Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vain saa naista

Vierailija
01.08.2018 |

Olen jo 32-vuotias mies ja edelleen kokematon...mitä tässä enää voi tehdä? Naiset eivät kiinnostu

Ennen kuin alatte olettamaan mitään, niin:
-käyn suihkussa joka päivä
-käyn parturissa kuukauden välein
-hampaat harjan kaksi kertaa päivässä, lankaan monta kertaa viikossa. Tarkastus joka vuosi.
-pidän asuntoni siistinä
-pituudesta ei pitäisi olla kiinni, 185cm
-Kroppani on mallia urheilullinen tai lihaksikas. Painoa 90kg eikä rasvaa juurikaan ole
-olen sosiaalinen ja omaan paljon kavereita. Juttelen luontevasti uusien ihmisten kanssa.
-talousasiat ovat kunnossa
-en polta tupakkaa
-juon vähän. En tissuttele tai harrasta ruoan kanssa juomista/saunakaljoittelua ollenkaan. Lähinnä juhlissa vain
-kasvoiltani olen keskimääräistä komeampi
-otan muut ihmiset huomioon, ja osaan asettua toisen asemaan. Kohtelen muita kuin toivoisin heidän kohtelevan itseäni

Kaikesta huolimatta tässä edelleen ollaan seurustelun ja seksin suhteen 15-vuotiaan tasolla, täysin kokemattomana

Kommentit (293)

Vierailija
101/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ns "liian kiltti" ....?

Naiset haluaa miehestä jännitystä, särmää, itsevarmuutta, rohkeutta, lujaa mieltä.

Sinä olet kiltti ja kunnollinen. Miksi nainen valitsisi sinut kun voi myös valita sellaisen miehen joka on jännittävä, itsevarma, karismaattinen, ja vielä ehkä komeakin? 

Olen joskus miettinyt voisiko se olla tästä kiinni...kohtelen hyvin niin naisia kuin miehiäkin, ja voihan se antaa joillekin "nössön" vaikutelman. Muiden hyvä kohtelu ei kuitenkaan tarkoita kynnysmattona olemista, eikä minulta itsevarmuutta puutu

Tuo kohteliaisuus ja hyvätapaisuus vain tulee minulta luonnostaan, mutta saatan jossain vaiheessa tietoisesti kokeilla "röyhkeämpää" tyyliä...josko sillä sitten olisi parempi menekki.

-AP-

Älä kuitenkaan ala omaa luontaista persoonaasi muuttaa sen takia. Odotat vain, että oikea kohteliasta ja hyvätapaista etsivä nainen tulee kohdalle. Kolmikymppisissä naisissa niitä alkaa olla, kun ovat tarpeeksi kauan saaneet huonoja kokemuksia renttumiesten kanssa.

Näin mulle kävi ja iskin oman "liian kiltin" mieheni ihan baarista, puheliaampana aloin juttusille. Siis "liian kiltiksi" olivat jotkut naiset leimanneet. Ihanan, fiksun ja luotettavan aviomiehen löysin itselleni, en ikinä vaihtaisi. :)

En suosittele tätä ikinä. Vähän kuin laittaisit työt sen varaan, että jossain vaiheessa varmaan voitat lotossa tai ainakin ässä-arvasta isosti.

Vierailija
102/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö siis jotain deittipalveluita tai käytkö baareissa yms?

Molemmissa olen lähestynyt naisia

-AP-

Miten naiset ovat reagoineet?

Vastailet sen verran niukasti, että vaikuttaa täysin keksityltä etkä vain jaksa panostaa enempää.

Vastailen puhelimella pianonsoiton ohessa...kysymyksiä tulee niin paljon, että jos jokaiseen alkaisin vastaukseksi vääntämään romaania niin en muuta tässä tekisikään.

En ole vastannut lainkaan puoliinkaan kysymyksistä, joten sun pitäisi olla tyytyväinen. Ehkä sitten vastailen enemmän kun menen koneelle : )

Toistuviin provoepäilyihinkin väsyy vastaamaan...tällä palstalla varmaan jokaista vähänkin enemmän huomiota saanutta aloitusta epäillään provoksi jossain välissä.

-AP-

Onko tämä sun ensimmäinen provo? Tälläkään kertaa et vaivautunut vastaamaan itse kysymykseen, suurin osa vastauksistasi on ollut provoepäilyihin tyylillä "en oo provo : )". Ei tarvitse kirjoittaa romaania kunhan vastaat kysymykseen.

Ja muistuttaisin, että sä esität kolmekymppistä miestä. : )

Netissä naiset eivät yleensä vastaa, tai sitten viestittely jää lyhyeksi. Livenä naiset saattavat jutella kauankin, ja joskus onnistun saamaan numeron. Mutta siitä se juttu sitten alkaa viestittelyssä hiipua.

Nyt on kysymykseen vastattu.

Mitä muuta provoepäilyihin voi, tai edes kannattaa todeta, kuin että tämä ei ole sellainen?

Mun ei tarvitse esittää mitään. Olen mitä olen.

Jos aika on kortilla niin jättäisit ne provoepäilyt huomiotta ja käyttäisit ne harvat pianon pimputukselta liikenevät minuutit ketjussa esitettyihin kysymyksiin vastaamiseen.

Lähdetäänkö treffeille?

Vaikea vastata kun en tiedä sinusta mitään...melko olennainen asia esimerkiksi on että asutko 5 vai 500km päässä.

Missä siis asut?

Pk-seudulla

-AP-

No sattuipas sopivasti, niin minäkin! Millon nähdään?

Et ole kertonut minkä ikäinen ja näköinen olet. Tuskin ap.lle mikään 40v ylipainoinen kelpaa.

Jos tässä treffejä aletaan sopimaan niin ainakin parit sähköpostit joudutaan lähettämään toisillemme joten kerron kyllä niissä itsestäni ja ap:kin saa kertoa itsestään lisää. En ole ap:tä vanhempi enkä ole ylipainoinen (tosin sitähän emme tiedä vaikka ap tykkäisikin yksinomaan uhkeammista naisista).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

Vastailet sen verran niukasti, että vaikuttaa täysin keksityltä etkä vain jaksa panostaa enempää.

Vastailen puhelimella pianonsoiton ohessa...kysymyksiä tulee niin paljon, että jos jokaiseen alkaisin vastaukseksi vääntämään romaania niin en muuta tässä tekisikään.

En ole vastannut lainkaan puoliinkaan kysymyksistä, joten sun pitäisi olla tyytyväinen. Ehkä sitten vastailen enemmän kun menen koneelle : )

Toistuviin provoepäilyihinkin väsyy vastaamaan...tällä palstalla varmaan jokaista vähänkin enemmän huomiota saanutta aloitusta epäillään provoksi jossain välissä.

-AP-

Onko tämä sun ensimmäinen provo? Tälläkään kertaa et vaivautunut vastaamaan itse kysymykseen, suurin osa vastauksistasi on ollut provoepäilyihin tyylillä "en oo provo : )". Ei tarvitse kirjoittaa romaania kunhan vastaat kysymykseen.

Netissä naiset eivät yleensä vastaa, tai sitten viestittely jää lyhyeksi. Livenä naiset saattavat jutella kauankin, ja joskus onnistun saamaan numeron. Mutta siitä se juttu sitten alkaa viestittelyssä hiipua.

Mitä muuta provoepäilyihin voi, tai edes kannattaa todeta, kuin että tämä ei ole sellainen?

Jos aika on kortilla niin jättäisit ne provoepäilyt huomiotta ja käyttäisit ne harvat pianon pimputukselta liikenevät minuutit ketjussa esitettyihin kysymyksiin vastaamiseen.

Lähdetäänkö treffeille?

Vaikea vastata kun en tiedä sinusta mitään...melko olennainen asia esimerkiksi on että asutko 5 vai 500km päässä.

Missä siis asut?

Pk-seudulla

-AP-

No sattuipas sopivasti, niin minäkin! Millon nähdään?

Voisitko kertoa itsestäsi jotain? Samalla tavalla minäkin olen tässä keskustelussa tehnyt, ja siitä syystä kiinnostuksesi heräsi

Herätä minun kiinnostukseni : )

Et ole kertonut itsestäsi kuin hyvin pintapuolisesti muutaman seikan joten kiinnostus on enemmänkin vain avoimmuutta koska en elämässäni pääse tutustumaan uusiin miehiin käytännössä missään. Ei siis kummallakaan ole mitään syytä uskoa, että tästä mikään suuri romanssi tai edes ystävyys alkaisi mutta ulkona on kiva ilma treffeille ja eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä ennen kuin kokeilee. Onko sulla jotain sähköpostiosotetta jonka uskallat jakaa?

Vierailija
104/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin odotellaan sitä videota missä soitat aurinkolasit päässä pianoa. eipä taida tulla, koska ap on provo.

Vierailija
105/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet arvioi tasonsa yläkanttiin. En usko että olet niin komea naisten silmissä mitä itse luulet.

Tämä on ihan totta. Naiset onnistuvat löytämään kaikenlaisia ihmeellisiä ulkonäkövikoja niin naisista kuin miehistä

Se on vain luonnollista että nainen etsii parhainta mahdollista kumppania paritteluun. Turha siitä on vinkua.

Opittu juttu se on. Ei ole mitään biologista syytä miksi yhteenkasvaneet kulmakarvat heikentävät parittelukumppanin osakkeita. Naiset altistuvat miehiä enemmän kaikenlaiselle epämääräiselle materiaalille ja omaksuvat niistä juttuja

Jos ajattelee, että yhteenkasvaneet kulmakarvat on se ongelma niin onneksi tähän on olemassa simppeli ratkaisu. Luuletko, että monellakaan naisella on ne kulmakarvat sellaiset kun luoja loi? Hanki pinsetit ja nypi ylimääräinen rehotus pois. Ekalla kerralla ongelmaan voi kysyä apua hiustenleikkauksen yhteydessä. Monet kampaajat hoitelee myös kulmakarvojen muotoilua.

Vierailija
106/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laske rimaa. Turhaan niitä huonoluonteisia kaunottaria tavoittelet, kun tarjolla voisi olla myös mukavia peruspirkkoja.

Lihaksikkaalle miehelle ei välttis jotku lihavat ryhävalaat kelpaa

Vierailija
107/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita nyt sitä pianonsoitto videota tulemaan : ) voit sitten näytellä sun lihaksiakin samalla 

Vierailija
108/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan yhdeltä tinder-mieheltä, jonka kanssa keskustelin monta kuukautta. Sitä en tiedä oliko hän seksin suhteen täysin kokematon, mutta seurustelupuolella ei ollut ainakaan tärpännyt. Tapaamista ehdotin pari kertaa, mutta välimatkan vuoksi mies oli siihen varsin nihkeä, joten ymmärrettävästi juttu kaatui lopulta siihen.

miksi et mennyt miehen luo?

Olisin voinut mennäkin, ei kyse ollut siitä, että miehen olis pitänyt mun luo tulla. Kaipa hän ajatteli asiaa pitkällä tähtäimellä, että juttu olisi mennyt liian hankalaksi välimatkan takia, joten ei sitten lopulta tavattu edes sitä yhtä kertaa.

Vierailija
109/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuhan meni niin että olisin tälle epäilijälle privana lähettänyt videon soitostani...eihän sen tänne yleisesti jakaminenkaan ole täysin mahdoton ajatus, mutta silti hieman mietityttää jos joku siitä tunnistaa.

-AP-

Vierailija
110/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en tiedä, mutta jos yleensä aloitat itsesi esittelemisen kertomalla suihkussakäyntitiheydestä ja hampaiden pesuvälistä, niin itselläni kyllä alkaa hälytyskellot soida ja pahasti!

Vierailija
111/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laita nyt sitä pianonsoitto videota tulemaan : ) voit sitten näytellä sun lihaksiakin samalla 

Miten tämä auttaa ap:n ongelman ratkaisemisessa? Soittaa Minuuttivalssin liian nopeasti, joten naiset eivät kiinnostu?

Vierailija
112/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista en tiedä, mutta jos yleensä aloitat itsesi esittelemisen kertomalla suihkussakäyntitiheydestä ja hampaiden pesuvälistä, niin itselläni kyllä alkaa hälytyskellot soida ja pahasti!

Höh, ap on selkeästi myös nyymi ei tuolla sen suurempaa merkitystä ole, vähän kuin leikillään mainitsi.

Vierailija
113/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitkä ketju Ylilauta-Jonnen horinoihin syntyi! Hyvä Jonne!

Vierailija
114/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttuhan meni niin että olisin tälle epäilijälle privana lähettänyt videon soitostani...eihän sen tänne yleisesti jakaminenkaan ole täysin mahdoton ajatus, mutta silti hieman mietityttää jos joku siitä tunnistaa.

-AP-

ei kukaan tunnista : ) ja kenties joku nätti tyttö pk-seudulta näkee videon ja tahtoo sitten tavata sinut 

Vierailija
115/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se johdu enemmänkin siitä, että täällä dissataan miehiä henkilökohtaisen (hammas)hygienian laiminlyönnistä. Välillä ihan mietityttää meneekö joillain kirjottajilla hissi ihan ylimpään kerrokseen vai onko väärin ymmärtäminen tahallista

Vierailija
116/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

-AP-

Outoa. Juuri oli pitkä ketju siitä, miten nirsot naiset netissä vastaavat vain komeille miehille. Jos olet vielä kaikkea muutakin mitä avausviestissäsi kerroit, luulisi yhteydenottoja tulevan. Vaikuta kuitenkin paperilla paljon keskivertotarjontaa paremmalta.

Vierailija
117/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

Lähestyä-sana paljastaa tämän taas siksi samaksi provoksi, ei jatkoon.

Vierailija
118/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 32-vuotias mies ja edelleen kokematon...mitä tässä enää voi tehdä? Naiset eivät kiinnostu

Ennen kuin alatte olettamaan mitään, niin:

-käyn suihkussa joka päivä

-käyn parturissa kuukauden välein

-hampaat harjan kaksi kertaa päivässä, lankaan monta kertaa viikossa. Tarkastus joka vuosi.

-pidän asuntoni siistinä

-pituudesta ei pitäisi olla kiinni, 185cm

-Kroppani on mallia urheilullinen tai lihaksikas. Painoa 90kg eikä rasvaa juurikaan ole

-olen sosiaalinen ja omaan paljon kavereita. Juttelen luontevasti uusien ihmisten kanssa.

-talousasiat ovat kunnossa

-en polta tupakkaa

-juon vähän. En tissuttele tai harrasta ruoan kanssa juomista/saunakaljoittelua ollenkaan. Lähinnä juhlissa vain

-kasvoiltani olen keskimääräistä komeampi

-otan muut ihmiset huomioon, ja osaan asettua toisen asemaan. Kohtelen muita kuin toivoisin heidän kohtelevan itseäni

Kaikesta huolimatta tässä edelleen ollaan seurustelun ja seksin suhteen 15-vuotiaan tasolla, täysin kokemattomana

"Kasvoiltani keskimääräistä komeampi". Onko sulle monikin näin sanonut? Itse sitä on jäävi arvioimaan. Tokihan sitä ihminen yleensä tiedostaa olevansa hyvännäköinen, jos sitä on, mutta nämä omat kuvailut keskitasoa paremmasta ulkonäöstä antavat aina kuvan itserakkaasta ja epärealistisesta ihmisestä, sori vaan.

Vierailija
119/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet liian vaativa.Laske vaatimustasoa.

Vierailija
120/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske rimaa. Turhaan niitä huonoluonteisia kaunottaria tavoittelet, kun tarjolla voisi olla myös mukavia peruspirkkoja.

Lihaksikkaalle miehelle ei välttis jotku lihavat ryhävalaat kelpaa

Eikä toki tarvitse kelvatakaan. Mutta jos kukaan ei kelpaa, niin kannattaa kyllä katsoa peiliin, henkisessä mielessä ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän