Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vain saa naista

Vierailija
01.08.2018 |

Olen jo 32-vuotias mies ja edelleen kokematon...mitä tässä enää voi tehdä? Naiset eivät kiinnostu

Ennen kuin alatte olettamaan mitään, niin:
-käyn suihkussa joka päivä
-käyn parturissa kuukauden välein
-hampaat harjan kaksi kertaa päivässä, lankaan monta kertaa viikossa. Tarkastus joka vuosi.
-pidän asuntoni siistinä
-pituudesta ei pitäisi olla kiinni, 185cm
-Kroppani on mallia urheilullinen tai lihaksikas. Painoa 90kg eikä rasvaa juurikaan ole
-olen sosiaalinen ja omaan paljon kavereita. Juttelen luontevasti uusien ihmisten kanssa.
-talousasiat ovat kunnossa
-en polta tupakkaa
-juon vähän. En tissuttele tai harrasta ruoan kanssa juomista/saunakaljoittelua ollenkaan. Lähinnä juhlissa vain
-kasvoiltani olen keskimääräistä komeampi
-otan muut ihmiset huomioon, ja osaan asettua toisen asemaan. Kohtelen muita kuin toivoisin heidän kohtelevan itseäni

Kaikesta huolimatta tässä edelleen ollaan seurustelun ja seksin suhteen 15-vuotiaan tasolla, täysin kokemattomana

Kommentit (293)

Vierailija
61/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ns "liian kiltti" ....?

Naiset haluaa miehestä jännitystä, särmää, itsevarmuutta, rohkeutta, lujaa mieltä.

Sinä olet kiltti ja kunnollinen. Miksi nainen valitsisi sinut kun voi myös valita sellaisen miehen joka on jännittävä, itsevarma, karismaattinen, ja vielä ehkä komeakin? 

Olen joskus miettinyt voisiko se olla tästä kiinni...kohtelen hyvin niin naisia kuin miehiäkin, ja voihan se antaa joillekin "nössön" vaikutelman. Muiden hyvä kohtelu ei kuitenkaan tarkoita kynnysmattona olemista, eikä minulta itsevarmuutta puutu

Tuo kohteliaisuus ja hyvätapaisuus vain tulee minulta luonnostaan, mutta saatan jossain vaiheessa tietoisesti kokeilla "röyhkeämpää" tyyliä...josko sillä sitten olisi parempi menekki.

-AP-

Ei ole tuosta kiinni. Todennäköisesti et vain osaa tuoda esille, mikä sinussa on kiinnostavaa. Mihin suhtaudut intohimoisesti, mitä kanssasi voisi tehdä jne. Olet varmasti ihan mukava tyyppi, mutta jos et ole muuta kuin mukava tyyppi, jäät kaveriksi.

Vierailija
62/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et laita suoraan kuvaasi niin voimme katsella ulkonäköäsi? Jos sillä kerta on merkitystä.

Ehkä yrität iskeä naisia jotka eivät vain ole tasollasi. 

Ehkä kavereidesi kanssa käyttäydyt normaalisti, mutta naisten seurassa käyttäydyt kuin 15v tai olet liian äijämäinen. 

Tai ehkä luulet käyttäytyväsi hyvin sujuvasti ja sosiaalisesti, mutta muiden silmissä olet outo tai sinusta tulee hehkuu sellainen outomainen vivahde. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset koskaan lähestyneet sinua?

Vierailija
64/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vaikka jotenkin erityisen kimeä ja korkea puheääni? Huono ryhti? Lähestytkö naisia humalassa? Mistä asioista juttelet, päsmäröitkö, puhutko vain omista harrastuksistasi tai jostain mitä joku muu pitäisi tylsänä aiheena? Onko kukaan koskaan kutsunut sinua rasittavaksi?

Onko ulosantisi itsevarmaa? Kyseletkö kysymyksiä tarpeeksi, jaat kohteliaisuuksia sopivissa määrin, katsot silmiin? Viestitellessä käytätkö liikaa hymiöitä, puhutko liikaa, pommitatko jatkuvasti yhteydenotoilla?

Niin ja. Teetkö aloitteita tarpeeksi?

Vierailija
65/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö siis jotain deittipalveluita tai käytkö baareissa yms?

Molemmissa olen lähestynyt naisia

-AP-

Miten naiset ovat reagoineet?

Vastailet sen verran niukasti, että vaikuttaa täysin keksityltä etkä vain jaksa panostaa enempää.

Vierailija
66/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

Vastailet sen verran niukasti, että vaikuttaa täysin keksityltä etkä vain jaksa panostaa enempää.

Nytkun mietin niin todennäköisesti tämä on provo ja yrittää jotenkin todistaa sitä, miten "naiset vaativat miehiltä sitä ja tätä ja miten mikään ei kelpaa naisille"

Vierailija
67/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omaa sisäistä puhettasi itsellesi. Puhu näin: "Olen hyvännäköinen, hyvässä kuosissa oleva, kohtelias ja pidän asiani kunnossa. No seksikokemuksia minulla ei ole, mutta mitä siitä. Olen joka tapauksessa riittävän kiinnostava." Sillä sitähän sinä olet. Jospa löytäisin sinut Tinderistä tms. , kehottaisin erästä kaunista, hyvin toimeentulevaa lady-tuttavaani nappaamaan sinut kiireen vilkaa pois markkinoilta.

Vierailija
68/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

Vastailen puhelimella pianonsoiton ohessa...kysymyksiä tulee niin paljon, että jos jokaiseen alkaisin vastaukseksi vääntämään romaania niin en muuta tässä tekisikään.

En ole vastannut lainkaan puoliinkaan kysymyksistä, joten sun pitäisi olla tyytyväinen. Ehkä sitten vastailen enemmän kun menen koneelle : )

Toistuviin provoepäilyihinkin väsyy vastaamaan...tällä palstalla varmaan jokaista vähänkin enemmän huomiota saanutta aloitusta epäillään provoksi jossain välissä.

-AP-

Vierailija
69/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole vielä tajunnut olevasi b-rapun poikia?

Vierailija
70/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

Vastailen puhelimella pianonsoiton ohessa...kysymyksiä tulee niin paljon, että jos jokaiseen alkaisin vastaukseksi vääntämään romaania niin en muuta tässä tekisikään.

En ole vastannut lainkaan puoliinkaan kysymyksistä, joten sun pitäisi olla tyytyväinen. Ehkä sitten vastailen enemmän kun menen koneelle : )

Toistuviin provoepäilyihinkin väsyy vastaamaan...tällä palstalla varmaan jokaista vähänkin enemmän huomiota saanutta aloitusta epäillään provoksi jossain välissä.

-AP-

Onko tämä sun ensimmäinen provo? Tälläkään kertaa et vaivautunut vastaamaan itse kysymykseen, suurin osa vastauksistasi on ollut provoepäilyihin tyylillä "en oo provo : )". Ei tarvitse kirjoittaa romaania kunhan vastaat kysymykseen.

Ja muistuttaisin, että sä esität kolmekymppistä miestä. : )

Vierailija
71/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on hyvä esimerkki siitä että mies voi olla jopa ihan hyvätasoinen ja jäädä ilman kokemuksia.

Nainen vastaavanlaisilla ominaisuuksilla olisi todella suosittu.

No eikä ole hyvä esimerkki vaan keksitty juttu.

Vierailija
72/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minäkin olen 31v mies : ) moi. soitan tässä viulua samalla kun kirjoittelen vastauksia puhelimellani. kohta ajattelin kaataa lasiini hieman viiniä.

Uskokaa, olen kyllä juuri sellainen Mies kuin olen aloituksessa kirjoittanut : )

Vierailija
73/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

-AP-

Onko tämä sun ensimmäinen provo? Tälläkään kertaa et vaivautunut vastaamaan itse kysymykseen, suurin osa vastauksistasi on ollut provoepäilyihin tyylillä "en oo provo : )". Ei tarvitse kirjoittaa romaania kunhan vastaat kysymykseen.

Netissä naiset eivät yleensä vastaa, tai sitten viestittely jää lyhyeksi. Livenä naiset saattavat jutella kauankin, ja joskus onnistun saamaan numeron. Mutta siitä se juttu sitten alkaa viestittelyssä hiipua.

Nyt on kysymykseen vastattu.

Mitä muuta provoepäilyihin voi, tai edes kannattaa todeta, kuin että tämä ei ole sellainen?

Mun ei tarvitse esittää mitään. Olen mitä olen.

Vierailija
74/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, minäkin olen 31v mies : ) moi. soitan tässä viulua samalla kun kirjoittelen vastauksia puhelimellani. kohta ajattelin kaataa lasiini hieman viiniä.

Uskokaa, olen kyllä juuri sellainen Mies kuin olen aloituksessa kirjoittanut : )

Voin kuvata lyhyen pätkän videota sinulle soitostani jos musiikkiharrastukseni kerran kuulostaa liian uskomattomalta...

-AP-

Vierailija
75/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvata lyhyen pätkän videota sinulle soitostani jos musiikkiharrastukseni kerran kuulostaa liian uskomattomalta...

-AP-

kuvaatko myös itseäsi soittamassa? : )

Vierailija
76/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kirjoittaja sitten totta tai ei, niin ainakaan kohtelias ja huomaavainen käytös eivät ole syy yksinoloon. On torjuttujen miesten keksimää höpöhöpöä, että naiset haluaa vaan renttuja. Joo, ihan yhtälailla kaikki miehet haluaa itseään selvästi tyhmemmän naisen, jonka kanssa ei voi keskustella vaan vain panna? Eikä ole kovin huomaavaista edes olettaa, että naiset olisivat joku yhtenäinen massa, joka haluaa tai ei halua tietynlaista miestä. Lienetköhän oikeasti huomaavainen ja yksilön kohtaava ihminen?

Entä jos ongelma onkin se, että näet edessäsi "naisen", niillä ominaisuuksilla, jotka määrittelet naiseen kuuluviksi. Et toista ihmistä yksilöllisillä piirteillä.

Vierailija
77/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

-AP-

Netissä naiset eivät yleensä vastaa, tai sitten viestittely jää lyhyeksi. Livenä naiset saattavat jutella kauankin, ja joskus onnistun saamaan numeron. Mutta siitä se juttu sitten alkaa viestittelyssä hiipua.

Nyt on kysymykseen vastattu.

Mitä muuta provoepäilyihin voi, tai edes kannattaa todeta, kuin että tämä ei ole sellainen?

Mun ei tarvitse esittää mitään. Olen mitä olen.

Jos aika on kortilla niin jättäisit ne provoepäilyt huomiotta ja käyttäisit ne harvat pianon pimputukselta liikenevät minuutit ketjussa esitettyihin kysymyksiin vastaamiseen.

Lähdetäänkö treffeille?

Vierailija
78/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

Kuvaan sen verran että näet mitä käteni tekevät : )

Vierailija
79/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro luonteestasi ja harrastuksistasi. Tapaatko naisia missään? Puhutko naisille? Nauravatko naiset jutuillesi?

Monet miehet ottavat naisen hankinnan jonkinlaisena totisena varustelukisana, jossa sitten tärkeänä esitellään naiselle omat hyvät ominaisuudet. Minä tutustun naisiin niin, että aloitan puhumaan jostakin yleisestä / pinnalla olevasta aiheesta. Otan siihen jonkin kannan. Siitä, miten nainen suhtautuu asiaan, saa ensimmäisen vinkin hänestä persoonana ja voi lähteä rakentamaan keskustelupalapeliä eteenpäin. Kun löytää oikean tulokulman naisen persoonaan, hän kutsuu sinut lopulta itse kylään.

Esimerkiksi jokunen aika sitten olin kaverin wingmanina baarissa. Kaksi nuorta naista istui pöydässä kahdestaan. Kysyimme, sopiiko seuraan tulla ja luvan saatuamme aloitimme edellä kuvaamani juttelun "vain jostain". Juttelun aikana huomasin, että minun kärkevät kommenttini toimivat toiseen heistä, koska hän ryhtyi samanlaiseen sanailuun ja samanaikaiseen silmäpeliin.

Poistuimme kaverini kanssa tanssilattialle, koska seuraan tuppautumisen jälkeen kuuluu asiaan antaa naisille mahdollisuus päättää, haluavatko he jatkaa meidän kanssamme vai eivät alkuinfon jälkeen. Nämä neidot halusivat, ja liittyivät seuraamme tanssilattialla. Kanssani silmäpeliä pelannut lähestyi minua, mutta kaverini otti häneen kiinni, enkä tietenkään mennyt väliin sörkkimään, koska olimme hakemassa hänelle naista baarista.

Ehdotin minuun nihkeämmin suhtautuneelle juomien hakemista. Koska olin tehnyt havainnon, että hän ei ole yhtä kärkevä kuin kaverinsa, rauhoitin juttujeni laatua ja siirryin arkipäiväisempiin aiheisiin. Keskustelin hyvin asiallisesti niitä näitä, mikä johti siihen, että hän toivoikin yhtäkkiä minua arvioimaan treeninsä vaikutusta kroppaansa ja lopulta kertomaan, ettei hän ole koskaan saanut itse päällänsä olevaa mekkoa pois.

Tarinan opetus: jos tavoitteena on mahdollisimman laaja-alainen pohja, josta lähtee hakemaan itselleen seuraa, on tärkeää olla sosiaalisesti taitava ja joustava. Naisen iskemiseen auttaa, kun osaa keskustella yhtä luontevasti Syyrian tilanteesta ja kurkkujen säilömisestä. Jos oma henkinen liikkumavara on kapeampi, myös kiinnostuneiden naisten määrä on kapeampi. Jos oma henkinen liikkumavara on nolla, niin ei niitä naisiakaan löydy.

Siis mä kiinnostun tästä tyypistä jo nyt! En välttämättä sen syvemmin ihastuisi, mutta olisi hauska tavata baarissa ja nähdä, että osaako se tuon oikeasti vai näkisikö tuon pelin läpi heti.

En kyllä usko että neuvosta on hyötyä - tuskin kukaan sosiaalisesti taitamaton muuttuu taitavaksi pelkästään kehoituksella.

Vierailija
80/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

Kuvaan sen verran että näet mitä käteni tekevät : )

Laita silmälasit päähän niin ei kukaan sinua tunnista : ) Ei kukaan pelkkiä käsiäsi halua nähdä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme