tätä tarkoitan. Selkeästi on nähtävissä ilmiö että nämä herkät ja hyväsydämiset ei kelpaa pitkään parisuhteeseen.

Pitääkö herkän miehen alkaa feikata kovuutta? Väkisin sellainen röyhkeys päälle?

Ikävä sanoa mutta ainakin omien kokemusteni tämä toimii todella hyvin. Pitemmän päälle jonkun toisen ihmisen näytteleminen on kuitenkin niin raskasta ja kuluttavaa että en enää siihen lähtisi. Eikä siinä mitään järkeä olekaan sillä alat lopulta vain halveksimaan itseäsi ja muita.

Vierailija
30/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N34 kirjoitti:

Miten niin ei viehätä?

Minusta se on ollut aina kaikkein puoleensavetävin piirre miehessä.

T: Nainen 34v

Samat sanat! Mulla on nytkin tutkassa mies, joka kiinnitti huomioni nimenomaan lempeällä ja herkällä olemuksellaan. Olen tosi ihastunut.

Jotkut egopullistelijat taas on hirveintä mitä tiedän.

Vierailija
31/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys.. kun katselen omaa laajaa tuttavapiiriäni, niin juuri ne herkät ja kaikille ystävälliset miehet ovat jääneet yksin. Heillä ei ole pahemmin ikinä ollut vientiä tai jos on niin heidät on nopeasti jätetty. Ovat myös hyvin vaatimattomia eivätkä pidä hirveätä meteliä itsestään. Ystävinä todella miellyttävää ja hyvää seuraa, mutta vastakkainen sukupuoli ei tunnu kuitenkaan olevan kovin kiinnostunut. Vastaavasti tiedän monta öykkäriä jotka ovat ainakin minun mielestäni röyhkeitä ja monesti todella huonosti ja epäkunnioittavasti käyttäytyviä, ja heillä on vientiä ollut aina enemmän kuin tarpeeksi.

Juuri tätä tarkoitan. Selkeästi on nähtävissä ilmiö että nämä herkät ja hyväsydämiset ei kelpaa pitkään parisuhteeseen.

Pitääkö herkän miehen alkaa feikata kovuutta? Väkisin sellainen röyhkeys päälle?

Ei kannta. Mun herkkä ja hyväsydäminen mieheni kokeili tuota feikkaamista ja siihen se meidän silloin vasta aluillaan ollut suhde meinasi kaatua. Miehelläkin oli taustalla kokemus siitä, etteivät naiset pidä hänenlaisistaan herkistä miehistä ja siksi yritti kukkoilla. Onhan se niin, että herkkänä altistuu herkemmin satutetuksi tulemiselle ja monet myös satuttaa herkkiä. Mutta sitten toisaalta, jos feikkaa muuta, voi menettää mahdollisuutensa parisuhteeseen sen naisen kanssa, joka arvostaakin herkkyyttä. Mä olin jo lähtemässä, mutta onneksi mies silloin ilmaisi avoimesti tunteensa ja lopetti pelailun.

Vierailija
32/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kiinnostuvat miehistä eikä mistään pillinsoittajista ja ei siinä mitään pahaa ole! Kotimieheksi  sitten otetaan se herkkä runopoika jota voi mobata mennen tullen. Sellaista se elämä vaan on.

Vierailija
33/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet tällaisia yleistyksiä? Miksi et ymmärrä, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia?

naisia on 4 erilaista týyppiä libressemainoksen mukaan

Minkä ihmeen Libresse-mainoksen? Vai tarkoitatko sitä Always -mainosta, jossa kerrotaan että jokainen nainen on erilainen?

juuri se. mutta lopussa on 4 vaihtoehtoa eikä jokaiselle naiselle ole muotoiltu omas

Oletko tullut ajatelleeksi, että ongelmasi ei ehkä ole se kuvittelemasi herkkyys ja hyväsydämisyys? Jospa ongelma onkin tuo ilmeinen tyhmyys ja pahantahtoinen tarve trollata haukkumalla naisia naisvaltaisella palstalla?

Vierailija
34/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "naiset".

Vierailija
35/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei muka viehätä, no kyllä muuten viehättää <3

Vierailija
36/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättää kohtuudella, mutta miehen pitää sitten olla lisäksi kuitenkin miehekäs ja vähän kova. Sellainen määräilijä. Tulee turvallinen olo kun tietää, että perheen päänä on sellainen joka osaa johtaa. Olen itse miehelle alistuvaa tyyppiä, joten en kaipaa herkkistä rinnalleni.

N24

Vierailija
37/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvåsydämisyys varmaan useimpia kyllä viehättää. 

Ja onhan niitä paljon niitäkin jotka nimenomaan kaipaa herkkiä miehiä. Itse en oikein, mutta se johtuu vain siitä, että itse olen yliherkkä, ja kokemukseni mukaan mikään ei ole masentavampaa kuin kaksi "nyyhkyä" yhdessä. Minä tarvin kyllä ihan rehellisesti kumppanilta sellaista kovuutta ja reippautta, joka sanoo tarvittaessa mullekin, että lopetta tuo vatvonta ja herkistely ja toimi.

Tuossahan tuo jo tulikin:

herkkä nainen haluaa kovan miehen koska on itse herkkä

kova nainen haluaa kovan miehen koska onhan itsekin kova

Lopulta kaikenlaiset naiset haluavat kovan miehen..

Narsistina tiedät tietenkin maailman naisten ajatukset parhaiten, mutta sinä et kelpaa vaikka solmuun menisit. Se johtuu siitä että olet persoonallisuushäiriösi vuoksi kylmä, manipuloiva teeskentelijä, jolta puuttuu oikea tunne-elämä ja kyky tajuta ongelmasi: sinä itse.

Vierailija
38/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten esimerkiksi itsevarmuus sulkee pois herkkyyden ja hyväsydämisyyden?

Minä ainakin olisin äärimmäisen iloinen jos jostain löytyisi AIDOSTI hyväsydäminen mies.

Vierailija
39/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun puhutaan miesmausta, niin naiset todella ovat keskenään samanlaisia. Itse ette vain poloiset tätä tajua, vaan valehtelette itsellenne, kuinka kiltteys, herkkyys, kotitöiden teko ym. muka olisivat puoleensavetäviä piirteitä.

Sulla on sitten varmaan vientiä enemmän kuin potenssiakaan riittää?

Vierailija
40/111 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan siitä miten se herkkyys tulee esille jokapäiväisessä elämässä. Minä tiedän että mieheni on herkkä koska olen nähnyt hänen itkevän muutaman kerran 18 vuoden aikana. Mutta minä olen sellainen että mulla tulee itku silmään kun katson telkkaria, joskus kirjaa lukiessa, joskus vaan kun ajattelen jotain että joku vaikka kuolee, voin itkeä autossa kun tulee joku koskettava biisi radiosta. Jos mies olisi yhtä herkkä itkemään kuin minä, niin pitäisin sitä kieltämättä outona ja luultavasti jopa ärsyttävänä.

Hyväsydämisyys ei saa olla tyhmää sinisilmäisyyttä niin että kaikki muut ihmiset kusettaa mennen tullen ja hän vaan antaa asian olla, autohuolto velottaa tuplahinnan ja mies on vaan hyväsydäminen että no jaa, ei hän nyt siitä viitsi mitään sanoa ettei vaan tule mitään riitaa siellä. Muutenhan pitää olla hyväsydäminen, eli haluta hyvää kanssaihmisille, omille läheisille, eläimille jne. olla auttavainen ja antelias. Sellaisia suurin osa naisistakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän