En vain saa naista
Olen jo 32-vuotias mies ja edelleen kokematon...mitä tässä enää voi tehdä? Naiset eivät kiinnostu
Ennen kuin alatte olettamaan mitään, niin:
-käyn suihkussa joka päivä
-käyn parturissa kuukauden välein
-hampaat harjan kaksi kertaa päivässä, lankaan monta kertaa viikossa. Tarkastus joka vuosi.
-pidän asuntoni siistinä
-pituudesta ei pitäisi olla kiinni, 185cm
-Kroppani on mallia urheilullinen tai lihaksikas. Painoa 90kg eikä rasvaa juurikaan ole
-olen sosiaalinen ja omaan paljon kavereita. Juttelen luontevasti uusien ihmisten kanssa.
-talousasiat ovat kunnossa
-en polta tupakkaa
-juon vähän. En tissuttele tai harrasta ruoan kanssa juomista/saunakaljoittelua ollenkaan. Lähinnä juhlissa vain
-kasvoiltani olen keskimääräistä komeampi
-otan muut ihmiset huomioon, ja osaan asettua toisen asemaan. Kohtelen muita kuin toivoisin heidän kohtelevan itseäni
Kaikesta huolimatta tässä edelleen ollaan seurustelun ja seksin suhteen 15-vuotiaan tasolla, täysin kokemattomana
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet arvioi tasonsa yläkanttiin. En usko että olet niin komea naisten silmissä mitä itse luulet.
Tämä on ihan totta. Naiset onnistuvat löytämään kaikenlaisia ihmeellisiä ulkonäkövikoja niin naisista kuin miehistä
Se on vain luonnollista että nainen etsii parhainta mahdollista kumppania paritteluun. Turha siitä on vinkua.
Opittu juttu se on. Ei ole mitään biologista syytä miksi yhteenkasvaneet kulmakarvat heikentävät parittelukumppanin osakkeita. Naiset altistuvat miehiä enemmän kaikenlaiselle epämääräiselle materiaalille ja omaksuvat niistä juttuja
Ylilaudalta näitä innie vs outie -keskusteluita jonkin verran lukeneena rohkenen olla päinvastaista mieltä kanssasi.
Käytätkö siis jotain deittipalveluita tai käytkö baareissa yms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista. Jos on normaali mielenkiinto toisern sukupuoleen, teini-iässä jo tulee kokemuksia. Ei nyt välttämättä yhdyntää, mutta kyllä luonto todellakim tikanpojan puuhun ajaa.
Joko provo tai jotain aivan käsittämättömän isoa jäi kertomatta.Täysin mahdollista, jos ei osaa tehdä seksuaalista aloitetta naisia kohtaan. Voi olla ihan normaali mielenkiinto naista kohtaan, mutta seksuaalissävytteinen vihjailu ja koskettelu ei vain ole luonnollinen osa persoonaa.
Onko sinulla ap kuitenkin muita kuin seksuaaliissävytteisiä kontakteja naisiin? Osaatko olla kaveri? Ystävä?
En ole AP, mutta vähän nuorempi ja samassa tilanteessa APn kanssa. Kavereita löytyy molemmista sukupuolista, mutta mitään kokemusta romanttisesta kanssakäymisestä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Molemmissa olen lähestynyt naisia
-AP-
Lähestymistapa ehkä.
voi olla et teet joku turn-off liikken vahingossa.
Miten hallitset esim niin perus asia kuten silmäkontaktia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmissa olen lähestynyt naisia
-AP-
Ulosannissa täytyy olla sitten vikaa tai olet väärässä käsityksessä komeudestasi, jos ei ole yksiäkään treffejä herunut.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö töissä?
Käyn.
Paitsi nyt tietysti kun olen lomalla vie tämän viikon.
-AP-
Kerro luonteestasi ja harrastuksistasi. Tapaatko naisia missään? Puhutko naisille? Nauravatko naiset jutuillesi?
Monet miehet ottavat naisen hankinnan jonkinlaisena totisena varustelukisana, jossa sitten tärkeänä esitellään naiselle omat hyvät ominaisuudet. Minä tutustun naisiin niin, että aloitan puhumaan jostakin yleisestä / pinnalla olevasta aiheesta. Otan siihen jonkin kannan. Siitä, miten nainen suhtautuu asiaan, saa ensimmäisen vinkin hänestä persoonana ja voi lähteä rakentamaan keskustelupalapeliä eteenpäin. Kun löytää oikean tulokulman naisen persoonaan, hän kutsuu sinut lopulta itse kylään.
Esimerkiksi jokunen aika sitten olin kaverin wingmanina baarissa. Kaksi nuorta naista istui pöydässä kahdestaan. Kysyimme, sopiiko seuraan tulla ja luvan saatuamme aloitimme edellä kuvaamani juttelun "vain jostain". Juttelun aikana huomasin, että minun kärkevät kommenttini toimivat toiseen heistä, koska hän ryhtyi samanlaiseen sanailuun ja samanaikaiseen silmäpeliin.
Poistuimme kaverini kanssa tanssilattialle, koska seuraan tuppautumisen jälkeen kuuluu asiaan antaa naisille mahdollisuus päättää, haluavatko he jatkaa meidän kanssamme vai eivät alkuinfon jälkeen. Nämä neidot halusivat, ja liittyivät seuraamme tanssilattialla. Kanssani silmäpeliä pelannut lähestyi minua, mutta kaverini otti häneen kiinni, enkä tietenkään mennyt väliin sörkkimään, koska olimme hakemassa hänelle naista baarista.
Ehdotin minuun nihkeämmin suhtautuneelle juomien hakemista. Koska olin tehnyt havainnon, että hän ei ole yhtä kärkevä kuin kaverinsa, rauhoitin juttujeni laatua ja siirryin arkipäiväisempiin aiheisiin. Keskustelin hyvin asiallisesti niitä näitä, mikä johti siihen, että hän toivoikin yhtäkkiä minua arvioimaan treeninsä vaikutusta kroppaansa ja lopulta kertomaan, ettei hän ole koskaan saanut itse päällänsä olevaa mekkoa pois.
Tarinan opetus: jos tavoitteena on mahdollisimman laaja-alainen pohja, josta lähtee hakemaan itselleen seuraa, on tärkeää olla sosiaalisesti taitava ja joustava. Naisen iskemiseen auttaa, kun osaa keskustella yhtä luontevasti Syyrian tilanteesta ja kurkkujen säilömisestä. Jos oma henkinen liikkumavara on kapeampi, myös kiinnostuneiden naisten määrä on kapeampi. Jos oma henkinen liikkumavara on nolla, niin ei niitä naisiakaan löydy.
Vierailija kirjoitti:
Olet ns "liian kiltti" ....?
Naiset haluaa miehestä jännitystä, särmää, itsevarmuutta, rohkeutta, lujaa mieltä.
Sinä olet kiltti ja kunnollinen. Miksi nainen valitsisi sinut kun voi myös valita sellaisen miehen joka on jännittävä, itsevarma, karismaattinen, ja vielä ehkä komeakin?
Olen joskus miettinyt voisiko se olla tästä kiinni...kohtelen hyvin niin naisia kuin miehiäkin, ja voihan se antaa joillekin "nössön" vaikutelman. Muiden hyvä kohtelu ei kuitenkaan tarkoita kynnysmattona olemista, eikä minulta itsevarmuutta puutu
Tuo kohteliaisuus ja hyvätapaisuus vain tulee minulta luonnostaan, mutta saatan jossain vaiheessa tietoisesti kokeilla "röyhkeämpää" tyyliä...josko sillä sitten olisi parempi menekki.
-AP-
Vierailija kirjoitti:
Et ole komea.
Jotta tässä keskustelussa olisi jotain järkeä, niin pitäis olettaa että puhun totta aloituksessa : )
-AP-
you look like a gay they treat you like gay.
Älä huoli niitä kokemuksia tulee varmasti. Joillain niitä tulee ennemmin, joillain myöhemmin ja saatat lopulta ajatella että kumpa niitä ei olisi ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole komea.
Jotta tässä keskustelussa olisi jotain järkeä, niin pitäis olettaa että puhun totta aloituksessa : )
-AP-
Kuka on kehunut sinua komeaksi? äiti vai?
Joitakin neuvoja samassa tilanteessa aiemmin olleena miehenä ohessa:
-Treenaa paljon, käy salilla, lenkillä yms. Tämä parantaa itseluottamusta ja auttaa jaksamaan yksinäisyyttä. Kumppanin etsiminen on kiinni kärsivällisyydestä. Monilla sitä ei ole.
-Ole avoin naisten kohtaamisille kaikkialla. Myyjät sanovat, että "enemmän kontaktia, enemmän kauppaa". Eli pyri olemaan kaikissa mahdollisissa deittipalveluissa ja muuallakin saavutettavissa. Kotoa kukaan ei hae. Myös baareissa käy ihan normaaleja, kivoja ihmisiä, joten ei kannata sulkea tätä vaihtoehtoa pois.
-Mieti mitkä ovat parhaita puoliasi, missä olet hyvä ja oletko naisten mielestä kiinnostava. Jos vaikka soitat kitaraa tai kirjoitat novelleja, niin kerro siitä jotain. Yritä vaikuttaa kiinnostavalta ja monipuoliselta persoonalta.
-Kuvilla on merkitystä valtavasti. Mieti hyvät kuvaideat ja ottakaa vaikka kaverin kanssa kunnon kameralla tarpeeksi kuvia, että voi valita muutaman hyvän. Näistä voi vielä pyytää vaikka naispuolisilta kavereilta kommentteja, että onko kuvat hyviä. Netistä löytyy aiheesta paljon tietoa, että mikä toimii ja mitä pitää ehdottomasti välttää.
-Tee deittailusta kevyttä ja hauskaa, vaikka olisitkin tosimielellä kumppania etsimässä. Huumoria pitää yrittää viljellä tai vaikutat tosikolta. Kuvissa pitää hymyillä kunnolla.
-Yritä hahmottaa tilanteesi realistisesti. Millaisen naisen haluat ja millaiseen naiseen sinulla voisi olla mahdollisuuksia - voisiko tämä nainen nähdä myös sinussa potentiaalia. Sinulle sopimattomiin naisiin ei kannata tuhlata aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole komea.
En ole ap, mutta ihmettelen miten niin moni puuttuu tähän. Palstalla aina viitataan Prisma-testiin ja siihen miten kaiken näköiset miehet pariutuvat, paitsi nyt ulkonäkö ei riitäkään urheilulliselle 185/90 miehelle? Eikö ole hieman ristiriitaista?
Mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaisille naisille? Entä mitä jätit kuvauksessasi tietoisesti kertomatta?
Ei kyse ole mistään ulkonäöistä tai työpaikoista tai sellaisista. Kyse on seksuaalisuudesta. Nainen kiinnostuu miehestä, josta tulee olo, että tuo mies tulisi tyydyttämään minut sängyssä, jos sänkyyn päätyisimme. Sinusta ei tule sellaista oloa, luultavasti syynä on seksuaalisen itsevarmuuden puute sinussa.
Sitten varmaan osaat kertoa mikä luonnollinen tekijä taustalla on, jos kyseessä ovat YKK tai rumat viikset