Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko liian mustasukkainen kun en tykkää, että uusi tapailukumppani käyttää yhä Tinderiä?

Vierailija
31.07.2018 |

Joo, me ollaan nähty vasta kuusi kertaa, mutta mies myönsi edelleen selaavansa Tinderiä. Perusteeksi kertoi sen, että ei tunneta vielä kunnolla ja siksi osaa sanoa tuleeko meistä koskaan paria. Haluaa tutustua kunnolla ennen vakavaa suhdetta ja siksi ei näe pahana, että välillä selaa ja juttelee Tinderissä ihmisille. Olenko liian takertuva kun en tykkää tästä tyylistä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies Jyväskylän suunnalta :D?

Vierailija
2/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et mennyt sänkyyn sen kanssa.

Ei tapailu katsos sido vielä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rehellinen. Sit jos seurustelette oikeesti niin on outoo.

Vierailija
4/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä tapaillessa vielä itsekin "vapaa" ja voin käydä/touhuta mitä huvittaa..! Seurustelusuhteet on sitten jo asia erikseen!

Vierailija
5/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä tapaillessa vielä itsekin "vapaa" ja voin käydä/touhuta mitä huvittaa..! Seurustelusuhteet on sitten jo asia erikseen!

Miten nuo suhteet eroavat toisistaan?

Vierailija
6/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ihmisiä täällä oikein on? Normaalit ihmiset tapailevat yhtä ihmistä kerrallaan ja katsovat tuleeko siitä jotain?

Vierailija
7/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies Jyväskylän suunnalta :D?

No on niitä muuallakin kun siellä. Tää on ihan Helsinkiläinen. Kui?

Vierailija
8/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liian mustasukkainen. Mies pelaa kanssasi, ja normaalit ihmiset tapailee yhtä kerrallaan. Tinderi ja netti laitetaan jäähylle siksi aikaa kun tapaillaan. Voit sanoa miehelle että voi jatkaa tinderöintiä ihan rauhassa, et ole sitä katsomassa. Kun mä tapailin netistä löytynyttä miestä, niin molemmat laittoi kaikki deittisomekanavat kiinni, eikä siinä ollut mitään ihmeellistä, myöskään miehen mielestä. Nyt ollaan kolme vuotta seurusteltu :)

Vierailija
9/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et mennyt sänkyyn sen kanssa.

Ei tapailu katsos sido vielä mihinkään.

Ei sidokkaan. Ei olla harrastettu seksiä onneksi. Enkä kyllä aio. 

Vierailija
10/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy oikeasti kiinnostava niin ne toisten kuvien selailut jäävät ihan huomaamatta pois kyllä.

Vierailija
11/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä minä en pidä mistään sinkkuuden ja seurustelun välimuodosta. Joko ollaan yhdessä tai ei sitten ollaan sinkkuja ja vapaita tekemään mitä lystää. Tuollainen "tapailukumppani" on juuri siinä harmaalla alueella.

Vierailija
12/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää porttia auki myös muulle. Mitä järkeä? Jättäisin.

Vierailija
13/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tai ei kirjoitti:

Siksipä minä en pidä mistään sinkkuuden ja seurustelun välimuodosta. Joko ollaan yhdessä tai ei sitten ollaan sinkkuja ja vapaita tekemään mitä lystää. Tuollainen "tapailukumppani" on juuri siinä harmaalla alueella.

Mielenkiintoista, että on oikeasti ihmisiä jotka sitoutuvat täysin tuntemattomiin henkilöihin. Kerrotko miten se oikeasti siis toimii? Kysyt baaritiskillä sinulle juttelevalta mieheltä heti, että alaks oleen? Tinderissä miehen "moi" tarkoittaa, että olette parisuhteessa?

Jos kerta sinkkuus tai parisuhde ovat ainoa vaihtoehto, et koskaan pysty tutustumaan mieheen, vaan astelet suhteeseen heti. 

Vierailija
14/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tai ei kirjoitti:

Mielenkiintoista, että on oikeasti ihmisiä jotka sitoutuvat täysin tuntemattomiin henkilöihin. Kerrotko miten se oikeasti siis toimii? Kysyt baaritiskillä sinulle juttelevalta mieheltä heti, että alaks oleen? Tinderissä miehen "moi" tarkoittaa, että olette parisuhteessa?

Jos kerta sinkkuus tai parisuhde ovat ainoa vaihtoehto, et koskaan pysty tutustumaan mieheen, vaan astelet suhteeseen heti. 

No ei tarvitse heti sitoutua, mut miks pitää tapailla montaa samaan aikaan?

Vierailija
15/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tai ei kirjoitti:

Puhut ristiin. Aiemmin väitit, että sitoudut heti.

Lisäksi en ole tiennytkään, että tinderissä kuvien selailu on tapailua. Minäkin sitten tapailin tinderissä selaamieni arvioiden n. tuhannen miehen kanssa sinun kriteeriesi perusteella... OK.

Vierailija
16/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin että tuollainen ei lupaile kovin hyvää.

Itsellä loppui kaikki mielenkiinto käyttää tinderiä kun olin käynyt yhden naisen kanssa 2.treffeillä ja poistin sovelluksen.

Vierailija
17/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kuulun siihen koulukuntaan, että yksi kerrallaan. Ymmärrän kuitenkin nykytreffailun realiteetit. MUTTA jos kuusi kertaa on tavattu, kyllä siinä kohtaa pitäisi jo tietää, kiinnostaako vai jatkaako paremman/mielenkiintoisemman/mukavamman/sopivamman/kauniimman/jne etsimistä.

Aloittajan tilanteessa vetäisin omat johtopäätökseni.

Vierailija
18/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä loppui kaikki mielenkiinto käyttää tinderiä kun olin käynyt yhden naisen kanssa 2.treffeillä ja poistin sovelluksen.

Eikö ihmiset voi kiinnostua toisesta pikkuhiljaa?

Vierailija
19/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmiset voi kiinnostua toisesta pikkuhiljaa?

6.treffit on mielestäni jo tosi paljon, siinä kohtaa pitäisi olla suht varmat fiilikset jo tai ainakin tarpeeksi varmat että ei tarvitse muita treffailla..

Vierailija
20/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tai ei kirjoitti:

Puhut ristiin. Aiemmin väitit, että sitoudut heti.

Lisäksi en ole tiennytkään, että tinderissä kuvien selailu on tapailua. Minäkin sitten tapailin tinderissä selaamieni arvioiden n. tuhannen miehen kanssa sinun kriteeriesi perusteella... OK.

Aloittaja puhui myös muille juttelemisesta