Olen taas päivän istunut sisällä, kun ulkona on liian kuuma
Kommentit (20)
Ellei teillä ole ilmalämpöpumppua, ulkona juuri on viileämpää. Ulkona tuulee, vilvoitteluksi käy varjossa oleminen tai vaihtoehtoisesti vaikka ostari esimerkkinä sisätiloista.
Oletteko tosissanne? Jo on aihe mistä kitistä.
Koko toukokuun olin sisällä siitepölyn vuoksi, nyt heinäkuun kuumuuden vuoksi. En silti valita, viihdyn sisällä.
Minä istun sisällä oli keli mikä tahansa.
No ihan on oma vikasi! Älä vikise. Tekosyitä keksii jokainen.
Itse kävin päivällä juoksemassa 6km ja nyt illalla miehen kanssa kävellen/juosten vuorotellen 4km. Koiran kanssa myös muutama lyhyt lenkki tehty ja uimassa käyty. Tämä on IHANAA! Ja täällä Helsingissä ainakin ulkona ollut tosi paljon ihmisiä joka puolella nauttimassa. Lopeta se kitinä. Jos haluat istua sisällä niin istu sisällä, ei sua sieltä kukaan tule pois noutamaan. Joko menet ulos tai olet menemättä, piste.
Ai. Itse olen viettänyt koko heinäkuun ulkona. Enkä ole todellakaan ollut ainoa. Tänäänkin lenkkitie oli täynnä iloisia ihmisiä, jopa raskaana olevia näkyi siellä. Ja lämpöä oli 29-30 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Ellei teillä ole ilmalämpöpumppua, ulkona juuri on viileämpää. Ulkona tuulee, vilvoitteluksi käy varjossa oleminen tai vaihtoehtoisesti vaikka ostari esimerkkinä sisätiloista.
Työnnä se pumppu hanuriisi. Sellaisia ei kerrostaloissa kaupungeissa juuri ole, kuten hyvin tiedät. Ja tuonne porotukseen ei kukaan täysijärkinen lähde, siellä on ihan eläimellisen kuuma, joten paras maata kotona ja odottaa sitä onnen hetkeä, kun ilmat viilenevät.
Tule, syksy, armaani!
Okei? Syksyllä olet sisällä koska sataa ja talvella olet sisällä koska ulkona liian kylmä. Kyllä minä tuon ihmistyypin tiedän, todella rasittavia. Aina tekosyitä ja tekosyitä toisen perään. Itse menen ulos säällä kuin säällä, oli sitten räntäsadetta, kaatosadetta, +30 tai -30 niin ulos menen. 😊
Ihan oma valintasi menetkö ulos vaiko et. Älä valita. :)
Vai niin, mä olen kerännyt tänään marjoja pari tuntia, pelannut sulkapalloa ja hoitanut kasvimaata. Kaikenlisäksi olen läski.
Käy lenkillä tai muuten ulkona aamulla tai illalla. Silloin on n. 20 astetta vähän päälle eli vähemmän kuin sisälämpötila. Ja voit myös mennä uimaan, se virkistää tosi paljon vaikka vesi lämmintä onkin.
Ulkona tuulee, joten siellä on viileämpää. Itse olen askelmittarin mukaan kävellyt 31.000 askelta. Kännykän sovellutus kertoo, että 4,5 tuntia ja 22,4 kilometriä. Oli hieno ilma!
Että ihmiset jaksaa valittaa. Jos on kylmä kesä niin se on paskaa, jos on lämmin kesä niin se on paskaa. Itse kävin päivällä ulkona treenaamassa, siitä rannalle uimaan, tuttavan luo kahville ja illalla sisälle treenaamaan, kun aikaa oli. Nyt voisi lukea kirjaa. Ihanaa, vaikka onkin koko ajan hiki! Mieluummin tämä kuin jälleen yksi sateinen kesä.
Vierailija kirjoitti:
No ihan on oma vikasi! Älä vikise. Tekosyitä keksii jokainen.
Itse kävin päivällä juoksemassa 6km ja nyt illalla miehen kanssa kävellen/juosten vuorotellen 4km. Koiran kanssa myös muutama lyhyt lenkki tehty ja uimassa käyty. Tämä on IHANAA! Ja täällä Helsingissä ainakin ulkona ollut tosi paljon ihmisiä joka puolella nauttimassa. Lopeta se kitinä. Jos haluat istua sisällä niin istu sisällä, ei sua sieltä kukaan tule pois noutamaan. Joko menet ulos tai olet menemättä, piste.
Miksi sä oot ihanana kesäiltana noin kiukkuinen🤔
Välimerenmaissa harva menee ulos ilman pakkoa päivällä. Iltaisin kokoontuvat sitten yhteen.
Moni ulkosuomalainen onkin sanonut, että kesti kauan aikaa, ennen kuin "pakko mennä ulos, kun aurinko paistaa"katosi.
Toki täällä tämä on harvinaista herkkua, mutta ei ulos menosta kannata stressiä ottaa. tee sisällä sellaisia asioita joista pidät.
Vierailija kirjoitti:
Okei? Syksyllä olet sisällä koska sataa ja talvella olet sisällä koska ulkona liian kylmä. Kyllä minä tuon ihmistyypin tiedän, todella rasittavia. Aina tekosyitä ja tekosyitä toisen perään. Itse menen ulos säällä kuin säällä, oli sitten räntäsadetta, kaatosadetta, +30 tai -30 niin ulos menen. 😊
Mitä helvetin tekosyitä sulle pitäisi luetella jos joku haluaa olla vain sisällä?
Sinä ihan ITSE saat mennä räntäsateisiin keskenäs jos huvittaa. Olet kyllä maailman rasittavin ihmistyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin tekosyitä sulle pitäisi luetella jos joku haluaa olla vain sisällä?
Sinä ihan ITSE saat mennä räntäsateisiin keskenäs jos huvittaa. Olet kyllä maailman rasittavin ihmistyyppi.
Onnea vaan rollaattorin valintaan vanhana, kun vain makaat kotonasi.
Samat sanat. Tuntuu kyllä että seinät kaatuu päälle, mutt ulkona on liian kuuma.