Olenko liian mustasukkainen kun en tykkää, että uusi tapailukumppani käyttää yhä Tinderiä?
Joo, me ollaan nähty vasta kuusi kertaa, mutta mies myönsi edelleen selaavansa Tinderiä. Perusteeksi kertoi sen, että ei tunneta vielä kunnolla ja siksi osaa sanoa tuleeko meistä koskaan paria. Haluaa tutustua kunnolla ennen vakavaa suhdetta ja siksi ei näe pahana, että välillä selaa ja juttelee Tinderissä ihmisille. Olenko liian takertuva kun en tykkää tästä tyylistä?
Kommentit (27)
Se kai se tapailun ja seurustelun ero on, että tapaillessa saa vielä katsella muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tai ei kirjoitti:
Siksipä minä en pidä mistään sinkkuuden ja seurustelun välimuodosta. Joko ollaan yhdessä tai ei sitten ollaan sinkkuja ja vapaita tekemään mitä lystää. Tuollainen "tapailukumppani" on juuri siinä harmaalla alueella.
Mielenkiintoista, että on oikeasti ihmisiä jotka sitoutuvat täysin tuntemattomiin henkilöihin. Kerrotko miten se oikeasti siis toimii? Kysyt baaritiskillä sinulle juttelevalta mieheltä heti, että alaks oleen? Tinderissä miehen "moi" tarkoittaa, että olette parisuhteessa?
Jos kerta sinkkuus tai parisuhde ovat ainoa vaihtoehto, et koskaan pysty tutustumaan mieheen, vaan astelet suhteeseen heti.
No ei tarvitse heti sitoutua, mut miks pitää tapailla montaa samaan aikaan?
Eniten minua tässä kuviossa ihmetyttää miten siitä tapailusta edes voisi kehittyä mitään oikeaa suhdetta jos samaan aikaan tapaillaan monia muitakin yhtälailla? Miksi ei osata valkata sitä kiinnostavinta ja katsoa tuleeko siitä mitään? Jotenkin tuntuu tuo toisten roikuttaminen ja kilpailuttaminen toisiaan vastaan oudolta. Toki jokaisen kannattaa itse tehdä johtopäätökset siitä, haluaako tällaista henkilöä itse ollenkaan tapailla vai etsiikö seuraavan, jolla on samanlaiset arvot tässä tapailuasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tai ei kirjoitti:
Siksipä minä en pidä mistään sinkkuuden ja seurustelun välimuodosta. Joko ollaan yhdessä tai ei sitten ollaan sinkkuja ja vapaita tekemään mitä lystää. Tuollainen "tapailukumppani" on juuri siinä harmaalla alueella.
Mielenkiintoista, että on oikeasti ihmisiä jotka sitoutuvat täysin tuntemattomiin henkilöihin. Kerrotko miten se oikeasti siis toimii? Kysyt baaritiskillä sinulle juttelevalta mieheltä heti, että alaks oleen? Tinderissä miehen "moi" tarkoittaa, että olette parisuhteessa?
Jos kerta sinkkuus tai parisuhde ovat ainoa vaihtoehto, et koskaan pysty tutustumaan mieheen, vaan astelet suhteeseen heti.
Onko se niin vakavaa sitoutumista, jos vaikka toiset deitit sovittua piilottaa profiilit siksi aikaa, kun katsoo tuleeko suhteesta mitään? Jos ei oikeasti haluakaan antaa suhteelle mahdollisuutta ja etsii vain valloituksia, niin sitten tuon tietenkin ymmärtää. Tai jos on läheisriippuvainen ja aina pitää olla joku, jota sitten päivitellään tilanteen osuessa kohdalle.
Profiilit saa parilla klikkauksella kuitenkin takaisin aktiivisiksi.
Ei voi rakastaa
Jos pitää ovee aina raollaan
No mitä teet? Huudatko hillut, raivoat? Vai oletko mielessäsi mustasukkainen?
Mistä sait tietää?
Kun juttu menee vakavaksi niin sovitaan yleensä, että poistetaan Tinderit, Joko teidän ei oo vakavaa tai tää on pelimies.
Jättäisin kyllä väliin kokonaan ”jos käyttää tinderiä” ylipäätään
Jos olisi kiinnostunut sinusta ei olisi enää kiinnostunut tinderistä. Melko yksinkertaista joten jätä se sika!