Nirsoileva miesystävä. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää. Esim. pitsassa ei saa olla muuta kuin juustoa ja jauhelihaa
Syö kuin pikkulapset. Hyi yäk sitä ja hyi yäk tätä.
Kommentit (34)
Vähän lapsen asteelle jäänyt "mies".
Oman miesystävän haukkujat ovat alinta kastia.
Voi että, minun pizzassa pitää olla kebab lihaa, kinkkua tai tonnikalaa, paprikaa, kunnolla juustoa, ananasta.
No, sinä joko olet hänen kanssaan, tai et ole. Jos olet, niin päätät, että asia ei sinulle kuulu ja et siitä välitä.
Vierailija kirjoitti:
Oman miesystävän haukkujat ovat alinta kastia.
Naisia ja vaimoja saa täällä haukkua ihan vapaasti ihan miksi vaan👍
Onko persu? Heillä on rajoittunut maku asioiden suhteen.
Olen ihmetellyt näitä aikuisia, jotka nirsoilevat eivätkä kykene menemään pienen ruokapiirinsä ulkopuolelle. Sitten sitä elellään tyyliin nakeilla ja ranskalaisilla ja ihmetellään, miksi terveys ei ole hyvä ja vatsa kasvaa. Miksi on niin hankala kokeilla uusia makuja, voisiko joku nirso selittää.
Miehelläsi on työväenluokkainen maku.
Kun on pari kertaa syönyt kunnon napolilaisen ravintolassa pizzauunista, niin ei muita oikein enää osaa pizzoiksi edes kutsua. Juusto ja jauheliha kuulostaa tyypilliseltä turkkilaiselta peruspizzalta.
Haluatko yhtyä tuollaisen kehoon?
Meillä saa olla vain ranskalaisia ja nakkeja kepsutilla ja tietysti jääkaappi täynnä lasten vanukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt näitä aikuisia, jotka nirsoilevat eivätkä kykene menemään pienen ruokapiirinsä ulkopuolelle. Sitten sitä elellään tyyliin nakeilla ja ranskalaisilla ja ihmetellään, miksi terveys ei ole hyvä ja vatsa kasvaa. Miksi on niin hankala kokeilla uusia makuja, voisiko joku nirso selittää.
Vanhemmiltaan oppineet. Joskus 70-luvulla syötiin vielä todella yksinkertaisesti, ja se oli suuri hyve.
Ruoka oli vain tankkausta. He jatkavat sitä filosofiaa ajassa joka ei sitä enää ihaile.
Mitä se sulle kuuluu mitä toinen syö, ihme valittaja olet.
Miten tällä palstalla syömisestä tehdään niin iso ongelma? Jokainen tilaa sen pizzan minkä haluaa. Jos se ärsyttää kumppania niin voin sanoa että suhteessa on suurempia ongelmia kuin ruoka.
Sellainenhan on lapsi, joka määräilee toisten elämää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä saa olla vain ranskalaisia ja nakkeja kepsutilla ja tietysti jääkaappi täynnä lasten vanukkaita.
Laivallekin omaat eväät ja mikro mukaan! Nam.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläsi on työväenluokkainen maku.
Kun on pari kertaa syönyt kunnon napolilaisen ravintolassa pizzauunista, niin ei muita oikein enää osaa pizzoiksi edes kutsua. Juusto ja jauheliha kuulostaa tyypilliseltä turkkilaiselta peruspizzalta.
Napolilainen pizza on ihan hanurista. Kauhea pullapallero jossa lusikallinen tomaattikastiketta keskellä ja ehkä yksi täyte jos oikein hyvä tuuri on käynyt.
Kaikesta ei tarvitse pitää, mutta jos aikuinen sanoo ruaosta hyi yök, kyseessä on yksiselitteisesti käytöstavaton juntti. Itse en moista kelpuuttaisi seurusteluun.