Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vain saa naista

Vierailija
01.08.2018 |

Olen jo 32-vuotias mies ja edelleen kokematon...mitä tässä enää voi tehdä? Naiset eivät kiinnostu

Ennen kuin alatte olettamaan mitään, niin:
-käyn suihkussa joka päivä
-käyn parturissa kuukauden välein
-hampaat harjan kaksi kertaa päivässä, lankaan monta kertaa viikossa. Tarkastus joka vuosi.
-pidän asuntoni siistinä
-pituudesta ei pitäisi olla kiinni, 185cm
-Kroppani on mallia urheilullinen tai lihaksikas. Painoa 90kg eikä rasvaa juurikaan ole
-olen sosiaalinen ja omaan paljon kavereita. Juttelen luontevasti uusien ihmisten kanssa.
-talousasiat ovat kunnossa
-en polta tupakkaa
-juon vähän. En tissuttele tai harrasta ruoan kanssa juomista/saunakaljoittelua ollenkaan. Lähinnä juhlissa vain
-kasvoiltani olen keskimääräistä komeampi
-otan muut ihmiset huomioon, ja osaan asettua toisen asemaan. Kohtelen muita kuin toivoisin heidän kohtelevan itseäni

Kaikesta huolimatta tässä edelleen ollaan seurustelun ja seksin suhteen 15-vuotiaan tasolla, täysin kokemattomana

Kommentit (293)

Vierailija
181/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä alun valittajaa, on meitä muitakin jotka ei kumppania saa. 40v naisena mahdoton saada kumppania, loppuelämä yksin:..

Bmi 21,4 eli normaali paino

Ok koulutus

Ei tupakointia, alkoholia harvoin, seurassa vain

Verikokeiden yms mukaan terve, matalat verenpaineet jne

Sosiaalinen

Vierailija
182/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- oletko hetero?

- rakastatko naisia?

- onko sinulla mt-diagnoosi?

- luullaanko sinua usein homoksi?

-olen hetero

-pidän naisista, yhtä voisin rakastaa

-ei ole mt-diagnoosia

-ei luulla usein homoksi. Muutaman kerran koko elämäni aikana on vihjailtu.

-AP-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä19293 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista. Jos on normaali mielenkiinto toisern sukupuoleen, teini-iässä jo tulee kokemuksia. Ei nyt välttämättä yhdyntää, mutta kyllä luonto todellakim tikanpojan puuhun ajaa.

Joko provo tai jotain aivan käsittämättömän isoa jäi kertomatta.

Taas yksi nainen joka luulee jokaisen miehen tekemän aloitteen johtavan suhteeseen.Puhumattakaan niistä jotka eivät edes tee aloitteita.

Kuka ei tee aloitteita? Miehetkö?

Itse olen tiukan kasvatuksen saanut nainen ja minäkin ehdin suutelemaan, seurustelemaan ja harrastamaan pettingiä.

On täysin mahdotonta selvitä murrosiän hormonimyrskystä ilman MITÄÄN kokemuksia.

Tietenkään en kuvittele, että jokainen miehen (tai naisen - teen itse aloitteita) tekemä aloite johtaa yhtään mihinkään.

Sanon vain, että tarina on aivan mahdoton.

Miten on sitten mahdollista, että minä sain ensisuudelmanikin vasta 20-vuotiaana, vaikka halukkuutta moiseen olis kyllä ollut jo 12-vuotiaasta asti?

N36

Vierailija
184/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan kkukaan myös ikinä halunnut

n26

Vierailija
185/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä ap tinderissä tai jollain deittisivustolla? Mites maksulliset, ovatko pois laskuista?

Vierailija
186/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:tä ei tunnu pahemmin edes harmittavan tilanteensa? Sekin lisää tarinan epäuskottavuutta.

Vierailija
187/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä ap tinderissä tai jollain deittisivustolla? Mites maksulliset, ovatko pois laskuista?

Olen joskus ollut tinderissä, mutta keskustelut eivät tuntuneet etenevän mihinkään, ja naiset olivat todella passiivisia jos nyt mitään vastasivat. Luulisi että jos matchannyt jonkun kanssa, niin haluaisit tutustua tähän.

Lähdin sitten pois kun kyllästyin meininkiin siellä.

Livenä pääsee ihan eri tasolla juttelemaan, eikä tuota passiivisuusongelmaa ilmene yhtä yleisesti...liekö netissä sitten valtava ylitarjonta miehistä, vai mistäköhän johtuu.

Vierailija
188/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus ollut tinderissä, mutta keskustelut eivät tuntuneet etenevän mihinkään, ja naiset olivat todella passiivisia jos nyt mitään vastasivat. Luulisi että jos matchannyt jonkun kanssa, niin haluaisit tutustua tähän.

Lähdin sitten pois kun kyllästyin meininkiin siellä.

Livenä pääsee ihan eri tasolla juttelemaan, eikä tuota passiivisuusongelmaa ilmene yhtä yleisesti...liekö netissä sitten valtava ylitarjonta miehistä, vai mistäköhän johtuu.

Tinder on paskaa, unohda se. Koita tosielämässä, pakosti saat seksiä jos tahdot. Menet baariin kaveriporukalla, olet itse selvinpäin. Juttelet mukavia naisille. Ei se sen kummempaa ole. Sulla on vain joku esto päässäsi. Henk koht ehdottaisin sitä maksullista niin pääsisit eteenpäin.

Vierailija
189/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sun huumorintaju on tai puhetapa. Ootko epävarma naisten seurassa. Noilla on vaikutusta. Huonot vitsit karkottaa esim tanssikurssilla piti silmät kiinni harjoitella seuraamista. Yks mies sanoi, että juu silmät kiinni on helpompi viedä lompsa. Ei kyl auttanut rentoutumaan vietäväksi. Oli joo vitsikästä, mutta ei tilanteeseen sopivaa. Joskus käytöksessä voi olla jotain tämän tapaista.

Mee tanssikursseille. Niillä pääsee luontevaan naiskontaktiin. Joillakin lavoilla käy nuortakin porukkaa ja joidenkin esiintyjien keikoilla. Siellä on pääasiassa normaalin ja lievän ylipainon naista joilla kuntoa riittää.

Vierailija
190/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän saamattomuutenne ole muiden ongelma. Evoluutio vain toimii.

Vierailija
191/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä19293 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista. Jos on normaali mielenkiinto toisern sukupuoleen, teini-iässä jo tulee kokemuksia. Ei nyt välttämättä yhdyntää, mutta kyllä luonto todellakim tikanpojan puuhun ajaa.

Joko provo tai jotain aivan käsittämättömän isoa jäi kertomatta.

Taas yksi nainen joka luulee jokaisen miehen tekemän aloitteen johtavan suhteeseen.Puhumattakaan niistä jotka eivät edes tee aloitteita.

Kuka ei tee aloitteita? Miehetkö?

Itse olen tiukan kasvatuksen saanut nainen ja minäkin ehdin suutelemaan, seurustelemaan ja harrastamaan pettingiä.

On täysin mahdotonta selvitä murrosiän hormonimyrskystä ilman MITÄÄN kokemuksia.

Tietenkään en kuvittele, että jokainen miehen (tai naisen - teen itse aloitteita) tekemä aloite johtaa yhtään mihinkään.

Sanon vain, että tarina on aivan mahdoton.

Miten on sitten mahdollista, että minä sain ensisuudelmanikin vasta 20-vuotiaana, vaikka halukkuutta moiseen olis kyllä ollut jo 12-vuotiaasta asti?

N36

Samoin. Ei mitään kokemusta pojista ja miehistä ennen 20 ikävuotta. Tosin kyllä ei kiinnostanutkaan vaan keskityin kouluun ja opintoihin sekä harrastuksiini.

Vierailija
192/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa tavata naisia on juurikin tosielämässä. Unohda ne tinderit ja muut. Käy ulkona, ota vaikka joku harrastus esim tanssikurssi tai kokkauskurssi! Kyllä se siitä. Veikkaan että osaat puhua naisille (kaverina) mutta et uskalla viedä asiaa pidemmälle.

Vierailija
193/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä aika massiivinen jos 185 cm pitkänä painat rasvattomat 90 kg. 

Itse aloin saada seuraa nuoremmista naisista kuin pudotin hiukan massoja. En pudotusta kyllä sen vuoksi tehnyt, mutta tuo oli myönteinen muutos :D

Vierailija
194/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:tä ei tunnu pahemmin edes harmittavan tilanteensa? Sekin lisää tarinan epäuskottavuutta.

Niin tosiaan, tilanteestani alituinen valittaminenhan on se puuttuva tekijä joka varmasti lisäisi vetovoimaani olennaisesti ; )

-AP-

Vierailija
195/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloin saada seuraa nuoremmista naisista kuin pudotin hiukan massoja. En pudotusta kyllä sen vuoksi tehnyt, mutta tuo oli myönteinen muutos :D

Ei todellakaan ole massiivinen. Itse olen 188 cm pitkä ja painan 100-105 kg. Olen aika hoikan näköinen lopulta. Useimmat veikkaavat painoksi ~90kg. Ei ole vatsaa.

Tätä naiset ei muuten usein huomaa (vaikka oletkin mies), että miten paljon sitä salia oikeasti vedetään. Ovatko naiset niin tottuneet treenattuihin miehiin että se on oletus?

Vierailija
196/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tosiaan, tilanteestani alituinen valittaminenhan on se puuttuva tekijä joka varmasti lisäisi vetovoimaani olennaisesti ; )

-AP-

Ootsä aika trölli!

Vierailija
197/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo oikeasti ole iso paino pituiselleni miehelle, jos vain on treenannut kehoa monipuolisesti. Siis myös isoja lihastryhmiä, kuten jalkoja ja selkää.

Olenhan minä treenattu, mutta ne nyt ihan heti menisi massiiviseksi menisi sanomaan.

-AP- 

Vierailija
198/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole massiivinen. Itse olen 188 cm pitkä ja painan 100-105 kg. Olen aika hoikan näköinen lopulta. Useimmat veikkaavat painoksi ~90kg. Ei ole vatsaa.

Tätä naiset ei muuten usein huomaa (vaikka oletkin mies), että miten paljon sitä salia oikeasti vedetään. Ovatko naiset niin tottuneet treenattuihin miehiin että se on oletus?

Ross Dickerson on about tuon kokoinen. 185 cm ja 90 kg

Selvästi erottuu jo harrastelijoista. 

https://www.greatestphysiques.com/wp-content/uploads/2016/08/rd2.jpg

Vierailija
199/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo oikeasti ole iso paino pituiselleni miehelle, jos vain on treenannut kehoa monipuolisesti. Siis myös isoja lihastryhmiä, kuten jalkoja ja selkää.

Olenhan minä treenattu, mutta ne nyt ihan heti menisi massiiviseksi menisi sanomaan.

-AP- 

Totta. Ärsyttävää etteivät naiset edes huomaa panostusta! Mua sanotaan hoikaksi, vaikka olen aika treenattu. En tosin vedä steroideja tai edes lisäaineita, ihan naturell!

Vierailija
200/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ross Dickerson on about tuon kokoinen. 185 cm ja 90 kg

Selvästi erottuu jo harrastelijoista. 

https://www.greatestphysiques.com/wp-content/uploads/2016/08/rd2.jpg

Jep ihan tavallisen kokoiset lihakset? Erottuvuus hyvä, koska on hikoillut ylimääräiset pois kuvaa varten. Ei kukaan ole tuon näköinen normaalisti, eikä terveys sitä kestäkkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä