Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vain saa naista

Vierailija
01.08.2018 |

Olen jo 32-vuotias mies ja edelleen kokematon...mitä tässä enää voi tehdä? Naiset eivät kiinnostu

Ennen kuin alatte olettamaan mitään, niin:
-käyn suihkussa joka päivä
-käyn parturissa kuukauden välein
-hampaat harjan kaksi kertaa päivässä, lankaan monta kertaa viikossa. Tarkastus joka vuosi.
-pidän asuntoni siistinä
-pituudesta ei pitäisi olla kiinni, 185cm
-Kroppani on mallia urheilullinen tai lihaksikas. Painoa 90kg eikä rasvaa juurikaan ole
-olen sosiaalinen ja omaan paljon kavereita. Juttelen luontevasti uusien ihmisten kanssa.
-talousasiat ovat kunnossa
-en polta tupakkaa
-juon vähän. En tissuttele tai harrasta ruoan kanssa juomista/saunakaljoittelua ollenkaan. Lähinnä juhlissa vain
-kasvoiltani olen keskimääräistä komeampi
-otan muut ihmiset huomioon, ja osaan asettua toisen asemaan. Kohtelen muita kuin toivoisin heidän kohtelevan itseäni

Kaikesta huolimatta tässä edelleen ollaan seurustelun ja seksin suhteen 15-vuotiaan tasolla, täysin kokemattomana

Kommentit (293)

Vierailija
281/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei voi tietää. Ite oon ihan kääpiö alkkis, mutta kuitenkin sujuvasanainen ja impulsiivinen jantteri. Ei mitään ongelmaa naisten suhteen. Sun pitää panna elämä risaseksi, dokaa nyt vaikka viikko alkuun ja lähesty naisia, jotka sua kiinnostavat. Tee kotain hullua. Ei mikään partiolaismiesmallinukke kiinnosta ketään.

Vierailija
282/293 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli summa summarum: Jos haluat naista, niin:

- Aloita polttamaan

- vedä viinaa

- ole mulkku

- esitä olevasi muuta kuin olet

No jos nämä olisin teininä tiennyt, niin vähänkö olis pillua saanut!!!

Nyt ne melkein kolmekymppiset sällit poras autonsa takapenkillä kaikki tytöt. Eivät oikein kiinnostaneet sen jälkeen. Hyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/293 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 32-vuotias mies ja edelleen kokematon...mitä tässä enää voi tehdä? Naiset eivät kiinnostu

-käyn suihkussa joka päivä

-käyn parturissa kuukauden välein

-hampaat harjan kaksi kertaa päivässä, lankaan monta kertaa viikossa. Tarkastus joka vuosi.

-pidän asuntoni siistinä

-pituudesta ei pitäisi olla kiinni, 185cm

-Kroppani on mallia urheilullinen tai lihaksikas. Painoa 90kg eikä rasvaa juurikaan ole

-olen sosiaalinen ja omaan paljon kavereita. Juttelen luontevasti uusien ihmisten kanssa.

-talousasiat ovat kunnossa

-en polta tupakkaa

-juon vähän. En tissuttele tai harrasta ruoan kanssa juomista/saunakaljoittelua ollenkaan. Lähinnä juhlissa vain

-kasvoiltani olen keskimääräistä komeampi

-otan muut ihmiset huomioon, ja osaan asettua toisen asemaan. Kohtelen muita kuin toivoisin heidän kohtelevan itseäni

Kaikesta huolimatta tässä edelleen ollaan seurustelun ja seksin suhteen 15-vuotiaan tasolla, täysin kokemattomana

Olin samalainen 25-vuotiaana. Tai siis joissain asioissa erilainen. Kokeile jotain erilaista. Eli muuta kaikkea mitä kirjoitit. Tee asioita eritavoin. Aloita tissuttelu ja saunakaljottelu. Lopeta juhlissa käynti. Lopeta kasvojesi saneeraus. Anna vapaata naamallesi ja älä trimmaa sänkeä tai aja kokonaan pois. Äläkä käy parturissa kuin kerran vuodessa.  Jotkut tykkää uuno-lookista. Sitten voit aina virkistää itseäsi kerran vuodessa ajamalla paskat pois päästäsi. Vedä joskus ihan kaljukin.

Polta sitä röökiä välillä ihan provosoidaksesi. Moni nainen haluaa muuttaa miestään ja parantaa tämän elämäntavat. Röökin lopettaminen on helppoa jos ei polta kuin epäsäännöllisesti provosoidakseen kuten rokkitähdetkin tekee. Eli maksimissaan aski viikossa. Askiin mahtuu 20 röökiä.

Älä siis pelkää kuolemaa. Kuolema tulee kuitenkin. Lopeta myös suorittaminen ja yritä suorittaa epätäydellistä sinua. Se on vaikeaa mutta täydellistää sinua loppupelissä eniten. Mitä hävittävää sinulla lopulta on?

Lopeta siivoilu tai lopeta sotkeminen. Käy kämpillä vain nukkumassa.

Oikein päihtyneenä katso peiliin ja tuijota kasvoihin ja silmiin. Löydä kolme sinua ja totea ne yhdeksi ja hyväksyt itsesi lopulta.

Naiset huutaa kiimaa sinusta tämän jälkeen.

T: Alkemisti ja tosi elämän Jetsulleirs

Alkemisti ajattelee olevansa joku villevalo. 

Vierailija
284/293 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli assius mieleen. Musta joillakin tutuilla miehillä joilta vain puuttuu se jokin on sen tyyppisiä piirteitä. Ja on niilläkin kavereita, esim lapsuudesta, armeijasta ja harrastusten piiristä saattaa olla laajatkin verkostot. Hyvin pärjää yksi vähän sosiaalisilta taidoilta kömpelö solidaarisessa poika- tai miesporukassa mukana mutta eri asia kun pitää yksin taituroida nainen mukaan.

Itsekin tunnen yhden tällaisen pitkän, ihan komean ja urheilullisen miehen, 30+ v. Hänellä on iso kaveriporukka (enimmäkseen "nörttimiehiä"), mutta kahden kesken naisen kanssa aivan onneton sosiaalisesti. Hänellä on vähän erikoisia maneereita jotka tulee esiin nimenomaan kahdenkeskisessä juttelussa, mutta isommassa porukassa hän sulautuu paremmin mukaan. Ja on ollut sinkku koko elämänsä.

Vierailija
285/293 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ap:n kuvauksessa ei pidä paikkaansa. Jos on siisti, keskimääräistä lihaksikkaampi, komeampi, sosiaalinen ja kuunteleva mies, niin ihan pakostikin saa naisia, jos vain haluaa.

Nettisovellusten kautta helposti, jos livenä iskeminen ei onnistu.

Vierailija
286/293 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tämän kommentin jo toiseen ketjuun, mutta kopioidaan se nyt tännekin...

Ehkä tähtäät vain niihin haluttuihin naisiin joilla on jo paljon valinnanvaraa? Ei-niin-nättinä naisena oon huomannut, että jään aina kauniimpien naisten varjoon. Miehet eivät halua oikeastaan antaa minulle edes mahdollisuutta jutella, jotta voisin yrittää hurmata persoonallani. Oon maanläheinen ja tavallinen... Ainoat miehet jotka lähestyvät ovat lähes poikkeuksetta 10-30 vuotta vanhempia (eikä niin paljon vanhemmat miehet ole minulle edes vaihtoehto). Toivoisin että miehet kiinnittäisivät huomiota enemmän myös meihin vaatimattomamman näköisiin naisiin. En tiedä auttaako tuo vinkki sinua, ap, mutta ainakin minä olisin onnesta soikeena jos joku normaalipainoinen, ikäiseni, mukava, fiksu keskivertomies osoittaisi minulle kiinnostustaan. 

PS. minua ei henkilökohtaisesti edes haittaisi miehen kokemattomuus

Mutta kun tuo ap on keskivertoa parempi, ei se mitään taviksia...

Vierailija
287/293 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä toinen 32-wee mies. Kerron omat speksit tähän:

-käyn suihkussa useimmiten päivittäin.

-käyn parturissa kun edellinen letti alkaa ärsyttää ja kaipaan päivitystä ja jaksan

-hampaat harjaan useimmiten päivittäin. Hammaslääkärissäkin kävisin, mutta sinne on

niin saatanallinen jono, että olen jatkuvasti jonossa.

-pidän asuntoni sellaisena, ettei keittiöön ilmaannu kutsumattomia lisäasukkaita. Tavaraa on kyllä

pöydillä ja sohvalla enkä tiskaa joka päivä ja parisuhteessa nainen vois musta ottaa vähän enemmän siisteysvastuuta.

-pituus 190

-kropassani on lisäkiloja, ja todennäköisesti iän mukana tulee lisää. Vartalon puolesta kuitenkin tunnistaa mieheksi.

-talous ok.

-en polta.

-Juon alkoholia, viinit, saunakaljat ja välillä ihan reippaastikin kaveriseurassa. En ajatellu vähentää jos en lisätäkkään, paitsi ehkä elämän ehtoopuolella saatan riipaista.

-Ajan mieluummin autoa kuin kuntopyörää tai oikeaa pyörää. Tykkään kyllä kävellä.

-tykkään videopeleistä ja niissä kilpailusta.

-Mieluummin mcdonalds kun joku vegemesta.

-kasvoarvion jätän naisille.

-Otan nykyään enemmän itseni huomioon. Otan muitakin toisinaan huomioon jos se on vastavuoroista.

-välillä sosiaalinen, välillä "aivot-offline-tilassa" (exän luonnehdinta)

-Olis tavoitteissa about 5 vuoden aikajänteellä viettää lomaa perhekaravaanin kanssa mökillä hyttysten seassa grillaten.

Seurusteltu on ja nussittukin, joskin kuivalla kaudella ATM.

Välillä kun mukava tytsy on tullut vastaan niin olen lämmännyt numeron kouraan ahdistuksesta välittämättä. Eihän näillä läheskään yleensä maaliin mennä, mutta kun haulikolla ampuu niin yks kuti yleensä osuu ja tiput ei maailmasta lopu.

Vierailija
288/293 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tämän kommentin jo toiseen ketjuun, mutta kopioidaan se nyt tännekin...

Ehkä tähtäät vain niihin haluttuihin naisiin joilla on jo paljon valinnanvaraa? Ei-niin-nättinä naisena oon huomannut, että jään aina kauniimpien naisten varjoon. Miehet eivät halua oikeastaan antaa minulle edes mahdollisuutta jutella, jotta voisin yrittää hurmata persoonallani. Oon maanläheinen ja tavallinen... Ainoat miehet jotka lähestyvät ovat lähes poikkeuksetta 10-30 vuotta vanhempia (eikä niin paljon vanhemmat miehet ole minulle edes vaihtoehto). Toivoisin että miehet kiinnittäisivät huomiota enemmän myös meihin vaatimattomamman näköisiin naisiin. En tiedä auttaako tuo vinkki sinua, ap, mutta ainakin minä olisin onnesta soikeena jos joku normaalipainoinen, ikäiseni, mukava, fiksu keskivertomies osoittaisi minulle kiinnostustaan. 

Eli sinua lähestytään, mutta lähestyvät miehet eivät ole mieluisia. Onko heissä muuta vikaa kuin väärä ikä? Näin 32v yliopisto-opiskelijana mietityttää miksi 10v nuorempi, samassa elämäntilanteessa oleva yliopisto-opiskelija ei voisi iän puolesta sopia mulle. En keksi mitään syytä

ei ap

No luulenpa että moni esim kokee, että heillä on vielä 10v ennen kuin on ’aika’ miettiä mitään perhettä - kun taas 32v on mahdollisesti (siis se ’vaara’ on olemassa) jo kovaa vauhtia laskemassa, miten monen vuoden välein ne kolme pentua tässä pitäisi hankkia?

Jos taas sinä 32v olet vielä mielestäsi elämässäsi samassa vaiheessa kuin opiskelija 22v niin silloin tod.näk. Et ole sille opiskelijalle ’sopiva’ koska hän kuvittelee tuossa iässä jo opiskelleensa, matkustaneensa, luoneensa uraa ja siinä kynnyksellä harkitsee jo perheenkin perustamista.

Deittaile siis vain suunnilleen ikäisiäsi - tosin minun tuttavapiirissäni ainakin molemmat parit, joissa yli 3kymppinen vielä yhä opiskeli ja ’toteutti itseään’ ja vaimo teki työtä lääkärinä - päättyivät eroon, koska se ikiopiskelija ei vaan osannut kasvaa aikuiseksi sieltä opiskelijamaailman turvallisuudesta...

Vierailija
289/293 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinua lähestytään, mutta lähestyvät miehet eivät ole mieluisia. Onko heissä muuta vikaa kuin väärä ikä? Näin 32v yliopisto-opiskelijana mietityttää miksi 10v nuorempi, samassa elämäntilanteessa oleva yliopisto-opiskelija ei voisi iän puolesta sopia mulle. En keksi mitään syytä

ei ap

No luulenpa että moni esim kokee, että heillä on vielä 10v ennen kuin on ’aika’ miettiä mitään perhettä - kun taas 32v on mahdollisesti (siis se ’vaara’ on olemassa) jo kovaa vauhtia laskemassa, miten monen vuoden välein ne kolme pentua tässä pitäisi hankkia?

Jos taas sinä 32v olet vielä mielestäsi elämässäsi samassa vaiheessa kuin opiskelija 22v niin silloin tod.näk. Et ole sille opiskelijalle ’sopiva’ koska hän kuvittelee tuossa iässä jo opiskelleensa, matkustaneensa, luoneensa uraa ja siinä kynnyksellä harkitsee jo perheenkin perustamista.

Deittaile siis vain suunnilleen ikäisiäsi - tosin minun tuttavapiirissäni ainakin molemmat parit, joissa yli 3kymppinen vielä yhä opiskeli ja ’toteutti itseään’ ja vaimo teki työtä lääkärinä - päättyivät eroon, koska se ikiopiskelija ei vaan osannut kasvaa aikuiseksi sieltä opiskelijamaailman turvallisuudesta...

En ole lapsia miettimässä pitkään aikaan. Ensin koulut loppuun ja duunia ja sitten katsotaan uudemman kerran. En ihan ymmärrä mitä tekemistä sillä on mitä 10v aikana tapahtuu, kun elämme tätä hetkeä. Se etten ole aikaisemmin matkustellut, ei tarkoita sitä, etteikö voitaisi matkustella yhdessä nyt. Eikä elämä muutenkaan mene koskaan niin kuin on suunniteltu. 

Tekstisi loppu on varsin ristiriitainen. Toisaalta kannustat deittailemaan ikäistäni, mutta kerrot vastaesimerkkejä miten elämäntilanteiden eroavuus ei toimi

Vierailija
290/293 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden tarkastus joka vuosi. Miksi ihmeessä?

Kerro millaisen naisen haluat vai kelpaako kaikki?

Vierailija
291/293 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sitten osoittautui trolliksi. Tosin tuskin kovin moni tästä yllättyy.

t. yksi joka lähetti ap:lle sähköpostia

Vierailija
292/293 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sitten osoittautui trolliksi. Tosin tuskin kovin moni tästä yllättyy.

t. yksi joka lähetti ap:lle sähköpostia

Mistä hyvästä alapeukku? :D Etkö usko?

Vierailija
293/293 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajan nimikirjaimet J.A.?

Jos olet, niin vika on käytöksessäsi. Olemuksessasi. Olet ahdistava, et osaa olla luonnollinen. Olet ärsyttävä ja tyhmä.

Minulla on kaveri jonka nimikirjaimet on J.A. ja sopisi kyllä tapaukseen. Eikä kukaan ihmettele miksi et saa naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän