Finnairilla upeat lentoemännät!
Aina niin tip top itsevarmoina näteissä puvuissaan! Miltä tuntuu olla asiakaspalveluammattien eliittiä?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Voinko päästä lentoemännäksi jos osaan suomea erittäin hyvin (äidinkieli) ja englantia jotenkin...? Ajattelin että voisin huvikseni hakea. Muuten kaikki ehdot kyllä täyttyy, mutta tuo englanti ei vahva ole 😂 mutta jos sinne kerta kelpaa suomeakin osaamattomat?
Alla vaikkapa lähihoitajan tutkinto (tiedän monta!) niin hyvin sujuu. Voithan vedota syrjintään jos kielitaidosta naristaan.
"Otatko teetä, kahvia tai mustikkamehua?".
Paitsi että aina ei vaivauduta edes tota sanomaan, välillä vaan "tuleeks sulle jotai...??"
Jos on joku hoitoalan tutkinto esim. Lähihoitaja tai sairaanhoitaja ja yleisesti normaali habitus ja hyvä asenne niin ovet lentoemännäksi aukeaa 99,99% todennäköisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
"Otatko teetä, kahvia tai mustikkamehua?".
Paitsi että aina ei vaivauduta edes tota sanomaan, välillä vaan "tuleeks sulle jotai...??"
”Tuleex sulle jotai!” ja nyrpeä kulmien kohotus on mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Jorma Peräreikäjoelta vihdoinkin on ollut ensimmäistä kertaa lentokoneessa ja rakastuikin vielä. Onnea jatkoon.
En kestä miten paljon nauroin tälle 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti täällä rinnastetaan ilmatarjoilija puolentoista kuukauden koulutuksellaan "eliittiammatteihin"? Minä kun luulin, että perinteisissä "eliittiammateissa" on vähintään 6 vuoden yliopistokoulutus vaikkapa kaupallisella tai teknisellä alalla.
Yliopistokoulutetut ovat kuivapilluja.
Näin se menee! Lentoemäntä on miehen unelma! Kyllä kaverit kadehtisi.
Moni pitää pakastekalkkunaakin vastenmielisenä, mutta hyvällä hoidolla siitä tulee juhlapäivän herkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti täällä rinnastetaan ilmatarjoilija puolentoista kuukauden koulutuksellaan "eliittiammatteihin"? Minä kun luulin, että perinteisissä "eliittiammateissa" on vähintään 6 vuoden yliopistokoulutus vaikkapa kaupallisella tai teknisellä alalla.
Setämiesten unelma ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä aika seksejä ja vieläpä classyja.
Ottaisin vähintään yhden
Vain varakas mies voi saada lentoemännän. Siinä hommassa tapaa käytännössä kaikki bisnesmiehet, urheilijat jne.
Varakkailla miehillä on yleensä bisnesnaisia tai sairaanhoitajia. Huomattu on, lähipiirissäkin neljä varakkainta miestä niin eiköhän vaimo ole hoitoalalla. Ja myös näitä bisnesnaisia on rikkailla miehillä.
Rikkaat miehet haluaa naisen joka hoitaa kotia ja lapsia ja on säännöllisessä työssä, lentoemäntä ei moiseen pysty.
Kyllähän Minttu Räikkönenkin pystyy! Ja tarvitseeko hoitaa kotia kun löysi lennolta rikkaan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuolle linjalle lähdetään, niin Aasiassa ja Lähi-Idässä on kauneimmat ja tyylikkäimmät lentoemännät. Finskin tantat ja ylimieliset nuoret emot eivät millään pärjää heille.
Kyllä, tosin Finnair on palkannut 2008-2017 lentoemäntiä ainoastaan Aasiasta. Suomalaiset alkavat siellä olla sitä vanhempaa kaartia.
mistä tämä ”fakta” on peräisin? :D aloitin finskillä 2016. Olen helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuolle linjalle lähdetään, niin Aasiassa ja Lähi-Idässä on kauneimmat ja tyylikkäimmät lentoemännät. Finskin tantat ja ylimieliset nuoret emot eivät millään pärjää heille.
Kyllä, tosin Finnair on palkannut 2008-2017 lentoemäntiä ainoastaan Aasiasta. Suomalaiset alkavat siellä olla sitä vanhempaa kaartia.
mistä tämä ”fakta” on peräisin? :D aloitin finskillä 2016. Olen helsingistä.
Ehkäpä ”iso osa”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämiesten unelma ehkä.
Lentoemot ovat kovia esiintymään somessa. Jokaista kuvaa diggaa lauma setämiehiä into piukkana! Ihan perheellusiä! Kannattaa seurailla :)
Vierailija kirjoitti:
Miesten parhaimmat ammatit on poliisi, palomies, lääkäri, lentäjä, hävittäjälentäjä ja laivan kapteeni. Jos et ole mikään näistä, niin huonolta valitettavasti näyttää...
Miehet kyllä tietävät tämän varsin hyvin ja tuskin monikaan meistä muuta kuvittelee. Kutsumme potin kerääviä miehiä alfoiksi. Ei meillä ole kummoisiakaan harhoja elämästä. Olemme realisteja.
Kaikkein pahimpia on Finskin maakotkat. Ne on niitä entisiä lentokotkia joilla mennyt parasta ennen umpeen ja ne siirretty kentälle. Menepä yrittämään niiltä apua tai neuvoa kysymään niin saat kyllä niin kylmää kyytiä. Paitsi jos olet englantia puhuva business mies. Silloin alkaa vanhakin emo lämmetä asiakaspalvelijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva väite, kun et ole koskaan päässyt persu kokeilemaan! Ainakin minun nuolemani ja nussimani yliopistokoulutetut ovat olleet kärkipäässä seksikokemuksissani. Ehdotonta valio-osastoa verrattuna autonasentajien Toyota Corollan takapenkillä kopeloimiin huonosti koulutettuihin lorttoihin, joista moni saavuttaa myöhemmin Korsossa asuvan siiderivalaalta muistuttavan yh -äidin huikean statuksen :)
En ole se kelle vastasit, mutta syöpätoivotuksia sulle, saanko käydä vetämässä kunnon tortut siitten haudallesi?
Vierailija kirjoitti:
Pankeissa on vielä upeampia. Korkokengät kopisee aistikkaasti ja kalu kovettuu.
Miltähän tuntuisi muuttua mieheksi, kun aivotoiminta romahtaisi välittömästi ameeban tasolle?
Onkohan Martina Aitolehti hakenut Finnairille? Lentoemännäksi lähinnä. Tai stuertiksi. Järjestysmieheksi? Tai jotain?
Olen ajatellut hakea joskus, mutta opiskelen ensin toisen tutkinnon (sairaanhoitaja) alle niin ei tarvitse mitään pätkätöitä tai työttömyyttä pelätä. Ja olen kyllä muutenkin sh:n töihin tykästynyt, mutta kiinnostaisi ehkä joskus kokeilla lentoemännänki hommia. Käsittääkseni yhtiöt palkkaa mieluummin vähän "vanhempia" ihmisiä lentoemännäksi, ehkä pitävät heitä jotenkin luotettavampina ja tykkäävät siitä kun on toinen tutkinto alla. Ja ehkä ajattelevat, että 30v+ hakijat oikeasti tietävät mihin hakevat. Moni parikymppinen ehkä on matkassa asenteella "se ois siistiä!!" Ja kun huomataan ettei olekaan niin lähdetään pois saman tien.
Olen vielä niin nuori, että hyvin aikaa ajatella lentoemännän ammattia. Koulutus siihen on kuitenkin niin lyhyt, että loistavasti ehtii myöhemminkin jos into pysyy. Toki jos tässä lapsia tulee jossain vaiheessa niin sitten aion hylätä kyseisen ammatin kyllä kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi nuo lentoemännät enempi käy. Pää märkänä juotat syötät typeriä uunoja. Ja hymyilläkin pitää jaksaa.
Paitsi Finskin happamat emot. Ei paljon hymyä lohkea turistiluokassa, varsinkaan naisasiakkaille.
Meinaatko että setämiehille flirttaillaan ja palvelun taso on parempi?
Öh, kyllä?
Ei minulla ainakaan ole minkäänlaista moitteen sanaa heidän asiakaspalvelustaan.
Jorma Peräreikäjoelta vihdoinkin on ollut ensimmäistä kertaa lentokoneessa ja rakastuikin vielä. Onnea jatkoon.