Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vain saa naista

Vierailija
01.08.2018 |

Olen jo 32-vuotias mies ja edelleen kokematon...mitä tässä enää voi tehdä? Naiset eivät kiinnostu

Ennen kuin alatte olettamaan mitään, niin:
-käyn suihkussa joka päivä
-käyn parturissa kuukauden välein
-hampaat harjan kaksi kertaa päivässä, lankaan monta kertaa viikossa. Tarkastus joka vuosi.
-pidän asuntoni siistinä
-pituudesta ei pitäisi olla kiinni, 185cm
-Kroppani on mallia urheilullinen tai lihaksikas. Painoa 90kg eikä rasvaa juurikaan ole
-olen sosiaalinen ja omaan paljon kavereita. Juttelen luontevasti uusien ihmisten kanssa.
-talousasiat ovat kunnossa
-en polta tupakkaa
-juon vähän. En tissuttele tai harrasta ruoan kanssa juomista/saunakaljoittelua ollenkaan. Lähinnä juhlissa vain
-kasvoiltani olen keskimääräistä komeampi
-otan muut ihmiset huomioon, ja osaan asettua toisen asemaan. Kohtelen muita kuin toivoisin heidän kohtelevan itseäni

Kaikesta huolimatta tässä edelleen ollaan seurustelun ja seksin suhteen 15-vuotiaan tasolla, täysin kokemattomana

Kommentit (293)

Vierailija
241/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle tiedoksi, että mailiinsa on lähetetty täytettä.

Hienoa : )

Vastaan takaisin heti kun ehdin

-AP-

Vierailija
242/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä huomannut ap:ssä viestien perusteella mainittavaa vikaa, joten vika lienee olemuksessa (vaikka olisi miten komea) tai ulosannissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vähän samankaltainen tilanne AP:n kanssa. Aivan syy numero yksi seuraelämäni vähyydelle on se että en juurikaan viihdy isoissa porukoissa. Minulla ei siis ole isoa kaveripiiriä, jonka kautta voisi johonkin tutustua, tai jonka kanssa voisi käydä baareissa. Ja silloin harvoin kun olen käynyt baarissa, niin se on ollut lyhyt visiitti päiväsaikaan. Naiset ovat toki suhtautuneet aina positiivisesti kun olen jostain saanut päähäni mennä juttelemaan jollekin. Treffeille pääseminen on kuitenkin aina vaatinut sen että minun on täytynyt kertoa suoraan että haluan tutustua paremmin.

Tämä on tietysti täysin ristiriidassa perusluonteeni kanssa, mutta muuten olisin ollut tähän 33 vuoden ikään asti täysin yksin. Oma neuvoni AP:lle on että jos et päädy kenenkään kanssa yhteen kaverien tai harrastusten kautta, niin sun pitää olla aktiivisempi ja suorempi seuran haussa, ja jos se ei riitä, niin sitten vieläkin aktiivisempi ja suorempi.

244/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus on seksikästä.

Minä voin pientä maksua vastaan opettaa sinulle, kuinka ollaan itsevarma naistennielijä.

Vierailija
245/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä19293 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista. Jos on normaali mielenkiinto toisern sukupuoleen, teini-iässä jo tulee kokemuksia. Ei nyt välttämättä yhdyntää, mutta kyllä luonto todellakim tikanpojan puuhun ajaa.

Joko provo tai jotain aivan käsittämättömän isoa jäi kertomatta.

Taas yksi nainen joka luulee jokaisen miehen tekemän aloitteen johtavan suhteeseen.Puhumattakaan niistä jotka eivät edes tee aloitteita.

Kuka ei tee aloitteita? Miehetkö?

Itse olen tiukan kasvatuksen saanut nainen ja minäkin ehdin suutelemaan, seurustelemaan ja harrastamaan pettingiä.

On täysin mahdotonta selvitä murrosiän hormonimyrskystä ilman MITÄÄN kokemuksia.

Tietenkään en kuvittele, että jokainen miehen (tai naisen - teen itse aloitteita) tekemä aloite johtaa yhtään mihinkään.

Sanon vain, että tarina on aivan mahdoton.

Olin kiusattu koulussa, mikä tietysti johti erittäin heikkoon itsetuntoon. Tytöt kiinnosti minua aika paljon, mutta minullahan oli luuserleima otsassa yläasteella ja lukiossa, niin arvaa halusiko tytöt edes jutella mun kanssa?

Ensimmäinen suudelma, ja poikuus meni samana iltana - 28 vuotiaana.

Vierailija
246/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä12181 kirjoitti:

Minä voin pientä maksua vastaan opettaa sinulle, kuinka ollaan itsevarma naistennielijä.

Mitähän tämä nyt sitten oikein tarkoitti?

-AP-

Vierailija
247/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan löytyi syy helposti:

"...omaan paljon kavereita..."

Ainakaan fiksut naiset eivät hyväksy miestä, jolla ei ole kielioppi hallussa.

Vierailija
248/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on erikoinen ilmiö, jonka omalta kohdaltanikin voin tavallaan vahvistaa. Olen jo yli viisikymppinen ja hyvässä parisuhteessa, joten onneksi ei ole enää tarvetta naisia "saadakaan". Mutta pariuduin suhteellisen myöhään. Noin nelikymmpiseksi asti vietin joko poikamieselämää tai olin parisuhteissa, historiaani sisältyy useita yli vuoden mittaisia parisuhteita. Seuranhaku ei sinänsä ollut minulle suurikaan ongelma (olin mukavannäköinen jne...) mutta monta kertaa huomasin mielenkiintoisen ilmiön: kun olin parisuhteessa enkä etsinyt seuraa, sitä oli tarjolla rasittavuuteen asti. Onnellisessa parisuhteessa jos sattui lähtemään kavereiden kanssa iltaa viettämään, niin tarjolle tuli jos millaista seuraa ilman että tarvitsi itse juuri aloitteita tehdä. Ja toisaalta, kun olin sitten sinkku tuntui välillä että vähänkään kiinnostuneita naisia ei löytynyt sitten millään.

En tiedä mistä tämä johtui ja yritin aikanaan sitä paljon miettiäkin, mutta ilmiön koin itse niin monta kertaa että se ainakin omalla kohdallani kyllä oli hyvin todellinen. Naiset tuntuvat olevan enemmän kiinnostuneita miehistä jotka eivät ole kiinnostuneita naisista ("homoemo" lienee kaikille tuttu ilmiö) mutta myös miehistä joilla ei ole ns. haku päällä. Tämä varmaankin on joku itsevarmuuden aura jota on veikea konkreettisesti määritellä tjsp.

Arvelen että aloittajasta jollain tavoin alitajuisesti kuitenkin välittyy se epävarmuus ja naisen kaipuu, joka taas vähentää naisten kiinnostusta. Neuvoni olisikin, että lakkaa etsimästä, sitten löydät. Helppo sanoa, tiedän. 

Tämä! Sinkkuna mulla ei ole koskaan ollut vientiä sillä tavalla, mutta kun olin kihloissa, sain suurin piirtein hätistellä naiset pois. 

Vierailija
249/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei432 ei kirjoitti:

Jos asut maaseudulla, olet kiinni maatilassa, lehdissä , äidissä ja suvussa , et tule saamaan vaimoa, vaan kyllä vain irtosuhteita toisensa perään. EI silloin auta komeus eikä varallisuus ei siisteys eikä raittius. TYTÖT EIVÄT yksinkertaisesti muuta maaseudulle ei ainakaan viihdy siellä . Jotkut ovat mennet maatilalle, olleet muutaman vuoden, avioero, ja taas muuttaneet kaupunkeihin. SUOMAINEN NAINEN MENEE MIELUMMIN Naimisiin iranilaisen, somalin ja afrikkalaisen kanssa kuin maanviljelijän kanssa. KYLLÄ tytöt tietää, mitä ongelmia tulee maalla etenkin anopin kanssa,

Minä asun maalla. Ja olen nainen. Sinkkukin olen kun tällä kylällä ei ole vapaita miehiä muutamaa alkkista lukuun ottamatta. 

Vierailija
250/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä12181 kirjoitti:

Mitähän tämä nyt sitten oikein tarkoitti?

-AP-

Joku rahapulassa oleva peräkammarin poika yrittää päteä vauvapalstalla :).

Vierailija
251/293 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies luulee olevansa komea.

Oikeesti komea mies kuulee ulkonäöstään kommentteja vähän väliä, myös hetero miehiltä.

Komeudessa on myös varjopuolensa. Kaikki naiset ei uskalla lähestyä häntä, koska pelkäävät pakkeja. Naisten itsevarmuudet ovat monesti aika heikkoa tasoa.

Vierailija
252/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei432 ei kirjoitti:

Jos asut maaseudulla, olet kiinni maatilassa, lehdissä , äidissä ja suvussa , et tule saamaan vaimoa, vaan kyllä vain irtosuhteita toisensa perään. EI silloin auta komeus eikä varallisuus ei siisteys eikä raittius. TYTÖT EIVÄT yksinkertaisesti muuta maaseudulle ei ainakaan viihdy siellä . Jotkut ovat mennet maatilalle, olleet muutaman vuoden, avioero, ja taas muuttaneet kaupunkeihin. SUOMAINEN NAINEN MENEE MIELUMMIN Naimisiin iranilaisen, somalin ja afrikkalaisen kanssa kuin maanviljelijän kanssa. KYLLÄ tytöt tietää, mitä ongelmia tulee maalla etenkin anopin kanssa,

Minä asun maalla. Ja olen nainen. Sinkkukin olen kun tällä kylällä ei ole vapaita miehiä muutamaa alkkista lukuun ottamatta. 

Tässä voisi olla avain AP:n ongelman ratkaisuun. Itse olen ihan tavallisen näköinen, korkeakoulutettu mies. Muutin jokin aika sitten pääkaupunkiseudulta satojen kilometrien päähän pikkupaikkakunnalle, ja täällä olen saanut naisilta parissa vuodessa enemmän huomiota kuin edeltävinä vuosikymmeninä yhteensä. Paikalliset vapaat miehet kun tahtovat olla noita alkkiksia ym. peräkamarinpoikia. Minä edustan täällä eksotiikkaa ja kun olen vakituisessa työssä ja perusmukava, niin ei tarvitse edes mitään tuollaisia pelimiesmanöövereitä kehitellä. Esim. töissä ja harrastusympyröissä olen joutunut yllättävänkin määrätietoisten iskuyritysten kohteeksi. Tietystikin valinnanvara myös naisissa on suppeahko, kun väkeä kaikenkaikkiaan on vähän. Mutta ihan tavallisia perusnättejä naisia nämä omat hoitoni ovat olleet. Jos siis AP:n tavoitteena on ylipäätään naiskokemuksen saaminen, voin suositella pikkukaupunkiin muuttoa.

Vierailija
253/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisen neuvo kirjoitti:

Kokeile alun saamiseksi maksullista naista. Voisi parantaa itseluottamusta. 

Ei kannata. Tässä onkin sitten selittämistä sille kunnon naiselle, joka aapeehen lankeaa. Ja rehellinen ei tuota kertomatta jätä.

M

Kuka kertoo seksikokemuksistaan uudelle kumppanille? En ole kertonut enkä edes haluaisi kuulla.

Vierailija
254/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynel.

Vierailija
255/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi niille naisille.

Vierailija
256/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, nyt päälle kolmikymppisenä tilanne on vähän parantunut kun itsetunto on punttaamisen ym. harrastusten kautta parantunut ja pua-oppaita on luettu.

Vierailija
257/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat juuri minun tyyppiseltä mieheltä! Hyvätapaiset ja kohteliaat miehet voittavat pahat pojat 100-0. Plussaa pianonsoitosta ;)

T: musiikkia opiskeleva n31

Vierailija
258/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ketju ja vasta aloituksen luin. Mutta kommentoin ennen kuin luen muiden kommentteja.

Mikäli tuo lista on todellakin paikkaansa pitävä siitä huolimatta, että itse sen olet laatinut (ja lievästi jäävi olet omia ominaisuuksiasi arvioimaan), niin ongelma taitaa olla itsevarmuus.

Olen aina sanonut, että itsevarmuuden puute näkyy ja tuntuu kauas. Esimerkiksi kaksi viikkoa sitten baarissa tapasin miehen. Minä pitkällä linjalla naimisissa ja parisuhde kunnossa, pari lasta jne. Mies oli nuorempikin minua 10v, mutta ei hänelläkään haku ollut päällä. Tuli vain toviksi istumaan ja tuli puhetta tästä itsevarmuudesta. Mies kun kehaisi minua hyvin kauniiksi; sanoin että en mä nyt niin kaunis oo, mutta itsevarma ihminen on aina upea. Leuhka ei tarvitse olla silti. 

Siinä sitten tarkkailtiin ihmisiä. Ihan kivan näköisiä nuoria miehiä oli useampi. Mutta tosiaan; liian kännissä koittivat surrata naisesta seuraavaan mitä ilmeisemmin panon toivossa. Ihan sama ketä koittivat, kunhan jonkun olisi saanut. Ei herunut. Promilleista puolet pois, ryhti suoraan ja uusi yritys itsevarmana. Olisi varmasti lohjennut paremmin.

Sitten oli näitä nuoria kauniita ja hoikkia naisia. Mutta kauas paistoi epävarmuus. Koko ajan vilkuiltiin peilin kautta miltä näytettiin ja kun joku vähänkään lähestyi vedettiin joku hirveä show päälle. Oli tekotukkaa, kynsiä ja meikkiä enemmän kuin draq queeneilla. Ulkonäössä ei mitään vikaa mutta epävarmoja olivat kuin mitkä.

Pointti oli, että itsevarma ihminen toimii magneettina, on helposti lähestyttävä ja luonteva. Ja parasta on, että itsevarmuutta voi harjoitella. Pistää vain itsensä likoon. Välillä onnistuu ja välillä ei. Eikä sen toista sukupuolta lähestymisen tarvitse aina olla sitä, että sillä tavoiteltaisiin sitä puolisoa, kahta lasta ja labradorinnoutajaa. Ehkä ensin voisi olla tarpeen hommata ihan puhtaasti vakipano. Siinä tosin kannattaa olla rehellinen ja sanoa, että kokemusta ei juuri ole ja koittaa hankkia semmoinen tyyppi, joka tietää mitä tekee.

Minä en edes ole koskaan haku päällä liikkeellä. Ikää tosiaan 35v ja sama mies ollut pian 16v matkassa, lapsia kaksi, koiraa ei tule ja kaikki toimii. Silti joka kerta olisi tarjokkaita enemmän kuin tarpeeksi. Mukavan oloisia miehiä suurin osa; suoraselkäisiä ja itsevarmoja. Toki joukkoon mahtuu myös näitä turhan kännissä olevia turveloita, jotka koittavat ihan joka naista, mutta ne on luku erikseen.

Vierailija
259/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän samantyylinen mies kuin ap enkä minäkään ole kelvannut naisille. Syyn tiedän: kaluni on toivottoman pieni 13 cm. Onko ap:lla minkä kokoinen meisseli?

Nyt AP:lle löytyi kumppani, ei tietenkään mitenkään homolla tavalla.

Vierailija
260/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piippu suuhun.Se että et saa naista on selvä vinkki ettei kosmos halua sinun lisääntyvän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä