Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette päässeet yli miehestä, jota ei kiinnosta?

Vierailija
31.07.2018 |

Olen ihastunut mieheen joka paljastui pelimieheksi ja ilmeisesti vielä varatuksi. Mies on pahoittanut mieleni ja romahduttanut itsetuntoni. Alussa hän ilmoitti etsivänsä suhdetta, puhui kauniisti, oli himokas ja viestitteli paljon. Sitten katosi. Ei enää vastannutkaan viesteihini tai vastasi päiviä myöhemmin. Sitten ilmestyi takaisin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Intohimoisia viestejä ja kaipausta tuli taas paljon. Kunnes katosi jälleen.
Kierre on jatkunut jo jonkin aikaa. Vaikka mies kohtelee minua täysin törkeästi, tapailee toisia naisia ja haluaa minusta vain seksiä, olen ehtinyt ihastua enkä saa tätä tunnetta tapettua. Tunnustin tunteeni miehelle eikä hän edes osoittanut empatiaa.
Tunnen itseni lapselliseksi ja noloksi. Mies on minua paljon vanhempi, yli 10 vuotta. Miten lähes nelikymppiset miehet voivat olla noin tunteettomia?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä se lähtee, millä on tullutkin.

Vierailija
2/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitat tajuta, että sitä ihanaa miestä, joksi hänet kuvittelet, ei ole olemassa. Sillä eihän tuo mies ole ihana, vaan nimenomaan tuo kamala tunteeton tyyppi on hänen oikea luontonsa.

Ja kun tunnet itsesi lapselliseksi ja noloksi, niin ruoski itseäsi, että on syytäkin tuntea noin. Älä selittele niitä tunteita itsellesi jonain väliaikaisena heikkoutena. Vaan ne ovat se oikea tunne, joka pitää ollakin, kun antaa pelimiehen vedättää itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele mies 15-vuotiaaksi, joka toimisi noin ikäistensä tyttöjen kanssa. Mieti miten naurettavana häntä pitäisit. Ja jos olisit nuoriso-ohjaaja, niin miten neuvoisit tyttöjä siirtymään takavasemmalle.

Sillä ihastuksesi on 15-vuotiaan tasolla ja siksi aivan naurettava.

Vierailija
4/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikohan teistä on se nolo? xD se mies.. joten älä stressaa

Vierailija
5/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Ikis nyt kerrankin keksinyt jotain uutta?

Vierailija
6/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluut olla varalla ja pelkkä p***u niin voit sä jatkaa noinkin. Inhottava mies kyllä.

Vierailija
7/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastaa hänen viesteihisi.

Aloita uusi suhde. Kuten joku jo sanoikin, niin edellinen unohtuu helpommin.

Vierailija
8/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä sen numerot ym, poista kaikki. Ainoo keino.

Vierailija
9/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on useimmiten tunteettomia kun haluavat vain seksiä naiselta. Sun pitää vaan unohtaa koko mies. Et voi viestitellä, et nähdä häntä, etkä jutella ollenkaan tuon miehen kanssa. Pikkuhiljaa tunteet haalenee ja uusi ihastus sekoittaa pään. Pidä itsesi kaukana hänestä! 

Vierailija
10/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadistinen narsisti. Jätä omaan kuvottavaan olemassaoloonsa ja unohda. Ei ole ihminen.

Vierailija
11/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin yli nuorempana sillä, kun huomasin että mies on ulkoisesti komea, mutta sisäisesti jotain ihan muuta kuin komea - että olin enemmän kuvitellut hyviä puolia /ominaisuuksia /luonteen. Mies surkastui mielikuvissa ajan kanssa ja näin todellisuuden. Rakastuneena ei nähnyt ensin kuin hyvät puolet. Mies taas etsi seksiä ja olikin varattu. Paljastui kaikenlaista muutakin ja kauhea luonne. Eli kaikki eivät ole sitä miltä näyttävät, pitää mennä pintaa syvemmälle. Ja voi olla eri arvot, eri luonteet - ei miehen eduksi välttämättä. Katson itsekin peiliin.

Rakastuminen loppuu kun aivokemia tasoittuu ja käy läpi asiat itsekseen, löytää uutta kivoista asioista elämään. Se että mies on aina uudelle naiselle kiva, hän voi olla muille ihmisille hyvin ikävä ja on erittäin pinnalliset arvot. Miehen ex-nainen sai tietää, hän erosi (löysi uuden komean miehen) ja mies otti uuden nuoren naisen - ei olisi exälle ollut myös hyväksi jatkaa. Uudella on nyt miehen vaatimukset riesanaan.

Vierailija
12/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi naisia jotka tapaa tuollaisia miehiä..

Vierailija
13/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut mieheen joka paljastui pelimieheksi ja ilmeisesti vielä varatuksi. Mies on pahoittanut mieleni ja romahduttanut itsetuntoni. Alussa hän ilmoitti etsivänsä suhdetta, puhui kauniisti, oli himokas ja viestitteli paljon. Sitten katosi. Ei enää vastannutkaan viesteihini tai vastasi päiviä myöhemmin. Sitten ilmestyi takaisin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Intohimoisia viestejä ja kaipausta tuli taas paljon. Kunnes katosi jälleen.

Kierre on jatkunut jo jonkin aikaa. Vaikka mies kohtelee minua täysin törkeästi, tapailee toisia naisia ja haluaa minusta vain seksiä, olen ehtinyt ihastua enkä saa tätä tunnetta tapettua. Tunnustin tunteeni miehelle eikä hän edes osoittanut empatiaa.

Tunnen itseni lapselliseksi ja noloksi. Mies on minua paljon vanhempi, yli 10 vuotta. Miten lähes nelikymppiset miehet voivat olla noin tunteettomia?

Monestako lähes nelikymppisestä miehestä sulla on tämän väitteesi perusteeksi kokemusta?

Vierailija
14/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele mies 15-vuotiaaksi, joka toimisi noin ikäistensä tyttöjen kanssa. Mieti miten naurettavana häntä pitäisit. Ja jos olisit nuoriso-ohjaaja, niin miten neuvoisit tyttöjä siirtymään takavasemmalle.

Sillä ihastuksesi on 15-vuotiaan tasolla ja siksi aivan naurettava.

Hyvin sanottu. Katoaa varmasti se vanhemman miehen charmi.

Vierailija
15/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monestako lähes nelikymppisestä miehestä sulla on tämän väitteesi perusteeksi kokemusta?

Ei itselläni, mutta tuntemillani naisilla. Jotenkin itselläni oli kuvitelma, että vanhempi mies on kypsempi ja turvallisempi. Kuitenkin tunnen itseni aivan alastomaksi ja alistetuksi tämän kyseisen miehen kanssa, enkä hyvällä tavalla. En tarkoittanut yleistää aloituksessani.

Ap

Vierailija
16/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muusikko? Mulla on just samanlainen kuvio yhden muusikon kanssa ja tiedän etten ole ainoa.

Vierailija
17/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muusikko? Mulla on just samanlainen kuvio yhden muusikon kanssa ja tiedän etten ole ainoa.

Ei ole. Harmi, että olet samanlaisessa tilanteessa.

Ap

Vierailija
18/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taotelijat ja insinöörit ovar usein narsisteja. Insinöörit myös psykoja.

Vierailija
19/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin tunnen itseni aivan alastomaksi ja alistetuksi tämän kyseisen miehen kanssa, enkä hyvällä tavalla.

Ap

;;)

Vierailija
20/53 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, kun katkaiset välit kerralla niin pääset aloittamaan prosessin. Poista ja estä numero, äläkä kyylää miehen facebookia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän