Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnairilla upeat lentoemännät!

Vierailija
31.07.2018 |

Aina niin tip top itsevarmoina näteissä puvuissaan! Miltä tuntuu olla asiakaspalveluammattien eliittiä?

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä aika seksejä ja vieläpä classyja. 

Ottaisin vähintään yhden

Vierailija
2/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolle linjalle lähdetään, niin Aasiassa ja Lähi-Idässä on kauneimmat ja tyylikkäimmät lentoemännät. Finskin tantat ja ylimieliset nuoret emot eivät millään pärjää heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Ei läheskään niin huonoja kuin Austrian Airways:lla, mutta todella kaukana esimerkiksi Japan Airlinesin lentoemännistä.

Vierailija
4/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mhhh,,,,setä kyllä tykkää,,,slurps,

Vierailija
5/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä aika seksejä ja vieläpä classyja. 

Ottaisin vähintään yhden

Vain varakas mies voi saada lentoemännän. Siinä hommassa tapaa käytännössä kaikki bisnesmiehet, urheilijat jne. 

Vierailija
6/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ammattien eliittiä. 

Vierailija
7/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä panee sellasta.

Vierailija
8/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ammattien eliittiä. 

Ilmatarjoilija on naisten ammattien eliittiä?

Vierailija
9/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti täällä rinnastetaan ilmatarjoilija puolentoista kuukauden koulutuksellaan "eliittiammatteihin"? Minä kun luulin, että perinteisissä "eliittiammateissa" on vähintään 6 vuoden yliopistokoulutus vaikkapa kaupallisella tai teknisellä alalla.

Vierailija
10/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti -> eliittiä. Naisilla ei vissiin edelleenkään ole muuta arvoa kuin kauneus.

Vierailija
11/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti täällä rinnastetaan ilmatarjoilija puolentoista kuukauden koulutuksellaan "eliittiammatteihin"? Minä kun luulin, että perinteisissä "eliittiammateissa" on vähintään 6 vuoden yliopistokoulutus vaikkapa kaupallisella tai teknisellä alalla.

No jostain syystä naisten kerma on hyvin edustettuna lentoemännissä. 

Onhan se lentokapteeni tai jopa lennonjohtaja miestenkin hommissa melko korkealla, vaikka eivät nekään mitään 6 vuoden opiskelua vaadi. 

Vierailija
12/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt lentoemäntien hehkuttamista. Itse en jaksaisi kyseistä ammattia, pelkkää asiakaspalvelua josta erikoisemman tekee vain se että työ tapahtuu lentokoneessa.

Vierailija
13/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas joku kitkerä vuosikausia ikiopiskellut vihervasemmistolainen huuhaahumanisti itkee paitulissaan ja räväköissä silmälaseissaan. Naisten oma naisviha on huveistani suurin.

Vierailija
14/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankeissa on vielä upeampia. Korkokengät kopisee aistikkaasti ja kalu kovettuu.

Vierailija
15/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankeissa on vielä upeampia. Korkokengät kopisee aistikkaasti ja kalu kovettuu.

Ennen oli, mutta kyllä sielläkin -  ainakin 'rahvaan puolella' - nykyään näitä sotkunutturoita on nuoremmissa. 

Vierailija
16/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi nuo lentoemännät enempi käy. Pää märkänä juotat syötät typeriä uunoja. Ja hymyilläkin pitää jaksaa.

Vierailija
17/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt lentoemäntien hehkuttamista. Itse en jaksaisi kyseistä ammattia, pelkkää asiakaspalvelua josta erikoisemman tekee vain se että työ tapahtuu lentokoneessa.

Lentoemot aina jaksavat muistuttaa tässä yhteydessä, että siihen PUOLENTOISTA KUUKAUDEN koulutukseen sisältyy ensiapu- ja itsepuolustuskoulutusta sekä tietoa eri konetyypeistä. Ok, hienoa, mutta ei 1,5 kuukauden koulutus todellakaan kenestäkään erityisen koulutettua tee. verrattuna muihin ammatteihin.

Ihan sama miten asiaa tarkastelee, niin suurin osa lentoemon työstä, jos nyt joku matkustaja ei saa sairauskohtausta tai satu lento-onnettomuutta (ja näissäkään heidän lyhyt koulutuksensa ei riitä oikeastaan sen kummempaan ensiapuun vaan kailotetaan, että "onko lääkäriö sattumoisin paikalla?"), on nimenomaan laukkujen nosteluapua, lisävöiden, tyynyjen ja korvakuulokkeiden annostelua sekä sitten sitä pääasiaa eli tarjoilua ja sen päälle roskien keräämistä, mikä vie ylivoimaisesti suurimman osan työrupeamasta. Joku känniläinen silloin tällöin soittelee summeria, että saa yhden ylimääräisen muovisen miniviini/viskiputelin. Tai pikkuvauvan äiti pyytää lämmittämään pullollisen korvikemaitoa.

Ai niin, unohdin sen "tervetuloa" ja "näkemiin" -osan ammattia.

En halua väheksyä mitään ammattia sinänsä, mutta se, että joku puhuu "naisten eliittiammatista" on uskomattoman typerää paskapuhetta.

Vierailija
18/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jostain syystä naisten kerma on hyvin edustettuna lentoemännissä. 

Onhan se lentokapteeni tai jopa lennonjohtaja miestenkin hommissa melko korkealla, vaikka eivät nekään mitään 6 vuoden opiskelua vaadi. 

Myös palomies on perinteisesti naisten suosiossa. Hieno ja kunnioitettava ammatti se onkin, mutta tuskin se suosio pitkiin opintoihin liittyy?

Vierailija
19/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti -> eliittiä. Naisilla ei vissiin edelleenkään ole muuta arvoa kuin kauneus.

Naisen parisuhdemarkkina-arvon päädraiveri on ulkonäkö! Milloin tämä oikein ymmärretään?

Vierailija
20/106 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistokoulutetut ovat kuivapilluja.

Kiva väite, kun et ole koskaan päässyt persu kokeilemaan! Ainakin minun nuolemani ja nussimani yliopistokoulutetut ovat olleet kärkipäässä seksikokemuksissani. Ehdotonta valio-osastoa verrattuna autonasentajien Toyota Corollan takapenkillä kopeloimiin huonosti koulutettuihin lorttoihin, joista moni saavuttaa myöhemmin Korsossa asuvan siiderivalaalta muistuttavan yh -äidin huikean statuksen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi