Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta
Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.
Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4740)
Minua kiinnostaa nähdä miten pitkään Kodyn ja Robynin onni jatkuu.
Nythän ovat voineet elää taloudellisesti helppoa elämää koko suhteensa ajan, erityisesti Meri, mutta myös Janelle ja Christine ovat elättäneet noita kahta, koko heidän suhteensa ajan. Kody ja Robyn ovat tuhlailleet enemmän mitä ovat tienanneet (jälkimmäinen käytännössä ollut työssäkäymätön ja tuloton koko ajan!) ja muut vaimot rahoittaneetheidän elämänsä.
Päälle vielä se, että ilmeisesti Janelle on ollut "järki" talousasioissa. Ei ole rahoja suoraan hallinnoinut, mutta tehnyt kirjanpidot, veroilmoitukset jne. veikkaan että asiat hetkessä reruperällä kun jäävät noiden kahden niskoille. Esimakua ehkä jo saatiinkin, kun Kody vinkunut että muiden pitäisi maksaa Robynin lasten opiskelut vaikka ovat eronneet...
Samoin "yhteinen vihollinen" yhdistää yleensä ihmisiä. Nyt jos on Kodylla ollut ärrrimurripäivä, on voinut kuitata sen jollain "ex-vaimoon nii hankala". Ja kaikessa muussakin on aina syyttänyt muita. Nyt kun perhe on kutistunut, ei Kody voi enää syytellä muita. Jos joku kiukuttaa, se on "pakko" purkaa Robynin porukkaan, eikä voi enää pyydellä anteeksi ja selitellä vaikka sillä että "Cristine otti aivoon" tai "Janelle ei anna nähdä lapsia", on 100% vastuussa itse.
Aika usein suhteissa alkaa rakoilu, jos siihen tulee taloudellista tai muuta "painetta". Kärjistäen on hyvin vaikeanähdä noita kahta sielunkumppania onnellisina toisiaan tukien asumassa jossain "pahvilaatikossa". Kun alkaa laskupino kasvaa, pitää karsia, ja konkurssi uhkaa, ei ehkä jaksa olla Niin Ihana koko ajan.
Robyn oppurtunisti, jos tarjolle tulee parempi, se on sekuntti ja köyhtynyt Kody on heivattu. EPÄILEN tosin ettei ole miesten jonoa odottamassa...
Vierailija kirjoitti:
Kody yrittää koko ajan muka ovelasti tuhota Christinen ja Davitin suhdetta, jo siellä kihlajaisisa mihin ilmestyivät yllättäen väitti että David tuijotteli muka koko ajan Robynin silmiä ja että Christine roikkui Davitissa. Yritti kyllä että se oli ihan ok ja hauskaa vai miten ilmaisi?Joka tapauksessa selvästi yritti mollata Christinen ja Davitin suhdetta.
En usko että Davitia kiinnostaa lähteä Kodyn kanssa yhtään mihinkään kuuntelemaan kun Kody mollaa, syyttää ja panettelee Christineä.
Kodylle meni täysin pasmat sekaisin kun Suki kertoi, että David ja Christine olivat olleet avoimia ajatukselle tuplatreffeistä ja miesretkestä. Hänen narratiivinsa tähän asti on ollut, että Christine vain haukkuu häntä ja että häntä sorretaan ja syrjitään ja jätetään ulos perheen tapahtumista jne. Yhtäkkiä siltä kaikelta putosi pohja kun Suki sanoi että voi ne sun kanssa tekemisissä olla. Kody aloitti taas sen valitettavan tutun "minä vain tuijotan enkä sano mitään". Kun Suki sitkeästi jatkoi kyselemistä että mitä tuijotusleikkiä tässä leikitään, kyllä minäkin jaksan tuijottaa, niin Kody ölisi että on hiljaa koska ei ole enää mitään sanottavaa. Ok. Olisi voinut sanoa vaikka että kiva juttu, mukavaa että voidaan taas joskus olla väleissä, tms. Mutta eihän se sovi tähän Kodyn ja Robynin rakentamaan kuvaan heistä perheen sorrettuna pariskuntana. Kodylla löi täysin tyhjää kun ei päässytkään sanomaan että katsokaa nyt, minä ehdotan treffejä mutta ne eivät halua puhua minulle.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa nähdä miten pitkään Kodyn ja Robynin onni jatkuu.
Nythän ovat voineet elää taloudellisesti helppoa elämää koko suhteensa ajan, erityisesti Meri, mutta myös Janelle ja Christine ovat elättäneet noita kahta, koko heidän suhteensa ajan. Kody ja Robyn ovat tuhlailleet enemmän mitä ovat tienanneet (jälkimmäinen käytännössä ollut työssäkäymätön ja tuloton koko ajan!) ja muut vaimot rahoittaneetheidän elämänsä.
Päälle vielä se, että ilmeisesti Janelle on ollut "järki" talousasioissa. Ei ole rahoja suoraan hallinnoinut, mutta tehnyt kirjanpidot, veroilmoitukset jne. veikkaan että asiat hetkessä reruperällä kun jäävät noiden kahden niskoille. Esimakua ehkä jo saatiinkin, kun Kody vinkunut että muiden pitäisi maksaa Robynin lasten opiskelut vaikka ovat eronneet...
Mä pahoin pelkään että Kodylla ja Robynilla pyyhkii paremmin kuin nettispekulaatioissa on oletettu. Saivat Coyote Passista mukavan voiton, ja aikaisemmin jo kuppasivat Janellen ja Merin Vegasin taloista rahat itselleen. Sarjakin näyttäisi jatkuvan kun viimeisimmän kauden katsojaluvut on taas kasvaneet. Mulle sopisi enemmän kuin hyvin, että karma purisi käärmepariskuntaan, mutta juurihan ne ostivat vielä isomman talon, luulisi etteivät olisi saaneet siihen rahaa jos olisivat korviaan myöten veloissa ennestään. Toivon olevani väärässä mutta epäilyttää kun turhan hyvin niillä vaikuttaa menevän :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kanavalla on kans mukavia analyysejä sarjasta, psykologi (muistaakseni) ja vaimonsa katsovat jaksoja ja juttelevat niistä, ovat välillä kyllä vähän ilkeitä, muttei liikaa ja heidän keskinäinen kemiansa on mahtava.
Rasittava pariskunta tämä psykologi vaimoineen. En jaksa heidän juttuja kuunnella.
Mä en myöskään välitä tuosta poppipsykologista, oon miettinyt kukahan sillä mahtaa uskaltaa käydä kallonkutistuksessa kun aika tökeröitä on juttunsa välillä. En myöskään tykkää hänen alentuvasta suhtautumisestaan vaimoonsa. En tiedä jos tyyli on muuttunut, en ole vähään aikaan katsonut, mutta ainakin alkuun ne videot oli aika sellaisia että puhu sinä höpsö vaimo siinä ensin jotain ja sitten oikea psykologi selittää sen jälkeen miten asiat oikein on. Mutta siitä vaan toki jos joku muu tykkää :)
Ja vielä jatkan että laittakaa ihmeessä tänne noita kanavasuosituksia edelleen, vaikka joku ei tykkää niin toinen saattaa! Itse olen vähän jo kyllästynyt niihin mitä olen seuraillut ja joku tuore tulokulma aiheeseen olisi oikein tervetullut!
Katsoin tänään pätkän tätä ohjelmaa, mutta Kody on niin kuvottavan vastenmielinen tyyppi etten pystynyt kovin kauaa sitä katsomaan. Äijä on niin ylimielinen sluiba, ja omasta mielestään joku taivaan lahja naisille, että meinaa haljeta omasta erinomaisuudestaan. Yök 🤮
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tänään pätkän tätä ohjelmaa, mutta Kody on niin kuvottavan vastenmielinen tyyppi etten pystynyt kovin kauaa sitä katsomaan. Äijä on niin ylimielinen sluiba, ja omasta mielestään joku taivaan lahja naisille, että meinaa haljeta omasta erinomaisuudestaan. Yök 🤮
Tuommoiset miehet vaan pahenee vanhetessaan. Robyn oli lopulta taivaan lahja kolmelle ensimmäiselle vaimolle. Lapset on jo kasvatettu aikuisiksi tuossa perhetyylissä ja nyt heillä viisikymppisinä alkoi uusi elämä, jossa on toivottavasti joku järkevä aikuinen puolisona. Ei tarvitse katsella eikä kuunnella omahyväistä vanhaa ukkoa loppuelämää.
Itse katson youtubekanavan vloggaaja Without a Christal ball, häntä muutama vastaava mollaa, mutta käyttävät hänen materiaaliaan kuitenkin omissa jutuissaan. Oli hän mitä lie, mutta nainen on kyllä ottanut eniten selkoa Brownin perheen asioista, siis tutkinut ja seurannut. Nyt viimeisimmässään, eilen julkaistu, kertoo tiedon, että Kody on nyt tuomittu maksamaan Christinen ja heidän nuorimman tyttärensä elatusmaksuja, jos oikein ymmärsin, myös takautuvasti. Saapa nähdä millainen rahavyyhti alkaa purkautua, viimein, jos muutkin ex-vaimot uskaltautuvat vaatimaan rahojaan takaisin. He ovat elättäneet pariskunta Kody+Robyn lapsineen, älyttömän luksuselämän.Janelle on myös nähnyt perheen tulojen kirjanpitäjänä, että rahaa kadonnut ihmeellisesti heidän yhteiseltä tililtään, kun vielä olivat yhdessä kaikki. Ei tietoa totuudesta, mutta huhuna kulkee, että Kody siirtänyt rahaa/omaisuutta Robynin vanhempien ladten nimiin, talo, autot ym, että niihin ei päästä käsiksi.
Tuskin on kovin helppo alkaa vaatimaan mitään jo maksettuja rahoja takaisin. On todella vaikea todistaa, että kuka maksoi mitä, miksi ja kenen rahoilla, kun on kuitenkin eletty yhdessä sovitusti yhteistä elämää yhteisillä rahoilla. Kodyn tuomio taitaa koskea ainoastaan Truelya ja hänen elatustaan. Ilmeisesti Kody ei ole hänestä maksanut mitään eron jälkeen, joten takautuvuus koskisi ainoastaan elatusmaksuja väliltä Kodyn ja Christine ero-nykypäivä. Muut lapset taisivat olla erojen aikaan jo täysi-ikäisiä, joten heistä tuskin voi takautuvasti hakea mitään.
Joo, niin ymmärsi nkin, että ei muista lapsista voi enää mitään vaatia. Ehkä Janellen Savannah tytär vielä sen ikäinen? Ja totta, eivät voi enää todistaa tai vaatia rahojaan takaisin.Silti toivon, että jotain laitonta löytyisi pariskunnan K ja R raha-asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kanavalla on kans mukavia analyysejä sarjasta, psykologi (muistaakseni) ja vaimonsa katsovat jaksoja ja juttelevat niistä, ovat välillä kyllä vähän ilkeitä, muttei liikaa ja heidän keskinäinen kemiansa on mahtava.
Rasittava pariskunta tämä psykologi vaimoineen. En jaksa heidän juttuja kuunnella.
Minä katsoin niitä monta peräkkäin ja alkoi minuakin vähän ärsyttää :D (suosittelin kanavaa)
Jos mä olen ymmärtänyt oikein niin Savannah on/oli vielä alle sen 21v että hänestä olisi voinut hakea elatusta silloin kun Christine pisti oikeusjutun vireille Truelystä.
Muuten vaikea varmaan kenenkään saada ns rahojaan takaisin. Taatusti ovat Meri, Janelle ja Christine elättäneet Kodyä ja Robyniä vuosia mutta koska kaikki on tapahtunut vapaa ehtoisesti niin paha jälkikäteen valittaa vaikka väärin on ollutkin.
Coyote passin rahat jaettiin käsittääkseni 4 osaan tasan.
Kaikista you tuben sister wives sisältöö tuottavista mun lempikanava on Nikki Haverstock. Siinä pariskunta puhuu jaksoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin niitä monta peräkkäin ja alkoi minuakin vähän ärsyttää :D (suosittelin kanavaa)
I feel you! Mitään kanavaa ei jaksa katsoa loputtomasti, hyvätkin alkaa toistaa itseään. Ja on tolla poppipsykologilla toki joskus ollut hyviäkin pointteja, vaikkei ole mun suosikkeihin yltänyt. Vähän liikaa sellaista I know Better. Ja alussa ihmetytti kun ei ollut edes katsonut sarjaa mutta alkoi kommentoida. Sitten rupesi katsomaan sarjaa alusta asti ja johan alkoi ymmärtää mitä katsojat oli kommentoineet esim. Robynista ;). Eli paransi sentään videoitaan kun perehtyi aiheeseen paremmin, siitä propsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoiset miehet vaan pahenee vanhetessaan. Robyn oli lopulta taivaan lahja kolmelle ensimmäiselle vaimolle. Lapset on jo kasvatettu aikuisiksi tuossa perhetyylissä ja nyt heillä viisikymppisinä alkoi uusi elämä, jossa on toivottavasti joku järkevä aikuinen puolisona. Ei tarvitse katsella eikä kuunnella omahyväistä vanhaa ukkoa loppuelämää.
OG vaimojen kannalta Robynin tuloa oli hyvä juuri siksi, että lopulta ymmärsivät elämäntavan ongelmat ja lähtivät. Ikävää oli, että se kesti niin kauan, ja että lapset joutuivat kärsimään Robynin tulosta perheeseen. Robynin takia he menettivät isän, joka tätä ennen sentään jotenkin oli ollut läsnä heidän elämässään. Robyn halusi lähemmäs perhettään ja muutettiin Vegasiin, ja lasten yhteydet ystäviin katkesivat samoin kuin toisiinsa, kun perhe hajosi ympäri kaupunkia. Flagstaffiin muutettiin koska Robyn halusi sinne Daytonin aloittaessa siellä opinnot, ja perhe hajosi lopullisesti.
Ilman tv-ohjelmaa perhe olisi varmasti hajonnut nopeammin, nyt pysyttiin muka yhdessä jotta voidaan kuvata ohjelmaa polygamiasta. Kody olisi varmasti itse heivannut muut vaimot vuosia sitten, ellei olisi kameroiden takia pitänyt esittää. (Tosin ilman tv-ohjelmaa Robyn ei olisi koskaan liittynyt perheeseen, hän etsiytyi Brownien piiriin kuultuaan ohjelmasta, koska halusi kuuluisuutta ja rahaa.)
Vierailija kirjoitti:
Kaikista you tuben sister wives sisältöö tuottavista mun lempikanava on Nikki Haverstock. Siinä pariskunta puhuu jaksoista.
Joo tää on ihan asiallinen vloggari, joskus oon katsonut. Hyviä lyhäreitä myös.
K&R elävät varsin tuhlailevaa elämää, toki nyysivät muiden Vegasin rahoja R:n taloon ja saivat voittoa tontista, mutta miten pitkälle rahat riittävät?
Ovat tottuneet shoppailemaan sitä ja tätä, äkkiäkös sitä hukka isotkin rahat jos elää edelleen kuin kroisos vaikka tulot tippuneet...
Tontista tuli voittoa, mutta oliko sitä maksettu?
Kyllähän sitä voi ostaa velaksi vaikka 100e paidan, maksaa korkokuluja 5e, ja lopulta myy voitolla 115e ja maksaa velat pois. Mutta tuossa vaikka arvo nousi 15, voittoa teki vain 10e.
Elivaikka K&R olisivat saaneet miljoonan tontista, ei se tarkoita että heillä on milli tilillä, vaan tuosta -velat.
Without a crystal Ball on julkaissut uuden videon jossa kertoo että Mykeltin aviomies Tony on paljastanut patreon videolla että Kody arvotti myös lapsensa erityisesti tyttärensä näiden ulkonäön perusteella.
Aspyn oli kuulemma isänsä suosikki Christinen tyttäristä. Tämä myös selittäisi sitä miksi Kody vastusti Ysabelin leikkausta ja yhdeksi perusteeksi antoi selkään jäävän arven.
Tuo arpi-kommentti olikin harvinaisen typerä! Sairaus aiheutti terveysongelmia, leikkaus oli iso (ja vaarallinenkin)ja Kody murehti leikkausarvesta...! Uskomatonta.
Aspyn on Kodyn ja Christinen lapsista vanhin, joskus sekin että on esikoinen voi selittää 'erityisasemaa'. Mutta enpä ihmettelisi, jos Kodylle merkkaisi hänen sairaassa hierarkiassaan myös omien lasten ulkonäkö.
Kyllähän hän oli niin innoissaan kun Robyn on ollut (muka) ollut Dieselin farkkumallina, mitään todisteita tuosta ei kuitenkaan löydy, lienee vain Robynin satuja joilla koukutti Kodya rakastumaan itseensä. Ylipäätään, montako "mallia" noista piireistä on maailmalle päätynyt.. Veikkaan ettei ainuttakaan.
Tuolla jollain oli muuten hyvä termi: "OG-vaimot", voi kumpa saataisiin heille oma spinoff-sarja (ilman Kodya ja Robynia) kuten 'Sister Wifes OG' tai muu vastaava, noita kahta ei jaksa katsella, eikä varsinkaan kuunnella. Muiden elämästä kyllä olisi jatkossakin kiva kuulla!