Miksi miehen herkkyys ja hyväsydämisyys ei viehätä naisia?
Miksi aina vain itsevarmuus ja kovuus ovat ne piirteet joilla naiset kiinnostuu?
Kommentit (111)
Tässä on kyse vähän samasta ilmiöistä kun siinä, että jotkut naiset valittaa, miten miehet on esim. pettäviä paskoja.
Totuushan on, että kaikki miehet ei ole, vaan nuo naiset itse vain jostain syystä kiinnostuvat pettävistä paskoista.
Eli herkät miehet, kiinnostukaa itse naisista, jotka arvostaa herkkiä miehiä älkääkä hakeutuko niitä koviksia himoitsevien seuraan.
Sinun käsityksesi herkästä ja hyväsydämisestä on mies, joka istuu tietokoneellaan eikä uskalla edes ottaa kontaktia naisiin. Paitsi vauvapalstalla haukkumalla naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina vain itsevarmuus ja kovuus ovat ne piirteet joilla naiset kiinnostuu?
Määrittele "naiset".
17-25-vuotiaat timmit ja hoikat fitnesspimut ja instabeibet, joilla on pitkät hiukset ja kauniit kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostun ainoastaan vähän nörteistä tai herkistä miehistä. Olen itse ihan naisellinen nainen, en samaistu puhumattomaan agressiiviseen karjuun.
Urheilullisuudesta tykkään kyllä mäkin.
Saako kysyä että minkä ikäinen olet?
Kolmekymppinen. Aina on ollut näin, ei ollut jännämiesvaihetta. Pariuduin nuorena herkän kaverin kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostun ainoastaan vähän nörteistä tai herkistä miehistä. Olen itse ihan naisellinen nainen, en samaistu puhumattomaan agressiiviseen karjuun.
Urheilullisuudesta tykkään kyllä mäkin.
Saako kysyä että minkä ikäinen olet?
Kolmekymppinen. Aina on ollut näin, ei ollut jännämiesvaihetta. Pariuduin nuorena herkän kaverin kans.
No tuo kuulostaa sitten oikein hyvältä.
Mun mies on herkkä ja hyväsydäminen, on kyllä saanut siitä kärsiäkin. Jotenkin miehen rauhallisuus ja tasapainoisuus houkuttelee melko sekopäisiä naisia, itsekin olen epävakaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on herkkä ja hyväsydäminen, on kyllä saanut siitä kärsiäkin. Jotenkin miehen rauhallisuus ja tasapainoisuus houkuttelee melko sekopäisiä naisia, itsekin olen epävakaa.
Tältä kieltämättä tuntuu.
Mulla kävi kerran niin että kävin useilla treffeillä naisen kanssa ja puhuttiin pariinkin kertaan siitä että en harrasta seksiä ilman tunteita ja että olen vain parisuhteen perässä. Mitä tekee kyseinen nainen? Käy kanssani treffeillä siihen asti kunnes saa seksiä ja antaa heti pakit..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi kerran niin että kävin useilla treffeillä naisen kanssa ja puhuttiin pariinkin kertaan siitä että en harrasta seksiä ilman tunteita ja että olen vain parisuhteen perässä. Mitä tekee kyseinen nainen? Käy kanssani treffeillä siihen asti kunnes saa seksiä ja antaa heti pakit..
Minäpä tapailin herkkää miestä, jolla oli taustallaan huono kokemus naisesta, jonka oli (jälkeenpäin) kokenut pitäneen itseään pelkkänä leikkikaluna. Mä en pitänyt. Suhde kariutui siihen, että mies ei päässyt tunnetasolla irti tuosta suhteesta... jotenkin vain ihmiset juuttuu usein niihin kokemuksiin, joissa heitä on loukatta ja sivuutttavat ne mahdollisuudet, joissa heitä arvostettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee kyseinen nainen? Käy kanssani treffeillä siihen asti kunnes saa seksiä ja antaa heti pakit.
Kertoo lähinnä kylmän totuuden taidoistasi sängyssä
Jep. Kaikki naiset aina väittävät että haluavat kiltin ja herkän miehen ja blaablaa valetta. Naiset tykkäävät jännä miehistä, itsekin tykkään :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä tapailin herkkää miestä, jolla oli taustallaan huono kokemus naisesta, jonka oli (jälkeenpäin) kokenut pitäneen itseään pelkkänä leikkikaluna. Mä en pitänyt. Suhde kariutui siihen, että mies ei päässyt tunnetasolla irti tuosta suhteesta... jotenkin vain ihmiset juuttuu usein niihin kokemuksiin, joissa heitä on loukatta ja sivuutttavat ne mahdollisuudet, joissa heitä arvostettaisiin.
Kyllähän sen tietyllä tapaa ymmärtää. Mies yrittää kovettaa itseään että häntä ei enää satutettaisi seuraavalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "naiset".
17-25-vuotiaat timmit ja hoikat fitnesspimut ja instabeibet, joilla on pitkät hiukset ja kauniit kasvot.
Unohdit isot tissit.
Naiset juhlapuheissaan haluavat herkän ja huomioivan miehen. Todellisuus on jotain aivan muuta. Kyllä se tatuoitu kaljaveikko tappajakoirineen sulattaa naisen sydämen ja tylsä herkkis jää rannalle ruikuttamaan. Naiset haluavat antaa itsestään jotenkin hienostuneen kuvan tällaisella valehtelulla. Kukaan ei kehtaa myöntää pitävänsä kovista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvåsydämisyys varmaan useimpia kyllä viehättää.
Ja onhan niitä paljon niitäkin jotka nimenomaan kaipaa herkkiä miehiä. Itse en oikein, mutta se johtuu vain siitä, että itse olen yliherkkä, ja kokemukseni mukaan mikään ei ole masentavampaa kuin kaksi "nyyhkyä" yhdessä. Minä tarvin kyllä ihan rehellisesti kumppanilta sellaista kovuutta ja reippautta, joka sanoo tarvittaessa mullekin, että lopetta tuo vatvonta ja herkistely ja toimi.
Voi viehättää paperilla, mutta todellisuus on toinen. Kyllähän herkkä ja hyväsydäminen mies saa naisten silmissä helposti pelkurin ja surkimuksen maineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvåsydämisyys varmaan useimpia kyllä viehättää.
Ja onhan niitä paljon niitäkin jotka nimenomaan kaipaa herkkiä miehiä. Itse en oikein, mutta se johtuu vain siitä, että itse olen yliherkkä, ja kokemukseni mukaan mikään ei ole masentavampaa kuin kaksi "nyyhkyä" yhdessä. Minä tarvin kyllä ihan rehellisesti kumppanilta sellaista kovuutta ja reippautta, joka sanoo tarvittaessa mullekin, että lopetta tuo vatvonta ja herkistely ja toimi.
Voi viehättää paperilla, mutta todellisuus on toinen. Kyllähän herkkä ja hyväsydäminen mies saa naisten silmissä helposti pelkurin ja surkimuksen maineen.
Minä olen parisuhteessa herkän miehen kanssa, kyllä se on ihan todellisuutta se suhde eikä kuvitelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet tällaisia yleistyksiä? Miksi et ymmärrä, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia?
Kun puhutaan miesmausta, niin naiset todella ovat keskenään samanlaisia. Itse ette vain poloiset tätä tajua, vaan valehtelette itsellenne, kuinka kiltteys, herkkyys, kotitöiden teko ym. muka olisivat puoleensavetäviä piirteitä.
Sulla on sitten varmaan vientiä enemmän kuin potenssiakaan riittää?
Vientiä olisi naistenkin parissa jonkun verran, mutta olen onneksi homo, joten torjun ne kaikki. Pillu oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset juhlapuheissaan haluavat herkän ja huomioivan miehen. Todellisuus on jotain aivan muuta. Kyllä se tatuoitu kaljaveikko tappajakoirineen sulattaa naisen sydämen ja tylsä herkkis jää rannalle ruikuttamaan. Naiset haluavat antaa itsestään jotenkin hienostuneen kuvan tällaisella valehtelulla. Kukaan ei kehtaa myöntää pitävänsä kovista miehistä.
No tulihan se naisen määritelmä sieltä. Tuolla aiemmin sitä kysyin.
Jos olet kovasti noiden tatuoitujen kaljaveikkojen morsmaikkujen perään, niin todellakin, varmasti on hankalaa. Eivät ehkä ole niitä naisia, jotka arvostavat herkkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Todella usein se mitä nainen sanoo ja tekee menee eri tavalla.
Naiset usein harrastaa poliittisesti korrekteja lausuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet tällaisia yleistyksiä? Miksi et ymmärrä, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia?
Kun puhutaan miesmausta, niin naiset todella ovat keskenään samanlaisia. Itse ette vain poloiset tätä tajua, vaan valehtelette itsellenne, kuinka kiltteys, herkkyys, kotitöiden teko ym. muka olisivat puoleensavetäviä piirteitä.
Sulla on sitten varmaan vientiä enemmän kuin potenssiakaan riittää?
Vientiä olisi naistenkin parissa jonkun verran, mutta olen onneksi homo, joten torjun ne kaikki. Pillu oksettaa.
Täällä kuitenkin naisvaltaisella palstalla roikut naisten kanssa naisista keskustelemassa.
Taidat olla masokisti? Suhteessa se bottom, joka tekee myös kotityöt?
Miehet jotka pitävät itseään herkkinä ja hyväsydämisinä usein eivät ole kuin narsisteja.