Epillereitä syövät onko tämä normaalia?
Vuoden olen syönyt pillereitä, mutta rinnat vaan jatkaa kasvamista ja seksihalut on aivan järkyttävät. Rinnat oli ennen pillereitä A kupit ja nyt vuoden pillerikuurin jälkeen C kupit. Mies tykkää eikä valita, kun meillä on aktiivinen seksielämä. Mitä pillereitä syötte?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ole, jos epäilyttää niin puhu vuositarkastuksessa legurille. Todennäköisesti perse levinnyt samaa tahtia kuppikoon kanssa.
Vai legurille. Kas ku ei leguaanille.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ole, jos epäilyttää niin puhu vuositarkastuksessa legurille. Todennäköisesti perse levinnyt samaa tahtia kuppikoon kanssa.
En ole lihonut muuten kuin rinnat on kasvaneet ja en tiennyt että tällainen voisi tapahtua. Näyttää aivan kuin olisin käynyt ottamassa täytettä rintoihin vaikke en ole, pillereistä tämä johtuu ilmiselvästi.
Itsellä kasvoi rinnat D-kupista G-kuppiin minipillereistä..
Vierailija kirjoitti:
Mitä pillerimerkkiä itse syöt?
Freya. Muutama kaveri söi näitä, mutta lopettivat kun rinnat kasvoivat ja tuli muitakin oireita. Mulla on vaan rinnat ja halut kasvaneet.
Ai jaa. Minulla halut pikemminkin vähenivät, jos nyt oli juuri mitään mistä vähetä. Rinnatkin huomaamatta vähän suurenivat. Huomaamatta siksi, että pillerien lopettamisen jälkeen ne aika nopeasti kuihtuivat, vaikken edes ollut tajunnut niiden isontuneen - kai se tapahtui niin hitaasti, etten ehtinyt huomata. Diane Nova oli minullakin. Sivuvaikutusten takia lopetin käytön.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Minulla halut pikemminkin vähenivät, jos nyt oli juuri mitään mistä vähetä. Rinnatkin huomaamatta vähän suurenivat. Huomaamatta siksi, että pillerien lopettamisen jälkeen ne aika nopeasti kuihtuivat, vaikken edes ollut tajunnut niiden isontuneen - kai se tapahtui niin hitaasti, etten ehtinyt huomata. Diane Nova oli minullakin. Sivuvaikutusten takia lopetin käytön.
Jatkoa... En tiedä miksi muistin, että joku olisi puhunut tässä ketjussa Diane Novasta. Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa... En tiedä miksi muistin, että joku olisi puhunut tässä ketjussa Diane Novasta. Hmm.
Halujen vähenemisen takia lopetit? Mitä syöt nyt?
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeen vuositarkastukseen? Yksi liuska on jäljellä enkä aio uusia hankkia, koska haluan normaalin vartaloni takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halujen vähenemisen takia lopetit? Mitä syöt nyt?
Ei, kun esim. suun ja silmien kuivumisen takia. Ja verisuonet vaikuttivat alkavan pullottaa. Oli myös kireä ja ärtyisä olo, ei tuntunut hyvältä. En tiedä olisiko minun kannattanut e-pillereitä käyttääkään, koska suvussa on verisuoni-/sydänongelmia (joista en maininnut gynelle). Alkoi siis huolettaa oma terveys.
En syö enää mitään e-pillereitä, jätin vain nuo pois. En käyttänyt pillereitä ehkäisyyn vaan hormonitoiminnan korjaamiseen. On lievää hirsutismia, finnejä, rasvoittuva iho/hiukset ym.
E-pillerit on myrkkyä keholle. Kaikki nämä sivuvaikutukset ja oireet kertoo just siitä. Älkää myrkyttäkö omaa kehoanne.
No kiva että tulet tänne kehuskelemaan.. pillereillä tollasta vaikutusta ainakaan muhun ole, pikemminki päinvastoin.
Mulla kasvoi nuorena yhdistelmäpillereistä rinnat B-kupista D-kuppiin. En siis lihonut muuten, tissit vaan kasvoi. Samalla niistä tuli kulmikkaiden "ketunnokkien" sijasta aikuisen pyöreät rinnat. Ja olin kuitenkin 23-vuotias kun aloitin pillerit eli ei ole kyse siitä että kehitys olisi muuten ollut kesken.
Halut kyllä mulla meni pillereistä täysin ja tuli ankea masentunut olo. Korkeahormoniset pillerit (Microgynon) auttoivat tähän ongelmaan jonkin verran, ja niitä söin vuosia. Mutta onneksi ei ole enää ehkäisytarvetta niin ei tarvi mitään syödä.