Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vain saa naista

Vierailija
01.08.2018 |

Olen jo 32-vuotias mies ja edelleen kokematon...mitä tässä enää voi tehdä? Naiset eivät kiinnostu

Ennen kuin alatte olettamaan mitään, niin:
-käyn suihkussa joka päivä
-käyn parturissa kuukauden välein
-hampaat harjan kaksi kertaa päivässä, lankaan monta kertaa viikossa. Tarkastus joka vuosi.
-pidän asuntoni siistinä
-pituudesta ei pitäisi olla kiinni, 185cm
-Kroppani on mallia urheilullinen tai lihaksikas. Painoa 90kg eikä rasvaa juurikaan ole
-olen sosiaalinen ja omaan paljon kavereita. Juttelen luontevasti uusien ihmisten kanssa.
-talousasiat ovat kunnossa
-en polta tupakkaa
-juon vähän. En tissuttele tai harrasta ruoan kanssa juomista/saunakaljoittelua ollenkaan. Lähinnä juhlissa vain
-kasvoiltani olen keskimääräistä komeampi
-otan muut ihmiset huomioon, ja osaan asettua toisen asemaan. Kohtelen muita kuin toivoisin heidän kohtelevan itseäni

Kaikesta huolimatta tässä edelleen ollaan seurustelun ja seksin suhteen 15-vuotiaan tasolla, täysin kokemattomana

Kommentit (293)

Vierailija
81/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, minäkin olen 31v mies : ) moi. soitan tässä viulua samalla kun kirjoittelen vastauksia puhelimellani. kohta ajattelin kaataa lasiini hieman viiniä.

Uskokaa, olen kyllä juuri sellainen Mies kuin olen aloituksessa kirjoittanut : )

Voin kuvata lyhyen pätkän videota sinulle soitostani jos musiikkiharrastukseni kerran kuulostaa liian uskomattomalta...

-AP-

kuvaatko myös itseäsi soittamassa? : )

Kuvaan sen verran että näet mitä käteni tekevät : )

Laita silmälasit päähän niin ei kukaan sinua tunnista : ) Ei kukaan pelkkiä käsiäsi halua nähdä

tarkoitin aurinkolasit! : )

Vierailija
82/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, minäkin olen 31v mies : ) moi. soitan tässä viulua samalla kun kirjoittelen vastauksia puhelimellani. kohta ajattelin kaataa lasiini hieman viiniä.

Uskokaa, olen kyllä juuri sellainen Mies kuin olen aloituksessa kirjoittanut : )

Voin kuvata lyhyen pätkän videota sinulle soitostani jos musiikkiharrastukseni kerran kuulostaa liian uskomattomalta...

-AP-

Kuvaa ihmeessä, itse ainakin mielelläni kuuntelisin soittoasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot pinnallinen. Mun ukko otti itteään vanhemman, köyhemmän, pidemmän, painavemman ja sairaamman naisen, eli mut. Ja hyvin sai naisin. laske rajojasi.

Vierailija
84/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö siis jotain deittipalveluita tai käytkö baareissa yms?

Molemmissa olen lähestynyt naisia

-AP-

Miten naiset ovat reagoineet?

Vastailet sen verran niukasti, että vaikuttaa täysin keksityltä etkä vain jaksa panostaa enempää.

Vastailen puhelimella pianonsoiton ohessa...kysymyksiä tulee niin paljon, että jos jokaiseen alkaisin vastaukseksi vääntämään romaania niin en muuta tässä tekisikään.

En ole vastannut lainkaan puoliinkaan kysymyksistä, joten sun pitäisi olla tyytyväinen. Ehkä sitten vastailen enemmän kun menen koneelle : )

Toistuviin provoepäilyihinkin väsyy vastaamaan...tällä palstalla varmaan jokaista vähänkin enemmän huomiota saanutta aloitusta epäillään provoksi jossain välissä.

-AP-

Onko tämä sun ensimmäinen provo? Tälläkään kertaa et vaivautunut vastaamaan itse kysymykseen, suurin osa vastauksistasi on ollut provoepäilyihin tyylillä "en oo provo : )". Ei tarvitse kirjoittaa romaania kunhan vastaat kysymykseen.

Ja muistuttaisin, että sä esität kolmekymppistä miestä. : )

Netissä naiset eivät yleensä vastaa, tai sitten viestittely jää lyhyeksi. Livenä naiset saattavat jutella kauankin, ja joskus onnistun saamaan numeron. Mutta siitä se juttu sitten alkaa viestittelyssä hiipua.

Nyt on kysymykseen vastattu.

Mitä muuta provoepäilyihin voi, tai edes kannattaa todeta, kuin että tämä ei ole sellainen?

Mun ei tarvitse esittää mitään. Olen mitä olen.

Jos aika on kortilla niin jättäisit ne provoepäilyt huomiotta ja käyttäisit ne harvat pianon pimputukselta liikenevät minuutit ketjussa esitettyihin kysymyksiin vastaamiseen.

Lähdetäänkö treffeille?

Vaikea vastata kun en tiedä sinusta mitään...melko olennainen asia esimerkiksi on että asutko 5 vai 500km päässä.

Vierailija
85/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut maaseudulla, olet kiinni maatilassa, lehdissä , äidissä ja suvussa , et tule saamaan vaimoa, vaan kyllä vain irtosuhteita toisensa perään. EI silloin auta komeus eikä varallisuus ei siisteys eikä raittius. TYTÖT EIVÄT yksinkertaisesti muuta maaseudulle ei ainakaan viihdy siellä . Jotkut ovat mennet maatilalle, olleet muutaman vuoden, avioero, ja taas muuttaneet kaupunkeihin. SUOMAINEN NAINEN MENEE MIELUMMIN Naimisiin iranilaisen, somalin ja afrikkalaisen kanssa kuin maanviljelijän kanssa. KYLLÄ tytöt tietää, mitä ongelmia tulee maalla etenkin anopin kanssa,

Vierailija
86/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan yhdeltä tinder-mieheltä, jonka kanssa keskustelin monta kuukautta. Sitä en tiedä oliko hän seksin suhteen täysin kokematon, mutta seurustelupuolella ei ollut ainakaan tärpännyt. Tapaamista ehdotin pari kertaa, mutta välimatkan vuoksi mies oli siihen varsin nihkeä, joten ymmärrettävästi juttu kaatui lopulta siihen.

miksi et mennyt miehen luo?

Vierailija
87/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

Vastailet sen verran niukasti, että vaikuttaa täysin keksityltä etkä vain jaksa panostaa enempää.

Vastailen puhelimella pianonsoiton ohessa...kysymyksiä tulee niin paljon, että jos jokaiseen alkaisin vastaukseksi vääntämään romaania niin en muuta tässä tekisikään.

En ole vastannut lainkaan puoliinkaan kysymyksistä, joten sun pitäisi olla tyytyväinen. Ehkä sitten vastailen enemmän kun menen koneelle : )

Toistuviin provoepäilyihinkin väsyy vastaamaan...tällä palstalla varmaan jokaista vähänkin enemmän huomiota saanutta aloitusta epäillään provoksi jossain välissä.

-AP-

Onko tämä sun ensimmäinen provo? Tälläkään kertaa et vaivautunut vastaamaan itse kysymykseen, suurin osa vastauksistasi on ollut provoepäilyihin tyylillä "en oo provo : )". Ei tarvitse kirjoittaa romaania kunhan vastaat kysymykseen.

Netissä naiset eivät yleensä vastaa, tai sitten viestittely jää lyhyeksi. Livenä naiset saattavat jutella kauankin, ja joskus onnistun saamaan numeron. Mutta siitä se juttu sitten alkaa viestittelyssä hiipua.

Mitä muuta provoepäilyihin voi, tai edes kannattaa todeta, kuin että tämä ei ole sellainen?

Jos aika on kortilla niin jättäisit ne provoepäilyt huomiotta ja käyttäisit ne harvat pianon pimputukselta liikenevät minuutit ketjussa esitettyihin kysymyksiin vastaamiseen.

Lähdetäänkö treffeille?

Vaikea vastata kun en tiedä sinusta mitään...melko olennainen asia esimerkiksi on että asutko 5 vai 500km päässä.

Missä siis asut?

Vierailija
88/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tyyppi vaikuttaa ihan sellaiselta catfisheriltä, joka esittää olevansa mies mutta oikeassa elämässä lienee jotain muuta - tai voi olla mies, mutta ei todellakaan se mies, jonka kuvia saattaa käyttää ym. Siksi ei koskaan lähetä videota kasvoistaan, suostu kamerakeskusteluun tai tapaamisiin. 

Vierailija
89/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ns "liian kiltti" ....?

Naiset haluaa miehestä jännitystä, särmää, itsevarmuutta, rohkeutta, lujaa mieltä.

Sinä olet kiltti ja kunnollinen. Miksi nainen valitsisi sinut kun voi myös valita sellaisen miehen joka on jännittävä, itsevarma, karismaattinen, ja vielä ehkä komeakin? 

Ihan kuin mies ei voisi olla kiltti, kunnollinen ja itsevarma yhtäaikaisesti. Miehet itse lokeroivat toisensa ihan omituisesti.

Syy: haluavat sulkea silmänsä siltä että ovat itse kilttejä, kunnollisia ja tylsiä.

Vierailija
90/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

-AP-

Lähdetäänkö treffeille?

Missä siis asut?

Pk-seudulla

-AP-

Vierailija
91/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tyyppi vaikuttaa ihan sellaiselta catfisheriltä, joka esittää olevansa mies mutta oikeassa elämässä lienee jotain muuta - tai voi olla mies, mutta ei todellakaan se mies, jonka kuvia saattaa käyttää ym. Siksi ei koskaan lähetä videota kasvoistaan, suostu kamerakeskusteluun tai tapaamisiin. 

Nyt kyllä repesin nauramaan :D

Kiitos tästä

-AP-

Vierailija
92/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa miehestä jännitystä, särmää, itsevarmuutta, rohkeutta, lujaa mieltä.

Sinä olet kiltti ja kunnollinen. Miksi nainen valitsisi sinut kun voi myös valita sellaisen miehen joka on jännittävä, itsevarma, karismaattinen, ja vielä ehkä komeakin? 

Olen joskus miettinyt voisiko se olla tästä kiinni...kohtelen hyvin niin naisia kuin miehiäkin, ja voihan se antaa joillekin "nössön" vaikutelman. Muiden hyvä kohtelu ei kuitenkaan tarkoita kynnysmattona olemista, eikä minulta itsevarmuutta puutu

Tuo kohteliaisuus ja hyvätapaisuus vain tulee minulta luonnostaan, mutta saatan jossain vaiheessa tietoisesti kokeilla "röyhkeämpää" tyyliä...josko sillä sitten olisi parempi menekki.

-AP-

Tässähän se syy tuli. Naiset eivät ole miehiä ja miehet eivät ole naisia. Et ole tarpeeksi fyysinen ja seksuaalinen naisten mieleen, joten sinun pitäisi päästä ulos siitä kuoresta ja hellästi kosketella sekä tehdä naiselle selväksi, että olet seksuaalisessa mielessä kiinnostunut tästä.

93/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista. Jos on normaali mielenkiinto toisern sukupuoleen, teini-iässä jo tulee kokemuksia. Ei nyt välttämättä yhdyntää, mutta kyllä luonto todellakim tikanpojan puuhun ajaa.

Joko provo tai jotain aivan käsittämättömän isoa jäi kertomatta.

Taas yksi nainen joka luulee jokaisen miehen tekemän aloitteen johtavan suhteeseen.Puhumattakaan niistä jotka eivät edes tee aloitteita.

94/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan se kaikkien mielestä fiksu ja kiva tyyppi, josta kenelläkään ei ole pahaa sanottavaa. Se "todella hyvä mies jollekulle toiselle". Kaikki kuorossa ihmettelevät miten sulla ei ole tyttöystävää (tai että olet kaapissa) mutta kuitenkaan kukaan ei ole susta kiinnostunut :D tämä on todella jännä ilmiö, mutta en tiedä mistä se johtuu

Tätähän riitti Kaunotar ja nörtti-tv-sarjassa.

Vierailija
95/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei432 ei kirjoitti:

Jos asut maaseudulla, olet kiinni maatilassa, lehdissä , äidissä ja suvussa , et tule saamaan vaimoa, vaan kyllä vain irtosuhteita toisensa perään. EI silloin auta komeus eikä varallisuus ei siisteys eikä raittius. TYTÖT EIVÄT yksinkertaisesti muuta maaseudulle ei ainakaan viihdy siellä . Jotkut ovat mennet maatilalle, olleet muutaman vuoden, avioero, ja taas muuttaneet kaupunkeihin. SUOMAINEN NAINEN MENEE MIELUMMIN Naimisiin iranilaisen, somalin ja afrikkalaisen kanssa kuin maanviljelijän kanssa. KYLLÄ tytöt tietää, mitä ongelmia tulee maalla etenkin anopin kanssa,

Asun ihan kaupungissa pk-seudulla. Kaksiossa, jossa ei majaile lisäkseni äitiä, tai muutakaan sukua. Vain minä.

-AP-

Vierailija
96/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko narsistia. Herra Täydellisyys pitää naisia pillunkantotelineinä, ei ihmisinä.

Seksiä saa tasapainoisessa parisuhteessa, johon liittyy kiintymys, luottamus ja jossa vuorovaikutus toimii. Kun ei osaa kiintyä ja luottaa, kun ei anna itsestään mitään, on ihan turha selittää "en saa naisTA".

Ap voi käteisellä ostaa kaipaamansa palvelun. Kun et muuta kaipaa kuin reikää. Meille naisille ostopalvelua on niukemmin tarjolla, enkä kyllä haluakaan miesTÄ, haluan koko miehen, josta pidän valtavasti.

Minulla on rakkaita miehiä riittänyt. Pois olen joutunut hätistelemään pelkän pillun vonkujia. Heistä puuttuu sisältä sekä mies että ihminen.

Vierailija
97/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

-AP-

Lähdetäänkö treffeille?

Missä siis asut?

Pk-seudulla

-AP-

No sattuipas sopivasti, niin minäkin! Millon nähdään?

Vierailija
98/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt voisiko se olla tästä kiinni...kohtelen hyvin niin naisia kuin miehiäkin, ja voihan se antaa joillekin "nössön" vaikutelman. Muiden hyvä kohtelu ei kuitenkaan tarkoita kynnysmattona olemista, eikä minulta itsevarmuutta puutu

Tuo kohteliaisuus ja hyvätapaisuus vain tulee minulta luonnostaan, mutta saatan jossain vaiheessa tietoisesti kokeilla "röyhkeämpää" tyyliä...josko sillä sitten olisi parempi menekki.

-AP-

Älä kuitenkaan ala omaa luontaista persoonaasi muuttaa sen takia. Odotat vain, että oikea kohteliasta ja hyvätapaista etsivä nainen tulee kohdalle. Kolmikymppisissä naisissa niitä alkaa olla, kun ovat tarpeeksi kauan saaneet huonoja kokemuksia renttumiesten kanssa.

Näin mulle kävi ja iskin oman "liian kiltin" mieheni ihan baarista, puheliaampana aloin juttusille. Siis "liian kiltiksi" olivat jotkut naiset leimanneet. Ihanan, fiksun ja luotettavan aviomiehen löysin itselleni, en ikinä vaihtaisi. :)

Vierailija
99/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

-AP-

Lähdetäänkö treffeille?

Missä siis asut?

Pk-seudulla

-AP-

Et ole kertonut minkä ikäinen ja näköinen olet. Tuskin ap.lle mikään 40v ylipainoinen kelpaa.

Vierailija
100/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

-AP-

Lähdetäänkö treffeille?

Missä siis asut?

Pk-seudulla

-AP-

Voisitko kertoa itsestäsi jotain? Samalla tavalla minäkin olen tässä keskustelussa tehnyt, ja siitä syystä kiinnostuksesi heräsi

Herätä minun kiinnostukseni : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi