Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vain saa naista

Vierailija
01.08.2018 |

Olen jo 32-vuotias mies ja edelleen kokematon...mitä tässä enää voi tehdä? Naiset eivät kiinnostu

Ennen kuin alatte olettamaan mitään, niin:
-käyn suihkussa joka päivä
-käyn parturissa kuukauden välein
-hampaat harjan kaksi kertaa päivässä, lankaan monta kertaa viikossa. Tarkastus joka vuosi.
-pidän asuntoni siistinä
-pituudesta ei pitäisi olla kiinni, 185cm
-Kroppani on mallia urheilullinen tai lihaksikas. Painoa 90kg eikä rasvaa juurikaan ole
-olen sosiaalinen ja omaan paljon kavereita. Juttelen luontevasti uusien ihmisten kanssa.
-talousasiat ovat kunnossa
-en polta tupakkaa
-juon vähän. En tissuttele tai harrasta ruoan kanssa juomista/saunakaljoittelua ollenkaan. Lähinnä juhlissa vain
-kasvoiltani olen keskimääräistä komeampi
-otan muut ihmiset huomioon, ja osaan asettua toisen asemaan. Kohtelen muita kuin toivoisin heidän kohtelevan itseäni

Kaikesta huolimatta tässä edelleen ollaan seurustelun ja seksin suhteen 15-vuotiaan tasolla, täysin kokemattomana

Kommentit (293)

Vierailija
221/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapuneiden osio mailissani kumisee tyhjyyttään edelleen : )

-AP-

Vierailija
222/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden ikäisesi koulutetun, ihan kivan näköisen ja varakkaan miehen. Ei saa naista kierrokseen.

Syy: puhetapa/tyyli ja itsensä erinomaisena pitäminen. Kaikkihan tykkää itsestään puhua, mutta tämä mies

EI KUUNTELE keskustelukumppaniaan EIKÄ MALTA PITÄÄ SUUTAAN KIINNI EDES SIKSI AIKAA ETTÄ TOINEN SAISI SANOTTUA LAUSEENSA LOPPUUN. Tämä mies KESKEYTTÄÄ koko ajan. Kyseinen yksilö on työkaveri, jolle itse olen jo oppinut puhumaan lyhyesti ja nopeasti siten että saan vastauksena vain joo tai ei. Kuka sietää keskeyttelijää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko? kirjoitti:

Ootko narsisti? Kehuista (itse-sellaisista) vaan tuli mieleen... Toivottavasti et. Siinä voisi olla syy ja vastaus kysymykseesi.

En ole

-AP-

Toi narsistikortti on jo niin kokenut inflaation, että kuka sitä vielä jaksaa ottaa esille.

Vierailija
224/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on erikoinen ilmiö, jonka omalta kohdaltanikin voin tavallaan vahvistaa. Olen jo yli viisikymppinen ja hyvässä parisuhteessa, joten onneksi ei ole enää tarvetta naisia "saadakaan". Mutta pariuduin suhteellisen myöhään. Noin nelikymmpiseksi asti vietin joko poikamieselämää tai olin parisuhteissa, historiaani sisältyy useita yli vuoden mittaisia parisuhteita. Seuranhaku ei sinänsä ollut minulle suurikaan ongelma (olin mukavannäköinen jne...) mutta monta kertaa huomasin mielenkiintoisen ilmiön: kun olin parisuhteessa enkä etsinyt seuraa, sitä oli tarjolla rasittavuuteen asti. Onnellisessa parisuhteessa jos sattui lähtemään kavereiden kanssa iltaa viettämään, niin tarjolle tuli jos millaista seuraa ilman että tarvitsi itse juuri aloitteita tehdä. Ja toisaalta, kun olin sitten sinkku tuntui välillä että vähänkään kiinnostuneita naisia ei löytynyt sitten millään.

En tiedä mistä tämä johtui ja yritin aikanaan sitä paljon miettiäkin, mutta ilmiön koin itse niin monta kertaa että se ainakin omalla kohdallani kyllä oli hyvin todellinen. Naiset tuntuvat olevan enemmän kiinnostuneita miehistä jotka eivät ole kiinnostuneita naisista ("homoemo" lienee kaikille tuttu ilmiö) mutta myös miehistä joilla ei ole ns. haku päällä. Tämä varmaankin on joku itsevarmuuden aura jota on veikea konkreettisesti määritellä tjsp.

Arvelen että aloittajasta jollain tavoin alitajuisesti kuitenkin välittyy se epävarmuus ja naisen kaipuu, joka taas vähentää naisten kiinnostusta. Neuvoni olisikin, että lakkaa etsimästä, sitten löydät. Helppo sanoa, tiedän. 

Tästä syystä kaveripojat haluavat meidät aina mukaansa baariin. Ihan eri tavalla heillä vientiä, kun seurassa on (anteeksi omakehu) timmejä ja kauniita mimmejä. Valtaosa meistä tytöistä on varattuja, joten ei ongelmaa esittää mukana. 😀

Vierailija
225/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poika on tällainen. Ystävällinen, fiksu, ihan kohtuullisen hyvän näköinen.

Mutta kun se ei huomaa jos nainen on siitä kiinnostunut. Yksikin oli tehnyt tikusta asiaa, poika jälkeen päin mainitsi että oli joku tullut juttelemaan. Sanoin sille, että kuulostaa että se vain halusi päästä sun kanssa jutulle, eli oli kiinnostunut.

Poika olisi tajunnut jos nainen olisi pyytänyt puhelinnumeroa, naisen vika.

Vierailija
226/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko? kirjoitti:

Ootko narsisti? Kehuista (itse-sellaisista) vaan tuli mieleen... Toivottavasti et. Siinä voisi olla syy ja vastaus kysymykseesi.

En ole

-AP-

Kyllä olet. 15 sivua sinä olet selittänyt omaa erinomaisuuttasi tajuamatta, että lävitsesi näkee kun olet saippuakupla.

Vierailija
227/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla jotain homppelimaisia eleitä? Ääni?

Ne on naiselle ihan nounou

Vierailija
228/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelit sitt e avautua vauvapalstalla - heitä numba ja kuva olis kiva - annan pisteet.

Vierailija
229/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rölli?

Vierailija
230/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisesta naisesta itse kiinnostut? Millaist puolisoa toivot?

Vierailija
231/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue manospheren blogeja ja palstoja. Älä lue MGTOW juttuja. 

Vierailija
232/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks sulla jotain homppelimaisia eleitä? Ääni?

Ne on naiselle ihan nounou

Jo 16-vuotiaana kun soitin kaverini kotiin, vastasi hänen äitinsä puhelimeen .(tuolloin oli vielä lankapuhelimet ihan yleisesti käytössä)

Kysyin tietysti että onko kaveri kotona, ja olihan se. Myöhemmin kuulin kaveriltani että äitinsä oli puhelun jälkeen hämmästyneenä kysynyt että kenellä hänen kavereistaan on noin miehekäs ääni.

Tästä nyt varmasti narsistikortin käyttäjät saavat uuden lyömäaseen, mutta tuollainen vanha juttu tuli kysymyksestä mieleen :D Itsepähän kysytte...minä vain vastaan.

Olen myös tuon jälkeen saanut positiivista palautetta äänestäni, mutta kyseessä oli ensimmäinen kerta. Päättelisin että ääneni on ihan hyvä.

-AP-

Vierailija
233/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisuus taitaa olla siinä, että lopetat sen naisten jahtaamisen ja ne alkaakin yhtäkkiä kiinnostumaan. Näin ainakin itselläni kävi, kun nuorempana oikein hakemalla hain ja sehän vaan ajoin naiset karkuun ja itseni masennuksen partaalle koska "yhyy yhyy en kelpaa". Nyt kun ei enää niin kauheasti kiinnosta naisten jahtaamiset niin lähes jokainen vastaantuleva nainen olisi kiinnostunut.

Vierailija
234/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit olevasi komea, joten vastaan vain omasta puolestani.

Naiset eivät uskalla lähestyä sinua koska pitävät itseään alempitasoisena.

Kerron esimerkin miten itselleni kävi.

Olin nuorena kaunis tyttö mutta minulla oli huono itsetunto. Ihastuin nuoreen mieheen joka oli uskomattoman komea ja jopa huippuälykäs. Tunne oli molemminpuolinen. Ihmiset luulivat että meistä tulee pari, mutta ei.

Itsetuntoni ei kestänyt. Ihmettelin vain mitä hän näkee minussa. Tunsin valtavaa alemmuutta.

Jäipä yksi rakkaustarina syntymättä.

Vierailija
235/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli assius mieleen. Musta joillakin tutuilla miehillä joilta vain puuttuu se jokin on sen tyyppisiä piirteitä. Ja on niilläkin kavereita, esim lapsuudesta, armeijasta ja harrastusten piiristä saattaa olla laajatkin verkostot. Hyvin pärjää yksi vähän sosiaalisilta taidoilta kömpelö solidaarisessa poika- tai miesporukassa mukana mutta eri asia kun pitää yksin taituroida nainen mukaan.

Vierailija
236/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi, että mailiinsa on lähetetty täytettä.

Vierailija
237/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei nyt täsmää.

Vierailija
238/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ei nyt täsmää.

Hemmetin epäilyttäväähän tämä kyllä on.

Vierailija
239/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samantyylinen mies kuin ap enkä minäkään ole kelvannut naisille. Syyn tiedän: kaluni on toivottoman pieni 13 cm. Onko ap:lla minkä kokoinen meisseli?

Vierailija
240/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän samantyylinen mies kuin ap enkä minäkään ole kelvannut naisille. Syyn tiedän: kaluni on toivottoman pieni 13 cm. Onko ap:lla minkä kokoinen meisseli?

Laidasta laitaan kysymyksiä nähtävästi :D

En mitään tarkkoja mittoja ala tässä luettelemaan, mutta sen verran voin paljastaa ettei asia niistä ole kiinni.

-AP-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan