Nainen. Otatko itseesi jos miehellä kestää laueta yhdynnässä
Kommentit (26)
P.s. Kannattaa jutella siitä etukäteen ettei ehkä saa tms, ettei toinenkaan rupee miettiin että enkö mä osaa tehdä niinkuin toi tykkää. Sama
En ota itseeni. Jos meillä on ollut 2 päivää taukoa parisuhdeseksissä, niin mies laukeaa yleensä toisella panokerralla. Jos seksiä on päivittäin, niin saattaapi olla, että mies jaksaa rakastella 6-8 kertaa ja sitten vasta lopuksi laukeaa. Miksi tästä nyt pitäisi ottaa itseensä?
Mies, otatko itseesi, jos naisella kestää kauan tulla...tai ei peräti laukea? (En viitsi edes aloittaa keskustelua, MILLÄ laujkeaa ja millä pitäisi! XD). Tuskin, eikö niin?
Yleensä se menee niin että ekassa yhdynnässä mies tulee tosi nopeesti. Mutta jos ja kun otetaan toinen varvi viiden min päästä niin tulemisjärjestys onkin jo kääntynyt.
En ota itseeni. Pikkasen latistaa tunnelmaa kyllä, minä kun en välitä pitkistä yhdynnöistä ja saan aika nopeaan.
Aina välillä käy niin ettei mies laukea ollenkaan vaan lopettaa kun minä olen saanut. Itsekään välitä siis jatkaa jos ei tunnu että laukeaisi. Suohinotolla laukeaa aina mutta ei ole aina halunnut sitäkään. Aluksi se tuntui erikoiselta, nyt olen tottunut. Voihan se olla että on just hiljan runkannu, en ole kysynyt kun ei asia mulle kuulu.
En. Tunnen parikin miestä, jotka saavat hyvin hitaasti tai ei aina lainkaan, siis myös itsetyydytyksessä.
Naisena ymmärrän asian erittäin hyvin, itsekin hidas eikä aina onnistu, vaikka mieli tekee.
Ei kiirettä, ei paineita.
Älkää nyt ruvetko tommosesta stressaan. On hienoo, jos mies saa äkkiä, on hienoo, jos mies saa hitaasti eli on kestävä.