Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vain saa naista

Vierailija
01.08.2018 |

Olen jo 32-vuotias mies ja edelleen kokematon...mitä tässä enää voi tehdä? Naiset eivät kiinnostu

Ennen kuin alatte olettamaan mitään, niin:
-käyn suihkussa joka päivä
-käyn parturissa kuukauden välein
-hampaat harjan kaksi kertaa päivässä, lankaan monta kertaa viikossa. Tarkastus joka vuosi.
-pidän asuntoni siistinä
-pituudesta ei pitäisi olla kiinni, 185cm
-Kroppani on mallia urheilullinen tai lihaksikas. Painoa 90kg eikä rasvaa juurikaan ole
-olen sosiaalinen ja omaan paljon kavereita. Juttelen luontevasti uusien ihmisten kanssa.
-talousasiat ovat kunnossa
-en polta tupakkaa
-juon vähän. En tissuttele tai harrasta ruoan kanssa juomista/saunakaljoittelua ollenkaan. Lähinnä juhlissa vain
-kasvoiltani olen keskimääräistä komeampi
-otan muut ihmiset huomioon, ja osaan asettua toisen asemaan. Kohtelen muita kuin toivoisin heidän kohtelevan itseäni

Kaikesta huolimatta tässä edelleen ollaan seurustelun ja seksin suhteen 15-vuotiaan tasolla, täysin kokemattomana

Kommentit (293)

Vierailija
261/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä riitä, jos harrastat jotain urheilullista. Käy tarvittaessa useammin.

Onko sinulla joku nysätukka vai miksi sitä pitää joka kuukausi nyrhiä?

-hampaat harjan kaksi kertaa päivässä, lankaan monta kertaa viikossa. Tarkastus joka vuosi.

Lankaa joka päivä. Jos hampaiden välissä on ruokaa niin sitten useammin.

Minua ei kiinnosta yli 180-senttiset miehet vaikka olisivat kuinka mukavia, fiksuja tai ihania. Ei vain kiinnosta, kun olen itse vain 162 cm lyhyt. Liian pitkä mies on liian pitkä. Jollekin minua pidemmälle varmaan kelpaisit joka arvostaa miehessä nimenomaan sitä että on pitkä.

-Kroppani on mallia urheilullinen tai lihaksikas. Painoa 90kg eikä rasvaa juurikaan ole

Liian treenattu kroppa ei kaikkia sytytä. Rasvaton lihaskroppa on usein vähän luotaantyöntävä, jos näyttää siltä että ei tee muuta kuin treenaa ja puheenaiheetkin liittyvät tuollaisilla usein treeniin ja ruokavalioon. Moni liian treenattu on myös pinnallinen. Olen itse hoikka, sopusuhtainen, joidenkin mielestä liiankin laiha kun toiset sanovat että olen upea. Kuka mistäkin tykkää. Mutta en jaksaisi sitä että joku koko ajan kertoo miltä minun pitäisi näyttää, selittää että hän itse tykkää fitnessmalleista ja kertoo päivittäin kuinka saisin pakaroitani treenattua pyöreämmiksi ja kyselee että montako leukaa vedän.

-olen sosiaalinen ja omaan paljon kavereita. Juttelen luontevasti uusien ihmisten kanssa.

Moni puhuu paljon ja hölisee kenelle tahansa, mutta juttujen taso on sellainen ettei tuollaiseen ihmiseen huvita tutustua enempää. Ehkä olet liian tunkeileva, suora, jutut tyhjänpäiväisiä? Moni ei kerro oikeita asioita, mutta hölisee kenen kanssa tahansa pinnallista ja turhanpäiväistä paskaa. Se on aika tylsää, ei sellaista kauaa jaksa.

Millä tavalla? Ja onko ulkonäkö sinulle todellakin tärkeintä? Korostat sitä kuinka olet komea, trimmattu ja treenattu, joten jos sinusta ei livenäkään saa tuon enempää irti niin ei ihme ettei kukaan kiinnostu sinusta. Itse ainakin olen huomannut että hyvännäköinen ihminen ei kiinnosta pätkääkään jos on tyhmä, pinnallinen, itsekeskeinen, ylimielinen, yksinkertainen, päällepuhuva ja keskeyttävä, jollain tavalla negatiivisen olon herättävä. Ja sitten taas vähemmän hyvännänköinen ihminen muuttuu minun silmissäni hyvännäköiseksi kun huomaan että hän on ihmisenä mukava. Ulkonäöllä ei siis pitkälle pötkitä jos sisin on mätä.

-otan muut ihmiset huomioon, ja osaan asettua toisen asemaan. Kohtelen muita kuin toivoisin heidän kohtelevan itseäni

Tämä ei välttämättä kuitenkaan ole samalla tavalla kuin muut haluavat heitä kohtelevan. Et voi tietää, joten älä oleta.

Vierailija
262/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat juuri minun tyyppiseltä mieheltä! Hyvätapaiset ja kohteliaat miehet voittavat pahat pojat 100-0. Plussaa pianonsoitosta ;)

T: musiikkia opiskeleva n31

Tuonne sähköpostiini saa laittaa viestiä : )

SalainenPianisti@gmail.com

-AP-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ulosanti sulla on ja millain sä kohtelet naista?

Ai mää vai?

Vierailija
264/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva mutsi -ilmiö.

Äiti on opettanut ylikunnioittamaan naisia, eikä aikuisenakaan tästä syystä onnistu ylittämään panorajaa.

Vierailija
265/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet mummotunneliin tanssilavan kohtaa seisoskelemaan tuoppi  kourassa ja hymyilet jokaiselle sinua kiinnostavalle naiselle. Enne puolta yötä sulla on kymmennen seuralaista valmiiksi pelattuna kenen matkaan voit lähteä.

Vierailija
266/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-

Tämä ei välttämättä kuitenkaan ole samalla tavalla kuin muut haluavat heitä kohtelevan. Et voi tietää, joten älä oleta.

Tässä oli kyllä sellainen avautuminen että ihan pahaa teki lukea.  MIten edes kehtaat tylyttää noin pahasti.

Vierailija
267/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläiset naiset täällä selittää, että on mahdotonta selvitä murrosiästä ilman kokemuksia. No daa, pääkaupunkiseudulla nuorten miesten ja naisten epäsuhta käytännössä pakottaa mahdollisuuksiin.

Jossain 2000-5000 ihmisen pitäjässä teinin on hiukan vaikeampi saada edes sitä "pettinkiä".

Vierailija
268/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot yksiselitteisesti tylsä. Kun et juo, olet kunnollinen jne. kuulostaa siltä että suunnittelet menosi tarkkaan. 

Naiset rakastavat yllätyksellisyyttä ja rosoisuutta, eivät pintakiiltoa. 

Vierailija
269/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat valitettavasti laumasieluja. Käyttäydy kuin kylän suurin mulkku, ja kaikkien suosikkiihanamies, niin johan alkaa flaksi käymään. Nimim. Kokemusta on.

Vierailija
270/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki Ap:n kertomat asiat pitää paikkansa, veikkaisin että kyse on siitä että vaikka hän lähestyy naisia, jää heille epäselväksi onko mies kiinnostunut. Siis esim. menee juttelemaan jollekin, tai Tinderin kautta treffeille, jutustelee kohteliaasti mukavia, ehkä jopa kysyy tavataanko uudestaan, mutta ei jotenkin osaa flirttailla (niin kuin joku jo aiemmin vastasi) tai ei näytä kiinnostustaan esim. katsomalla silmiin, hymyilemällä, kehumalla naista, tai sellaisella vaikeasti kuvattavalla tavalla miten kiinnostunut mies yleensä elehtii. 

Mun mielestä aika tärkeää on näyttää jollain tavalla että "sinut minä haluan". Ja ei tietenkään creepysti tai painostavasti, vaan kivasti ja pilke silmäkulmassa. Siitä tulee se mielikuva itsevarmuudesta, ja nainen alkaa tuntea myös kiinnostusta.

Kokeile?

Vierailija
271/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy siellä mamman uunin pankkolla vaan!

Siellä on hyvä - lämmin ja turvallista.

Onko voitakaakkoo tarpeeksi ?

Pyydä äiteeltäs lissää !

Vierailija
272/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ongelma voi olla se, että yrität miellyttää liikaa. Eli olet jeesjees-mies, etkä uskalla esittää naiselle omia mielipiteitäsi ja toiveitasi. Aika tylsää olla ihmisen kanssa, joka ei anna itsestään mitään. Toinen vaihtoehto on, että suhtaudut naisiin alempina olentoina, minkä huomaa aika pian esimerkiksi siitä että kehut tyyliin "olet fiksu naiseksi". Ulkonäkö on tosiaan hankala arvioida, monet miehet arvioivat yläkanttiin.

Vierailija
273/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile mennä baariin, vetää kännit, ja vittuilla naisille päin naamaa, etenkin juomien ruinaajille. Mutta ei kuitenkaan liian ilkeästi vaan kaverillisesti. Ainakin minulla on muutaman kerran "vahingossa" toiminut.

Vierailija
274/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ns "liian kiltti" ....?

Naiset haluaa miehestä jännitystä, särmää, itsevarmuutta, rohkeutta, lujaa mieltä.

Sinä olet kiltti ja kunnollinen. Miksi nainen valitsisi sinut kun voi myös valita sellaisen miehen joka on jännittävä, itsevarma, karismaattinen, ja vielä ehkä komeakin? 

Aivan varmasti löytyy paljon naisia, jotka haluavat kiltin ja kunnollisen miehen. Ei kaikki ole james bondeihin lääpällään.

Vierailija
275/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ongelma voi olla se, että yrität miellyttää liikaa. Eli olet jeesjees-mies, etkä uskalla esittää naiselle omia mielipiteitäsi ja toiveitasi. Aika tylsää olla ihmisen kanssa, joka ei anna itsestään mitään. Toinen vaihtoehto on, että suhtaudut naisiin alempina olentoina, minkä huomaa aika pian esimerkiksi siitä että kehut tyyliin "olet fiksu naiseksi". Ulkonäkö on tosiaan hankala arvioida, monet miehet arvioivat yläkanttiin.

Tämä! On tosi tylsää, jos miehellä ei ole mitään sanottavaa tai omia mielipiteitä asioihin.

Myös liika mielistely ja kiltteys ei oikein iske. Enemmän vain karmii ja ahdistaa , jos vaikka pommitetaan viesteillä ja selkeästi osoitetaan se kiinnostus vaikkapa aivan liian aikaisin. Myös epätoivo ja liika yrittäminen paistaa läpi helposti.

Kiinnostaisi kyllä vähän ottaa selvää millainen henkilö AP oikein on, mutta itse varattuna ei olisi oikein sopivaa. Toivottavasti löydät vielä itsellesi naisen! :)

N24

Vierailija
276/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki Ap:n kertomat asiat pitää paikkansa, veikkaisin että kyse on siitä että vaikka hän lähestyy naisia, jää heille epäselväksi onko mies kiinnostunut. Siis esim. menee juttelemaan jollekin, tai Tinderin kautta treffeille, jutustelee kohteliaasti mukavia, ehkä jopa kysyy tavataanko uudestaan, mutta ei jotenkin osaa flirttailla (niin kuin joku jo aiemmin vastasi) tai ei näytä kiinnostustaan esim. katsomalla silmiin, hymyilemällä, kehumalla naista, tai sellaisella vaikeasti kuvattavalla tavalla miten kiinnostunut mies yleensä elehtii. 

Mun mielestä aika tärkeää on näyttää jollain tavalla että "sinut minä haluan". Ja ei tietenkään creepysti tai painostavasti, vaan kivasti ja pilke silmäkulmassa. Siitä tulee se mielikuva itsevarmuudesta, ja nainen alkaa tuntea myös kiinnostusta.

Kokeile?

Tässä se selitys on. Ei yhtään sen kummempaa. Olen itse samanlainen flirttailutaidoton nainen. Ja tavannut tuollaisia miehiä jotka on ihan ok, mutta eivät osoita onko sitä kiinnostusta vai eikö sitä ole, joten koko homma jää ikään kuin roikkumaan, tapaamisista ei kehity mitään enempää.

Vierailija
277/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tämän kommentin jo toiseen ketjuun, mutta kopioidaan se nyt tännekin...

Ehkä tähtäät vain niihin haluttuihin naisiin joilla on jo paljon valinnanvaraa? Ei-niin-nättinä naisena oon huomannut, että jään aina kauniimpien naisten varjoon. Miehet eivät halua oikeastaan antaa minulle edes mahdollisuutta jutella, jotta voisin yrittää hurmata persoonallani. Oon maanläheinen ja tavallinen... Ainoat miehet jotka lähestyvät ovat lähes poikkeuksetta 10-30 vuotta vanhempia (eikä niin paljon vanhemmat miehet ole minulle edes vaihtoehto). Toivoisin että miehet kiinnittäisivät huomiota enemmän myös meihin vaatimattomamman näköisiin naisiin. En tiedä auttaako tuo vinkki sinua, ap, mutta ainakin minä olisin onnesta soikeena jos joku normaalipainoinen, ikäiseni, mukava, fiksu keskivertomies osoittaisi minulle kiinnostustaan. 

PS. minua ei henkilökohtaisesti edes haittaisi miehen kokemattomuus

Vierailija
278/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tämän kommentin jo toiseen ketjuun, mutta kopioidaan se nyt tännekin...

Ehkä tähtäät vain niihin haluttuihin naisiin joilla on jo paljon valinnanvaraa? Ei-niin-nättinä naisena oon huomannut, että jään aina kauniimpien naisten varjoon. Miehet eivät halua oikeastaan antaa minulle edes mahdollisuutta jutella, jotta voisin yrittää hurmata persoonallani. Oon maanläheinen ja tavallinen... Ainoat miehet jotka lähestyvät ovat lähes poikkeuksetta 10-30 vuotta vanhempia (eikä niin paljon vanhemmat miehet ole minulle edes vaihtoehto). Toivoisin että miehet kiinnittäisivät huomiota enemmän myös meihin vaatimattomamman näköisiin naisiin. En tiedä auttaako tuo vinkki sinua, ap, mutta ainakin minä olisin onnesta soikeena jos joku normaalipainoinen, ikäiseni, mukava, fiksu keskivertomies osoittaisi minulle kiinnostustaan. 

Sun pitäisi tavata AP!

Vierailija
279/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinua lähestytään, mutta lähestyvät miehet eivät ole mieluisia. Onko heissä muuta vikaa kuin väärä ikä? Näin 32v yliopisto-opiskelijana mietityttää miksi 10v nuorempi, samassa elämäntilanteessa oleva yliopisto-opiskelija ei voisi iän puolesta sopia mulle. En keksi mitään syytä

ei ap

Vierailija
280/293 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 32-vuotias mies ja edelleen kokematon...mitä tässä enää voi tehdä? Naiset eivät kiinnostu

Ennen kuin alatte olettamaan mitään, niin:

-pidän asuntoni siistinä

-talousasiat ovat kunnossa

-en polta tupakkaa

-juon vähän. En tissuttele tai harrasta ruoan kanssa juomista/saunakaljoittelua ollenkaan. Lähinnä juhlissa vain

Kaikesta huolimatta tässä edelleen ollaan seurustelun ja seksin suhteen 15-vuotiaan tasolla, täysin kokemattomana

Olin samalainen 25-vuotiaana. Tai siis joissain asioissa erilainen. Kokeile jotain erilaista. Eli muuta kaikkea mitä kirjoitit. Tee asioita eritavoin. Aloita tissuttelu ja saunakaljottelu. Lopeta juhlissa käynti. Lopeta kasvojesi saneeraus. Anna vapaata naamallesi ja älä trimmaa sänkeä tai aja kokonaan pois. Äläkä käy parturissa kuin kerran vuodessa.  Jotkut tykkää uuno-lookista. Sitten voit aina virkistää itseäsi kerran vuodessa ajamalla paskat pois päästäsi. Vedä joskus ihan kaljukin.

Polta sitä röökiä välillä ihan provosoidaksesi. Moni nainen haluaa muuttaa miestään ja parantaa tämän elämäntavat. Röökin lopettaminen on helppoa jos ei polta kuin epäsäännöllisesti provosoidakseen kuten rokkitähdetkin tekee. Eli maksimissaan aski viikossa. Askiin mahtuu 20 röökiä.

Älä siis pelkää kuolemaa. Kuolema tulee kuitenkin. Lopeta myös suorittaminen ja yritä suorittaa epätäydellistä sinua. Se on vaikeaa mutta täydellistää sinua loppupelissä eniten. Mitä hävittävää sinulla lopulta on?

Lopeta siivoilu tai lopeta sotkeminen. Käy kämpillä vain nukkumassa.

Oikein päihtyneenä katso peiliin ja tuijota kasvoihin ja silmiin. Löydä kolme sinua ja totea ne yhdeksi ja hyväksyt itsesi lopulta.

Naiset huutaa kiimaa sinusta tämän jälkeen.

T: Alkemisti ja tosi elämän Jetsulleirs

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän