Nainen. Otatko itseesi jos miehellä kestää laueta yhdynnässä
Kommentit (26)
No jos nyt kestää ihan ÄLYTTÖMÄN kauan niin ehkä sitten. Mulla ja tapailemallani miehellä oli viikonloppuna seksiä ensimäisen kerran ja se tuli tosi nopeasti ja repäsi samalla mun hiuksia ( sen käsi oli siis mun takaraivossa). Nolona pyysi anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt kestää ihan ÄLYTTÖMÄN kauan niin ehkä sitten. Mulla ja tapailemallani miehellä oli viikonloppuna seksiä ensimäisen kerran ja se tuli tosi nopeasti ja repäsi samalla mun hiuksia ( sen käsi oli siis mun takaraivossa). Nolona pyysi anteeksi.
Sulla on väkivaltanen mies. Mä tekisin rikosilmotuksen.
Yksi nainen alkoi itkemään kesken panon ja kysyi miksi en pidä häntä seksikkäänä. Poistuin paikalta sanomatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
M32
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen alkoi itkemään kesken panon ja kysyi miksi en pidä häntä seksikkäänä. Poistuin paikalta sanomatta mitään.
No piditkö?
Samaa miettinyt, kun kumin kanssa (uusi suhde eron jälkeen) kestää ”vähän” pidempään. Olen kyllä ostellut erilaisia kumeja ja vieläpä oikean kokoisiakin, mutta silti. Tilannetta ei yhtään helpota takaraivossa pauhaava ääni ”laukea jo, laukea jo tai loukkaantuu ja suhde loppuu siihen”.
Miksi siitä pitäisi ottaa itseensä? Miehissäkin on niitä, jotka tulevat vain oman kätensä kautta, vaikka miten haluaisi laueta hekuman keskellä. Enemmistö kyllä taitaa olla nopeasti palavia nalleja.
Vierailija kirjoitti:
Otan. Mutta vaan nykysellä on tää ongelma. Nykysellä on nimittäin vaan 17cm kun entisillä oli vähintään 20cm eli ei tuo 17cm paljoa tunnu. Ei seksi noin pienen kullin kanssa tunnu yhtään miltään.
16-17cm on standardi koko dildoissa. Keskikoko kulleissa on 13cm. Kandeis varmaan alottaa jumppa tai jotain.
Hmmmm, no en koska tiedän, että miehilläkin voi olla ongelmia asian kanssa jotka eivät liity kumppaniin saati seksin laatuun. Toisaalta huomaan kyllä pienetkin vaihtelut kun saman kumppanin kanssa ollaan puuhattu puoltoista vuosikymmentä. Mietityttää välillä, että miksi kestää, jos ei ole alkoholia alla ja poikettu ns normirytmistä, eli voisi olettaa nopeampaa saamista. Harvemmin tuota kuitenkin tapahtuu ja seksistä on tullut kiihkeämpää viime vuosina noin niinkuin keskiarvoisesti, vaikka hyvää ja molempia tyydyttävää se on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kokenut sitä niin.
19cm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan. Mutta vaan nykysellä on tää ongelma. Nykysellä on nimittäin vaan 17cm kun entisillä oli vähintään 20cm eli ei tuo 17cm paljoa tunnu. Ei seksi noin pienen kullin kanssa tunnu yhtään miltään.
16-17cm on standardi koko dildoissa. Keskikoko kulleissa on 13cm. Kandeis varmaan alottaa jumppa tai jotain.
No nii kiva kuulla et jos hommat loppuu muuten niin voi alkaa dildomalliks.=) ihmetelly muutenkin kun ei EU kondomi mahdu.
Vierailija kirjoitti:
19cm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nii kiva kuulla et jos hommat loppuu muuten niin voi alkaa dildomalliks.=) ihmetelly muutenkin kun ei EU kondomi mahdu.
Auttaisiko jos laittaisit sen munan päähän eikä päähän
Todellakin otan. Mulla on parikymppinen fuckbuddy jota olen tapaillut vuoden ja hän on tullut kaksi kertaa kanssani! Pannaan vaikka kaksikin tuntia eikä hän tule :( Sitten menee kotiin ja runkkaa. Olen varma että syy on minussa. Olen löysä, ruma ja mulla on liian pienet tissit (on kertonut pitävänsä enemmän isoista kuin pienistä). Panee mua vaan sillon kun ei saa parempaa naista. Harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin otan. Mulla on parikymppinen fuckbuddy jota olen tapaillut vuoden ja hän on tullut kaksi kertaa kanssani! Pannaan vaikka kaksikin tuntia eikä hän tule :( Sitten menee kotiin ja runkkaa. Olen varma että syy on minussa. Olen löysä, ruma ja mulla on liian pienet tissit (on kertonut pitävänsä enemmän isoista kuin pienistä). Panee mua vaan sillon kun ei saa parempaa naista. Harmittaa.
Ja hän on sun fb koska....?
En ota. Mieheni on kestävä ja itse tykkään pitkästä seksistä. On meillä toki pikaisia panojakin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hän on sun fb koska....?
En todellakaan tiedä miksi hän haluaa jatkaa kanssani. Itse en ole uutta löytänyt joten jatkan hänen kanssaan kunnes/jos löydän uuden.
Meillä on ainakin osittain naisen vika. Seksiä on todella harvoin, joten yleensä runkkaan aamuisin. No siinäpä käy silleen että käsi tuntuu paremmalta ja yleensä olet jo tullut lähiaikoina kun sitä seksiä sit on. Sit lisäksi vielä kondomi pahentamaan asiaan. Joskus saa panna tunninkin enkä tule. Onneks kuitenkin seisoo.
Minä pidän pitkistä seksisessioista. Onneksi nykyinen mies jaksaa vaikka kuinka kauan.
No miten sen nyt ottaa. Itse laukean aina nopeammin kuin miesystävä, hän laukeaa todella harvoin alle 20min....yleensä seksi kestää 30-45min, ilman esileikkiä eli itse akti siis. Mies kuulemma tykkää paneskella pidempään, toki olen miettinyt, että voiko asia olla niin, vai eikö häneltä vaan lähde ja siksi homma kestää. Hän kuulemma joutuu pidättelemään laukeamista, mutta mene ja tiedä. En ole asiaa sen enempää mielessäni pyöritellyt, ajattelin uskoa miestä, mutta jos joku ei laukeaisi takiani, niin ehkä loukkaantuisin jos sitä alkaisi tapahtua toistuvasti : /
No en.