Miksi miehen herkkyys ja hyväsydämisyys ei viehätä naisia?
Miksi aina vain itsevarmuus ja kovuus ovat ne piirteet joilla naiset kiinnostuu?
Kommentit (111)
Viehättääpäs. Mä olen seurustellut herkän ja hyväsydämisen miehen kanssa pian kuusi vuotta ja hyvin pyyhkii. Ei se mikään itkupilli ole, vaan huomioonottava, eläinrakas ja perhekeskeinen. Mies ei tosin vieläkään puhu kovin avoimesti tunteistaan, mutta sitä harjoitellaan. Osoittaa kuitenkin rakkautensa teoilla päivittäin, mikä on mulle tärkeintä. Itse en koe olevani oikein herkkä enkä kovis, vaan jotain siltä väliltä – olen määrätietoinen ja sanavalmis, mutta reagoin vastoinkäymisiin toisinaan vahvasti.
Kovien miesten kanssa satutin aina itseni, enkä koskaan enää sellaista haluaisi. Onhan niissä oma ensiviehätyksensä, mutta siihen se sitten jääkin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset juhlapuheissaan haluavat herkän ja huomioivan miehen. Todellisuus on jotain aivan muuta. Kyllä se tatuoitu kaljaveikko tappajakoirineen sulattaa naisen sydämen ja tylsä herkkis jää rannalle ruikuttamaan. Naiset haluavat antaa itsestään jotenkin hienostuneen kuvan tällaisella valehtelulla. Kukaan ei kehtaa myöntää pitävänsä kovista miehistä.
Juu, tietyn tyyppisen naisen. Haluaisin nähdä jonkun fiksun ja korkeasti koulutetun naisen tuollaisen kaljaveikon ja tappajakoiran kanssa...
Mielestäni ongelma ei ole tuossa. On uskottavaa, että herkille ja hyväsydämisille miehille on ottajia ja kysyntää naisissa yleisesti ottaen. Kynnys lähestyä ja tehdä aloitteita on herkälle ja hyväsydämiselle korkeampi kuin rajulle ja ei-hyväsydämiselle toisia juuri huomioonottamattomalle ihmiselle mutta joka kuitenkin hakee toisista ihmisistä hyötyä itselleen. Joko konkreettista tai emotionaalista hyötyä. Herkän ja hyväsydämisen miehen tai ihmisen ylipäätään suurin mahdollisuus onkin siinä, että potentiaalinen kumppani löytää tai havahtuu heidän olemassaoloonsa.
Luettelemasi piirteet ovat naisellisia. Asian ymmärtämisen helpottamiseksi kysymyksen voi kääntää myös niin, että miksi miehet haluavat naisellisia naisia. Eikä niitä rekkalesbon tyyppisiä äijänaisia
Vierailija kirjoitti:
Luettelemasi piirteet ovat naisellisia. Asian ymmärtämisen helpottamiseksi kysymyksen voi kääntää myös niin, että miksi miehet haluavat naisellisia naisia. Eikä niitä rekkalesbon tyyppisiä äijänaisia
Eikö herkkä ja kiltti mies voi olla miehekäs ulkonäöltään ja lihaksikas?
Vierailija kirjoitti:
Viehättääpäs. Mä olen seurustellut herkän ja hyväsydämisen miehen kanssa pian kuusi vuotta ja hyvin pyyhkii. Ei se mikään itkupilli ole, vaan huomioonottava, eläinrakas ja perhekeskeinen. Mies ei tosin vieläkään puhu kovin avoimesti tunteistaan, mutta sitä harjoitellaan. Osoittaa kuitenkin rakkautensa teoilla päivittäin, mikä on mulle tärkeintä. Itse en koe olevani oikein herkkä enkä kovis, vaan jotain siltä väliltä – olen määrätietoinen ja sanavalmis, mutta reagoin vastoinkäymisiin toisinaan vahvasti.
Kovien miesten kanssa satutin aina itseni, enkä koskaan enää sellaista haluaisi. Onhan niissä oma ensiviehätyksensä, mutta siihen se sitten jääkin.
Eli sinä kuten useimmat muutkin naiset halusitte ensin kovan miehen ja vasta useiden pettymyksien jälkeen aloit katselemaan herkkiä miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina vain itsevarmuus ja kovuus ovat ne piirteet joilla naiset kiinnostuu?
See varmaaan vähän riippu. Yhes työpaikassa yksii nainen milteiin suoraan sanoii katoo nyt v#ttu noita sun pulkannaruja. Kylllähän olen säkkiin lyönyt sekä treenannnut sitä ja lyöönkin iha tyydyttävän kovaaa. Muttaa alkoholi on vähään vienyt miestä.
30 vuotta naimisissa herkän ja hyväsydämisen miehen kanssa joka on myös itsevarma. Miten herkkyys poissulkisi itsevarmuuden, joka ei ole negatiivinen piirre?
Jos ja kun naisten puheiden ja tekojen välillä on selvä ristiriita, kannattaa unohtaa ne puheet, ja seurata sitä mitä naiset tekevät, ja toimia sen mukaan.
t. Mies
Naisille mies on projekti. Nainen haluaa säröisen miehen, jonka sitten yrittää eheyttää. Kun projekti on valmis, on vaihdettava uuteen mieheen. Niin sanotut valmiit miehet eli herkät ja hyväsydämiset eivät kelpaa projektiin aihioksi. Tämän vuoksi esimerkiksi elinkautisvangit ovat huutavan kysyttyjä naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä kuten useimmat muutkin naiset halusitte ensin kovan miehen ja vasta useiden pettymyksien jälkeen aloit katselemaan herkkiä miehiä?
Enpä sanoisi noinkaan, pariuduin näet nykyiseni kanssa jo 19-vuotiaana. Herkiltä pojilta sain vain aina pakit, eivät syystä tai toisesta olleet kiinnostuneet musta. Koviksille kelpasin edes hetkeksi. Ja joo, ymmärrän että itse olen turhan dominoiva nainen niin useimpien herkkien kuin kovienkin miesten makuun.
Puhun nyt naisena suoraan mutta saan varmaan alapeukkuja.
*Eli herkkä mies = heikko mies
Näin naiset näkee sinut
Ja naiset ei halua heikkoa miestä, vaan vahvan miehen jonka pää pysyy kylmänä tilanteessa kuin tilanteessa.
Sitäpaitsi suuri osa naisista on itse herkkiä, miksi he haluaisivat samaa kumppanista?
Herkkyys ei ole kovin maskuliinista, ja naiset viehättyy maskuliinisista miehistä
Herkkyys on taas enemmän naisten juttu.
Hyväsydämiset miehet eivät ainakaan koskaan ole naisten suosiossa.
Psykot yms. jylläävät
Miksi naisen räväkkyys ja reteys ei viehätä miehiä? Miksi miehet aina haluavat sen hoikan, eteerisen, isotissisen, naisellisen ja myöntyväisen naisen? Häh?
Minua viehättää miehen herkkyys ja hyväsydämisyys, mutta miehet usein vain luulevat olevansa hyväsydämisiä vaikka eivät sitä ole. Ihastun esimerkiksi sellaisiin miehiin jotka auttavat eläimiä jne. Se mies, josta uutisoitiin fukushiman onnettomuuden aikaan, joka pelasti ja ruokki eläimiä jne.
<3
Vierailija kirjoitti:
Hyväsydämiset miehet eivät ainakaan koskaan ole naisten suosiossa.
Psykot yms. jylläävät
Naiset automaattisesti kiinnostuu tunteettomista miehistä.
Tunteellinen mies= turn off
Tunteeton mies= turn on
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen räväkkyys ja reteys ei viehätä miehiä? Miksi miehet aina haluavat sen hoikan, eteerisen, isotissisen, naisellisen ja myöntyväisen naisen? Häh?
Miehenä voin vastata omasta puolestani: liian usein naisen "räväkkyys" tarkoittaa pelkästään typeryyttä ja itsekritiikin puutetta. Naisen ei todellakaan tarvitse olla eteerinen tai myöntyväinen, tai edes isotissinen. Äly on seksikkäin piirre myös naisessa. Tosin myönnän että runsas ylipaino on kyllä turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, miksei saa olla räväkkä nainen lyhyine värikkäine hiuksineen? Miksei se viehätä miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin vastata omasta puolestani: liian usein naisen "räväkkyys" tarkoittaa pelkästään typeryyttä ja itsekritiikin puutetta. Naisen ei todellakaan tarvitse olla eteerinen tai myöntyväinen, tai edes isotissinen. Äly on seksikkäin piirre myös naisessa. Tosin myönnän että runsas ylipaino on kyllä turn-off.
Taas ollaan selittemässä ja yleistämässä. Kyllä reteä ja räväkkä nainen voi olla reipas ja älykäs. Miehet eivät vain kestä vahvoja ja äänekkäitä naisia, joilla on omat mielipiteet. Pitää olla pieni ja hiljainen jotta kelpaa.
*reps* :D