Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko leikkauttanut superpitkät hiukset pitkäksi palkaksi (long bob)?

Vierailija
07.07.2024 |

Olitko tyytyväinen ratkaisuun? Superpitkillä tarkoitan vähintään alaselkään ulottuvia hiuksia. Tekisi hirveästi mieli leikkauttaa just sellainen pitkä polkka eli vähän olkapäiden alapuolelle ulottuvat, suunnilleen kainaloihin asti. Ajattelen että se pituus sopii kaikille, jopa imarteleva monille sekä on siistimmän näköinen kuin superpitkät hiukset. En koskaan ole nähnyt ketään jolle pitkä polkka ei ole sopinut.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään Long Bobia...

Vierailija
2/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäksi palkaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut ihan lantioille asti, mutta keskiselästä vähän alaspäin. Leikkasin ja tykkäsin jonkun aikaa, mutta nyt jo kyllästyttää ja jotenkin tykkäsin lopulta niistä pitkistä hiuksista enemmän. Jotenkin sellanen tosi "ruma"olo näillä long bob hiuksilla.

Vierailija
4/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niskan yli ulottuvat hiukset ole polkkatukka.

Vierailija
5/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden long Bobin, Ghanasta.

Nimensä mukainen mies 😍

PenttiTV58 

Vierailija
6/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko korkeaa palkkaa pitkän sijaan? Joo se malli sopii kaikille.

Vierailija
7/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ja olen äärimmäisen tyytyväinen. Leikkasin lähes takapuoleen asti ulottuvan pitkän tukan monen vuoden pohtimisen jälkeen pitkäksi polkaksi ja en ole sittemmin kasvattanut takaisin. Todella paljon kauniimpi ja helpompi. 

Tärkein neuvo on, että mene hyvälle, ammattitaitoiselle kampaajalle.

Vierailija
8/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ne pitkät tuntui väsyneiltä roikoilta, sellaisilta, että en välitä yhtään miltä näytän, annan vain tukan kasvaa. Tykkään tästä naisellisemmasta ja huolitellummasta lookista paljon enemmän. 

Vierailija
9/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes kampaaja tarvinnut kun vyötäisille asti ulottuvat hiukset vei rankat syöpähoidot. Tuli täysi kalju. Aina kun näen kauniit ja paksut hiukset niin ajatuksissani lähetän rukoukseni " sinne jonnekkin " : suojele tuo ihminen syövältä. Niinkuin jokaisen muunkin.

Vierailija
10/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu siitä, millainen tyyli ja kasvonpiirteet sekä olemus sinulla on? Ja myös siitä, minkä laatuinen tukka.

Toisille sopii parhaiten se ihan pitkä, ja joillekin sitten monenlaiset - myös lyhyet mallit. Toisilla se pitkä tukka on myös sen verran upea, ettei kannata pilata joksikin basic bobiksi. 

Vierailija
11/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja oli muuten yksi suurimmista virheistä (hiusten saralla) mitä olen tehnyt. Kesti vuosia kasvattaa ne takaisin, joten jos et ole aivan täysin varma, niin hanki vaikka mieluummin peruukki.

Vierailija
12/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes kampaaja tarvinnut kun vyötäisille asti ulottuvat hiukset vei rankat syöpähoidot. Tuli täysi kalju. Aina kun näen kauniit ja paksut hiukset niin ajatuksissani lähetän rukoukseni " sinne jonnekkin " : suojele tuo ihminen syövältä. Niinkuin jokaisen muunkin.

Olipa kauniisti kirjoitettu, voimia ja kaikkea hyvää sulle <3

Vierailija
13/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai long bob mihinkään kainaloihin ulotu? Mulla oli pitkät hiukset, joissa häiritsi hapsuisuus, takkuuntuminen, ryhdittömyys. Leikkautin long bobin (solisluihin asti) ja tykkään todella paljon. Oon saanut paljon kehuja tukastani, hiuksissa on enemmän volyymia ja ryhtiä, pysyvät aina siistin näköisinä, eikä tarvitse laittaa yhtään.

Vierailija
14/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään polkka ole, jos se ulottuu alle olkapäiden tai kainaloihin asti, vaan keskipitkä tukka. Polkka on sellainen, jossa pituus jää selvästi olkapäitten yläpuolelle.

Vierailija
15/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on  paremman näköistä kuin vyötärölle asti ulottuva tukka. Varsinkin suomalaisten ohut tukka on pitkänä kuin hiirenhäntä monilla.

Vierailija
16/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai long bob mihinkään kainaloihin ulotu? Mulla oli pitkät hiukset, joissa häiritsi hapsuisuus, takkuuntuminen, ryhdittömyys. Leikkautin long bobin (solisluihin asti) ja tykkään todella paljon. Oon saanut paljon kehuja tukastani, hiuksissa on enemmän volyymia ja ryhtiä, pysyvät aina siistin näköisinä, eikä tarvitse laittaa yhtään.

Tämä on hyvä esimerkki siitä, miten eri ihmisille sopii erilaiset hiukset.

Itselläni pitkä tukka on sen verran raskas, että pysyy hyvin "ryhdissä" ja siistinä eikä tarvitse laittaa yhtään, kun taas lyhyenä eli kevyempänä nousee enempi pystyyn, lentää tuulessa rasittavalla tavalla ja menee takkuun jne. 

Kun olen leikannut pitkät hiukset, niin ihmisiltä on tullut vain negatiivista palautetta ja useat kaverit ja tutut olleet spontaanisti sillain "eeeeihhh nyt ne ei ole enää sellaiset ihanat" - mikä on siinä mielessä rasittavaa, etteivät sanoneet mitään silloin kun oli pitkä :D Eli ei kehuttu silloin, ei sanottu mitään. Mutta sitten kun leikkasin, niin se tuntui järkyttävän ja se sanottiin. 

Vierailija
17/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin joskus, ja se uutuudenviehätys kesti pari kolme viikkoa. Sitten aloin haikailla takaisin pitkiä hiuksia ja kasvatinkin ne takaisin alaselkämittaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän