Hyvä että helle loppuu, loppuu myös tämä hellevihaajien narina
Eivät kolmea viikkoa voi olla kitisemättä vaikka suurimman osan vuodesta saavat nauttia mieleisistään kylmistä säistä.
Kommentit (21)
Ja te hellehullut ette ole tajunneet että kas, kun se helle voi olla ihan oikeasti tuskaa toisille. Sairas, vanhus, huonokuntoinen. Tai ihan vaan perusterve jolla on eri lämmönsietokyky. Ilmeisesti helteen rakastamisella on jotain tekemistä matalan älykkyyden ja empatiakyvyttömyyden kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Tuskin loppuu narina. Kyllä ne keksii pian jonkin uuden asian josta narista.
Olet kyllä oikeassa. Itse veikkaan niiden kitisevän sateenpuutetta.
Mitenkä musta tuntuu, että olen itse enemmän törmännyt teihin helteistä narisijan narisijoihin?
Vierailija kirjoitti:
Ja te hellehullut ette ole tajunneet että kas, kun se helle voi olla ihan oikeasti tuskaa toisille. Sairas, vanhus, huonokuntoinen. Tai ihan vaan perusterve jolla on eri lämmönsietokyky. Ilmeisesti helteen rakastamisella on jotain tekemistä matalan älykkyyden ja empatiakyvyttömyyden kanssa...
No niin, siellä on jo ensimmäinen narisija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä oikeassa. Itse veikkaan niiden kitisevän sateenpuutetta.
No ettekö te idiootit tajua että tämä on oikeasti vakava ongelma? Ei, teidän päähänne mahtuu vain minäminäminä ja minun nautinto. No se nautinto kyllä loppuu kun tekin alatte kärventyä ja kuolla kuumuuteen ja kuivuuteen, ruoka loppuu ja vesi loppuu jne... sadot kuivuu, metsät palaa, ihmisiä ja eläimiä kuolee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, siellä on jo ensimmäinen narisija.
Ei, kyllä se oli ap, kun aloitti.
Ja seuraavaks te hellehullut narisette 8 kuukautta suomen kylmyyttä ja ”synkyyttä”. Noh, onneks vietätte paljon aikaa niissä wt-thaimaissa ja kreikoissa. Saisitte jäädä asumaan sinne.
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraavaks te hellehullut narisette 8 kuukautta suomen kylmyyttä ja ”synkyyttä”. Noh, onneks vietätte paljon aikaa niissä wt-thaimaissa ja kreikoissa. Saisitte jäädä asumaan sinne.
Korjaan: 11 kuukautta. Pahimmillaan koko vuoden. ”Kesät ei oo enää kesiä” ”aina sataa” ”juhannuksena oli vaan +11 :(”
Hah, nämä raivohullut hellevihaajat täytti tämänkin ketjun. En yllättynyt.
Harmi vain, että sitten joutuu taas yhdeksän kuukautta sietämään teidän narinaanne kylmästä ja pimeästä.
Vierailija kirjoitti:
Kummatkohan tässä raivohulluja on.. "älkää valittako" "nyt pitää nauttia kun kerrankin on lämmin" "antakaa meidän nauttia" "älkää pilatko meidän iloa" "minäminäminä nautin ole sinä hiljaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummatkohan tässä raivohulluja on.. "älkää valittako" "nyt pitää nauttia kun kerrankin on lämmin" "antakaa meidän nauttia" "älkää pilatko meidän iloa" "minäminäminä nautin ole sinä hiljaa"
Rauhoitu😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu😘
Rauhoitu itse. Mene käristämään nahkaasi ja saamaan se himoitsemasi melanooma sinne paahteeseen vaan.
(Ei, en minä toivo kenellekään mitään pahaa, sanoin vaan faktan.)
Onneksi tosiaan. Kohta tulee kylmää ja pimeää niin luulisi herkkien hellevihaajien olevan tyytyväisiä. Itse selviän talvesta ainoastaan seuraavan, talvelle ajoitetun kaukoloman turvin :)
Btw, en ota aurinkoa koskaan vaan nautin helteisestä ilmasta. Tänä kesänä en edes vahingossa onnistunut ruskettumaan.
Hellevihaajien 3 viikon valitus vs. hellehullujen 11kk valitus. Kumpikohan on se pahempi kitisijä?
Vierailija kirjoitti:
Hellevihaajien 3 viikon valitus vs. hellehullujen 11kk valitus. Kumpikohan on se pahempi kitisijä?
Muuten hyvä logiikka, mutta kun säistä ei koskaan valita muut kuin helteen vihaajat. Jos on kaksi päivää lämmintä, niin jo alkaa itku ja parku ja valitus ja voivotus ja ulina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu😘
Rauhoitu itse. Mene käristämään nahkaasi ja saamaan se himoitsemasi melanooma sinne paahteeseen vaan.
(Ei, en minä toivo kenellekään mitään pahaa, sanoin vaan faktan.)
😳
I rest my case.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä logiikka, mutta kun säistä ei koskaan valita muut kuin helteen vihaajat. Jos on kaksi päivää lämmintä, niin jo alkaa itku ja parku ja valitus ja voivotus ja ulina.
Eipä :D muuten vaan esim. tänä keväänä valitettiin kuinka tästäkin kesästä varmasti tulee kylmä eikä enää koskaan tule oikeita kesiä. Kevään kuumuuden jälkeen oltiin taas satavarmoja että nyt tulee jääkylmä loppukesä. Koko syksy ja talvi valitetaan räntää, loskaa, lunta, pimeyttä ja kylmyyttä ja inistään jo etukäteen tulevasta kesästä joka tulee varmasti olemaan kylmä ja sateinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Ei talvella ja syksyllä ole jatkuvasti tällaista sääkeskustelua ja väittelyä.