Miten olette päässeet yli miehestä, jota ei kiinnosta?
Olen ihastunut mieheen joka paljastui pelimieheksi ja ilmeisesti vielä varatuksi. Mies on pahoittanut mieleni ja romahduttanut itsetuntoni. Alussa hän ilmoitti etsivänsä suhdetta, puhui kauniisti, oli himokas ja viestitteli paljon. Sitten katosi. Ei enää vastannutkaan viesteihini tai vastasi päiviä myöhemmin. Sitten ilmestyi takaisin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Intohimoisia viestejä ja kaipausta tuli taas paljon. Kunnes katosi jälleen.
Kierre on jatkunut jo jonkin aikaa. Vaikka mies kohtelee minua täysin törkeästi, tapailee toisia naisia ja haluaa minusta vain seksiä, olen ehtinyt ihastua enkä saa tätä tunnetta tapettua. Tunnustin tunteeni miehelle eikä hän edes osoittanut empatiaa.
Tunnen itseni lapselliseksi ja noloksi. Mies on minua paljon vanhempi, yli 10 vuotta. Miten lähes nelikymppiset miehet voivat olla noin tunteettomia?
Kommentit (53)
No mitä alapeukutatte kommentteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muusikko? Mulla on just samanlainen kuvio yhden muusikon kanssa ja tiedän etten ole ainoa.
Taotelijat ja insinöörit ovar usein narsisteja. Insinöörit myös psykoja.
Tässä oma natsisti ja psykolistani:
Laatuinsinööri
Laatupäällikkö
Laborantti
Laboratorioanalyytikko
Laboratorionhoitaja
Laitoshuoltaja (päiväkoti yms.)
Laitosmies
Laivanrakennustaitaja
Lakimies
Lasinpuhaltaja
Lasittaja
Lastenhoitaja
Lastentarhanopettaja
Laulaja
Lavastaja
Lehdenjakaja
Lehtori
Leipuri
Lennonjohtaja
Lentäjä
Lentoemäntä
Levyseppä
Lihanleikkaaja
Liikenneinsinööri
Liikennelentäjä
Liikenneohjaaja
Liikenneopettaja
Liikennesuunnittelun projektipäällikkö
Liiketoimintapäällikkö
Liikunnanohjaaja
Liikunnanopettaja
Limnologi
Linja-autonkuljettaja
Lipuntarkastaja
Logistiikan projektipäällikkö
https://www.vauva.fi/keskustelu/3211608/mies-joka-loukannut-niin-paljon…
Lue tästä lisää näistä hulluista. Älä syytä itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä ketju. Sadististen narsistejen uhreja. Todella karua menoa.
harvemmin sitä miehet viitsivät kiinnostua perässä häiriöivästä naikkosesta joka epätoivossaan levittää törkydata epäonnistuneesta iskukohteestaan. ei kommunikointikykyä.
esim.
- "miksi torjut minut,etunimi" huutaja pikku klanilan edust alla huutamassa lapinrinteessä,linja-auton perään,
- lapsen tarjoaminen varauksen aikana,
- perässä seurailu, "jättämissekoilut, ja exäantidatalevitykset"
nämä täyttävät rikoslain häiritäasetusta joka koskee mös naishäirikköä, (ja pentua).
mikset ota sitten yhteyttä, kun olet ilmiselvästi kiinnostunut miehestä??
Vierailija kirjoitti:
harvemmin sitä miehet viitsivät kiinnostua perässä häiriöivästä naikkosesta joka epätoivossaan levittää törkydata epäonnistuneesta iskukohteestaan. ei kommunikointikykyä.
esim.
- "miksi torjut minut,etunimi" huutaja pikku klanilan edust alla huutamassa lapinrinteessä,linja-auton perään,- lapsen tarjoaminen varauksen aikana,
- perässä seurailu, "jättämissekoilut, ja exäantidatalevitykset"nämä täyttävät rikoslain häiritäasetusta joka koskee mös naishäirikköä, (ja pentua).
En saanut mitään selvää tästä viestistä.
Ei mitään hajua. Ihastuin pelimieheen yli kolme vuotta sitten, ja tuon jälkeen tapaillut kymmeniä miehiä mutten tunne heitä kohtaan ketään. Ajattelen tuota miestä päivittäin. On päiviä kun en muuta ajattelekkaan. Ihan hirveää :( Toivon etten ihastu enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
esim.
- "miksi torjut minut,etunimi" huutaja pikku klanilan edust alla huutamassa lapinrinteessä,linja-auton perään,- lapsen tarjoaminen varauksen aikana,
- perässä seurailu, "jättämissekoilut, ja exäantidatalevitykset"nämä täyttävät rikoslain häiritäasetusta joka koskee mös naishäirikköä, (ja pentua).
Mmmitä??? Selkokielellä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hajua. Ihastuin pelimieheen yli kolme vuotta sitten, ja tuon jälkeen tapaillut kymmeniä miehiä mutten tunne heitä kohtaan ketään. Ajattelen tuota miestä päivittäin. On päiviä kun en muuta ajattelekkaan. Ihan hirveää :( Toivon etten ihastu enää koskaan.
Et tunne heitä kohtaan ketään? Mitä se tarkoittaa?
sinkkuN kirjoitti:
Pääsin yli nuorempana sillä, kun huomasin että mies on ulkoisesti komea, mutta sisäisesti jotain ihan muuta kuin komea - että olin enemmän kuvitellut hyviä puolia /ominaisuuksia /luonteen. Mies surkastui mielikuvissa ajan kanssa ja näin todellisuuden. Rakastuneena ei nähnyt ensin kuin hyvät puolet. Mies taas etsi seksiä ja olikin varattu. Paljastui kaikenlaista muutakin ja kauhea luonne. Eli kaikki eivät ole sitä miltä näyttävät, pitää mennä pintaa syvemmälle. Ja voi olla eri arvot, eri luonteet - ei miehen eduksi välttämättä. Katson itsekin peiliin.
Rakastuminen loppuu kun aivokemia tasoittuu ja käy läpi asiat itsekseen, löytää uutta kivoista asioista elämään. Se että mies on aina uudelle naiselle kiva, hän voi olla muille ihmisille hyvin ikävä ja on erittäin pinnalliset arvot. Miehen ex-nainen sai tietää, hän erosi (löysi uuden komean miehen) ja mies otti uuden nuoren naisen - ei olisi exälle ollut myös hyväksi jatkaa. Uudella on nyt miehen vaatimukset riesanaan.
siitähän on tutkimuksiakin, että komeampia ja kauniimpia ihmisiä pidetään lähtökohtaisesti luotettavampina ja parempiluonteisina.
- lounaspaikalla jossain Helsingin kantakaupungissa, annankadulla esim. kiinalainen parturityöntekijä huutaa ja tarjoaa alapäätään mieskohteen lounaspaikan edustalla ja pyrkii jopa ko. ruokapaikkaan sisäänkin, kunnes muut heittävät tämän ulos,
- myös Kampin tavaratalosta seurailemasta ja häiriköimässä kohdettaan..
kuinka monta rikosilmoitus tehdään tuollaisesta,"pikku-matias"?
Tapailin kolme vuotta tälläistä miestä. Pidin itseäni hänelle varattuna ja hän kohteli minua juuri niin kuin sinä kuvailit. Tämä insinööri, toden totta, satutti niin paljon minua että harmittaa että annoin itsestäni hänelle niin monta vuotta.
Katkase välit tyyppiin, mene eteenpäin. Se on neuvoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tunne heitä kohtaan ketään? Mitä se tarkoittaa?
Kirjoitusvirhe. Ketään=mitään.
Ei se ole ikäkysymys, jos joku on kieroluonteinen. Empatiakyvyn puute viittaa persoonallisuushäiriöön.
Et ole tyhmä vaan manipuloitu.
Et vain ole tajunnut asemaasi kolmantena pyöränä.
Vai oletko neljäs tsi viides...
kannattaa opetella kommunikoimaan eikä huutamaan mieskohteensa perässä,
tietenkin mikäli vastaa ensimmäisen anonyymin sähköposti tarjoukseen mieluummin, kertoo kyllä häirikkönaikkosen tarpeista ja kiinnostavuudesta. mutta panotarpeen takia röyhää sitten vuositolkulla mieskohteensa perässä.. ja selittelee sitten vastaajana.
kun täytyy saada jostain munaa (kun edellisestä päästävä eroon). epätoivo ja tyhmyys ajavat kierteeseen.
omsta typeryydestään, luuloistaan, ja tyhmyydestään kannattaa syyttää vain itseään.
kun se "kusipää" on paljastanut kaikki häirintäsi, kysi on omassa päässäsi. > ei ole kestävää kehitystä, nämä pilaavat vihreän pallommekin kun pitää yrittää näyttää materiastatusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyseisen ketjun aloittajalla on selvästi psyykkisiä ongelmia itselläänkin. Mikä ei tietenkään ole hänen "syynsä", mutta niistä johtuen on kehittänyt tuollaisen pakkomielteen ihmiseen, joka kohtelee huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kolme vuotta tälläistä miestä. Pidin itseäni hänelle varattuna ja hän kohteli minua juuri niin kuin sinä kuvailit. Tämä insinööri, toden totta, satutti niin paljon minua että harmittaa että annoin itsestäni hänelle niin monta vuotta.
Katkase välit tyyppiin, mene eteenpäin. Se on neuvoni.
Minulla kymmenen vuoden hyväksikäyttökokemus täysin tunnekylmän insinöörin taholta. En selviä tästä koskaan. Hän pilkkasi jopa vaikeaa sairauttani. Tällaisia ihmisiä ei usko olevan olemassa ennen kuin itse törmää ja tulee kokonaan rikotuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseisen ketjun aloittajalla on selvästi psyykkisiä ongelmia itselläänkin. Mikä ei tietenkään ole hänen "syynsä", mutta niistä johtuen on kehittänyt tuollaisen pakkomielteen ihmiseen, joka kohtelee huonosti.
Oletko narsisti joka siis syyttää uhria? Ehkä raiskauskin on raiskatun syy? Tuo ketju on uhrin tunteiden purkupaikka - ja kyllä, tuollaisella kohtelulla ihan jokaisella on ”ongelmia”.
Älä syytä muita omasta tyhmyydestäsi.