Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vain saa naista

Vierailija
01.08.2018 |

Olen jo 32-vuotias mies ja edelleen kokematon...mitä tässä enää voi tehdä? Naiset eivät kiinnostu

Ennen kuin alatte olettamaan mitään, niin:
-käyn suihkussa joka päivä
-käyn parturissa kuukauden välein
-hampaat harjan kaksi kertaa päivässä, lankaan monta kertaa viikossa. Tarkastus joka vuosi.
-pidän asuntoni siistinä
-pituudesta ei pitäisi olla kiinni, 185cm
-Kroppani on mallia urheilullinen tai lihaksikas. Painoa 90kg eikä rasvaa juurikaan ole
-olen sosiaalinen ja omaan paljon kavereita. Juttelen luontevasti uusien ihmisten kanssa.
-talousasiat ovat kunnossa
-en polta tupakkaa
-juon vähän. En tissuttele tai harrasta ruoan kanssa juomista/saunakaljoittelua ollenkaan. Lähinnä juhlissa vain
-kasvoiltani olen keskimääräistä komeampi
-otan muut ihmiset huomioon, ja osaan asettua toisen asemaan. Kohtelen muita kuin toivoisin heidän kohtelevan itseäni

Kaikesta huolimatta tässä edelleen ollaan seurustelun ja seksin suhteen 15-vuotiaan tasolla, täysin kokemattomana

Kommentit (293)

Vierailija
201/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on tällainen. Ystävällinen, fiksu, ihan kohtuullisen hyvän näköinen.

Mutta kun se ei huomaa jos nainen on siitä kiinnostunut. Yksikin oli tehnyt tikusta asiaa, poika jälkeen päin mainitsi että oli joku tullut juttelemaan. Sanoin sille, että kuulostaa että se vain halusi päästä sun kanssa jutulle, eli oli kiinnostunut.

Vierailija
202/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tinder, tee profiili johonkin eliittikumppaneihin tai matchiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia kokemuksia sulla siis on naisista? Oletko koskaan suudellut tai edes käynyt treffeillä? Tiedätkö mitä itse toivot naiselta ja parisuhteelta?

Vierailija
204/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö tunteitasi, noin niinkuin yleensä? Pitäisi avata sydämensä, että voi löytää jonkun. Olla oma itsensä. Näyttää myös ne heikkoutensa. Haluta aidosti tutustua toiseen ja antaa toisen tutustua.

Vierailija
205/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä19293 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista. Jos on normaali mielenkiinto toisern sukupuoleen, teini-iässä jo tulee kokemuksia. Ei nyt välttämättä yhdyntää, mutta kyllä luonto todellakim tikanpojan puuhun ajaa.

Joko provo tai jotain aivan käsittämättömän isoa jäi kertomatta.

Taas yksi nainen joka luulee jokaisen miehen tekemän aloitteen johtavan suhteeseen.Puhumattakaan niistä jotka eivät edes tee aloitteita.

Kuka ei tee aloitteita? Miehetkö?

Itse olen tiukan kasvatuksen saanut nainen ja minäkin ehdin suutelemaan, seurustelemaan ja harrastamaan pettingiä.

On täysin mahdotonta selvitä murrosiän hormonimyrskystä ilman MITÄÄN kokemuksia.

Tietenkään en kuvittele, että jokainen miehen (tai naisen - teen itse aloitteita) tekemä aloite johtaa yhtään mihinkään.

Sanon vain, että tarina on aivan mahdoton.

Miten on sitten mahdollista, että minä sain ensisuudelmanikin vasta 20-vuotiaana, vaikka halukkuutta moiseen olis kyllä ollut jo 12-vuotiaasta asti?

N36

Sair? Miksi et itse suorittanut pusuja - panoja? Teinitytölle ei liene hankalaa saada vaikka miten paljon huomiota.

Vierailija
206/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee jollekin deittisivulle

Tai tinderiin.

Ei kiitos, en mene. Miksi?

No kun ne on täynnä mielenterveysongelmaisia feminatseja.

Vierailija
207/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ongelmasi on se, että et osaa flirttailla etkä luoda kipinää. Tai et vain tajua sitä tarpeelliseksi tehdä.

Itse en sellaista välttämättömäksi koe, kun etenkin tuntemattomaan ihmiseen haluan tutustua ihan kaverillisesti. Miksi flirttailisin jos en edes tiedä, olenko seksuaalisesti kiinnostunut ja haluanko enempää? Mutta moni nettideittaamani mies koki tämän ongelmaksi. Kun mä en flirttailut. Sitten ihmettelin, miksi ei tullut seuraavaa treffiä, vaikka oli niin mukavaa rupatella ja katsella maisemia.

Vierailija
208/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä oikeasti ymmärrä miten tuo edes on mahdollista...... luulisi että saat lähinnä hätistellä naisia ympäriltä.

Samaa ajattelin. Kun on seurallinenkin.

Vierailija
209/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrität liikaa. Mikää ei toimi paremmin naisiin kuin ns. "hälläväliä" asenne. Naisen mielenkiinto herää heti, kun lakkaat yrittämästä. Naiset katsos haluavat huomiota ja jos eivät sitä saa, alkaa nainen heti tehdä muuveja suuntaasi ;)

Mitä paremman näköinen nainen, sitä paremmin tämä toimii. Hyvännäköinen alkaa miettiä, että miksi ihmeessä tuo ei käyttäydy seurassani kuin muut miehet? Ihmisiä kiinnostaa aina poikkeukset siitä, mihin ovat tottuneet. Yksinkertaisena esimerkkinä vaikkapa jalankulkija moottoritiellä.

Samalla logiikalla sellaiset 2/5 ja alle -naiset kyllä pitävät huomiosta, koska se on niin harvinaista heillä.

Mitä ovat 2/5 ja alle naiset?

Vierailija
210/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä aika massiivinen jos 185 cm pitkänä painat rasvattomat 90 kg. 

Itse aloin saada seuraa nuoremmista naisista kuin pudotin hiukan massoja. En pudotusta kyllä sen vuoksi tehnyt, mutta tuo oli myönteinen muutos :D

Ei tuo oikeasti ole iso paino pituiselleni miehelle, jos vain on treenannut kehoa monipuolisesti. Siis myös isoja lihastryhmiä, kuten jalkoja ja selkää.

Olenhan minä treenattu, mutta ne nyt ihan heti menisi massiiviseksi menisi sanomaan.

-AP- 

Totta. Ärsyttävää etteivät naiset edes huomaa panostusta! Mua sanotaan hoikaksi, vaikka olen aika treenattu. En tosin vedä steroideja tai edes lisäaineita, ihan naturell!

Kun naista ei kiinnosta kuntosi, lihaksesi, harjoittelusi tai muu näkemäsi vaiva pätkääkään. Ainakaan jos ei ole kiinnostunut sinusta henkilönä muuten. Tuskin sillä täydelliseksikään treenatulla vartalolla pelkästään löydät muista kuin innokkaista asianharrastajista. Yleensä tämä tyyppisten henkilöiden vakava suhtautuminen kehoonsa ja harjoitteluunsa ja tuloksiinsa on joko säälittävää tai huvittavaa. -eri

Vierailija
211/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä aika massiivinen jos 185 cm pitkänä painat rasvattomat 90 kg. 

Itse aloin saada seuraa nuoremmista naisista kuin pudotin hiukan massoja. En pudotusta kyllä sen vuoksi tehnyt, mutta tuo oli myönteinen muutos :D

Ei todellakaan ole massiivinen. Itse olen 188 cm pitkä ja painan 100-105 kg. Olen aika hoikan näköinen lopulta. Useimmat veikkaavat painoksi ~90kg. Ei ole vatsaa.

Tätä naiset ei muuten usein huomaa (vaikka oletkin mies), että miten paljon sitä salia oikeasti vedetään. Ovatko naiset niin tottuneet treenattuihin miehiin että se on oletus?

Ross Dickerson on about tuon kokoinen. 185 cm ja 90 kg

Selvästi erottuu jo harrastelijoista. 

https://www.greatestphysiques.com/wp-content/uploads/2016/08/rd2.jpg

Jep ihan tavallisen kokoiset lihakset? Erottuvuus hyvä, koska on hikoillut ylimääräiset pois kuvaa varten. Ei kukaan ole tuon näköinen normaalisti, eikä terveys sitä kestäkkään.

No kyl sun ja ap:n pitäisi jo jotain lihasfetissinaisia saada jos tuolta näytätte. Vaikkette olisi hikoillutkaan. 

Vierailija
212/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ns "liian kiltti" ....?

Naiset haluaa miehestä jännitystä, särmää, itsevarmuutta, rohkeutta, lujaa mieltä.

Sinä olet kiltti ja kunnollinen. Miksi nainen valitsisi sinut kun voi myös valita sellaisen miehen joka on jännittävä, itsevarma, karismaattinen, ja vielä ehkä komeakin? 

Olen joskus miettinyt voisiko se olla tästä kiinni...kohtelen hyvin niin naisia kuin miehiäkin, ja voihan se antaa joillekin "nössön" vaikutelman. Muiden hyvä kohtelu ei kuitenkaan tarkoita kynnysmattona olemista, eikä minulta itsevarmuutta puutu

Tuo kohteliaisuus ja hyvätapaisuus vain tulee minulta luonnostaan, mutta saatan jossain vaiheessa tietoisesti kokeilla "röyhkeämpää" tyyliä...josko sillä sitten olisi parempi menekki.

-AP-

Tässähän se syy tuli. Naiset eivät ole miehiä ja miehet eivät ole naisia. Et ole tarpeeksi fyysinen ja seksuaalinen naisten mieleen, joten sinun pitäisi päästä ulos siitä kuoresta ja hellästi kosketella sekä tehdä naiselle selväksi, että olet seksuaalisessa mielessä kiinnostunut tästä.

En haluaisi että minua kohdeltaisiin jutellessa naisena eri lailla kuin miehiä...varsinkaan mitenkään "hellemmin" tai "herkemmin". Seksuaalinen kiinnostus kyllä kelpaisi....

Vierailija
213/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä19293 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista. Jos on normaali mielenkiinto toisern sukupuoleen, teini-iässä jo tulee kokemuksia. Ei nyt välttämättä yhdyntää, mutta kyllä luonto todellakim tikanpojan puuhun ajaa.

Taas yksi nainen joka luulee jokaisen miehen tekemän aloitteen johtavan suhteeseen.Puhumattakaan niistä jotka eivät edes tee aloitteita.

Itse olen tiukan kasvatuksen saanut nainen ja minäkin ehdin suutelemaan, seurustelemaan ja harrastamaan pettingiä.

On täysin mahdotonta selvitä murrosiän hormonimyrskystä ilman MITÄÄN kokemuksia.

Tietenkään en kuvittele, että jokainen miehen (tai naisen - teen itse aloitteita) tekemä aloite johtaa yhtään mihinkään.

Satuin vaan bongaamaan viestisi ja haluaisin vähän stimuloida mielikuvitustasi:

- alakoulussa koulukiusattu poikien taholta, yläasteella outo friikki, lukiossa androgyynisti pukeutunut ernu,

- pikkukaupunki, jonka nuorisokulttuuriin kuului, että vain "suosituilla" oli seurustelusuhteita, muutamalla muulla ehkä vahingossa.

- 15 kg alipainoinen (lue: ei mm tissejä, leveää lantiota, naisellista pehmeyttä ...) ja rauhallinen vaatimaton luonne.

Että ihmetteletkö, miten on mahdollista, että näillä korteilla ensimmäiset kokemukseni *yhtään mistään* olivat reippaasti päälle parikymppisenä? Vaikka olen nainen. Näin siinä nyt vaan vahingossa tapahtui. Ei tullut kukaan kahvilassa tai kassajonossa iskemään, ja koulun pojille en ollut olemassa.

Vierailija
214/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lisäksi kestät adhd teiniä ja add esiteiniä, lauman koiria ja muita karvaisia elukoita niin tänne vaan!

Meno on kuin sirkuksessa ja ääntäkin yhtä paljon, en käy baareissa ollenkaan, en juo, en polta, omaan lyhyen pinnan, tarvitsen hellyyttä ja seksiä vaikka joka päivä, jos kuitenkin olet tyyppiä ahdistun kun mainitaan sana seksi tai ongelma niin ei kiitos.

En myöskään viitsi tuhlaa aikaa suihku juoksemisern joka päivä, näillä helteillä hyöty on aikalailla 0.

En pistä jakkuu päälle, enkä korkokenkiä, et saa mua oopperaan.

Mutta navetalle voin lähtee, osaan vaihtaa autoon renkaat samaa odotan mieheltä.

Osaan myös vaihtaa tulpat, suodattimet, pyyhkijät ja toki lamput. Avaan viemärit itse, porakone pysyy kädessä. Hitsannutkin olen sekä mic:llä että kaasulla (mutta viimeksi v.2002). Erotan eri työkoneet, ja työkalut. Ei mee sekaisin jakoavain ja vasara.

Osaan kiroilla ja se kyllä välillä kuuluu.

Miehen pitää olla kiltti, hellä, perheen kanssa viihtyvä, puhelias, ei mikään nössö mutta plussaa jos osaa ottaa asiat esille nätisti, ees kirjoittamalla jos ei muuten.

Vierailija
215/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä19293 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuin vaan bongaamaan viestisi ja haluaisin vähän stimuloida mielikuvitustasi:

- alakoulussa koulukiusattu poikien taholta, yläasteella outo friikki, lukiossa androgyynisti pukeutunut ernu,

- pikkukaupunki, jonka nuorisokulttuuriin kuului, että vain "suosituilla" oli seurustelusuhteita, muutamalla muulla ehkä vahingossa.

- 15 kg alipainoinen (lue: ei mm tissejä, leveää lantiota, naisellista pehmeyttä ...) ja rauhallinen vaatimaton luonne.

Että ihmetteletkö, miten on mahdollista, että näillä korteilla ensimmäiset kokemukseni *yhtään mistään* olivat reippaasti päälle parikymppisenä? Vaikka olen nainen. Näin siinä nyt vaan vahingossa tapahtui. Ei tullut kukaan kahvilassa tai kassajonossa iskemään, ja koulun pojille en ollut olemassa.

Minua taas suojeli täydellisesti liki kympin keskiarvo ja tyly asenne. Vartalo kyllä oli hoikka ja ns normaali, pukeuduin vaan todella löysiin vaatteisiin enkä esitellyt sitä.

Vierailija
216/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske rimaa. Turhaan niitä huonoluonteisia kaunottaria tavoittelet, kun tarjolla voisi olla myös mukavia peruspirkkoja.

Lihaksikkaalle miehelle ei välttis jotku lihavat ryhävalaat kelpaa

Mistä lähtien mukava peruspirkko on ollut lihava? Itse käsitän mukavalla peruspirkolla hoikkaa, alle keski-ikäistä naista, joka toimii esim. hoitoalalla ja haaveilee perheen perustamisesta.

Vierailija
217/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on erikoinen ilmiö, jonka omalta kohdaltanikin voin tavallaan vahvistaa. Olen jo yli viisikymppinen ja hyvässä parisuhteessa, joten onneksi ei ole enää tarvetta naisia "saadakaan". Mutta pariuduin suhteellisen myöhään. Noin nelikymmpiseksi asti vietin joko poikamieselämää tai olin parisuhteissa, historiaani sisältyy useita yli vuoden mittaisia parisuhteita. Seuranhaku ei sinänsä ollut minulle suurikaan ongelma (olin mukavannäköinen jne...) mutta monta kertaa huomasin mielenkiintoisen ilmiön: kun olin parisuhteessa enkä etsinyt seuraa, sitä oli tarjolla rasittavuuteen asti. Onnellisessa parisuhteessa jos sattui lähtemään kavereiden kanssa iltaa viettämään, niin tarjolle tuli jos millaista seuraa ilman että tarvitsi itse juuri aloitteita tehdä. Ja toisaalta, kun olin sitten sinkku tuntui välillä että vähänkään kiinnostuneita naisia ei löytynyt sitten millään.

En tiedä mistä tämä johtui ja yritin aikanaan sitä paljon miettiäkin, mutta ilmiön koin itse niin monta kertaa että se ainakin omalla kohdallani kyllä oli hyvin todellinen. Naiset tuntuvat olevan enemmän kiinnostuneita miehistä jotka eivät ole kiinnostuneita naisista ("homoemo" lienee kaikille tuttu ilmiö) mutta myös miehistä joilla ei ole ns. haku päällä. Tämä varmaankin on joku itsevarmuuden aura jota on veikea konkreettisesti määritellä tjsp.

Arvelen että aloittajasta jollain tavoin alitajuisesti kuitenkin välittyy se epävarmuus ja naisen kaipuu, joka taas vähentää naisten kiinnostusta. Neuvoni olisikin, että lakkaa etsimästä, sitten löydät. Helppo sanoa, tiedän. 

Vierailija
218/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole lukeneet niitä juttuja siitä miten valtava yliedustus miehistä on kaikilla deittisivuilla ja -apeissa?

Helpommallakin pääsisi. 

Ap:kin on jo kuitenkin sen ikäinen, että ikäisesi naiset ovat tottuneet myös livenä tapahtuvaan kontaktointiin. Myönnetään se nyt kaikki yhdessä: netti on toki helppo itsetunnolle. Kirpaisee vähemmän jos ei tulekaan vastakaikua. Mutta väitän että se on myös tehottomampi - paitsi tietysti joillekin playereille, joiden profiilit ovat jo kiirineet maineenkin edelle. 

Vierailija
219/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko narsisti? Kehuista (itse-sellaisista) vaan tuli mieleen... Toivottavasti et. Siinä voisi olla syy ja vastaus kysymykseesi.

Vierailija
220/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko? kirjoitti:

Ootko narsisti? Kehuista (itse-sellaisista) vaan tuli mieleen... Toivottavasti et. Siinä voisi olla syy ja vastaus kysymykseesi.

En ole

-AP-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi