Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette päässeet yli miehestä, jota ei kiinnosta?

Vierailija
31.07.2018 |

Olen ihastunut mieheen joka paljastui pelimieheksi ja ilmeisesti vielä varatuksi. Mies on pahoittanut mieleni ja romahduttanut itsetuntoni. Alussa hän ilmoitti etsivänsä suhdetta, puhui kauniisti, oli himokas ja viestitteli paljon. Sitten katosi. Ei enää vastannutkaan viesteihini tai vastasi päiviä myöhemmin. Sitten ilmestyi takaisin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Intohimoisia viestejä ja kaipausta tuli taas paljon. Kunnes katosi jälleen.
Kierre on jatkunut jo jonkin aikaa. Vaikka mies kohtelee minua täysin törkeästi, tapailee toisia naisia ja haluaa minusta vain seksiä, olen ehtinyt ihastua enkä saa tätä tunnetta tapettua. Tunnustin tunteeni miehelle eikä hän edes osoittanut empatiaa.
Tunnen itseni lapselliseksi ja noloksi. Mies on minua paljon vanhempi, yli 10 vuotta. Miten lähes nelikymppiset miehet voivat olla noin tunteettomia?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3211608/mies-joka-loukannut-niin-paljon…

Lue tästä lisää näistä hulluista. Älä syytä itseäsi.

Kyseisen ketjun aloittajalla on selvästi psyykkisiä ongelmia itselläänkin. Mikä ei tietenkään ole hänen "syynsä", mutta niistä johtuen on kehittänyt tuollaisen pakkomielteen ihmiseen, joka kohtelee huonosti.

Oletko narsisti joka siis syyttää uhria? Ehkä raiskauskin on raiskatun syy? Tuo ketju on uhrin tunteiden purkupaikka - ja kyllä, tuollaisella kohtelulla ihan jokaisella on ”ongelmia”.

Huomasitko, että sana "syy" oli lainausmerkeissä, enkä siis syyllistänyt uhria. Tarkoitin, että ihmisellä ei alunperinkään ole kovin vahva itse- tai omanarvontunto, jos tuollainen riippuvuus luonnehäiriöiseen kehittyy. Sairas kohtelu sitten laittaa vielä enemmän palasiksi.

Vierailija
42/53 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mies on narsisti jos pitää yhteyttä naiseen vain seksin takia? Ei kaikkiin ihastu, mutta seksi voi olla hyvää.

Tällä hetkellä kaverilla on seksisuhde työkaveriini. Mies on jopa suoraan sanonut ettei tahdo vakavampaa. Tietenkin mies hempeilee hänelle ja kehuu. Nainen ei kuulema suostu uskomaan ja välillä haukkuu töissä miestä narsistiksi. Miksi kaikkien pitäisi haluta suhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan yrittänyt ajatella että parempi näin. Miehen oma menetys. Vaikeaa on mutta yritän tsempata itseäni. Mikään uuden etsiminen ei auta kun ihastun niin harvoin.

Vierailija
44/53 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mies on narsisti jos pitää yhteyttä naiseen vain seksin takia? Ei kaikkiin ihastu, mutta seksi voi olla hyvää.

Tällä hetkellä kaverilla on seksisuhde työkaveriini. Mies on jopa suoraan sanonut ettei tahdo vakavampaa. Tietenkin mies hempeilee hänelle ja kehuu. Nainen ei kuulema suostu uskomaan ja välillä haukkuu töissä miestä narsistiksi. Miksi kaikkien pitäisi haluta suhdetta?

Ei tietenkään tarvitse. Mutta silloin asia pitää tehdä toiselle osapuolelle selväksi, ja pelata lapsellisia seksipelejään niiden kanssa, jotka ovat samalla levelillä. Tämän varmasto hiukan heikkolahjaisempikin ymmärtää - vai?

Vierailija
45/53 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseisen ketjun aloittajalla on selvästi psyykkisiä ongelmia itselläänkin. Mikä ei tietenkään ole hänen "syynsä", mutta niistä johtuen on kehittänyt tuollaisen pakkomielteen ihmiseen, joka kohtelee huonosti.

Oletko narsisti joka siis syyttää uhria? Ehkä raiskauskin on raiskatun syy? Tuo ketju on uhrin tunteiden purkupaikka - ja kyllä, tuollaisella kohtelulla ihan jokaisella on ”ongelmia”.

No onhan tollanen ihan itse aiheutettuja ongelmia.

Ihan oikeesti se muutos asiaan tulee omasta toiminnasta.

Vierailija
46/53 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin kolme vuotta tälläistä miestä. Pidin itseäni hänelle varattuna ja hän kohteli minua juuri niin kuin sinä kuvailit. Tämä insinööri, toden totta, satutti niin paljon minua että harmittaa että annoin itsestäni hänelle niin monta vuotta.

Katkase välit tyyppiin, mene eteenpäin. Se on neuvoni.

Minulla kymmenen vuoden hyväksikäyttökokemus täysin tunnekylmän insinöörin taholta. En selviä tästä koskaan. Hän pilkkasi jopa vaikeaa sairauttani. Tällaisia ihmisiä ei usko olevan olemassa ennen kuin itse törmää ja tulee kokonaan rikotuksi.

No huhhuh. Aika alhaista pilkata sairautta. Ihan totta ettei monikaan varmaan edes usko tuollaista pahuutta voivan olla olemassa. Itse olen tullut isäpuolen asemasta pahasti pilkatuksi. Menee usko miehiin.

Vierailija
47/53 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitko, että sana "syy" oli lainausmerkeissä, enkä siis syyllistänyt uhria. Tarkoitin, että ihmisellä ei alunperinkään ole kovin vahva itse- tai omanarvontunto, jos tuollainen riippuvuus luonnehäiriöiseen kehittyy. Sairas kohtelu sitten laittaa vielä enemmän palasiksi.

Tämä kannattaa ottaa ihan tosissaan, koska voit päästä havainnon kautta tuntemaan itseäsi paremmin. Mies on sika, se on selvä, mutta voit kääntää tämän eduksesi ja kasvaa huomaamaan, mikä kohta sinussa on vielä keskeneräinen. Jotakinhan tuo viestii, että rakastumisen tunteesi ei lopu, vaikka on ihan selvää, että miehen puheet eivät ole olleet todellisia. Olet tullut hyväksikäytetyksi, huijatuksi. Tunteillasi on tehty pelaa, sinusta ei ole välitetty, vaan tehty sinulle pahaa ja saatettu tarkoituksellisesti ja toistuvasti ikävään tilanteeseen. Tunteesi ei kohdistu häneen, vaan roikut epätoivoisesti niissä valhellisissa pienissä itsetuntoasi kohottavissa huomionosoituksissa, jotka häneltä sait. Tässä on kohta, johon olet jäänyt kiinni. Itsetuntosi on niin hauras, että se ei kestä sen myöntämistä, että rakkaudenosoitukset eivät olleetkaan rakkautta.

Vierailija
48/53 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä täyttä puppua. Aloittaja havainnut ja muuttanut jopa paikkakuntaa. Surua saa tuntea pitkään. Sitä et voi kieltää.

Vierailija
49/53 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä täyttä puppua. Aloittaja havainnut ja muuttanut jopa paikkakuntaa. Surua saa tuntea pitkään. Sitä et voi kieltää.

Samoin väärinkihtelusta ja henkisestä rankasta väkivallasta tuleekin puhua/kirjoittaa. Hän on hyvinkin terve, jota yritetään täällä jälleen alistaa - miksiköhän ja ketkä. Niin.

Vierailija
50/53 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on just normi täällä, ilkeän pelimiehen sijasta aletaan haukkua naisuhria by naiset

Vierailija
51/53 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut mieheen joka paljastui pelimieheksi ja ilmeisesti vielä varatuksi. Mies on pahoittanut mieleni ja romahduttanut itsetuntoni. Alussa hän ilmoitti etsivänsä suhdetta, puhui kauniisti, oli himokas ja viestitteli paljon. Sitten katosi. Ei enää vastannutkaan viesteihini tai vastasi päiviä myöhemmin. Sitten ilmestyi takaisin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Intohimoisia viestejä ja kaipausta tuli taas paljon. Kunnes katosi jälleen.

Kierre on jatkunut jo jonkin aikaa. Vaikka mies kohtelee minua täysin törkeästi, tapailee toisia naisia ja haluaa minusta vain seksiä, olen ehtinyt ihastua enkä saa tätä tunnetta tapettua. Tunnustin tunteeni miehelle eikä hän edes osoittanut empatiaa.

Tunnen itseni lapselliseksi ja noloksi. Mies on minua paljon vanhempi, yli 10 vuotta. Miten lähes nelikymppiset miehet voivat olla noin tunteettomia?

Monestako lähes nelikymppisestä miehestä sulla on tämän väitteesi perusteeksi kokemusta?

Ei itselläni, mutta tuntemillani naisilla. Jotenkin itselläni oli kuvitelma, että vanhempi mies on kypsempi ja turvallisempi. Kuitenkin tunnen itseni aivan alastomaksi ja alistetuksi tämän kyseisen miehen kanssa, enkä hyvällä tavalla. En tarkoittanut yleistää aloituksessani.

Ap

Voih. Ei miehet ole tässä iässäkään yhtään kypsempiä. Päinvastoin. Joku uusi teini-ikä tulee nelikymppisille miehille ja alkavat metsästää parikymppisiä naisia pelkkää seksiä varten, sitoutua eivät halua mihinkään tai keneenkään. Narsistit vielä erikseen. Tämän ikäisissä miehissä on myös huomattavan paljon naisvihaa havaittavissa, parikymppiset miehet ovat paljon edellä tasa-arvoasioissa ja humaanimpeja. Elis suosittelen sinulle oman ikäistäsi miestä. t. N40v

Vierailija
52/53 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monestako lähes nelikymppisestä miehestä sulla on tämän väitteesi perusteeksi kokemusta?

Ei itselläni, mutta tuntemillani naisilla. Jotenkin itselläni oli kuvitelma, että vanhempi mies on kypsempi ja turvallisempi. Kuitenkin tunnen itseni aivan alastomaksi ja alistetuksi tämän kyseisen miehen kanssa, enkä hyvällä tavalla. En tarkoittanut yleistää aloituksessani.

Ap

Voih. Ei miehet ole tässä iässäkään yhtään kypsempiä. Päinvastoin. Joku uusi teini-ikä tulee nelikymppisille miehille ja alkavat metsästää parikymppisiä naisia pelkkää seksiä varten, sitoutua eivät halua mihinkään tai keneenkään. Narsistit vielä erikseen. Tämän ikäisissä miehissä on myös huomattavan paljon naisvihaa havaittavissa, parikymppiset miehet ovat paljon edellä tasa-arvoasioissa ja humaanimpeja. Elis suosittelen sinulle oman ikäistäsi miestä. t. N40v

Minä suosittelen naista. Vaikka sitten platonista syvää rakkautta, mutta miehistä rakkauteen ei ole.

Vierailija
53/53 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään vaikkei olla oltu yhteydessä yli kolmeen vuoteen.. vituttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi